Jump to content
FAS Goran
Guest 10216

JTD rešite se vibracije motora

Recommended Posts

Iscitao sam temu, ali nisam naisao na slican problem, Naime kad vozim preko 2000 obrtaja, i pustim gas auto pocne da vibrira i to traje od 2000 do 1800. Nije svaki put istog inteziteta, i vise se osjeti na nizbrdici.

Lamelu i korpu sam mjenjao, i pri zamjeni provjeren zamajac, i sve uredu Takodje zamjenjeni lafeti, stabilizatori. Sto se tice ostalih vibracija, vibrira na leru kad je hladno.

Ima li ko kakvo iskustvo sa vibracijama pri usporenju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravio sam napisati da sam i oba donja promjenio, a u pitanju je stilo 115ks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislis na optiku, malo me buni sto je to uvjek na istim obrtajima, da je trap onda bi se odrazavalo na odredjenoj brzini

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na potrese i vibtacije najcesce uticu nosaci motora, korpa, lamela, dizne, trap, gume.

proveri i desni nosac, levi nema veze sa tim, donje kazes menjao si, korpu i lamelu kazes menjao si, dizne bi tresle i na leru ili prilikom dodavanja gasa, a ne samo kad pustis gas u tim obrtajima, gume kad nisu balansirane tresu pri odredjenoj brzini, zato detaljan pregled trapa : kugle, spone, ramena, viljuske, lezajevi, poluosovine, krstevi, flansne, stabilizatori, balans stangle, homo zglobovi, amortizeri, sileni, manzetne... sta god da imas i nemas, trapadzija lepo pregleda i kaze da li nesto ne valja.

Poslato sa marsa koristeci teleport!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda zameni sve nosace, pa nam javi da li trese i dalje. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada sam na uzbrdici rad motora u leru je drugaciji nego na ravnom ili na nizbrdici...verovatno su nosaci malo dotrajali...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo su pod opterecenjem od nagiba...

Manje slusaj. :D

Sent from my LG-P760

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovih dana sam vozao Passata 5-cu 1.9 tdi,volan miran potpuno kao da nije dizel,ove vibracije na mojoj Marei znatno smanjuju uzitak u voznji,nikako da ih resim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aco definitivno je guma u nosačima, prošle nedelje kad je bilo 20 stepeni držao sam auto na suncu i da neveruješ više volan ne vibrira kad radi na leru jer je guma u nosačima smekšala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, u leru mi se trese malo volan, znam da je onaj nosač ispod akumulatora. Jel zna neko gde mogu da ga uzmem, u AP sportu ga nemaju... U pitanju je Fiat Stilo 1.9JTD 3v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trazi od benzinca 1.8...mozda njega imaju.

Poslato sa ne znam sta cu sa njim kada krenu sorcevi i majce...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo 36 strana :) ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene na tt samo 16 :D

Poslato sa ne znam sta cu sa njim kada krenu sorcevi i majce...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa lepo sam mu rekao, fino i kulturno. Koliko se secam, bas sam ja objasnio ceo postupak od tresenja volana preko nabavke do ugradnje nosaca, sve vezano za sraf i sl.

Sad neka prelista, ima i slike da pogleda...

Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma opusteno, no hard feelings. Evo sad sam izlistao, mislim da je tvoj post negde na 22. strani. Nista, videcu da to sredim za max 20 dana, nije mi hitno, samo blago vibrira volan, al opet hocu da sve bude kao iz fabrike :) Taman imam vremena da nadjem taj famozni sraf :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I da te podsetim da je zamena nosaca najcesce resenje za vibracije, ali ne i jedino. Ja sam prvo dizne u Bosch servisu testirao, istina, samo na dijagnostici, pa tek onda menjao nosac, i preventivno ocistio dizne wynn's-om.

...#nema posla pa visim po forumu#...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, znam da i dizne mogu da budu problem. Probacu wynns uskoro kad se skupi kinta da napunim rezervoar. Doduse ipak mislim da je nosac, posto mi je i majstor naponemuo da je los

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo sto sam ja radio nije aditiv za gorivo klasican, nego se radi u servisu, vezu ga na creva sa tim wynnsom i to traje nekih sat dva, i kosta 30-40€ malo je jace ciscenje od aditiva u gorivu, ali ni blizu ultrazvucnog ciscenja kad se vade dizne napolje.

...#nema posla pa visim po forumu#...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kapiram sad. Cenim da je u pitanju nosac kod mene. Prvo cu njega da eliminisem i sredim, pa ako nije on, prelazim na dizne. Lakse cu da prezalim pare za njega posto ionako nikad nije menjan, nego da dam 40e za dizne a da nisu one.

Edited by Lanmi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se nadovezem samo, blokirana remenica alternatora moze isto da utice na brundanje u kabini, to se meni desilo mislio sam da je nesto drugo posto sam menjao vec nosac ispod akumulatora ali ispade remenica. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...