Ivan 17679 Posted August 23, 2021 Ako vec ne pitas sta kosta, mogu ja da testiram za 200 EUR . 1 Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted August 23, 2021 (edited) Nije sporan test, sporno je popraviti to konacno. Kontam ako sam sve ovo uradio jedino sto mi pada na pamet da desna klesta ne hvataju dobro iz nekog razloga kasne. Nisam do mog brava doziveo da kocim a volan ide sam u levo. Ako moze pomoc svaka bi dobrodosla gde kako i kome da oteram da pogleda i da testira pre svega klesta da se vidi problem @Ivan I sam si probao i znas o cemu pricam kako auto vuce u levo Edited August 23, 2021 by Branislav Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4036 Posted August 23, 2021 A da probaš na neki tehnički da odeš samo da ga bace na merenje sile kočenja ? Retki su servisi koji imaju to, a oni imaju sigurno. Tako ćeš sigurno znati da li je do sile u kočenju tj do klješta. Možda imaš vazduha u sistemu i zato desna strana slabije koči (a ha, može i to biti). mislim ozračivanje sistema i remont jedne čeljusti...nije malo ali nije ludilo. Meni je moj majstor zadnju kandžu sredio za cca nov set pločica (kada mi je zadnja desna ručna blokirala) za 20e. 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted August 23, 2021 Ne moze to vise, tako kazu da imaju neke nove softvere i cim se upale valjci odmah pocinje snimanje Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4036 Posted August 23, 2021 Ništa, onda radikalnije metode, tipa u kanjonu Morače u krivini. Juče su mogli na skupu, bilo je testera na pretek 1 1 Branislav and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17679 Posted August 23, 2021 Bili ljudi zauzeti sa drugim stvarima . A servisiranje se radi do 20h. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted August 23, 2021 Uf ne znam sta cu da radim, oteracu u neki servis koji radi samo kocione sisteme pa neka ga testiraju i neka mu rade sta god hoce samo neka ga srede 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted August 24, 2021 Trap? Reglaža? Zatur? @horvat 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted August 24, 2021 Trap uradjen ceo od pocetka do kraja, znaci nazad seleni i amorti, napred lezajevi, amorti, opruge, oba ramena, stabilizatori ma sve znaci. Sa reglazom ili ne auto vuce samo dok se koci, zna @ISV_01 da u voznji drzi pravac kada se ne koci kao strela je. Ne znam sta je Zatur ali ako moze da mi pomogne i njega cemo da menjamo hahahahaaha @PremieRacing 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted August 24, 2021 Pa to, reglaža. Ako je levi točak 'otvoren' može da se desi da vuče jače i osetnije pri kočenju... Ali kontam da nije to. Vrvtn kočnice. Obiđi ti neki tehnički pregled u blizini (2, 3 kom) i pitaj da provere kočione sile. Neki sigurno mogu. Ponesi Colu i Domaćicu... 1 Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted August 24, 2021 (edited) Bio sam pre par meseci isao da proverim i napred je kocilo dobro tj bile su skoro iste sile, nazad je desna bila losija ali je sredjena kod Gorana i na ponovnom testu je bilo slicna levoj, ja bih pre rekao da ja imam problem pri kontinuiranom kocenju gde se auto bukv uvija i moze na vecim brzinama da se izgubi kontrola, nekada se desi da koci normalno ali verovatno to zavisi i od polozaja volana i jos X drugih faktora, na malim brzinama tipa do 50 se ne uvija vec auto koci normalno sto vidim i po volanu i vizuelno auto se napred naginje ravnomerno, dok kada kocim sa 100 na sat auto se vidno uvija i vuce u levo i zajedno sa njim vuce volan, na blago stiskanje kocnice vise puta uzastopno svaki put pomeri volan u levo za par cm. Bukv sve sto sam radio na autu trap, gume menjao i sve nista nije pomoglo ni 2% niti je imalo umanjilo ovaj problem Bukv ne znam kako bih opisao kada zabodem kocnicu kakav je osecaj samo vidim da je levi deo haube vise opterecen kocenjem i vise se naginje, ali kada pustim kocnicu isto tako vidim kada se vraca u normalan polozaj da se auto uvio i da plese. U krivini kada je volan nakricljen na levo bar malo kada se zabode kocnica toliko jako povuce u levo da skida sa puta. Edited August 24, 2021 by Branislav Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted August 24, 2021 (edited) jesi ti imao i onaj fantomski problem sa amortizerima na autoputu, da ne tražim sad po temi...? Možda da uradiš amortizer test za 1 crvenu pre nego bilo šta dalje radiš? edit: Mada, dosta je nagađanja...daj to majstoru koji hoće da radi i ne plaćaj ništa dok ne probaš auto. Edited August 24, 2021 by PremieRacing Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4036 Posted August 24, 2021 Jeste jeste. Zamenio je amorte @PremieRacing, nemoj ga terati još jedan set da kupuje bilo bi mu mnogo Bio bi jedini Bravo na forumu sa 6 amortizera...tu negde da se takmiči sa Milutincem sa protokomerima Ja verujem da je do nejednake sile kočenja, aka il kandže ili vazduh. Nema šta drugo biti, pošto je trap sređen. 1 1 Milutinac and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted August 24, 2021 Ja sam taj fantomac sa amortima ali to je reseno hvala Bogu. Jos ovo valjda i to je to Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6457 Posted August 24, 2021 (edited) glupost mozda - jesu gume iste, istih sara, starosti, pritiska? Edited August 24, 2021 by horvat Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted August 24, 2021 (edited) Nisu gume, stavljane su i nove i stare i menjan raspored felni ma sve zivo poboljsanje 0% bukv Verujem da ce biti na kraju mehanicki nesto isto kao i sa amortima, ili klesta ili tako nesto nema sta da bude drugo Edited August 24, 2021 by Branislav Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6457 Posted August 24, 2021 Meni se na ex Puntu okretao volan na jak stisak kocnice a valjci na tehnickom pokazivali sve normalno, minimalne razlike. Razlog su na kraju bile gume. A mogu biti i kocnice naravno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted September 6, 2021 (edited) Bio sam na tehnickom, merio sile kocenja i zadnji levi tocak prilikom samog okretanja bez kocenja blokira 3x vise nego desni evo i grafikona Imam i video gde se vidi kako dok se vrte tockovi odstupanja idu i preko 3x na zadnjim tockovima, slikacu i papir koji su mi dali pa da cujem komentar Upravo sam se vozao dobrih 10km gradske voznje i izasao iz auta i osetio kako smrdi zadnji levi tocak, a desni ne i mnogo je topliji od desnog (levi ne smem da pipnem dok desni opusteno), znaci mogu reci da sam nasao krivca Edited September 6, 2021 by Branislav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted September 6, 2021 Evo zadnjih kocnica, razlika 3.6 puta u korist levog tocka Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted September 6, 2021 Dobra stara zadnja leva celjust na Bravu, i ja sam je remontovao.. A na Stilu mi je zakucala skroz, i sprzila plocice... Bravo je nasledio tu bolest 1 Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted September 6, 2021 Ja sam remontovao celjust u nedelju , set za remot 700din kosta, za stilo doduse al pretpostavljam da je isto. Pola sata posla nema ako ne racunas skidanje i vracanje tocka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted September 6, 2021 Strasno sta mene muci godinu ipo dana Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted September 6, 2021 (edited) Ono sto meni nije jasno jeste da je Goran radio remont leve celjusti pre samo 8000 km, da li je moguce da nisam imao srece toliko da se tada stvar sredi, vec je nastavila da me baca u bulu... Evo i dokaz Radjen remont zadnje leve celjusti Sajla rucne i promenjena desna viljuska Edited September 6, 2021 by Branislav Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted September 6, 2021 Ko doktor da je pisao, ne razumem nista I ja sam vec remontovao ovu celjust pa je pocela po malo da blokira . Skinemo i vidim da je gumica unutra koja stoji oko klipa "zadebljala" i ona je glavila klip da se vraca. To je bas minimalno ali ne moze sam. Iz celog novog seta sam samo tu gumicu zamenio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4036 Posted September 6, 2021 Mislis da je ovo i razlog sto baca auto na levo kada kocis? (mislim, baca nos, ne dupe) A da, takodje sam sredjivao celjust desnu zbog rucne, al sta je majstor sve menjao, to ne znam. Samo znam da radi dobro. 1 Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites