space 1 Posted February 23, 2013 Iscitao sam temu, ali nisam naisao na slican problem, Naime kad vozim preko 2000 obrtaja, i pustim gas auto pocne da vibrira i to traje od 2000 do 1800. Nije svaki put istog inteziteta, i vise se osjeti na nizbrdici.Lamelu i korpu sam mjenjao, i pri zamjeni provjeren zamajac, i sve uredu Takodje zamjenjeni lafeti, stabilizatori. Sto se tice ostalih vibracija, vibrira na leru kad je hladno.Ima li ko kakvo iskustvo sa vibracijama pri usporenju Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted February 23, 2013 Pise negde u temi, kod oduzimanja gasa su donji nosaci, ne vidim koji je auto u pitanju, ali obicno imas 2 gore, 2 dole, pa proveri donje...Poslato sa marsa koristeci teleport! Quote Share this post Link to post Share on other sites
space 1 Posted February 23, 2013 Zaboravio sam napisati da sam i oba donja promjenio, a u pitanju je stilo 115ks Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted February 23, 2013 Ako si sve to izmenjao, i ako je sve to u redu, proveri trap.Poslato sa marsa koristeci teleport! Quote Share this post Link to post Share on other sites
space 1 Posted February 23, 2013 Mislis na optiku, malo me buni sto je to uvjek na istim obrtajima, da je trap onda bi se odrazavalo na odredjenoj brzini Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted February 23, 2013 Na potrese i vibtacije najcesce uticu nosaci motora, korpa, lamela, dizne, trap, gume.proveri i desni nosac, levi nema veze sa tim, donje kazes menjao si, korpu i lamelu kazes menjao si, dizne bi tresle i na leru ili prilikom dodavanja gasa, a ne samo kad pustis gas u tim obrtajima, gume kad nisu balansirane tresu pri odredjenoj brzini, zato detaljan pregled trapa : kugle, spone, ramena, viljuske, lezajevi, poluosovine, krstevi, flansne, stabilizatori, balans stangle, homo zglobovi, amortizeri, sileni, manzetne... sta god da imas i nemas, trapadzija lepo pregleda i kaze da li nesto ne valja.Poslato sa marsa koristeci teleport! Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted February 23, 2013 Onda zameni sve nosace, pa nam javi da li trese i dalje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted March 1, 2013 Kada sam na uzbrdici rad motora u leru je drugaciji nego na ravnom ili na nizbrdici...verovatno su nosaci malo dotrajali...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted March 12, 2013 Samo su pod opterecenjem od nagiba...Manje slusaj. Sent from my LG-P760 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acomarea 0 Posted March 17, 2013 Ovih dana sam vozao Passata 5-cu 1.9 tdi,volan miran potpuno kao da nije dizel,ove vibracije na mojoj Marei znatno smanjuju uzitak u voznji,nikako da ih resim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
-Jovan-FF- 1 Posted March 22, 2013 Aco definitivno je guma u nosačima, prošle nedelje kad je bilo 20 stepeni držao sam auto na suncu i da neveruješ više volan ne vibrira kad radi na leru jer je guma u nosačima smekšala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lanmi 0 Posted March 22, 2013 Drugari, u leru mi se trese malo volan, znam da je onaj nosač ispod akumulatora. Jel zna neko gde mogu da ga uzmem, u AP sportu ga nemaju... U pitanju je Fiat Stilo 1.9JTD 3v Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted March 22, 2013 Trazi od benzinca 1.8...mozda njega imaju.Poslato sa ne znam sta cu sa njim kada krenu sorcevi i majce... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 22, 2013 (edited) I procitaj malo temu u nazad, pisano je na dugacko i na siroko o tome i koji nosac i kako i gde ga kupiti, gde zameniti...Trebace ti.Tapatalk 2 Edited March 22, 2013 by kolega.jankovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted March 22, 2013 +1Poslato sa ne znam sta cu sa njim kada krenu sorcevi i majce... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted March 22, 2013 Samo 36 strana ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted March 22, 2013 Kod mene na tt samo 16 Poslato sa ne znam sta cu sa njim kada krenu sorcevi i majce... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 22, 2013 Pa lepo sam mu rekao, fino i kulturno. Koliko se secam, bas sam ja objasnio ceo postupak od tresenja volana preko nabavke do ugradnje nosaca, sve vezano za sraf i sl.Sad neka prelista, ima i slike da pogleda...Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lanmi 0 Posted March 22, 2013 Ma opusteno, no hard feelings. Evo sad sam izlistao, mislim da je tvoj post negde na 22. strani. Nista, videcu da to sredim za max 20 dana, nije mi hitno, samo blago vibrira volan, al opet hocu da sve bude kao iz fabrike Taman imam vremena da nadjem taj famozni sraf Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 22, 2013 I da te podsetim da je zamena nosaca najcesce resenje za vibracije, ali ne i jedino. Ja sam prvo dizne u Bosch servisu testirao, istina, samo na dijagnostici, pa tek onda menjao nosac, i preventivno ocistio dizne wynn's-om....#nema posla pa visim po forumu#... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lanmi 0 Posted March 22, 2013 Da, znam da i dizne mogu da budu problem. Probacu wynns uskoro kad se skupi kinta da napunim rezervoar. Doduse ipak mislim da je nosac, posto mi je i majstor naponemuo da je los Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 22, 2013 Ovo sto sam ja radio nije aditiv za gorivo klasican, nego se radi u servisu, vezu ga na creva sa tim wynnsom i to traje nekih sat dva, i kosta 30-40€ malo je jace ciscenje od aditiva u gorivu, ali ni blizu ultrazvucnog ciscenja kad se vade dizne napolje....#nema posla pa visim po forumu#... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lanmi 0 Posted March 22, 2013 (edited) Kapiram sad. Cenim da je u pitanju nosac kod mene. Prvo cu njega da eliminisem i sredim, pa ako nije on, prelazim na dizne. Lakse cu da prezalim pare za njega posto ionako nikad nije menjan, nego da dam 40e za dizne a da nisu one. Edited March 22, 2013 by Lanmi Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 22, 2013 Jeste!...#nema posla pa visim po forumu#... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted March 31, 2013 Da se nadovezem samo, blokirana remenica alternatora moze isto da utice na brundanje u kabini, to se meni desilo mislio sam da je nesto drugo posto sam menjao vec nosac ispod akumulatora ali ispade remenica. Quote Share this post Link to post Share on other sites