Jump to content
FAS Euroauto Goran

Transporter131

Members
  • Content Count

    391
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    Transporter131 got a reaction from Grafit in Kuda ide ovaj svet?   
    Ne vredjaj lude i glupe.Ludi se lece,glupi nauce.....
  2. Like
    Transporter131 got a reaction from neshtry in Kuda ide ovaj svet?   
    Ne vredjaj lude i glupe.Ludi se lece,glupi nauce.....
  3. Like
    Transporter131 got a reaction from Mijailović P. in Kuda ide ovaj svet?   
    Ne vredjaj lude i glupe.Ludi se lece,glupi nauce.....
  4. Like
    Transporter131 reacted to Quadrifoglio Verde in Funny photos   
  5. Like
    Transporter131 reacted to neshtry in Kuda ide ovaj svet?   
    Ako nećeš,motka!
    Šta tu nije jasno?

     
  6. Like
    Transporter131 got a reaction from MS PK in Ma OFF BRE!   
    Ne mora tako daleko,ode u skupstinu i bira.....
  7. Like
    Transporter131 got a reaction from djomla in Ma OFF BRE!   
    Ne mora tako daleko,ode u skupstinu i bira.....
  8. Like
    Transporter131 got a reaction from neshtry in Slike automobila bez posebnog razloga...   
    Motor je bio od TTS-a,i bila je jedna pegla sa motorom ritma abart.Stajala na zvezdari,Danas je to naucna fantastika,odes na tehnicki ........
  9. Haha
    Transporter131 reacted to The Punisher in Kuda ide ovaj svet?   
    https://www.rts.rs/page/stories/ci/story/124/drustvo/3996434/ljubovija-kisa-padavine-poplave.html
     
    "Ова киша која је пала јуче у току дана, само у овом месту преко 210 литара, за пет дана 360 литара, а од првог јуна 460, што су годишње падавине, то се јавља једном у 100 година", рекао је Пузовић.
     
    Ovo samo političar može da izgovori i u to da neuk čovek poveruje.
    Za sve vas, mostovi se i projektuju na povratni period od 100 godina  što u prevodu znači da se upravo projektuju da MOGU da izdrže ovu količinu vode!!!
    Ovde je u pitanju druga stvar, nemar i neodržavanje rečnih korita koji su se izlili, kao i nepostojanje odbrana od izlivanja na kritičnim mestima.
    Ali kako ste glasali, tako i kusajte. Mi smo lud i glup narod.....
  10. Haha
    Transporter131 reacted to djomla in Funny photos   
    Nie

    Sent from my 3310 using Tapatalk


  11. Haha
  12. Like
    Transporter131 reacted to SalacUE in Funny photos   
    Принцеза

    Послато са NOVA 5T уз помоћ тапатока


  13. Haha
    Transporter131 reacted to knezevic76 in Funny photos   
    Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka


  14. Like
    Transporter131 reacted to dekirs in Kuda ide ovaj svet?   
    Granatirati do istrebljenja
  15. Like
    Transporter131 reacted to Ivan in Ma OFF BRE!   
    Za njih jesam mator, ali mi je vise muka od bezanja po putu od te mlade generacije i mladih dama udubljenih u svoje ekrane. Jbg, u tom "nakarikavanju" svega na sve, ponekad eto cisto zaborave da su za volanom... A voznja nije video igrica, sa par zivota.
    Da me neko ne razume pogresno (i sam sam svojevremeno gurao ConnectNav+ u Stila): OK mi je ekrancic od par incha na centralnoj konzoli, sa konciznim informacijama. Kome treba navigacija (a upalio sam je u Istanbulu posle par godina) + osnovne informacije o autu + mjuza + handsfree pozivi + glasovne komande + BT ... I kraj, ostala koncentracija je na voznji, a ne cirkus koji sljasti, sa svom mogucom konektivnoscu. Stani brate sa strane, pa dr*aj do mile volje, a ne da ja bezim sa puta zbog tebe. Grozim se i od svih mogucih komandi na touch ekranu, zbog kojih treba da skreces pogled sa puta. Pa valjda treba ostaviti i neko hardversko dugme (za klimu npr.) koje ces intuitivno napipati, bez oduzimanja paznje. Po meni, cisto pomodarstvo i trenutno ludilo, za sto vecim ekranom, na svakom mogucem mestu.
    A drugo, pisah X puta - znam da sam u debeloj manjini, ali volim brate oldschool cajgere u dubokim, hromiranim kucistima, volim da vidim i osetim kako masina "dise"... OK mi je i tu neki ekrancic izmedju, opet sa konciznim informacijama. Ali jok - i tu pravi cirkus i trpaj i sta treba i sta ne treba, mogucnost menjanja milion prikaza i "kastomizacije"  ... Kada vidim one kompletno digitalne cajgere - bukvalno mi nemaju duse, svi lice jedni na druge i izgledaju kao racunarska igrica ili dijagnostika. I opet da me neko pogresno ne razume - i profesionalno sam u tim vodama, okruzen ekranima po celo radno vreme, auto mi dodje kao oaza i opustanje, uz lepu muzikicu.
  16. Like
    Transporter131 got a reaction from neshaoct in Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8v 120ks   
    Cestitam,
    ali se nisi resio DPF-a ,i 8-v ima dpf.
  17. Like
    Transporter131 got a reaction from alfini0507 in Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8v 120ks   
    Cestitam,
    ali se nisi resio DPF-a ,i 8-v ima dpf.
  18. Like
    Transporter131 reacted to Mijailović P. in Kuda ide ovaj svet?   
    Sigurno će od tih 250€ da plati časove.
    Ae, osvrni se oko sebe.
     
  19. Haha
    Transporter131 reacted to djomla in Funny photos   
    Sent from my 3310 using Tapatalk


  20. Like
    Transporter131 got a reaction from MS PK in Funny photos   
    Koliko ko moze,sevap
  21. Like
    Transporter131 got a reaction from djomla in Funny photos   
    Koliko ko moze,sevap
  22. Like
    Transporter131 got a reaction from neshtry in Funny photos   
    Koliko ko moze,sevap
  23. Like
    Transporter131 got a reaction from SalacUE in Funny photos   
    Koliko ko moze,sevap
  24. Like
    Transporter131 reacted to SalacUE in Funny photos   
    Skupljamo li pare i po koliko se daje?
     
     
  25. Like
    Transporter131 reacted to neshaoct in Istorija automobilizma u Srbiji / Jugoslaviji   
    ''Zastava'' - ili kako zaboraviti pokojnika
     

     
    Od nekadašnjeg kragujevačkog giganta koji je hranio pola miliona Jugoslovena ostala je samo fabrika oružja za koju je zainteresovana italijanska ''Bereta''
     
    Iako je pre 20 godina rasturena NATO bombama, bila na umoru, kragujevački srednjoškolci i studenti su i tada očekivali da će zameniti svoje roditelje na radnom mestu i dobiti posao u nekoj od mnogobrojnih fabrika Zastave. Današnje generacije, koje uče iste škole i fakultete, Zastavu više i ne pominju, piše Politika. Tokom prethodne dve decenije mnogi manji pogoni su jednostavno ugašeni, što je slučaj sa proizvodnjom Zastavinih turbina za male hidroelektrane, a veće fabrike su prodate stranim kompanijama, što je neizostavno značilo i promenu imena. ''Zastava tapacirnica'' danas je ''Fori tekstil'', a ''Zastava alatnica'' - ''Unior komponente''. Neko će reći nomen est omen - ime je sudbina - ali vreme čini svoje i Zastava, taj nekadašnji kragujevački gigant koji je direktno ili indirektno hranio pola miliona Jugoslovena, polako pada u zaborav. Među živima je sve manje onih koji se sećaju reka radnika koji u pola šest izjutra, dok još nije svanulo, hrle ka fabričkim kapijama.
     
    Sedamdesetih godina prošlog veka kada je Zastava bila u naponu snage, u raznim pogonima i službama tog socijalističkog industrijskog mastodonta radilo je 35.000 ljudi. Danas u Fiatu koji je preuzeo ''Zastava automobile'' nema više od 2.400 radnika. Naravno da je tehnologija proizvodnje automobila modernija, ali to je neka druga priča. Radnici ''Zastava kamiona'' su se dugo odupirali tranzicionim promenama, očekujući da će ih preuzeti italijanski Iveco, njihov dugogodišnji partner, ili neka od velikih kineskih kompanija čiji su dolazak najavljivali naši zvaničnici, sve dok i ta, treća po snazi fabrika nije izbrisana sa spiska živih privrednih subjekata.
     

     
    Od velikih Zastavinih fabrika ostala je samo fabrika oružja, prva takva fabrika na Balkanu, naslednica čuvene ''Topolivnice'' iz 19. veka koja je počela da radi 1853. godine. Za tu fabriku, koju su podizale obe naše kraljevske dinastije, danas je zainteresovana italijanska Bereta. Inače, novi zakon o proizvodnji i prometu oružja iz 2018. godine omogućio je upliv stranog kapitala u našu odbrambenu industriju. Preostala imovina upokojene Zastave gurnuta je u stečajnu masu, još se vuku tužbe nekih bivših radnika za neisplaćene zarade i doprinose, a u međuvremenu je sa tržišta nestala i ''Zastava inpro'', fabrika za proizvodnju automobilskih prikolica koja je zapošljavala mahom osobe sa invaliditetom. Posao te fabrike je preuzeo francuski ''Trigano''. Nema više ni ''Zastava hortikulture'', ni KUD-a ''Zastava'', a nad Zastavinom medicinom rada u kojoj se leči 30.000 Kragujevčana, nedavno je pokrenut likvidacioni postupak.
    Savremena tehnologija i novi tržišni odnosi neminovno donose promene, ali je teško oteti se utisku da brisanje imena Zastava iz svih dokumenata nema i svoju širu, ideološku pozadinu. Nekada stub nacionalne industrije kao da treba izbrisati i iz sećanja. Česi i Rumuni su na Škodi i Daciji zadržali znak nacionalnog automobilskog brenda i po dolasku Volkswagena i Renaulta. Mi smo se svog znaka lako odrekli, valjda da što pre zaboravimo da smo ikada išta umeli sami da napravimo, oduvek jedino sposobni ili samo za pečalbu ili za ulogu jeftine radne u svojoj zemlji.
     
    preuzeto sa - Auto Blog

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...