Jump to content
Goran

sokratbg

Members
  • Content Count

    134
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Haha
    sokratbg reacted to neshtry in Vicevi 120%   
  2. Like
    sokratbg reacted to neshtry in Dobra stara vremena   
    Beograd,Resavska,bivša Gen. Ždanova, osamdesetih godina prošlog veka bez tramvajskih šina.

  3. Haha
    sokratbg reacted to Ivan in Funny photos   
  4. Like
    sokratbg reacted to The Punisher in Funny photos   
  5. Like
    sokratbg reacted to neshtry in Funny photos   
  6. Like
    sokratbg reacted to Axic in Funny photos   
  7. Like
    sokratbg got a reaction from Djuk85 in Funny photos   
  8. Like
    sokratbg got a reaction from neshtry in Funny photos   
  9. Like
    sokratbg got a reaction from IDzO in Funny photos   
  10. Like
    sokratbg got a reaction from Loon123 in Funny photos   
  11. Haha
    sokratbg got a reaction from Ivan-Topola in Funny photos   
  12. Like
    sokratbg reacted to shuxx in Funny photos   
  13. Haha
    sokratbg got a reaction from italiano in Funny photos   
  14. Like
    sokratbg got a reaction from shuxx in Funny photos   
  15. Like
    sokratbg reacted to Ivan in Dobra stara vremena   
  16. Like
    sokratbg reacted to Axic in Funny photos   
  17. Like
    sokratbg reacted to Ivan-Topola in Funny photos   
  18. Like
    sokratbg reacted to neshtry in Dobra stara vremena   
    Konjarnik, Beograd,1981.

  19. Haha
    sokratbg reacted to Ivan-Topola in Funny photos   
  20. Like
    sokratbg reacted to Axic in Funny photos   
  21. Like
    sokratbg reacted to Woodoo in Funny photos   
  22. Haha
    sokratbg reacted to Axic in Funny photos   
  23. Like
    sokratbg reacted to Milos1 in Fiat bravo 1.4 t-jet 120ks   
    @OMP  Perem samo bitne unutrasnje strane, nemam ti kad ja to oko ditejlinga, oduzima vise vremena od samog rasturanja/sklapanja bar duplo, a izginuh i ovako  To samo kad radim s merakom sve do srafa, a ovde je bio cilj samo da se slozi, i higijena naravno odrzava na bitnim mestima... Al evo, ne bilo mi tesko, ditejlerski sam obrisao poklopce, oni valjda tome i sluze, da prekriju na kraju celu pricu... izgleda bombona  
     

     
     
    Elem, posao se malo oduzio, s jedne strane mi je ovaj auto bas baksuz, kako jedno zavrsim drugo ispadne, s druge strane u svakoj nesreci ima srece. Naime, juce sklopim skoro sve, i vergla al nece da upali, po zvuku verglanja ga cujem kao da nema kompresije... dijagnostika kaze senzor bregaste, sto ukazuje na lose zupcenje... skinem gornji poklopac, kad imam sta i da vidim, kais odran po sredini:
     

     
    Ali ipak nije mrdnuo s onog mesta na koje sam ga postavio, tako da se klipovi i ventili nisu ljubili E sad, sta se u stvari desilo: ja imam alat za zupcenje, i apsolutno svuda se navodi da se samo izravnaju prvi i drugi cilindar, da budu na vagi, alat ide u bregaste, nabacuje se kais i to je to... citam i upustvo, isto tako, okrecite radilicu u smeru okretanja motora dok se ne poravnaju, nabacite ovo, stegnite ono... medjutim, posle razmisljam, pa ja sam uvek dovodio pre skidanja kaisa u fazu za zupcenje sve, cak i kad sam skidao glavu sam prvo sve podesio da mi posle bude lakse(na bivsoj bravi), a sad nisam nego samo odozgo smaknuo kais, da malo ustedim i ne razvaljujem dole PK, remenicu, skidam tocak, korugu itd... a eto kako je "precica" mogla skupo da me kosta.
    Naime nije isto da li je na vagi tako sto prvi npr do GMT ima jos 90* da se zakrene ili 270*, a to se nigde ne navodi. Znaci alat gore na poziciju, ali MORA da se gleda da i crtica na maloj remenici bude na gore, sto nigde ne pise a savrseno je logicno, palo mi je na pamet kad sam poceo da razmisljam sta je poslo po zlu. Ne da nije isto, nego ono, nije ni blizu, ja ne znam kako je onako uzubljen uopste i izbacivao malo dima, ubrzavao verglanje, cinilo mi se kao da se malo i javlja... 
    E sad, sta je pocepalo kais... upala bixnica neprimetno bas tu i na prvom verglanju ga pocepala... cak je i ona samlevena, presecan na pola... i posle razmisljam, pa mene je tacno andjeo cuvar naveo da omanem zupcenje kad sam radio tako mehanicki, nerazmisljajuci, pa jbte da sam ga uzubio kako treba on bi s tim kaisem i upalio i radio tako cepnutim, posle par kilometara bi verovatno otisao skroz i ode nova glava... znaci koja sreca u nesreci, neverovatno...
     
      
     

     
    (Famozna bixna i strelica koja mora da bude gore kad se zubi od nule)
     
    Evo i sta kaze manual, nigde reci o tome, kao sto nisam procitao nigde ni na forumu, niti video ni na jednom klipu i sta ti vec znam a jako je bitno upozorenje:
     
          
     
    Upozoravaju kreteni da se radilica polako obrce da alat ne istera kompresija, a o ovome ni reci...
     
    Imao sam i onaj dobar kais koji sam skinuo sa mog, al ipak uzeli set za zupcenje i novu vodenu pumpu, kad je bal...
     

     
    Inace PK kais 2022. godiste, decembar, znaci '23 je verovatno vec radjen servis, pa se zato onaj kais cinio kao odlican, ipak nema tih 10 god. ali svejedno, bixna mu je presudila  
     

     
     
    I nista, onda je upalio, radi lepo, sve super... provozali ga, prva 2-3km je purnjao malo, i vrlo brzo smanjio na minimum, sto je sasvim ocekivano, dok izbaci to smece iz katalizatora, ne legne malo itd(i tek ce, kad se malo razrade karike prema njegovom cilindru, ali i ovo sad je odlicno, ovo na snimku je posle svega 5-6km).
     
    I onda vidim lokvicu ulja na betonu, a taman sam pokupio alat... curi tamo kod spoja na menjacu, znaci karter, aj skinem da vidim sta je poslo po zlu... ono kako ima sa leve i desne strane one poklopce, tu ima i spoj koji sam malo deblje namazao silikonom, ali nisam imao u vidu da je do menjaca bas razlika od 1,5mm najmanje(kako da kazem, poklopac izdignut od nivoa bloka a sve zajedno prekriva karter), tako da silikon nije uhvatio lepo. Sad sam namazao deblje, slozio sve, i ne dira se vise do sutra. Sutra da se naspe ulje samo i opet probna voznja, valjda nece ispasti jos nesto  
     
     
     
    (slab aku od silnog verglanja pre mini havarijce, ali pali cim okrene, sad vec na zub)
     
     
     
    (psst.. dodji vamo... jel vidis?! Radi a ne dimi !!!  )
     
    Eto kako sam u nekoj silnoj zurbi pao na raznim glupostima, al sta ces, tako se najbolje uci... samo sto ja svoje javno iznosim a imao ih je svako... i takve greske koje sam pravio i pre 15god dan danas imam u malom mozgu u pola noci da me probudis, nikad ne moze da se ureze greska sa karterom ako je neko drugi skidao, kao kad ja odvijam na +40C isti karter koji sam malo ranije zavijao   Ali je to sad islo kao na pit stopu, u sat vremena sa sve ciscenjem zavrseno  
     
     
    Nego, sad sam video kakav je tocak.. u gepeku je rezervni stigao prave dimenzije, nije copavac, a ovaj na autu je isto prave dimenzije, a ima oznaku kao copavac... ovo prvi put vidim.. kako, zasto?
     

  24. Like
    sokratbg reacted to moron in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Evo kako izgleda AS guma Good Year posle oko tri godine i oko 58.000 km. Biće zamenjena u septembru ( jer je na oko 4 mm )
    Ja nisam zahtevan korisnik i meni je to skroz OK.

  25. Haha
    sokratbg got a reaction from nemanja84bg in Funny photos   

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...