Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Hm, moj je 120 konja, al je zivahan tek iznad 2100 obrtaja. Sad me to malo zbunjuje...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nisi ti vozio razlokanog od 150ks taj do 3000 ne prima gas, 120ks ajde da kazemo od 1900 bas krece da dize pritisak jako i ide do 4000 topina, posle 4800 recimo mu opasno pada snaga, To je neko moje iskustvo sa njim. Dok se 150ks mnogo bolje vrti do 6200, ali ne poteze tako lako kao 120ks. Ja sam mog sredio i granu i turbo i sad znam totalno kakav je osecaj kad je sve ispravno i radi kako treba. Da sada biram uvek bi izabrao 150ks pre nego 120ks sa 5 brzina, ne znam zasto ali smara me 120ks jer ne moze da se vrti kao 150ks. Svakako 120ks trosi 1.5l manje benzina u svim rezimima voznje to je sigurno. I za grad mi je 120ks topina, mada ja sam sa 150ks po Zemunu i NBGD zujao bez problema, a bio je razlokan

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

120 konja od 1700 rpm krece lepo da puni, nisam primetio da mu pada snaga tako rano kako kazes, ali recimo od 5500 vec da, bar kod mene, motor je inace tip top kao i ostatak auta 

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sta znam ja se od 4800rpm oprastam od te snage jer pada rapidno, ali zato vuce bolesno kada je ispravan i kada se opali jaci gas od malih obrtaja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bukvalno 5000 sam nabio jedino kad sam turirao u mestu. Ja sam niskoobrtajni šaltač, DPF plače kad ja vozim dizela. 

1500 je dovoljno za sve brzine, ko kamion :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkud znam, mene ucili davnih dana niski obrtaji drndaju donji deo motora (radilicu), visoki gorni deo (glavu), pa nekako sam se adaptirao na sredinu opsega.

Fiat 16V atmosferci (nebudzeni) imaju max obrtni uglavnom na oko 3500-4000 (kako koji), pa sam u normalnoj voznji saltao na ~3000, a kad hocu da jurim onda sam saltao na 4300-5000 pa onda taman kad visa brzina uhvati obrtaji padnu na oko 3500-4000 tj u opseg max obrtnog momenta. Ili downshift sa 2500 na 3500 za preticanje kad purnja kamon sa koga ispada soder npr.

Sad sa turbom saltam na 2400-3000, kad uhvati sledeca bude oko ili iznad 2000 tj opet u max obrtnom momentu... Mada kad je lagana voznja (nizbrdo il bez nekog ubrzavanja i namere za jurcanjem) presaltam i ranije, ali retko retko mi je voznja ispod 1700...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Danas odrađeno dubinsko čišćenje sedišta, patosa i tapacira. Došao čovek na adresu za 4000. Sama sedišta iako jako prljava, zapravo nisu imala duboke fleke, sve se brzo razgradilo. Za ove pare ne čiste detalno, tako da je na par mesta po ćoškovima preskočeno ali šta da se radi. Ne bave se ni plastikama, samo ih prebrišu tako da ću se tablom i srednjom konzolom pozabaviti samosalno. Sve u svemu, ovo sada je drugi automobi. Generalno po rečima perača, auto uopšte nije u lošem stanju. Čak je i jedan od boljih u odnosu na ono sa čim se oni susreću.

Suvozačko sedište pre i posle

0-02-05-36e8032adf1ab4a51ea075b87056afe25849977355d6c26b12b71acf3531f85a_3de5163ea933d679.thumb.jpg.62fd3cf0b8df6e4b02df09516deb1152.jpg0-02-05-34a5e43a554935f2cb0846a213bf433e26f5f39b3d674ce950b16fb2a7b9b82e_f430a15cd19cec29.thumb.jpg.e697e9616e04b33d2dff509bfdedbf93.jpg

 

 

Najveći problem bio je tepih gepeka koji nije mogao potpuno da se očisti ni posle 4 prelaza i ponovim natapanjem hemijom. Nešto na bazi farbe, ulja ili čega već. Ne reaguje. 

0-02-05-9640e165efba77cb121243eaba296315345b527fd73a4d7f38e2e1247dbd3706_9b3669adec6b2f46.thumb.jpg.5cf237612bd7fd2ead80741da6574f35.jpg0-02-05-ab9dfac0672b86f318b9ff160bb256c6c903a7a2903c497b852e0c869a4aa7c3_55ca6a0fbb5336f5.thumb.jpg.ef524715a7179c7e67e15e78ac7a59fa.jpg

 

 

Zadnje sedište pre...

0-02-05-b884a6256554797a85c7c508b98b56b59f016f25d08d3c20dfd52b49fd9e5141_7cf6fbb1e3a658a7.thumb.jpg.7fc80de25bf1f4539fa9055ebfaf6f75.jpg

 

0-02-05-2f8b9858f30259373c3939e3dd0a513703127fdf334f6b1f8b006294ef003da8_d411d45112bc4947.thumb.jpg.ff80a7a864c620de87808d231462cc0b.jpg

 

 

Dok se auto čistio, ja sam rasklopio mehanizam brisača. Izgleda da je skidan motor i po vraćanju mehanizam nije postavljen u nulti položaj već su brisači prvo kretali na dole nekih 5 cm. Motor raskačen i doveden u nulti položaj. Usisivač iskorišćen za čišćenje lišća u prostoru ispod šoferke. Ovaj problem sa brisačima sam imao na svim autima koje sam do sada vozio osim EVA, njemu niko nije čačkao brisače.

 

0-02-05-8373d022b5d2609a5ba8b5330d8b9460d429543cc9b2bf55174c5961fab71709_55ca6a0fbb530966.thumb.jpg.8ae41f2b0c7ddf4a92127e101960d91a.jpg

 

0-02-05-82325cacfc1989a3eb1f9731b011448bb7372bd4e504ac879ef5c12eabe5a59b_cf9475fb7fa8d3f.jpg

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Tepih u gepeku kao da nije pran??? bocni tepisi u gepeku takodje, a ni sedista nesto ne deluju ful cisto, zadnje nisi slikao posle pranja?  izgleda uzimaju pare a fušare, bolje platiti vise al bar da bude kao novo, pitanje koliko ce izgledati cisto kad se skroz osuse a to je bitno posto dok su vlazna izgledaju bolje uvek.

 

btw ofarbaj one rucice za obaranje sedista, uzasno izgledaju ovako izbledeli, to im je bas mana.

 

Evo par mojih radova od nekih prljavijih sedista,  takodje sam naplacivao 4000din ali su vracena u fabricko stanje....

 

 

viber_image_2022-08-26_23-26-02-483.jpg

viber_image_2023-10-28_21-15-41-199.jpg

viber_image_2023-12-30_15-48-01-936.jpg

viber_image_2024-03-02_18-26-37-268.jpg

viber_image_2023-10-28_21-15-39-297.jpg

viber_image_2023-12-30_15-48-03-970.jpg

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čini mi se da im usisivač nije u najsrećnijem stanju. Gepek je na moje oči 4 puta prskan i usisavan. Ove neke fleke uopšte ne reaguju na cišćenje, voda je crna ko katra. 

Fali mi slika zadnjeg posle ciscenja.

Sve u svemu koliko para toliko muzike

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pa nije bas koliko para toliko muzike, ove fleke su nedopustive da ostanu a uzete pare, usisavanje inace i nema neku svrhu na tepisima ovog tipa koji su tvrdi i ne mogu da se natope tu je bitnija hemija sa kojom rade i cetka, mora dobro da se istrlja i hemija da bude neka agresivnija, mozda rade sa blagim procentom i tako stede materijal ali kad vidis da ne ispada dobro pojacas ili probas neku drugu, desavalo se i meni da neke fleke ne mogu da skinem iz prve ali onda pojacam hemiju ili probam neku drugu, pa trljam vise puta itd. svakako moralo je ovo mnogo bolje, jedino da je prosuto nesto tipa farba ili nesto to hemija ne moze da skine pa da kazes nije moglo ali ovako moralo je to jos da se cisti. Ako im usisavanje nije bilo dobro mozda ces imati fleke kad se sedista osuse jer ako nisu lepo izvukli prasak ostace bele fleke

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OMP ti radis dubinsko? Da znam ako vec radim na leto bolje kod nekog od nasih clanova da odradim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pa ja to za svoje potrebe uglavnom ali povremeno uradim i tako nekom poznaniku, komsiji i sl. iskreno ne znam dal bih mogao svaki dan da radim to kad bih se bavio time, uopste nije lak posao kako se cini, puca kicma. Danas sam radio jedan svoj auto za prodaju i raspicio sam se, nije bio mnogo prljav ali nezgodno, materijal sedista grub pa trazi vise prelaza i izvlacenja vode, neka sedista se laganica odrade.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna li neko može li se rasklopiti čep rezervoara. Ne mogu da ga zaključam jer ključ ne može da se okrene do kraja i zabravi, fali par milimetara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni bravar rekao da je nesto polomljeno u cilindru i da kupim polovan pa ce napakovati na moj kljuc. Kupio dva i nije moglo, i na njima to nesto polomljeno, jedino sto nisu skupi, 500 din, rekao mi da svratim ponekad mozda on nabavi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro si me podsetio, svratio do bravara i ima jedan nov cilindar. Danas je u guzvi oteracu sutra auto, kaze da ima sat posla. Kostace 1200 din.

Sad sam ponovo proveravao, ja mogu da zakljucam ali onda ne mogu da izvucem kljuc :) 

Ja i ne razmisljam o kradji, skoro uvek mi  je pun :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih brake cleaner-om ali moras vise puta da prskas irazradjujes dok ne bude ok

Sent from my SM-A346B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

prskajte prvo u bravicu gde se gura kljuc i svuda okolo gde moze, kao sto rekoh time sam resio problem, ne rasturajte nista i ne bacajte pare, tek ako prskanje ne uspe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko se secam kod mene je bio polomljen neki pipak na kraju uloska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...