Jump to content
FAS Goran

nesa 169

Members
  • Content Count

    1584
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

nesa 169 last won the day on July 27 2022

nesa 169 had the most liked content!

1 Follower

About nesa 169

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 09/11/1966

Contact Methods

  • Website URL
    http://neshataxista.blogspot.com/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad
  • Interests
    Automobili

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Tipo sedan 1,4, Citroen Xsara Picasso 1,6 8v, oba LPG

Recent Profile Visitors

6145 profile views
  1. U internom testu u Wörthu na Rheinu Daimler je napunio svoj Mercedes-Benz eActros 600 električnom energijom na stanici za punjenje s kapacitetom 1 MW-a. Za usporedbu: trenutno najjače brze punionice mogu puniti električne automobile do 350 kW. Međutim, postoji samo nekoliko električnih automobila koji se trenutno mogu puniti s više od 200 kW tijekom značajnog vremenskog razdoblja, kao što su Porsche Taycan ili Hyundai Ioniq 5. eActros ima mnogo veću bateriju u usporedbi s električnim automobil – s kapacitetom većim od 600 kWh. Baterija navodno omogućuje domet od 500 kilometara. Još samo da smisle kako da dovedu te silne megavate na različita mesta, a da ne ugase pola grada.
  2. Poslednjih 2000 km imao sam prosek 11,4, a pre toga 10,9.
  3. Likvidirao sam pre neki dan fabrički akumulator. Na taksi automobilu je to i inače kritičan deo zbog kratkih relacija i uključenosti više potrošača kad auto stoji, a presudilo mu je dugo držanje pod kontaktom radi dikagnostike. Mogao je još da ide, ali da razmišljam svaki put hoće li upaliti ili neće - ne pada mi na pamet. Tri puta me je izdao - dosta je bilo. Kupio sam novi Exide. Nije bilo skupo jer je bila neka akcija, a pošto nemam start/stop zahtevi mi nisu bog zna kakvi.
  4. Meni izgleda sasvim dobro, ali ok, to je stvar ukusa. Od srednje opreme ima automatsku klimu (dakle i moj), a osnovna ima manuelnu. Za sada nemam problema, godinu i po dana i 62 000 km.
  5. Sad mi je išlo oko 11 poslednje merenje, a pre toga bogami i svih 13. Dobro, u to je ušlo i mnogo rada na leru dok su isprobavali nakon zamene ventila, kao i malo vožnje pre toga sa izgorelim. Bilo je i hladnije.
  6. Au, baš ti je velika razlika između brzinomera i GPS-a. Kod mene uglavnom 2 do 3 km/h kad se stabilizuje brzina. Tako mi bude i razlika kad uporedim s onim radarima koji imaju displej. Nikad više. Da li imaš serijsku dimenziju guma?
  7. Ništa mi ne blinka i sve ostalo normalno radi uključujući i redovan radio. Samo mi pokaže da ne prepoznaje usb. Videću i ja da presnimim sve pa da probam tako.
  8. Veoma mi sviđa ovaj auto. Lep je spolja, a i unutra, uglavnom ima normalne instrumente i tastere, a ne kao Tesla. Ovde u Srbiji je brzo punjenje naročito zgodno jer ovde na punjačima naplaćuju vreme, a ne kilovate. Sve mi se sviđa, ali na tome će nažalost i ostati. No, srećom sviđa mi se i ovaj Tipo kojeg vozim i voziću ga ako se ništa dramatično ne bude desilo još dugo.
  9. Danas mi se opet desilo da multimedija neće da reprodukuje muziku s mog USB - a. To je pre jedno mesec dana počelo da mi se ponekad dešava. Pomaže kad izvadim USB, ugasim motor i izvadim ključ iz kontakt brave, Posle opet radi.
  10. Što se ventila na gumama tiče i meni rekoše da ima samo obični indirektni sistem i meni se par puta upalio greškom pa sam ga resetovao. To se radi na prekidaču s leve strane koji izgleda kao trozubac. Znači @StalnivozacFiata pogledaj levo od volana prekidače sad ću postaviti sliku. Ako imaš to onda su ti obični ventili na točkovima. Evo ja sam ga i obeležio strelicom.
  11. Jutros sam gledao ulje i antifriz kako stoje i videh da meni piše normalno.
  12. E, pa zato je duži prenos, zbog turbine. Razumeo sam da pišeš o benzincu jer Fiat koliko znam nikad nije imao dizel 1,4.
  13. Zovi me kako hoćeš, ali meni je lepo kad vozim opušteno i bez stresa koji donosi brza vožnja. Onda je kod tebe dosta duži prenos. Kod mene 3000 rpm bude već pre 120.
  14. Ja sam za ovih 60.000 samo jedno 5 - 6 puta bio na autoputu. Iskreno govoreći nemam ni volju. Više volim običan put, pa malo i razgledaš okolinu, milina jedna.
  15. Nikad nisam dugo vozio dugo preko 4000 obrtaja.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...