-Jovan-FF- 1 Posted January 26, 2013 (edited) Da ali postavlja se pitanje, šta ako zamenim set kvačila i zamajac a vibracije ostanu šta sam onda uradio, ovako ako se uspem rešiti toga zamenom svih nosača biće dobro, a ako se vibracije ili ne daj bože lupanje nastavi i pojača pa nije kraj sveta zameniti i set i zamajac šta je tu je. Mislim da sam celu temu pročitao od početka da je neko čak i zamenio set i zamajac ali su mu vibracije ostale dok na kraju nije zamenio taj famozni nosač ispod akumulatora, a ja bi da učim na tuđim greškama,Rešiću ja to lagano bez srljanja, prvo nosači 1 po 1 pa ćemo videti šta i kako dalje, ja sam se rešio 70% vibracija i lupanja zamenom remenice alternatora to nisam mogao da verujem kako štekće i brunda a bila je blokirala skroz, kad sam stavio novu kao da sam seo u drugi auto, i još treskanje volana da rešim i bog te veselio ipak su to Italijani i mi ih zato volimo u nekim rešenjima briljantni a u nekim nisu baš ali takvi su kakvi su! Edited January 26, 2013 by Woodoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted January 26, 2013 Za treskanje volana, nekih cudnih zvukova, iskljucivo je kriv nosac ispod akua! Ja sam imao vibracije i mislio sam da mi se tabla raspada, a onda sam naisao na ovu temu i tako resio problem...Zamenio nosac i sve je nestalo sto je potvrdio i kolega Kejd sa foruma, nasli smo se, on seo u moj auto sa zatvorenim prozorima i odusevio se...A kod njega u kolima igranka. I on je zamenio taj famozni nosac i sada je prezadovoljan sto je i sam potvrdio:rolleyes: Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted January 26, 2013 Svaki stariji dizel ce da vibrira kad krene beaz dovoljno gasa, ne moze drugacije...A vibracije, nestaju sve sa zamenom celog seta kvacila i zamajca... Ja naucio na malo tezi nacin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted January 26, 2013 Nisam dovoljno iskusan, ali evo da kazem povodom vibracija sa kretanjem bez gasa. Nema ih, kretao na ravnom, kretao na uzbrdici, vibracija nema, ima sitnih sto je i normalno (i kod novih automobila) ali onih koje sam imao dok nisam zamenio nosac vise nema. Pa meni su se tresla 5a vrata toliko da je registracija svirala power metal tek posle zamene nosaca je sve doslo na svoje mesto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted January 26, 2013 Ja ne pricam o vibracijama da ti spada perut sa glave, vec o vibracijama koje su normalne.Samo sto su kod nekoga jace, kod nekoga manje... ali postoje svakako... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted January 26, 2013 Kejd, i kod mene je isto tako bilomolim vas da razgranicite o cemu pricate i to- vibracije na leru / vibracije pri kretanju- Stilo / MareaZato pazite da ne bude greske, kod stila je cesta pojava tresenja u leru i to je levi nosac, potresi pri kretanju-kvacilo ali iskustvo kolege Acomarea govori da se kod maree najvise vibracija gubi zamenom koske. Covek i lepo opisao svoj problem ranije, cak je i ponovio da se koska da lako i ispitati otpustanjem srafova. Sto puta je i receno da levi nosac na stilu moze da izgleda super ali ipak da ne valja zbog stvrdle gume i sl.stvarno ne znam sta vam vise nije jasno. Sve pise, sve opisano, prezvakano, samo treba procitati a ne puniti temu bez razloga i ciniti je totalno nepreglednom, ogromnom i skoro pa ne upotrebljivom za buduce citaoce. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acomarea 0 Posted January 26, 2013 Kolega.jankovic u potpunosti se slazem sa Vama,jer se poimaju razlicte stvari vibracije na leru i pri kretanju.Mnogo Vas je imalo iskustva sa Stilom-vibracije koje ste resili,promenom nosaca ispod akumulatora,kod Maree nije tako iz licnog iskustva kazem,mada svaki problem je poseben ne mora da znaci da je i kod ostalih Marea tako.Svoj predlog sam napisao i pa sada neka on odluci sta misli da je ispravno, Quote Share this post Link to post Share on other sites
-Jovan-FF- 1 Posted January 26, 2013 Danas sam iz radoznalosti poslušao tebe Aco, naime skinuo sam nosač i imao šta da vidim bio prenapregnut jer je šraf koji prolazi kroz silen blok bio naslonjen na metal i sve vribracije prenosio na karoseriju bez imalo amortizacije gume jer je u onom ekscentru držača bio nabijen skroz u ćošak, mislim da je zato i pukao onaj donji silen na koski, gornji je ceo, sad sam namestio na sredinu i sve selo lepo, vibracije na volanu su se donekle smirile nije više onako da treska.... Idemo dalje do konačnog nestanka vibracija ima da radi kao nuklearna podmornica tih i bešuman........ ma ljudi moji koliko para toliko muzike, nemože sve biti idealno na autu starom 10 godina i koji je prešao 200.000 km to je oduvek bilo mora se uložiti dosta para na toj kilometraži da bi služio besprekorno bar upola toliko uzimajuću u obzir kvalitet druge ugradnje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
-Jovan-FF- 1 Posted January 26, 2013 Nisam se dobro izrazio u prethodnom postu , cela koska je nakošena bila pa je udaralo metal o metal ne šraf o metal.... ivinjavam se na previdu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acomarea 0 Posted February 3, 2013 Da li neko zna kako se mogu podici obrtaji recimo na 900obr. posto mi tada vibracije gotovo nestanu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
BojmeNS 1 Posted February 3, 2013 mislim da se to radi preko dijagnostike... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted February 4, 2013 A i time ne resavas problem...svi smo mi to mogli uraditi, ali bitno je da se resis vibracija na leru a ne u obrtajima, i meni su to predlagali, cak mi je receno da je mali ler pa da povecamo, ali ja nisam hteo, vec zamenih nosac i problem resen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acomarea 0 Posted February 4, 2013 Druze nisi pratio dosadasnje moje komentare,nisu isti nosaci problem na Stilu i Marei,ja sam ih sve izmenio neki dan i vibracije neznatno umanjio, zato sam htio hocu da probam i ovo da vidim kako ce se ponasati i zanima me kako to uraditi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted February 4, 2013 Hoce da trese i zbog dizni... Pogledaj njih pre nego sto podignes rpm u leru... Poz Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted February 4, 2013 Dizne i kvacilo tj korpa-lamela znaju da tresu. To su mahom uzrocnici ali jedno od resenja jeste dizanje rpm. To mozes uraditi kod iskusnijih dijagnosticara ili chipovaca. Na tebi je sta zelis sa svojim autom, pa tako i uradi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acomarea 0 Posted February 4, 2013 Aha znaci ipak nekome moram voziti,da to softverski odraditi,nista se ne moze mehanicki...Sto se tice korpe,lamele i lezaja odradjeno pre neke 2 godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted February 4, 2013 Znam da kod stila ne moze mehanicki, ne drzi me za rec ali sam ubedjen da i kod tebe ne moze mehanicki. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nemanja87bgd 0 Posted February 19, 2013 Skoro sam bio do mog majstora i kaže mi da je zamenio donji nosač motora na njegovoj Multipli i da mu sad manje trese kada kreće. Pitao sam ga da li zamenom tog nosača dobijam manje vibracija u leru a on mi kaže da on samo utiče na manje vibracija prilikom kretanja. Tako da kad skupim pare prvo ću promeniti ova dva nosača sa strana jer mi ne trese mnogo kada krećem a i oni su jeftiniji od ovog donjeg.Kada ih zamenim sve nadam se da će mi manje tresti prilikom paljenja i gašenja i na leru a ako se smanji i cimanje prilikom kretanja super. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted February 19, 2013 Cimanje prilikom kretanja - korpa kvacila. Jos jednom i zauvek.Ne znaci da ne valja, vec je istrosena, i ovo je normalno za dizele stare 10ak godina... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nemanja87bgd 0 Posted February 19, 2013 Znam i to je uzrok ali predpostavljam da i dotrajao nosač ima veze. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted February 19, 2013 Malo vise gasa i nezno otpustanje kvacila vrede par hiljada dinara, zar ne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted February 19, 2013 Pa jasno, kad menja korpu, menja i lamelu, a greota da menja dobru lamelu, zato malo jaci gas, polako sa kvacilom, trosi lamelu, cuvaj korpu, i kad dodje vreme, zamenis sve i supeeer! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted February 20, 2013 ^^^ E, kad bi moglo ovako. Cimanje kod polaska sa lošom korpom kvačila je jako cimanje, ne ono nalik početničkim greškama u poalsku. Ne pomaže tu lagano puštanje kvačila, već naprotiv, što brže. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted February 20, 2013 Kapiram, ja sam terao ladu nivu sa takvom korpom sigurno 5000km. Najjace je kad joj nakacim natovarenu prikolicu, ocu da usinem vrat na svakom kretanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nemanja87bgd 0 Posted February 20, 2013 I kod mene je taj slučaj, kada brže pustim kvačilo a zadržim ga pri kraju onda krene glatko ali često preteram pa cimne pa onda tražim neku sredinu.E sad moj majstor jeste rekao da donji nosač ima ulogu samo da smanji cimanje ako je korpa i lamela ok ali ja sam na puntu 1.2 menjao taj donji nosač i vibracije instrument table, volana pa i celog auta su potpuno nestale. Inače mi je tresao na leru i kada ga palim zatrese se ceo auto. Pa možda taj isti nosač ne igra istu ulogu na puntu 1.2 i marei 1.9jtd. A ja sam se nadao da će efekat biti kao na puntu kada bi promeni donji nosač jer sam siguran da prošli vlasnik nije menjao nosače i da su dotrajali odavno. Mislim kad nije zamenio kosku koja je se vidi iz aviona kada se otvori hauba a guma je bila skroz ispucala i odvojena od metalnog dela. Quote Share this post Link to post Share on other sites