Jump to content
FAS Euroauto Goran
Guest 10216

JTD rešite se vibracije motora

Recommended Posts

Guest 10216

nestaju sa zamenom nosaca motora ispod akumulatora, ja sam se zezno i platio neznanje i promenio sva 4 =33000 a trebalo je da bude = 11.000 :rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je tacno. Rekao mi majstor da su konacno utvrdili da taj nosac zapravo prouzrokuje najvece vibracije i da je dosta ljudi nepotrebno menjalo ostale nosace, pa cak i plivajuci zamajac, a neke vibracije su ostale.

Sto se tice cene od 11K, to je verovatno original u Delti. U AP sportu isti kosta 2.650 din, samo pitanje je kakvog je kvaliteta i da nije neki kineski shit.

Siguran sam da majstor moze da preporuci neki sasvim solidan za korektnu cifru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 7565

Malo nejasna matematika

Ako su 4 - 33.000,00, jedan ne može da bude 11.000,00 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel to vazi za sve JTD mislim na sva godista il ne?

jel su to one vibracije kad stojis na semaforu npr pa kad sve zivo drhti ili nesto drugo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marko druze, nema to veze ni sa godistem ni sa JTD MultiJet, TDI , itd ..

Ima veze sa tim sto svi dizeli prave vibracije, a dotrajali nosachi motora ih prenose na karoseriju.

Samo treba naci koji je nosach losh i zameniti ga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 10216

Dokle god ne osecas nista na volanu kad ujutro upalis auto nema potrebe za zamenom, samo jedna stvar originalni je modifikovan jer se javljao kao reklamacija u garantnom roku sto ne bih rekao za onaj iz ap sporta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modifikovani nosač motora ispod akumulatora koji sam i ja menjao ima kat.broj 51711216. Ovo treba da odgovara za sve jtd 115 bez obtira na godište.

Mislim da je kao prva ugradnja išao od 2004.

Početkom godine sam ga u AutoItaliji NS platio nekih 7000 din.

Vibracije koje sam imao na leru i neka rezonancija ma 2000 o/min su skoro izčezle. Gotovo drugi auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 9703

Kod mene na autu su slicni "simptomi" kao kod Koleta :(

Koliko je to kriticno, tj. kakve su posledice ako vozim auto sa nosacem motora koji vise bas i nije u funkciji?

Hvala&pozz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cek, cek.... Kole, kako to mislis da je kao prva ugradnja isao od 2004? Pre toga je bio neki drugi?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
kakve su posledice ako vozim auto sa nosacem motora koji vise bas i nije u funkciji?

Nema posledica, pošto ti se nosač verovatno nije rasturio već se samo ukrutio, kako je kod mene bilo. Samo se malo više treseš.

Inače kako je već pisano postoji 4 nosača. Dva zadnja su ista. Ovaj ispod akumulatora ustvari drži menjač. Moraju biti elastični da se vibracije motora ne prenesu na vozilo. Ovaj ispod akumulatora najčešće strada.

Lako se proverava. Pod uslovom da ti je nosač ceo vizuelno. Digneš auto na stubnu dizalicu (motor radi, točkovi vise naravno).

Kada rukom uhvatiš oscilirajuće rame levo i desno osetićeš znatnu razliku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cek, cek.... Kole, kako to mislis da je kao prva ugradnja isao od 2004? Pre toga je bio neki drugi?!

Da ovaj što sam skinuo malo je drugačiji. Novi je malo robusniji. Hoću reći ima masivniju gumu. Valjda su ga i modifikovali jer ovaj prvi nije bio baš neki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam jedan ot onih koji su vibracije rešili promenom nosača motora ispod akumulatora.

Nažalost one isto tako mogu doći i od dotrajalog plivajućeg zamajca što je mnogo skuplje. I o tome je pisano.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 6933

Imam isti problem, medjutim nije mi jasna jedna stvar u vezi tog nosaca koji se spominje da se nalazi ispod akumulatora (levi)...

Posto sam iz NS-a, zvao sam Autoitaliju gde kazu da trenutno nemaju i da to kosta preko 10.000 din.

U Fiatinu su prodali poslednji pre par dana i dobice novu turu i kosta 6.600 din.

A u APsportu nemaju u prodavnici u NS-u nego u Zemunu i navodno kosta oko 2.300 din.

U cemu je fora sa ovolikim razlikama u ceni???

I da li je problem zameniti taj nosac, tj. da li moram majstoru da ostavljam 1000 din ili mogu i sam da odradim, posto mi je jedan prodavac rekao da se prosto menja, ima samo tri srafa...

Share this post


Link to post
Share on other sites
U cemu je fora sa ovolikim razlikama u ceni???

U AP Sportu nosač sa kataloškim brojem 51711216 košta 6990 din, u Junior autu, isti taj 6450 din. i verujem da je u Delti skuplji. Za ostale razlike u ceni ne znam. Ovo je novi, doradjeni nosač, a jedino ako taj jevtiniji nije možda onaj stari model iz zaliha. Oba odgovaraju.

prosto menja, ima samo tri srafa...

Ima, ali treba na nečemu držati motor i nacentrirati rupe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li postoji razlika u vibracijama, kada one dolaze zbog nosaca motora, od onih prouzrokovanih plivajucim zamajcem.

Cuo sam da ima sistem da ubacis autio u brzinu, cimas ga gore dole i tako mozes da cujes luft u nosacima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
prosto menja, ima samo tri srafa...

Ima, ali treba na nečemu držati motor i nacentrirati rupe.

Pa levom rukom drži motor, a desnom centrira... ili obrnuto ako je levak :lool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam taj nosač platio nešto jače od 7000 din u AutoItaliji početkom godine. Posle promene vrlo sam zadovoljan

Nje ga lako zameniti.

Postoji razlika vibracija od nosača i od zamajca.

Nosač prenosi vibracije na leru uglavnom, na višim obrtajima buku, na pojedinim oko 2000 o/min kao neku rezonanciju.

Cimanjem napred nazad nećeš otkriti ništa osim ako nosač nije skroz propao. Moj je stari nosač kad je skinut bio bez oštećenja ali krut ko stena.

Plivajući zamajac proizvodi vibracije na na nekim obrtajima izgleda bukvalno kao da se ceo auto za trenutak strese.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 6933

To su izgleda simptomi kao kod mene, trese na leru najvise, pogotovo ujutru kad je hladan.

Znaci nosac moze izgledati neostecen a da je ipak on u pitanju?

A meni u fiatinu uporno tvrde da nije to nosac i da on njima izgleda dobro i ako se ne cima motor na palenju i gasenju onda je kao sve ok sa njim, nego su navodno dizne u pitanju???

Posle pola sata ubedjivanja su rekli da moze biti i da je do nosaca al kao cude se jer oni to nikada nisu menjali...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjen nosač motora i problem rešen! U AP sportu nemaju ovaj nosač, a čak su i šifre pomešali i totalno se zbunili, Euro 07 tek planiraju da počnu da "rade" nosače, ali zato Junior auto ima na stanju i šalje brzom poštom.

Motor treba odozdo blago podići dizalicom i prvo izvaditi akumulator. Gore na vrhu, veliki crni konektor je čuveni D4 konektor i ovo je bila dobra prilika da se i on rastavi i očisti.

Pq1jTtAA.jpg

Posle vadjenja kućišta akumulatora vidi se stari nosač. Dole levo sa plavim konektorom je overboost ventil, koji je premešten sa originalne lokacije na kućište akumulatora.

aV1iUSBS.jpg

Ovo je izvadjen stari nosač. Primetno je koliko manje gume ima i koliko je manji prečnik okolnog dela Alu nosača nego što je to je to slučaj na novom.

Pq1jWkaS.jpg

Novi nosač motora (menjača) sa FIAT Code: 5171 1216

Pq1jWu9r.jpg Pq1jWE80.jpg

Rezultat je primetan. Vibracije su gotovo potpuno nestale, a znatno je smanjena i buka unutar auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 6933

Svaka cast na detaljnom opisu.

Ja sam evo jutros zamenio nosac kod majstora....

Rezultat: definitivno drugi auto, cak sam primetio i da se brzine nekako lakse i preciznije menjaju, mozda se i tripujem al sam video jos negde da je neko i to primetio...

Nosac kupljen u fiatinu u ns-u 6.600,00 din.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad smo vec kod cena ovog nosaca ... ja jurio po ovim prodavnicama koje ste spomenuli i niko nema ... pozvah deltu kad ono cena 6268 dinara i porucih jedan (ceka se do 12 dana). Samo kao info licno se uverio sve te prodavnice orginalne delove porucuju iz delte ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam hteo da zemenim nosac motora, al mi je majstor lepo rekao - mogu da ti zamenim nosac, smanjice se vibracije ali necemo otkloniti uzrok povecanih vibracija.

i tako smo proverili dizne, dve su bile problematichne, i nakon cischenja, vibracije su se znatno smanjile.

sto znaci dzaba menjanje nosaca motora, ako se pre toga ne utvrdi da li i sta utiche na toliko povecane vibracije da se nosac brze trosi.

a ciscenje dizni mi je izaslo oko 3500 din.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...