Branislav 722 Posted April 13, 2021 Eto ubedili ste me uzimam Sachs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted April 13, 2021 4 Mijailović P., ISV_01, shuxx and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted April 13, 2021 Meni su napred Monroe a nazad cu onda Sachs, btw vidi kako su slatki ahahahha Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted April 13, 2021 U moje vreme su bili Fichtel & Sachs Sent from my SM-G770F using Tapatalk 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17671 Posted April 13, 2021 6 hours ago, totti said: U moje vreme je bio gibanj na drvenim kolima 2 2 Reacher Gilt, Mijailović P., MS PK and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted April 16, 2021 Puklo mi na Puntu ova racva sto vodi antifriz u turbo i u motor jel ima negde da se nabavi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4035 Posted April 16, 2021 Aliexpress, izlazi mi u poslednje vreme tuce toga Probaj gde se prodaje akvaristika, imaju sigurno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted April 16, 2021 Jbte, danas mi baš isto pokazivao drugar i kod njega kako rosi. Njega sam savetovao da potraži mesinganu "T" račvu od plina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4035 Posted April 16, 2021 (edited) Jest pa da mu auto salta na plin koji nema Ovako je bolje na auspuh da ispadaju dimljene haringe, somici i slicno. Mozda i mehurici. Edited April 16, 2021 by ISV_01 2 Mijailović P. and Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted April 23, 2021 @Rasta Uzeta dva amortizera Sasch 4400 komad, dva odbojnika 2500din (deluje kao da nisu obicni odbojnici) i sad cekam zamenu i to bi bilo to sto se trapa tice i moje agonije.... 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4035 Posted May 27, 2021 Jel bre, kako izgleda sada taj utegnuti Bravo ? 2 Branislav and Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2177 Posted May 27, 2021 Pa nov.nov.nov. Sad je izgleda postao totalno nezanimljiv auto, ništa se ne dešava, ništa se ne kvari... Jbg, nemaš o čemu ni da pišeš... 1 Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted May 27, 2021 Nisam jos zamenio zadnje amorte stoje mi jer nemam vremena da ih menjam od posla i obaveza a majstori isto zauzeti, sl mesec cu to odraditi i onda sam nov nov nov Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted June 16, 2021 (edited) Za sat vremena imam kod majstora zakazano da menjam konacno zadnje amorte, pa pisem utiske vreme je da to zavrsimo 12 meseci je proslo od kad se patim sa ljuljanjem auta... Mislim da je dosao kraj Edited June 16, 2021 by Branislav 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4035 Posted June 16, 2021 Just now, Branislav said: 10 meseci je proslo od kad se patim Aaa dobar si, istrajao. Ovi na forumu digli ruke i od mene i felni posle pola sata od kada sam otvorio temu 1 1 MS PK and Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted June 16, 2021 (edited) Znas kad mi se nada vratila, kad sam na parkingu tvog brava cimnuo u prvih 30 metara... Znao sam da cu ga srediti Znao sam da je mehanicki kvar u pitanju Edited June 16, 2021 by Branislav 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted June 16, 2021 Promenjeni amorti auto je kao nov, druga pesma sto bi narod rekao. Nema vise ljuljanja, stabilniji je, pri kocenju mnogo tacniji i praviji ostaje samo da vidim sta cu sa diskom napred koji je otisao i to je to mogu da se pozabavim malo izduvom i slicnim stvarima radi svog uzitka 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17671 Posted June 16, 2021 5 hours ago, Branislav said: Znas kad mi se nada vratila, kad sam na parkingu tvog brava cimnuo u prvih 30 metara... Znao sam da je mehanicki kvar u pitanju Ja ti odmah rekoh da tu nesto debelo ne valja, cim si jos pre pola godine napisao ovakvu tvrdnju : Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted June 17, 2021 Da napomenem da su nazad bili Cofap Made in Brazil amorti i onda sam se setio da sam i na grandeu imao amorte koji su bili napravljeni u Brazilu verovatno su isto fabricki bili ne mogu da se setim Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4035 Posted June 17, 2021 (edited) 18 hours ago, Ivan said: Ja ti odmah rekoh da tu nesto debelo ne valja, cim si provozao ISV-ov Bravo i preneo sa njega bolest ruznih ratkapni. A sto si cimao, to je kletva bila jaca. Pda, lepo kazem ja. U tome je lezao ceo problem. Moguce da su nekad ta 2 Brava bila na istom placu, srela se i...eto...bravopatijom se povezali 19 hours ago, Branislav said: Promenjeni amorti auto je kao nov, kao i pola auta, sad sve sljaka. Skup je ceh voziti mog Brava. Samo da vidim sta ce nesi da crkne (pu pu) Salu na stranu, najzad si problem resio, sad verujem da je 'pegla' na putu Mene ce svakako u narednom periodu cekati zamena amorta i ostale pratece garniture, ne zato sto imam osecaj da nesto ne stima, vec citajuci forum kontam da je to ta neka kilometraza oko 180-230k na satu oko koje se menjanju. A mozda i zbog godina starosti i nasih divnih puteva iz doba Rimljana. Edited June 17, 2021 by ISV_01 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted June 17, 2021 Pa eto ispade na 210k kilometara kod mene su se bukv raspali amorti do te mere da je auto vozen na oprugama od kojih je jedna i pukla... Naravno postoje ljudi koji veruju u bajke pa misle da amortizeri mogu da traju 400k ali ajde ima nas raznih Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17671 Posted June 17, 2021 7 minutes ago, Branislav said: Da napomenem da su nazad bili Cofap Made in Brazil amorti i onda sam se setio da sam i na grandeu imao amorte koji su bili napravljeni u Brazilu Sa brazilskim Cofap, Bravo je igrao sambu . Da, fabricka ugradnja, imaju proizvodnju i u Poljskoj. Na novije modele idu upravo ti, naravno pod Mopar znackom. Na Tipu npr. imaju i FSD varijante (Frequency Selective Damping): Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted June 17, 2021 @Ivan Plesao je guzicom bolje nego bilo koja brazilka hahaahha, zna @ISV_01 kakav je to performans bio ako meni ne verujes, verovatno i dalje ima traume sa autoputa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17671 Posted June 23, 2021 Prica o izboru kocionih diskova/plocica, prebacena je u odgovarajucu temu. Tamo ce biti korisnija za mnogo veci broj clanova : https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/44994-koje-kočione-pločice-diskove/&do=findComment&comment=1613281 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted June 25, 2021 Posto sam presao osredjenu kilometrazu nakon svih zahvata na Bravu mogu reci da je auto kao puska, ali i dalje mi deluje da imam problem dok kocim da auto vuce u levo, primetio sam da i na ravnom i na krivom putu kada pipnem kocnicu volan se sam pomeri za 5cm u levo i auto povuce... E sad kakav tu problem postoji ne znam ali ocigledno da to nije reseno zamenom amorta. Okej kriv je disk to je def, ali ne znam koji luft na trapu moze da prouzrokuje da se volan sam pomera uvek u levu stranu i uvek slicno dok kocim.. Quote Share this post Link to post Share on other sites