Jump to content
FAS Goran
Guest 10216

JTD rešite se vibracije motora

Recommended Posts

Jovane hvala puno na klipovima i pojašnjenju :)

Ovo što si napisao oko detonacije je problem kod mene i zbog toga se nekad samo strese, a metalnog zvuka nigde nema. Definitivno je moj zamajac daleko od ovih, a menjač ne mogu da nateram da se pomera šta god mu radio. Znači samo ne forsiram mnogo auto i to je to, ne bi trebalo da bude problema oko zamajca u skorije vreme :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne forsiras iz niskih obrtaja, ovako ga slobodno gazi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo nemoj da škripiš gumama kad krećeš jer tada je zamajac pod punim opterećenjem, a da ga ovako gaziš slobodno!Ubrzavaj naj normalnije bez nekog psihičkog pritiska njegova uloga je da zaštiti kolenasto vratilo(radilicu) i menjač da što duže traju usled tih trzaja puštanjem kvačila, a i da motor lepo i mirno radi na leru jer je zamajac ustvari i jedan veliki balansni teg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma koje paljenje guma, ja krećem sa 900-1000 obrtaja :laughing:

Zato mi je i žao što malo zeza zamajac pošto ga maksimalno pazim i kad ga pritisnem to bude u više stepenu prenosa tako da nema velikog cimanja po auto..Nastavljam najnormalnije da vozim i nadam se da se stanje neće pogoršavati, a i verujem da nije toliko loše koliko sam ja zaključio pre par postova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na koji deo tačno misliš? Pročitam sam ti celu temu više puta :)

A Stilo se malo smirio ovih dana. Danas je paljen i gašen 10ak puta i nijednom se nije stresao, kvačilo se malo čuje kad odvaja od motora, ali samo kad je hladno ulje i posle se apsolutno ne primećuje. A cimanja ima samo kad mi neko izleti pa moram naglo da podignem nogu sa gasa i prebacujem je na kočnicu, ali opet bez metalnog zvuka. Sve u svemu počinjem sve više na prljave dizne da sumnjam.

A i našao sam zanimljiv post u priči o zameni plivajućeg fiksnim zamajcem :)

Hteo bih par reci da kazem, imao sam slicnih problema sa Fiat Stilom. Na autu se cuo plivajuci zamjac, ali nije bio problem do njega...

Ovako stoje stvari, kupim ja pre dva meseca Stilo, ali se u menjacu cuo plivajuci zamajc da lupka, re`ko nema veze sredice se nesto, inace nadjem ga po dosta povoljnoj ceni (2003. restailing varijanta 1,9jtd cena 2900 evra).

Odvezem ga kod jednog majstora, on mi kaze zamajac, drugi, zamajac... pitam za cene, ono izuvanje, preko drugara i ostalih uvoznika 24.800 zamajc, 10.500 lamela (Valeo), 6.500 potisni lezaj (druk lezaj Valeo), kao povoljnije.

Resim ja da probam drugacije i pronadjem majstora iz Ostruznice koji reparira zamajce. Cujem se sa njim kaze moze to ekstra da se odradi, kaze posle reparacije auto sigurno predje 50-60 hiljada i daje odredjen broj meseci garanciju.

Resim da tako i odragim, odvezem ga kod njega, cim ga je video on rece : "ala cuka, riknuo je 100%". Inace cena rada (reparacije) 120 evra plus skidanje celog seta. Zove on mene sutra ujutru i kaze : "druze, pa tebi je nov zamajac, lamela, i potisni lezaj, izgleda da je problem sa nekom od dizni (brizgaljki), sad ce moj drugar da ga odveze u Bosch-ov servis da ga bace na dijagnostiku". Posle sat vremena, zove mene on i kaze : "Reseno, crkla ti dizna na 4 cilindru".

Zamenimo to i auto radi kao sat.

Zbog toga sam se nadovezao i hteo da vam skrenem paznju, moze lako da se desi da je zamajac ispravan, iskustva pokazuju da i majstor koji godinama samo to radi moze da pogresi. Inace auto je uzet sa auto placa u Kraljevu sa pretpostavkom da je zamajac u pitanju, kada je preuzet, dijagnostiku koju smo poneli, apsolutno nista nije pokazala kao gresku u sistemu, sto nas je istog trenutka vodilo na zakljucak da je zamajac.

Auto je na zaprepascenje isao lepo, pa cak i na uzbrdici mnogo dobro vukao, bukvalno je lepio za sedista u 5-oj brzini (pre njega sam vozio Fiat Bravu od 103 ks, koja nije mogla da stane na crtu). Na kraju je ispalo da sam pazario auto koji je u ekstra stanju u svakom pogledu. Da je sve zivo na njemu zamenjeno, a da niko nije ni posumnjao u najobicniju diznu... Eto, moji problemi, podeljeni sa vama... a vi sad vidite...

Ako nekome treba broj za reparaciju neka me kontaktira na private ili neka procacka po netu "reparacija zamajca - ostruznica", momak koji radi (ima svoj servis) je eksta lik! pozdrav...

p.s. inace duzi niz godina pratim ovaj forum ali tek juce sam zvanicno postao clan, mislim da je ekstra, mnogo puta mi je pomogao i da sam dosta naucio od svih vas! veliki pozdrav jos jednom! smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Narode evo i mene,posleg duzeg vremena,ali ne zbog nekog kvara,vec da se nadovezem na Igorov "problem",posto sam i sam imao isti,i NAPISAO sam da je "stresenje" i vibracije pri naglom oduzimanju gasa,kao i prilikom povremenog gasenja,posledica istrosenosti jednog od dva donja drzaca motora! Vazno je da ti se ne cuje nikakvo lupanje,i metalni zvukovi ispod haube,jer to je SIGURNO plivajuci zamajac.Zato Igore,uzivaj i vozi,i ne brini za povremene kvarove.Veruj mi,imaju ih i drugi,koji voze mnogo kvalitetnije automobile,samo nerado o tome govore.Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzgred,lupkanje i metalni zvuk o kome je pisao DuleMilosevic,NE MOGU da poteknu od dizni,vec iskljucivo od plivajucek zamajca ili nekog od nosaca motora! Neke od vibracija mogu da poteknu od dizni,kao i "cukanje" iz motornog prostora,ali ne i iz menjaca! To,takozvano cukanje,je posledica "rada na 3 klipa",odnosno neravnomernog rada motora,ali to ima i za posledicu cimanje i trzanje auta,i neuskladjen gas!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igore

ja imam novo kvacilo , cak i zamajac, od koga se toliko plasis :p, i desi se da se strese ponekad na gasenju- otprilike svaki 5-6 put.

Probaj kljuc da laganije okreces pri gasenju (mada ne sumnjam da tako i radis, pa vidi sta se desava :)

A mozes da ocistis i klapnu na usisu,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ovo su prilično lepe vesti za mene :laughing:

Mogao bi da bude samo desni nosač pošto je levi zamenjen pre 5000km i original je tako da ne verujem da je mogao da ode. Reći ću majstoru kad bude vreme za mali servis da pogleda malo i desni nosač,a dizne ću svakako čistiti jer malo više troši auto sada.

Hvala na informacijama :)

@bglion okrećem ključ baš sporo i manje se stresa zbog toga,a klapna je čišćena pre 6-7 meseci čini mi se, ali ne bi bilo na odmet da se opet očisti zajedno sa mafom i mapom, a i da se pogleda kako stoji pločica na egr-u kada budem imao malo vremena :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogao bi da bude samo desni nosač pošto je levi zamenjen pre 5000km i original je tako da ne verujem da je mogao da ode.

Covek ti prica za 2 donja nosaca motora ;) . Ima ih ukupno 4, ti si zamenio samo onaj gornji kod akumulatora.

OpuSHti se, bre, covece i gazi to s merakom :) .

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaa pa nisam znao da je onaj moj gornji :laughing:

Reći ću Neši da malo zaviri u kakvom su stanju ostali, ali ni ne smeta mi to mnogo nešto u zadnje vreme. Ne bih da ga izbaksuziram, ali od kad je otoplilo baš fino radi i ne trese se pri gašenju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa normalno je da se malo stvrdnu zimus na minusu, prva ti je zima sa tim dizelom pa si se uprpio :) . I naravno da je sad na 15 stepeni napolju mirniji.

Teraj bre to i uzivaj, vidis koliko ti nas isto prica. Tebi je ocigledno zivot med i mleko ako oko ovoga lomis glavu toliko vremena ;) ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je neko ugrađivao na JTD 1.9 , levi nosač motora iz AP-sporta kažu da je original fiat ? Stigao im ovih dana, 4.150 din. Čini mi se da su ranije bili skuplji, da li je rgularan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam ugradio ispod akumulatora Acron koji je za 1.8 benzinca i nemam problema, nisam se ni interesovao od tada za nosace iskreno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi trebao da ti pravi problem, ipak je namenski za JTD, mislim da ima par ljudi koji su ga ugradili ovde na forumu, sacekaj da se jave pa da ti prenesu iskustva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je neko ugrađivao na JTD 1.9 , levi nosač motora iz AP-sporta kažu da je original fiat ? Stigao im ovih dana, 4.150 din. Čini mi se da su ranije bili skuplji, da li je rgularan ?

Gde ćeš bolji ? Ako je original, zašto bi razmišljao ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj levi nosac za JTD sam ja svojevremeno platio oko 80 EUR u Delti. To je cena za originalni fabricki deo, mozete se okvirno proveriti i u Eperu.

Evo vozio se i Igor sa mnom pre neki dan pa moze da kaze kako "radi" i posle par godina ;) .

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radi ceo auto savršeno  :laughing: Nije samo do nosača, već generalno auto radi k'o sat. 

 

Inače, drugari koji od preostala 3 nosača, tj osim levog kod akumulatora, najviše utiče na vibracije na leru? Meni je auto na leru malo nemiran i povremeno se stresa pri gašenju tako da počinjem da sumnjam na ostale nosače mada ih svakako neću dirati dok se ne pojačaju ovi zvuci. Takođe se ponekad malo cimne kada se otpusti gas pri konstatnoj brzini u nižim stepenima prenosa. Nema onog udarca kao kod zamajca tako da računam da nije do njega

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...