Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ako vec ne pitas sta kosta, mogu ja da testiram za 200 EUR :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije sporan test, sporno je popraviti to konacno. Kontam ako sam sve ovo uradio jedino sto mi pada na pamet da desna klesta ne hvataju dobro iz nekog razloga kasne. Nisam do mog brava doziveo da kocim a volan ide sam u levo. Ako moze pomoc svaka bi dobrodosla gde kako i kome da oteram da pogleda i da testira pre svega klesta da se vidi problem 

 

@Ivan I sam si probao i znas o cemu pricam kako auto vuce u levo 

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da probaš na neki tehnički da odeš samo da ga bace na merenje sile kočenja ? Retki su servisi koji imaju to, a oni imaju sigurno. Tako ćeš sigurno znati da li je do sile u kočenju tj do klješta. 

 

Možda imaš vazduha u sistemu i zato desna strana slabije koči (a ha, može i to biti). mislim ozračivanje sistema i remont jedne čeljusti...nije malo ali nije ludilo. Meni je moj majstor zadnju kandžu sredio za cca nov set pločica (kada mi je zadnja desna ručna blokirala) za 20e. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne moze to vise, tako kazu da imaju neke nove softvere i cim se upale valjci odmah pocinje snimanje :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa, onda radikalnije metode, tipa u kanjonu Morače u krivini. Juče su mogli na skupu, bilo je testera na pretek :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bili ljudi zauzeti sa drugim stvarima :D . A servisiranje se radi do 20h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf ne znam sta cu da radim, oteracu u neki servis koji radi samo kocione sisteme pa neka ga testiraju i neka mu rade sta god hoce samo neka ga srede :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trap uradjen ceo od pocetka do kraja, znaci nazad seleni i amorti, napred lezajevi, amorti, opruge, oba ramena, stabilizatori ma sve znaci. Sa reglazom ili ne auto vuce samo dok se koci, zna @ISV_01 da u voznji drzi pravac kada se ne koci kao strela je. Ne znam sta je Zatur ali ako moze da mi pomogne i njega cemo da menjamo hahahahaaha @PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to, reglaža. 

 

Ako je levi točak 'otvoren' može da se desi da vuče jače i osetnije pri kočenju... Ali kontam da nije to. Vrvtn kočnice. 

 

Obiđi ti neki tehnički pregled u blizini (2, 3 kom) i pitaj da provere kočione sile. Neki sigurno mogu. Ponesi Colu i Domaćicu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam pre par meseci isao da proverim i napred je kocilo dobro tj bile su skoro iste sile, nazad je desna bila losija ali je sredjena kod Gorana i na ponovnom testu je bilo slicna levoj, ja bih pre rekao da ja imam problem pri kontinuiranom kocenju gde se auto bukv uvija i moze na vecim brzinama da se izgubi kontrola, nekada se desi da koci normalno ali verovatno to zavisi i od polozaja volana i jos X drugih faktora, na malim brzinama tipa do 50 se ne uvija vec auto koci normalno sto vidim i po volanu i vizuelno auto se napred naginje ravnomerno, dok kada kocim sa 100 na sat auto se vidno uvija i vuce u levo i zajedno sa njim vuce volan, na blago stiskanje kocnice vise puta uzastopno svaki put pomeri volan u levo za par cm. Bukv sve sto sam radio na autu trap, gume menjao i sve nista nije pomoglo ni 2% niti je imalo umanjilo ovaj problem 

 

Bukv ne znam kako bih opisao kada zabodem kocnicu kakav je osecaj samo vidim da je levi deo haube vise opterecen kocenjem i vise se naginje, ali kada pustim kocnicu isto tako vidim kada se vraca u normalan polozaj da se auto uvio i da plese. U krivini kada je volan nakricljen na levo bar malo kada se zabode kocnica toliko jako povuce u levo da skida sa puta.

 

 

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

:huh:

 

jesi ti imao i onaj fantomski problem sa amortizerima na autoputu, da ne tražim sad po temi...? 

Možda da uradiš amortizer test za 1 crvenu pre nego bilo šta dalje radiš?

 

edit: Mada, dosta je nagađanja...daj to majstoru koji hoće da radi i ne plaćaj ništa dok ne probaš auto.

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste jeste. Zamenio je amorte @PremieRacing, nemoj ga terati još jedan set da kupuje bilo bi mu mnogo :D Bio bi jedini Bravo na forumu sa 6 amortizera...tu negde da se takmiči sa Milutincem sa protokomerima :) 

 

Ja verujem da je do nejednake sile kočenja, aka il kandže ili vazduh. Nema šta drugo biti, pošto je trap sređen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam taj fantomac sa amortima ali to je reseno hvala Bogu. Jos ovo valjda i to je to :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

glupost mozda - jesu gume iste, istih sara, starosti, pritiska? 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu gume, stavljane su i nove i stare i menjan raspored felni ma sve zivo poboljsanje 0% bukv

Verujem da ce biti na kraju mehanicki nesto isto kao i sa amortima, ili klesta ili tako nesto nema sta da bude drugo 

 

 

 

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se na ex Puntu okretao volan na jak stisak kocnice a valjci na tehnickom pokazivali sve normalno, minimalne razlike. Razlog su na kraju bile gume. A mogu biti i kocnice naravno... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam na tehnickom, merio sile kocenja i zadnji levi tocak prilikom samog okretanja bez kocenja blokira 3x vise nego desni evo i grafikona

 

 

IMG_20210906_201943.jpg

IMG_20210906_201851.jpg

IMG_20210906_201843.jpg

IMG_20210906_201824.jpg

Imam i video gde se vidi kako dok se vrte tockovi odstupanja idu i preko 3x na zadnjim tockovima, slikacu i papir koji su mi dali pa da cujem komentar

 

Upravo sam se vozao dobrih 10km gradske voznje i izasao iz auta i osetio kako smrdi zadnji levi tocak, a desni ne i mnogo je topliji od desnog (levi ne smem da pipnem dok desni opusteno), znaci mogu reci da sam nasao krivca

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo zadnjih kocnica, razlika 3.6 puta u korist levog tocka

IMG_20210906_205057.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam remontovao celjust u nedelju , set za remot 700din kosta, za stilo doduse al pretpostavljam da je isto. Pola sata posla nema ako ne racunas skidanje i vracanje tocka

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono sto meni nije jasno jeste da je Goran radio remont leve celjusti pre samo 8000 km, da li je moguce da nisam imao srece toliko da se tada stvar sredi, vec je nastavila da me baca u bulu... Evo i dokaz 

IMG_20210906_214055.jpg

Radjen remont zadnje leve celjusti

Sajla rucne i promenjena desna viljuska 

 

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko doktor da je pisao, ne razumem nista
I ja sam vec remontovao ovu celjust pa je pocela po malo da blokira . Skinemo i vidim da je gumica unutra koja stoji oko klipa "zadebljala" i ona je glavila klip da se vraca. To je bas minimalno ali ne moze sam. Iz celog novog seta sam samo tu gumicu zamenio.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislis da je ovo i razlog sto baca auto na levo kada kocis? (mislim, baca nos, ne dupe) 

 

A da, takodje sam sredjivao celjust desnu zbog rucne, al sta je majstor sve menjao, to ne znam. Samo znam da radi dobro. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...