Jump to content
FAS Goran
the_reaper

O akumulatorima...

Recommended Posts

ja sam iz Sombora druze ovi nasi rade koliko imaju garancije,moj svaki black horse nije radio duze od 2 godine...ali ovaj tvoj je bas brzo vrisnuo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smece od akumulatora.

Nego kopka me sada, da li mogu da akumulator odnesem u prodvnicu gde sam kupio, ili moram diraktno u Black horse ovlasceni servis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam siguran jer kod nas u somboru je fabrika a imaju i radnju u sklopu,ja sam tamo nosio na reklamaciju jednom...ali mislim da mozes da nosis tamo gde si ga kupio...

Edited by Djomla85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne nosiš gde si kupio, ali ne nosiš ni u Sombor tj gde je proizveden.

Spisak ovlašćenih servisa imaš na garanciji.

To ne važi samo za akumulator, već za bilo šta što kupiš a ima garanciju (tehnika, proizvodi razni, delovi za auto potvrda od majstora ako je ovlašćen, tj opet se svodi na servis), a povraćaj novca ili nov proizvod dobijaš tamo gde si ga kupio, sa potvrdom iz servisa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da ne nosim u Sombor, odakle ti takva ideja? :rofl:

Znam i za spisak ovlascenih servisa na garanciji.

Ono sto mi nije jasno, zasto moram ja da se cimam kroz autobus sa akumulatorom u rukama sa jednog kraja grada na drugi, kada sam kupovinu obavio u doticnoj prodavnici autodelova?

Da je ovo normalna zemlja, obavezu preuzimanja akumulatora na servis bi imala radnja kojoj sam ostavio pare i ciji sam racun na garanciji dobio.

Predpostavljam i da me ceka jos zezancije kad dodjem kod ovlascene gospode, pa krenu one price, akumulator je dobar, to je normalno, bili su veliki minusi, tvom autu ne valja punjenje, kleme, struja, masa itd itd.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MilanLaki

I meni je fabrički bio 50Ah. Uzeo sam najpribližniji Exide Premium 53Ah :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akumulator se da proveriti što će oni i da učine, ja bih ti savetovao hladnu glavu da ne bi čekao 45 ili više dana koliko im zakon dozvoljava kao rok za odgovor ako odeš nabrijan.

Ovo sa cimanjem te razumem, tu imaš poentu, ali takav je zakon. I ne samo kod nas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma odneseš u radnju gde si kupio, pa oni tamo posle nose u servise ili gde već...

Meni se u par navrata desilo da reklamiram nešto što je u garanciji i odma mi u radnji daju novo, a oni posle rade sa tim šta već, tako da ti je moj predlog pravo u radnju...

Ili da skokneš do Sombora :rambo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene blek hors sljaka evo vec treca zima :thumbsup:,mozda i kod njih vazi ono u kojoj je smeni radjen,kao nekad u zastavi :rofl:

Edited by Nikolaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akumulator možeš odneti u radnju. Ako se prave ludi, pomeni član 58. Zakona o zaštiti potrošača:

4. Reklamacija

Član 58.

Potrošač može da izjavi reklamaciju trgovcu, radi ostvarivanja svojih prava iz člana 54, odnosno člana 56. ovog zakona.

Trgovac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 15 dana od prijema reklamacije, odgovori potrošaču, sa izjašnjenjem o podnetom zahtevu i predlogom njegovog rešavanja.

Nekada je bolje odneti u servis jer prodavnice obično čekaju da se nakupi robe pa da šalju. Dužni su ti u roku od 15 dana javiti šta je sa robom na servisu.

Rok za servisiranje je po novom zakonu "razuman rok" ma šta to značilo...

Servisi akumulatora imaju aparaturu za ispitivanje.

Za vartu su sami sebi da li8 dana od dana prijema u servis + 30 dana će da reše u potpunosti reklamaciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam ostavio akumulator u prodavnici gde sam i kupio.

Naravno, prodavac je odmah poceo da mrsi kako to ne moze, sve dok se nisam pozvao na gorepomenuti član 58. zakona o zaštiti potrosača. :rtfm:

Na kraju sam dobio neku bangavu potvrdu sa pecatom, s tim da cu bicu obavesten sledece nedelje.

Videcemo kako ce se priča dalje odvijati. :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima dosta otvorenih tema u vezi problematike sa akumulatorima, a ja izabah ovu da piupitam.... ;)

Imam problem od maja... Akumulator je kupljen nov u novembru, BOSH 74ah, normalno je sluzio do marta kada sam osetio da pocinje da zateze dok pali, i jednog jutra je skroz crko. Posto je u garanciji odneo sam ga serviseru koji ga je napunio. Nakon 15 dana ista prica. Ponovo ga je napunio a ja sam proverio da li vuce struju u mirovnju i bilo je sve ok. Uskoro je ponovo ostao bez struje nakon cega sam vec poceo da budem verbalno agresivan i dobio sam nov akumulator (napravljen u martu). Posle svega 7 dana koriscenja, auto mi je ostao parkiran 10 dana dok sam bio na moru a kada sam dosao nije cak blinkala ni dioda koja svetli kad je auto zakljucan. Ponovo sam "obradovao" servisera koji mi uporno tvrdi da je greska u autu. Danas sam ga uzeo sa punjenja pa ce mo videti do kad ce da traje!

A dok je akumulator na punjenju, proveri i ekspertizi u Beogradu (sve ukupno 7-10 dana) koristim akumulator Puma od 45ah i ne primecujem da ga prazni. Ponovo sam obisao 3 elektricara koji su mi rekli da nema lazne potrosnje struje i da altrenator puni super. Nista mi ne pojavljuje od gresaka osim po nekad SENSOR FUEL LEVEL.

Imate li neku ideju, predlog????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadrži Pumu. Bilo je priče u vezi Bosch i reklamacija.

Moj Bosch star 4 god prodao sa kolima i radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvar je prosta, ako je sve ok sa Puma akumulatorom, taj Bosch je čisto smeće. U Stildžanu je treću godinu Varta od 74Ah, svaka preporuka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima dosta otvorenih tema u vezi problematike sa akumulatorima, a ja izabah ovu da piupitam.... ;)

Imam problem od maja... Akumulator je kupljen nov u novembru, BOSH 74ah, normalno je sluzio do marta kada sam osetio da pocinje da zateze dok pali, i jednog jutra je skroz crko. Posto je u garanciji odneo sam ga serviseru koji ga je napunio. Nakon 15 dana ista prica. Ponovo ga je napunio a ja sam proverio da li vuce struju u mirovnju i bilo je sve ok. Uskoro je ponovo ostao bez struje nakon cega sam vec poceo da budem verbalno agresivan i dobio sam nov akumulator (napravljen u martu). Posle svega 7 dana koriscenja, auto mi je ostao parkiran 10 dana dok sam bio na moru a kada sam dosao nije cak blinkala ni dioda koja svetli kad je auto zakljucan. Ponovo sam "obradovao" servisera koji mi uporno tvrdi da je greska u autu. Danas sam ga uzeo sa punjenja pa ce mo videti do kad ce da traje!

A dok je akumulator na punjenju, proveri i ekspertizi u Beogradu (sve ukupno 7-10 dana) koristim akumulator Puma od 45ah i ne primecujem da ga prazni. Ponovo sam obisao 3 elektricara koji su mi rekli da nema lazne potrosnje struje i da altrenator puni super. Nista mi ne pojavljuje od gresaka osim po nekad SENSOR FUEL LEVEL.

Imate li neku ideju, predlog????

prvo nisi naveo koji auto vozis!

ako je stilo u pitanju i jos dizel onda je velika verovatnoca da su grejaci krepali i da ti podgrejavaju akumulator kad ugasis auto...

a ako j punto u pitanju proveri fabricku muziku ako je imas u autu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao lajk sam predpostavio da je akumulator.... U pitanju je Fiat Stilo 1.9 JTD, 2002 god.

Kako mogu da proverim da li je problem sa grejacma, zar nije logicno da i ako je problem sa grejacima da bi lakse i preostetio duplo slabiji akumulator (pumin)???

Elektricar je sve premerio i rekao da nigde de vuce struju a i da odlicno puni.

Edited by markokg81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne listam celu temu.... Za punto 1,2 sa klimom, koje jačine ide akumulator.. Naima ja imam od 33 ampera. Obzirom da stalno vouim pod svetlima i da pod svetlima i palim auto, primećujem lagano gušenje prilikom paljenja... Ako ne vozim dva dana, za viken recimo, onda se baš muči da upali. Vergla on, samo se vidi da se muči...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam u moj Punto 2002 1.2 16V stavio 55 Black Horse.Mislim da nece biti zime sa njim.Uvek palim sa upaljenim svetlima i to xenonima plus cd plejer klima.Mislim da je dobro sto sam uzeo tolike jacine jer da sam slabiji brzo bi riknuo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeznuo sam se... Akumulator je od 330 A, a ne 33 Ah...

Dakle, Taxxon 12 V, 44 Ah, EN 330 A... Slovenački je, pravi ga bivša Topla, a sada TAB Mežice....

Ne mogu da provalim koliko je star... Ali sam ga sada napunio, očistio dobro masu, tj minus klemu i proverio voltažu - kad radi i pokazuje 14 - 15 volti...

Proveriću ga narednih dana, da li gubi snagu...

Ako neko ima iskustvo sa ovim akumulatorom neka napiše koju reč...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvar je prosta, ako je sve ok sa Puma akumulatorom, taj Bosch je čisto smeće. U Stildžanu je treću godinu Varta od 74Ah, svaka preporuka.

BOSCH i VARTA izlaze sa iste proizvodne trake u istoj fabrici pa se lepe različite etikete tako da ti je konstatacija loša.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeznuo sam se... Akumulator je od 330 A, a ne 33 Ah...

Dakle, Taxxon 12 V, 44 Ah, EN 330 A... Slovenački je, pravi ga bivša Topla, a sada TAB Mežice....

Ne mogu da provalim koliko je star... Ali sam ga sada napunio, očistio dobro masu, tj minus klemu i proverio voltažu - kad radi i pokazuje 14 - 15 volti...

Proveriću ga narednih dana, da li gubi snagu...

Ako neko ima iskustvo sa ovim akumulatorom neka napiše koju reč...

15v je mnogo ako ga puni sa toliko ce da krepa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sad, nisam baš siguran, ali ću izmeriti ponovo... Merio sam sa onim iskrinim unimerom, sa skazaljkom... Dovoljno je da gledam iz pogrešnog ugla, ili da ne držim unimer vodoravno i pokazaće mi taj jedan podeok više...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka preporuka akumulatora za Bravo 1.2? :) Stari je zreo za penziju pa da vidimo šta valja, a šta ne. Vidim da je Exide dosta hvaljen.

Svaka preporuka je dobrodošla.

Poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na preporuku prodavca (koji drzi sve moguce akumulatore koliko sam video) uzeo Exide.

Jos je u garanciji, ali je koriscen celu zimu. Auto je paljen svakog dana po najvecim minusima koji su bili i to sve kratke relacije.

Sve je podneo muski, nema znakova da mu nesto fali, za sad...

Fabricki Mareli dok je bio isto tako nov, dusu je ispustao u istom rezimu koriscenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dvoumim se između ova dva modela:

  • Exide Excell EB500 12V 50Ah
  • Exide Premium EA530 53Ah 540A

Da li uzeti premium zbog zime i zbog nacina voznje posto po gradu uglavnom vozim krace relacije?

Auto je Bravo 1.2 16v sa klimom (koju retko kad koristim) + pojacalo za sub (cesto koristim :) ).

Koji bi bio bolji izbor za Bravisu 1.2, zbog kapaciteta i startne struje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...