-
Content Count
126 -
Joined
-
Last visited
Reputation Activity
-
sokratbg reacted to moron in Prodajem: "domaći" Yaris Stella 1,5, 2019, prvi vlasnik
Fotografije od večeras.
Inače, ponudio sam ga danas i dileru kod koga nameravam da kao zamenu kupim polovan iz 2024. Već mi je dao ponudu, koju sutra treba da potvrdi.
Ko zna, možda se sa njim dogovorim i oko ovog iz 2019. godine. Ako ne, ode ovaj na oglas na PA.
-
-
-
sokratbg got a reaction from Bouz in Koliko brzo je ok, a kada postaje prebrzo? / Koliko snage je dovoljno? Može li biti previše?
Instruktor je presudan za obuku. Uvek kad preko levog ramena uvatim neki auto sekundu pre nego sto sam hteo da odem u levu traku setim se mog instruktora LEVO RAME GLEDAJ LEVO ne samo retrovizor.
Ali nazalost osnovne stvari se ne znaju. Sketanje u levo ili desno tamo gde ima vise traka 80% nema pojma. Ulaz izlaz iz kruznog toka, menjamnje trake u kruznom, koriscenje trake za ukljucivanje-ubrzanje na auto putu(zasto zurba da se sa 30 ukljucis u srednju traku a mozes jos 100 metara da ubrzavs i udjes normalno?) Obrnuti trougao? Kakav cudan znak?
Rastojanje, cemu to sluzi? Zasto ne moze da se vozi 150 na 5 metara od auta ispred kad imam dzipa i felne 18....
-
sokratbg got a reaction from Mijailović P. in Koliko brzo je ok, a kada postaje prebrzo? / Koliko snage je dovoljno? Može li biti previše?
Instruktor je presudan za obuku. Uvek kad preko levog ramena uvatim neki auto sekundu pre nego sto sam hteo da odem u levu traku setim se mog instruktora LEVO RAME GLEDAJ LEVO ne samo retrovizor.
Ali nazalost osnovne stvari se ne znaju. Sketanje u levo ili desno tamo gde ima vise traka 80% nema pojma. Ulaz izlaz iz kruznog toka, menjamnje trake u kruznom, koriscenje trake za ukljucivanje-ubrzanje na auto putu(zasto zurba da se sa 30 ukljucis u srednju traku a mozes jos 100 metara da ubrzavs i udjes normalno?) Obrnuti trougao? Kakav cudan znak?
Rastojanje, cemu to sluzi? Zasto ne moze da se vozi 150 na 5 metara od auta ispred kad imam dzipa i felne 18....
-
-
sokratbg reacted to OMP in Koliko brzo je ok, a kada postaje prebrzo? / Koliko snage je dovoljno? Može li biti previše?
mogu da stave i no limit ja cu uvek da vozim 120-30 sem ako nekad budem imao neki mnogo besan i brz auto ali sa ovim prosecnim kolima jok
-
sokratbg reacted to MiloshBg in Koliko brzo je ok, a kada postaje prebrzo? / Koliko snage je dovoljno? Može li biti previše?
Imas pravo Bole, ali moramo se sloziti da je na zapadu disciplina voznje veca za razliku od nase Srbije gde recimo i bukvalno svaki dan nailazim na scene gde se idioti ukljucuju na autoput sa 50-60 km/h pogotovo sa pumpi!
-
sokratbg reacted to Ivan in Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže
Imas gomilu gresaka (motornog i ostalih modula) koje ne izbacuju nikakvo upozorenje ili indikaciju na tabli. Tj. neko moze da "tera" auto, a i da ne zna da neki problemcic postoji.
Mogu da se iscitaju greske koje su se ranije javile (pre brisanja istih), a izazvale su recimo odlazak u Safe mode. A da ti trenutno vidis da je sve OK, recimo u manje zahtevnoj testnoj voznji.
Takodje moze da se iscita kilometraza iz motornog ECU ili drugih modula (sa cijim se cackanjem redje bakcu) i uporedi sa onom na tabli (koja se spusta za 10-20 EUR).
Moze da se pogleda da li je i koliko puta reprogramiran ECU.
Kod cumurasa moze da se pogleda stanje DPF, trenutna zacepljenost u procentima, gramaza taloga, koliki je prosek kilometraze na kojem se odradilo zadnjih XY regeneracija, koliko je proslo od poslednje regeneracije... Tj. koliko jos zivota ima u tom DPF i da li je potrebna zamena/ciscenje/gasenje (zadnje bas i ne podrzavam). Na osnovu toga opet moze da se koriguje cena, kao i za ostalo sto se pronadje kao falinka.
Ako je DPF jos uvek fabricki, na osnovu broja regeneracija i nekog pretpostavljenog i ocitanog proseka, moze da se okvirno nabode i kilometraza auta. U smislu da li je skidana ili ne.
Mogu da se provere korekcije dizni (kod Zabara narocito bitno od Euro 5+ dizelasa, posto se iste ne repariraju i mogu da budu prilican trosak).
Opet kod nekih Zabara sa problematicnom digitalnom klimom (ranije Stilo/Nuova Bravo/Delta pogotovo), caskom se protrci kroz greske ako postoje. Takodje se za 2 minuta istestiraju aktuatori (broj koraka ili procenat pomeranja klapne) - bukvalno banalne stvari i plastikice, ali koje kasnije mogu poprilicno da kostaju. A takve stvari niti imaju indikaciju naravno, a za neke ces teze da vidis da ne rade. Tipa sitnih podesavanja, takodje se ni kompresor klime bese ne pali ispod eksternih 4C.
Ko vec hoce u sitna crevca, u voznji mogu da se isprate parametri turba, MAP/MAF senzora (zahtevana i stvarno dobijena kolicina vazduha, pritiska), itd., itd...
Tako da licno uvek volim da obavezno nakacim dijagnostiku i brzinski protrcim kroz najbitnije module (motorni ECU pod obavezno).
Na to gledam kao i na pomenuti CarVertical - 'leba ne jede (dijagnostika je jos i dzabe), a kada se svi ti podaci medjusobno ukrste i uklope, dobije se mnogo jasnija slika o vozilu koje se gleda.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-