-
Who's Online 17 Members, 1 Anonymous, 835 Guests (See full list)
-
Member Statistics
-
Forum Statistics
38084
Total Topics1100885
Total Posts
-
Our picks
-
Recikliraj i uštedi!
neshaoct posted a topic in FCA Srbija - Vesti,
Do kraja godine građani imaju priliku da zamene stari auto novim modelom Fiat Tipo uz Fiat Eko Bonus
Crossroad Adria, članica OMR grupe, lansirala je kampanju Fiat Eko Bonus, tokom koje su građanima Srbije omogućene ekonomske pogodnosti za recikliranje automobila i zamenu starog za novo Fiat Tipo vozilo. Akcija daje mogućnost da svako ko kupi model Fiat Tipo, uz recikliranje starog ili zamenom polovnog automobila, dobije popust od 2.000 evra.
''Fiat Eko Bonus inicijativa u Srbiji u fokus stavlja ekološki aspekat pri kupovini automobila, svest o mogućnostima, potrebi i značaju reciklaže za očuvanje životne sredine, ali i finansijskim pogodnostima za svakog ko želi da postane vlasnik novog vozila. Mislim da su ovakve akcije bitne jer zaista podižu svest kod ljudi da je moguće da svako od nas doprinese očuvanju životne sredine, a do sada je zahvaljujući Fiat Eko bonusima u Srbiji reciklirano više od 14 hiljada vozila'', izjavio je Igor Ševo, komercijalni direktor kompanije Crossroad Adria.
Zamena po principu ''staro za novo'' moguća je za ograničenu količinu vozila Fiat Tipo za koju kompanija Crossroad Adria odobrava specijalan FIAT eko bonus. Bonus u iznosu od 2.000 eura moguće je iskoristiti do kraja godine, ukoliko se novi Fiat Tipo kupuje uz reciklazu ili zamenu staro za novo. Radi se o vozilu sa najvišim nivoom opreme - style tech. Aktuelni su i različiti vidovi finansiranja od poznatih auto kredita, preko finansijskog lizinga do opcija dugoročnog renta. Kontinuirani napor ka podizanju svesti o očuvanju životne sredine uspešno se i prethodnih godina sprovodio sa reciklažnim centrima za Fiat vozila, zahvaljujući kojima je do sada reciklirano više od 14.000 vozila u Srbiji.
Sve informacije o vozilu i uslovima kupovine, kupci mogu saznati kod ovlascenih dilera iz naše prodajne mreže.- 0 replies
Picked By
neshaoct, -
Stellantis zabeležio snažan rast prodaje tokom 2023.
neshaoct posted a post in a topic,
U industriji koja je i dalje obeležena neviđenim poremećajima i transformacijama, uz sve veću konkurenciju sa novim učesnicima, Stellantis je zabeležio značajan rast prodaje u 2023. godini, od 5.9% u Evropi u svim segmentima i energetskim pogonima. Stellantis je prešao cilj kao drugoplasirani u prodaji na evropskom tržištu, obezbeđujući tržišni udeo od 18.4% tokom cele godine. Dominantnost Stellantis-a u CV segmentu, sa tržišnim udelom redovno iznad 30%, podržao je poslovni sektor Stellantis Pro One u njegovom liderstvu u sektoru.
U regionu EU29, ukupni rezultati ukazuju na pozitivan prelazak iz 2023. u novu godinu, odražavajući opšti trend iz ključnih evropskih zemalja. Kao vodeći proizvođač automobila u Francuskoj, Stellantis se ističe na tržištu elektrifikovanih vozila, postižući zapaženi udeo od 27.4%, značajno rastući u poređenju sa 2022. i nadmašujući glavnog konkurenta za 4 poena na tržištu potpuno električnih vozila (BEV).
U Italiji, Stellantis se istakao kao ukupni lider na tržištu, završivši 2023. godinu s dominantnim udelom od 45,5% u poslovanju s komercijalnim vozilima (CV). Kompanija jača svoje vođstvo u energetskoj tranziciji, sa svakim četvrtim elektrifikovanim vozilom i polovinom električnih komercijalnih vozila proizvedenih od strane Stellantis-a. Postignuti su i pozitivni rezultati u Nemačkoj, gde je Stellantis učvrstio svoju poziciju kao druga najveća automobilska kompanija. Opel Corsa nastavlja da bude najprodavanije vozilo u B segmentu već treću godinu zaredom, dostižući najviši nivo registracija od 2016. godine.
Takođe, Stellantis već četvrti mesec zaredom predvodi tržište komercijalnih vozila. Postignuća kompanije proširuju se i na Španiju, gde prednjači na tržištu elektrifikovanih vozila i osvaja vodeće pozicije u prodaji plug-in hibridnih i 100% električnih komercijalnih vozila. U Velikoj Britaniji, Stellantis beleži rast u odnosu na prethodnu godinu, a Vauxhall se ističe kao treći najprodavaniji brend na tržištu lakih teretnih vozila; prednjači u oblasti električnih komercijalnih vozila, uz podršku modela Vivaro Electric. Serije Corsa i Mokka Electric dominiraju kao najprodavaniji supermini i električni B-SUV.
Sa uvođenjem nekoliko novih modela u 2024. godini, Stellantis planira da udvostruči ponudu potpuno električnih modela u Evropi do kraja godine. U sklopu svog strateškog plana ''Dare Forward 2030'' kompanija ostaje posvećena inovacijama, održivosti i pružanju vrednosti svojim zainteresovanim stranama.
Kompletan tekst možete pročitati klikom na ilustraciju iznad.Picked By
neshaoct, -
-
FIAT predstavio New Fiat 600 Hybrid, novi nivo elektrifikovanog ''Italijana''
neshaoct posted a post in a topic,
Nakon zvanične prezentacije modela New Fiat 600e u Lingotu 4. jula, FIAT najavljuje hibridnu verziju koja će biti dostupna od 2024. godine: New Fiat 600 Hybrid. FIAT još jednom dokazuje svoju relevantnost: New 600 će biti dostupan samo u električnom ili elektrifikovanom izdanju, dok će hibridna verzija biti namenjena onim zemljama gde je prelazak na električne automobile i dalje spor.
Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT i globalni direktor marketinga kompanije Stellantis, rekao je: ''Naša strateška vizija ostaje potpuno električna, a 500e kao najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi podstiče našu odlučnost da nastavimo i učinimo električna vozila zaista dostupnim svima. Međutim, takođe ćemo ostati relevantni u zemljama kao što je Italija, našem domaćem tržištu, gde električna vozila još uvek nisu toliko popularna. Zato, za ove odabrane zemlje, zajedno sa novim potpuno električnim modelom New 600, ponudićemo hibrid visokih performansi koji će, nadamo se, otvoriti vrata svetu sa više elektrifikacije.''
- The New Fiat 600 Hybrid - Tehnologija
Hybrid je pametno i korisnički prijateljsko rešenje koje se sve više traži među kupcima. Naime, ponudićemo im zadovoljstvo modela New 600 u ''P2'' hibridnom paketu: Ima 100 KS, samo 110 do 114g procenjenih CO2 emisija (privremeni podaci pre homologacije). Hibridni pogonski sistem će biti dostupan u dva nivoa opreme: New Fiat 600 Hybrid La Prima, najekskluzivnija verzija, i New Fiat 600 Hybrid, najpristupačnija verzija.
MHEV motor ugrađen u Novi Fiat 600 Hybrid je najbolji primer tehnologije i garantuje udobnost i performanse. Zahvaljujući ovoj naprednoj tehnologiji, New 600 Hybrid pruža pravo hibridno iskustvo, omogućavajući korisnicima da uživaju u izuzetno komfornoj i električnoj vožnji ne samo u gradu pri brzinama do 30 km/h, već i na gradskim i seoskim putevima kada vozač otpusti pedalu gasa u stabilizovanim uslovima ili na nizbrdici, i u istoj situaciji na autoputu.
Kompletan tekst i još fotografija možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.Picked By
neshaoct, -
Alfa Romeo svetska premijera Doživite poseban trenutak sa nama - 30. avgusta u 17 časova
neshaoct posted a post in a topic,
Samo još malo nas deli od sastanka sa istorijom Alfa Romea.
U sredu, 30. avgusta u 17 časova u prenosu uživo iz Alfa Romeo Muzeja, brend će otkriti svetu izvanredan projekat, stvoren s jasnom željom da postane nešto jedinstveno i vredno svoje istorije. Biće to trenutak čistog italijanskog automobilskog uzbuđenja koji je dobro iskusiti iz prve ruke.
Doživite ga sa nama...Picked By
neshaoct, -
FIAT potvrdio da je vodeći brend kompanije Stellantis u prvom polugodištu 2023. sa globalnim rastom od 10%
neshaoct posted a post in a topic,
U prvom polugodištu 2023. brend FIAT potvrdio je svoju globalnu lidersku poziciju značajnim rezultatima.
Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT (CEO) i globalni direktor marketinga (CMO) kompanije Stellantis, rekao je:
''U poslednje dve godine, ostvarili smo niz uspeha unutar kompanije Stellantis, i učinili smo FIAT profitabilnijim i globalnijim nego ikada pre. Ove godine, FIAT je ponovo potvrdio svoj globalni uspeh, značajno doprinoseći izvrsnim rezultatima grupe. FIAT se pokazao kao vodeći Stellantis brend po prodaji u prvom polugodištu 2023. sa 645.000 jedinica, što je povećanje od 10% u odnosu na prošlu godinu. FIAT je lider na tržištima tri ključne zemlje - Brazil, Italija i Turska - u tri različite regije, sa udelom ukupne prodaje od preko 50% van matične regije, što je jedinstveni slučaj u automobilskom sektoru. Pored toga, predvodimo prelazak na održivu urbanu mobilnost zahvaljujući našem modelu novi 500 - globalnom simbolu 100% električnog vozila - koji je najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi. I nastavićemo da utiremo put ka elektrifikaciji lansiranjem modela Fiat Topolino i novog Fiat 600e, koji su prvi novi modeli bazirani na Stellantis platformi. Zahvaljujući sinergijama i mogućnostima unutar grupe, u naredne 3 godine naš plan proizvoda će vratiti FIAT tamo gde pripada: na mesto lidera, uzora i omiljenog brenda.''
U prvom polugodištu 2023. godine, FIAT je pokazao svoju snagu i jedinstvenost zahvaljujući dobro uravnoteženom geografskom prisustvu koje čini brend jačim i otpornijim na ciklične promene. To je daleko najprodavaniji brend u Južnoj Americi, sa tržišnim udelom od 14.1%, i apsolutni lider u Brazilu, najvažnijem neevropskom tržištu za ovaj globalni italijanski brend, sa udelom od 22%. Takođe, Fiat Strada je drugi najprodavaniji automobil u Brazilu i prvi među lakim komercijalnim vozilima.
Izvanredni rezultati postignuti su i u Evropi, gde je brend zabeležio 271.800 registracija od ukupno 645.000 prodatih jedinica širom sveta u prvih šest meseci 2023. godine. U Evropi, gde je FIAT uvek bio lider na tržištu gradskih automobila, brend je apsolutni lider u Italiji sa tržišnim udelom od 12.8%, a legendarni Fiat Panda je najprodavaniji automobil na tržištu. U Evropi, novi Fiat 500 je najprodavaniji Stellantisov električni automobil, najprodavaniji električni automobil u segmentima A i B i među prvih pet u svim segmentima u Italiji, Nemačkoj, Francuskoj i Španiji, uz to što je najnagrađivaniji FIAT svih vremena.
Rezultati u MEA regiji takođe su značajni, posebno na turskom tržištu gde je FIAT lider sa udelom od 18.2%, zahvaljujući modelu Fiat Tipo koji je najprodavanije vozilo u Turskoj. Pored toga, FIAT je postavio put za dalje širenje u MEA regiji, prvo se vraćajući u Alžir, a zatim postavljajući temelje za proizvodnju modela 500 Hybrid - prvog hibridnog vozila koje će se prodavati u Alžiru - i modela Doblò u toj zemlji, u fabrici Tafraoui - Oran, do kraja 2023. godine.Picked By
neshaoct, -
-
Alfa Romeo objavio rekordne poslovne rezultate za prvih 6 meseci 2023. na globalnom nivou
neshaoct posted a post in a topic,
Nakon rekordnog prvog kvartala, Alfa Romeo je završio prvu polovinu godine sa značajnim povećanjem rezultata. To potvrđuje njegov čvrst strategeški plan, koji se zasniva na strategiji posvećenoj u sveukupnom kvalitetu, disciplini i rigoroznosti u ostvarivanju dugoročnih ciljeva.
Godina 2023. se pokazuje kao kompleksna i puna globalnih varijabli koje predstavljaju izazove, ali odlični poslovni rezultati u prvom polugodištu potvrđuje zamah iz prvog kvartala i konsolidaciju jasnog i stabilnog rasta.
Globalno, registracije su porasle za 57% u poređenju sa prvom polovinom 2022. godine, pri čemu je Evropa zabeležila snažan i stabilan rast: vrednosti su se udvostručile (rast od 100%). Na području gde je rast snažan i ujednačen, ostvareni su izvanredni rezultati u Francuskoj (+123%), Nemačkoj (+116%) i Italiji (+131%). U regionu Bliskog Istoka i Afrike, nastavljen je snažan i ujednačen rekordan rast. Povećanje od 173% potvrđuje veoma pozitivan trend koji je postao konstanta od 2022. godine, kada je Turska postala globalni lider u pogledu stopa rasta obima prodaje. A eksponencijalno pozitivan trend se nastavlja na isti način, sa vrednostima koje su povećane više od deset puta. Kao konsolidacija rezultata u regionu, brojke u Izraelu su porasle za 40%, a u UAE za 37%.
Azija predstavlja ključno strateško područje za brend Alfa Romeo. Prodajni rezultati za prvu polovinu godine su stabilni i u skladu sa rezultatima za isti period 2022. godine, sa upečatljivim brojkama u Kini, gde su registracije zabeležile rast od 94% u maju u odnosu na isti mesec 2022. godine. Komercijalni uspeh modela Giulia je u Kini ponovo bio značajan, beležeći rast od 35% tokom šestomesečnog perioda.
Kao dokaz fokusa na ovo područje, Alfa Romeo je nedavno predstavio novi model Giulia i novi model Stelvio u Kini, a prvi prodajni salon Alfa Romeo automobila u Hong Kongu je ponosno započeo svoje poslovanje.
U SAD-u, rezultati u pogledu kvaliteta su upečatljivi, na osnovu studije IQS koju je sproveo JD Power, globalni lider u istraživanjima potrošača, konsultantskim uslugama i analizi podataka. Njihova studija ''Inicijalna studija kvaliteta'' (IQS) ističe izuzetne rezultate koje je postigao Alfa Romeo, koji je zabeležio jasno poboljšanje u poređenju sa 2022. godinom.
Žan Filip Imparato (Jean-Philippe Imparato), izvršni direktor Alfa Romeo:
''Rezultati za prvu polovinu godine potvrđuju rad celog tima. Postižemo ciljeve koje smo postavili sebi sa velikom skromnošću i požrtvovanošću. Disciplina sa kojom sprovodimo našu strategiju temelji se na želji da postanemo lider u premijum sektoru po pitanju kvaliteta, a nagrade koje smo dobili to potvrđuju. Zato održavamo našu posvećenost i odlučnost kako bismo osigurali da 2023. godina završi sa rezultatima koji ostaju na pravom putu i postaju još bolji od izuzetno pozitivne prve polovine godine.''
Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.Picked By
neshaoct, -
-
-
Popusti, pogodnosti, akcije
-
Aktuelni postovi
-
Pjastri pobedio na izazovnoj i taktičkoj trci za VN Španije Vozač Meklarena uspeo je da upiše još jedan trijumf. Današnja trka na stazi Katalunja ujedno je prva na kojoj će timovi morati da primene izmenjenu verziju prednjeg krila, jer je FIA uvela novu tehničku direktivu. Još juče stigla je potvrda da zbog bolova u ruci i zglobu Lans Strol neće moći da učestvuje. Tako je startni grid izgledao ovako: Oskar Pjastri je bio na pol poziciji ispred Landa Norisa, Maksa Verstapena, Džordža Rasela, Luisa Hamilton, Andree Kimija Antonelija, Šarla Leklera, Pjera Gaslija, Isaka Hađara, Fernanda Alonsa, Aleksandera Albona, Gabrijelea Bortoleta, Liama Losona, Olivera Bermana, Nika Hulkenberga, Estebana Okona, Karlosa Sainza i Franka Kolapinta dok je Juki Cunoda promenio svoja podešavanja što znači da će trku započeti iz pitlejna. Vremenski uslovi bili su topli, pa je tako temperatura vazduha iznosila 29 a staze 50 stepeni. Svi vozači odlučili su se da startuju sa mekim gumama osim Jukija Cunode koji je montirao medijum komponentu. Oskar Pjastri uspeo je da povede kolonu nakon prve krivine a iza njega našao se Maks Verstapen pa Lando Noris, dok je na četvrtoj poziciji bio Luis Hamilton a iza njega Šarl Lekler. Šeta pozicija pripala je Džordžu Raselu, sedma Andree Kimi Antoneliju, osmi je bio Pjer Gasli, deveti Isak Hađar a deseti Niko Hulkenberg koji se borio sa Fernandom Alonsom. Već do trećeg kruga i upotrebe DRS-a Maks Verstapen počeo je da pritiska Oskara Pjastrija, ali je vozač Meklarena imao odgovor. Dva kruga kasnije Australijanac uspeo je da napravi 2.6s prednosti u odnosu na Holađanina, dok se Šarl Lekler približio svom timskom kolegi nakon čega su ušli u međusobni duel. U 7. krugu Aleksander Albon je morao na servis jer je pre svega bio primoran da zameni svoje prednje krilo koje je oštetio prilikom smaog starta. Oliver Berman i Juki Cunoda bili su sledeći koji otišli u pitlejn, pa je tako vozač Hasa stavio medijum a vozač Red Bula meku komponentu. U 10. krugu Ferari je naredio svojim vozačima da zamene pozicije, nakon čega je Šarl Lekler prešao na 4. mesto dok je Karlos Sainz posetio mehaničare i stavio meku a Niko Hulkenberg medijum kompoenntu. Krug kasnije novu komponentu meke gume uzeo je i Pjer Gasli a Lando Noris je došao u priliku da napane Maksa Verstapena na prvoj krivini jer se vozač Red Bula žalio da nema prianjanja. Napad je usledio samo krug kasnije gde je Britanac u Meklarenu uspeo da se domogne drugog mesta. Odmah zatim Holađanin ide na zamenu gde je ponovo uzeo meke gume, dok je Fernando Alonso izašao malo sa stze na pesak ali je uspeo da nastavi sa trkom. Franko Kolapinto je bio naredni na servisu ali se Argentinac odlučio za medijum komponentu u 16. krugu Fernando Alonso je učinio isto, u 17. to je sledio i Luis Hamilton a u 18. krugu ovaj trend nastvio je i Šarl Lekler. Liam Loson je bio sledeći jer je u 19. krugu takođe i on preuzeo medijum komponentu, Gabrijele Bortoleto je u naredmom krugu učnio isto, dok je u 21. do mehaničara svartio i Džordž Rasel i montirao medijum pneumatik a sledio ga je i Estban Okon. U 22. krugu na servis je stigao i Lando Noris koji je kao i ostali uzeo ovu medijum komponentu, istu stvar učinio je i Andrea Kimi Antoneli a u 23. krugu sa vodeće pozicije dolazi Oskar Pjastri i čini istu stvar. Na ovaj način Maks Verstapen je preuzeo prvo mesto gde je imao 5.8s prednosti nad Oskarom Pjatsrijem ali je vozač Red Bula imao meke gume. Andrea Kimi Antoneli je uspeo da na prvoj krivini dođe do 7. mesta jer je u 24. krugu pretekao Pjera Gaslija, dok su Liam Loson i Aleksandar Albon imali duel a i kontant, ali je vozač Rejsing Bula bio uspešniji i uspeo da se domogne 12. mesta. Sa druge strane u 25. krugu Juki Cunoda je ponovo uzeo meku gumu a u 27. krugu Vilijams je pozvao svog Tajlađanina do odardi kaznu stajanja od 10 sekundi. Niko Hulkenberg je u ovim trenucima obišao Pjera Gaslija i dospeo na 9. mesto dok je Aleksander Albon odustao od trke. U 29. krugu Maks Verstapen ide na svoju drugu zamenu guma i uzima medijum pneumatik, gde se na stazu vratio na četvrto mesto ispred Luisa Hamiltona. Liam Loson je sada ušao u duel sa Oliverom Bermanom sa kojim je imao kontakt na prvoj krivini. Već u ovoj fazi trke moglo se je naslutiti da će aktuelni šampion ići na taktiku sa tri zaustavljanja, ali je u 35. krugu Gabrijele Bortoleto uspeo da obiđe Karlosa Sainza i stigne do 13. pozicije. Španac je krug kasnije otišao na servis, dok je Liam Loson uspeo da obiđe Olivera Bermana i preuzme 10. mesto a Maks Verstapen je na prvoj krivini obišao Šarla Leklera. Britanac u Hasu se odmah odlučio da ode na servis gde se ovoga puta odlučio za nove medijum gume, dok je Karlos Sajnc obišao Frenka Kolapinta a Juki Cunoda je prolaskom Estebana Okona došao do 13. pozicije. Od 39. kruga vodeći vozači naišli su na gužvu jer su počeli sa obilaženjem zaostalih učenika a Šarl Lekler i Franko Kolpinto su u 41. krugu otišli na servis. Vozač Ferarija je ovom prilikom nastavio da vozi sa medijum gumom dok je Argentinac uzeo meku kompoentu. U narednom krugu Džordž Rasel je bio sledeći a on je ovoga puta rešio da stavi najmekši pneumatik, sličnu stvar u 44. krugu učio je Fernando Alonso, u 45. Esteban Okon dobija medijum gumu, u 46. Juki Cunoda se odlučuje za ponovo meku kompnentu kao i Nico Hulkenberg. 47. krug nam donosi servis Luisa Hamiltona čiji je motiranje prednje desne meke gume išlo nešto sporije. Krug kasnije Maks Verstapen se odlučio za svoj treći servis pa je tako stavio meki pneumatik, odmah ga je pratio Lando Noris koji se odlučio za istu katiku i tako se na stazu vratio ispred Holađanina. U 50. krugu na servis odlazi Oskar Pjastri i Isak Hađar a obojica su se takođe odlučila za meku komponentu a Autsrlijanac je na ovaj način uspeo da zadrži vodeću poziciju. Vodeća trojka je opet upala u gužvu na stazi, dok je Gabrijele Bortoleto otišao na novi servis i tako i on uzeo meki pneumatik. Borba između Olivera Bermana I Liama Losona omela je Landa Norisa u svojoj vožnji zbog čega se Maks Verstapen približio vozaču Meklarena. Novozelađenin u Rejsing Bulu uspeo je da se nađe ispred Britanca u Hasu i preuzme 11. mesto a ovu situaciju iskoristio je i Fernando Alonso da se pozicionira ispred vozača Hasa. U 55. krugu na stazu je izbačeno sigurnosno vozilo zbog izletanja Andree Kimija Antonlija, što je iskoristila većina vozača da odradi još jednu zamenu guma. Meklaren je oba svoja vozača pozvao da u istom krugu odarde zamenu i nastvaili su da voze sa mekom gumom, Maks Verstapen se odlučio da stavi tvrdi pneumatik, dok su se iza nalazili Šarl Lekler , Džordž Rasel, Luis Hamilton, Isak Hađar, Niko Hulkenberg, Pjer Gasli i Liam Loson sa mekom gumom. Trka je nastavljena u 61. krugu, Oskar Pjastri je poveo kolonu dok je Maks Verstapen imao loši izlazak iz poslenje krivie što je iskoristio da uz manji kontakt Šarl Lekler da dođe do 3. mesta. Holanđanin nije imao tempa na tvrdim gumama pa se tako branio od napada Džordža Rasela sa kojim je imao kontakt prilikom restarta na prvoj krivini. Da stvar bude gora, Maksu Verstapenu bilo je naređeno da pusti Džordža Rasela, ali prilikom usporavanja ovaj dvojac imao još jedan kontakt. Ipak, Holađanin u Red Bulu je pred kraj kruga propustio Britanac dok je Nikol Huleknebrg u 65. krugu uspeo da obiđe Luisa Hamiltona i probije se na šesto mesto. U završnom krugu Fernando Alonso uspeo je da obiđe Liama Losona i stigne do 10. pozcije, dok je Oskar Pjastri mirnu trku priveo kraju i pobedio na VN Španije ispred Landa Norisa i Šarla Leklera. Četvrti je bio Džordž Rasel, peti Maks Verstapen, šesti Niko Hulkenberg, sedmi Luis Hamilton, osmi Isak Hađar, deveti Pjer Gasli i deseti je bio već spomenuti Fernando Alonso. Rezultati trke za VN Španije: Preuzeto sa: pole-position.rs Verstapen kažnjen dodavanjem 10 sekundi na završno vreme zbog incidenta sa Raselom Aktuelni šampion imao je veoma tešku završnicu trke u Španiji. Maks Verstapen pokušao je prvobitno sa taktikom sa tri zaustavljanja da izazove vozače Meklarena, ali je na kraju, prilikom izlaska sigurnosnog automobila, vozač Red Bula vraćen na stazu vraćen sa tvrdim pneumatikom. To je odmah na restartu iskoristio Šarl Lekler da uz manji kontakt obiđe Holanđanina, dok je vozač Red Bula imao još dva kontakta sa Džordžom Raselom. Prvi se desio na prvoj krivini, takođe prilikom restarta a drugi kada je Maksu Verstapenu bilo javljeno da pusti vozača Mercedesa, što je rezultiralo manjim incidentom na 5. krivini. Sudije su odlučile da zbog ovih kolizija kazne Maksa Verstapena dodavanjem 10 sekundi na završno vreme, pa je tako pao na 10. poziciju u plasmanu trke za VN Španije. Preuzeto sa: pole-position.rs
-
Topics
-
Today's Birthdays
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".