Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

Eto ubedili ste me uzimam Sachs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su napred Monroe a nazad cu onda Sachs, btw vidi kako su slatki ahahahha :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puklo mi na Puntu ova racva sto vodi antifriz u turbo i u motor jel ima negde da se nabavi?

 

IMG_20210416_230143.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aliexpress, izlazi mi u poslednje vreme tuce toga :D Probaj gde se prodaje akvaristika, imaju sigurno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Jest pa da mu auto salta na plin koji nema :lol: Ovako je bolje na auspuh da ispadaju dimljene haringe, somici i slicno. Mozda i mehurici. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rasta Uzeta dva amortizera Sasch 4400 komad, dva odbojnika 2500din (deluje kao da nisu obicni odbojnici) i sad cekam zamenu i to bi bilo to sto se trapa tice i moje agonije.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nov.nov.nov. :D

 

Sad je izgleda postao totalno nezanimljiv auto, ništa se ne dešava, ništa se ne kvari... Jbg, nemaš o čemu ni da pišeš... :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam jos zamenio zadnje amorte stoje mi jer nemam vremena da ih menjam od posla i obaveza a majstori isto zauzeti, sl mesec cu to odraditi i onda sam nov nov nov

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Za sat vremena imam kod majstora zakazano da menjam konacno zadnje amorte, pa pisem utiske vreme je da to zavrsimo 12 meseci je proslo od kad se patim sa ljuljanjem auta... Mislim da je dosao kraj

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Branislav said:

10 meseci je proslo od kad se patim

Aaa dobar si, istrajao. Ovi na forumu digli ruke i od mene i felni posle pola sata od kada sam otvorio temu :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Znas kad mi se nada vratila, kad sam na parkingu tvog brava cimnuo u prvih 30 metara... Znao sam da cu ga srediti

Znao sam da je mehanicki kvar u pitanju 

 

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promenjeni amorti auto je kao nov, druga pesma sto bi narod rekao. Nema vise ljuljanja, stabilniji je, pri kocenju mnogo tacniji i praviji ostaje samo da vidim sta cu sa diskom napred koji je otisao i to je to mogu da se pozabavim malo izduvom i slicnim stvarima radi svog uzitka

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Branislav said:

Znas kad mi se nada vratila, kad sam na parkingu tvog brava cimnuo u prvih 30 metara... Znao sam da je mehanicki kvar u pitanju 

Ja ti odmah rekoh da tu nesto debelo ne valja, cim si jos pre pola godine napisao ovakvu tvrdnju :D :

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da napomenem da su nazad bili Cofap Made in Brazil amorti i onda sam se setio da sam i na grandeu imao amorte koji su bili napravljeni u Brazilu verovatno su isto fabricki bili ne mogu da se setim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
18 hours ago, Ivan said:

Ja ti odmah rekoh da tu nesto debelo ne valja, cim si provozao ISV-ov Bravo i preneo sa njega bolest ruznih ratkapni. A sto si cimao, to je kletva bila jaca. 

Pda, lepo kazem ja. U tome je lezao ceo problem. Moguce da su nekad ta 2 Brava bila na istom placu, srela se i...eto...bravopatijom se povezali :D

 

19 hours ago, Branislav said:

Promenjeni amorti auto je kao nov, kao i pola auta, sad sve sljaka. 

Skup je ceh voziti mog Brava. Samo da vidim sta ce nesi da crkne :lol: (pu pu)

Salu na stranu, najzad si problem resio, sad verujem da je 'pegla' na putu :) Mene ce svakako u narednom periodu cekati zamena amorta i ostale pratece garniture, ne zato sto imam osecaj da nesto ne stima, vec citajuci forum kontam da je to ta neka kilometraza oko 180-230k na satu oko koje se menjanju. A mozda i zbog godina starosti i nasih divnih puteva iz doba Rimljana. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa eto ispade na 210k kilometara kod mene su se bukv raspali amorti do te mere da je auto vozen na oprugama od kojih je jedna i pukla... Naravno postoje ljudi koji veruju u bajke pa misle da amortizeri mogu da traju 400k ali ajde ima nas raznih

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Branislav said:

Da napomenem da su nazad bili Cofap Made in Brazil amorti i onda sam se setio da sam i na grandeu imao amorte koji su bili napravljeni u Brazilu

Sa brazilskim Cofap, Bravo je igrao sambu :D .

Da, fabricka ugradnja, imaju proizvodnju i u Poljskoj. Na novije modele idu upravo ti, naravno pod Mopar znackom. Na Tipu npr. imaju i FSD varijante (Frequency Selective Damping):

 

Untitled2.thumb.png.2b1d9a26f6281f1e14145b0e6b409cdb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan Plesao je guzicom bolje nego bilo koja brazilka hahaahha, zna @ISV_01 kakav je to performans bio ako meni ne verujes, verovatno i dalje ima traume sa autoputa... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto sam presao osredjenu kilometrazu nakon svih zahvata na Bravu mogu reci da je auto kao puska, ali i dalje mi deluje da imam problem dok kocim da auto vuce u levo, primetio sam da i na ravnom i na krivom putu kada pipnem kocnicu volan se sam pomeri za 5cm u levo i auto povuce... E sad kakav tu problem postoji ne znam ali ocigledno da to nije reseno zamenom amorta. Okej kriv je disk to je def, ali ne znam koji luft na trapu moze da prouzrokuje da se volan sam pomera uvek u levu stranu i uvek slicno dok kocim..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...