Jim9 89 Posted May 30, 2020 (edited) Jedno tehničko pitanje. Pre dva dana odradio prvi servis na oko 8000km (godinu dana gradske vožnje) i rekoh danas da proverim koliko su mi ulja nasuli i bacim pogled na antifriz. Vidim da je na minimumu a pri kupovini je čini mi se bio negde između max i min. Zamolio bih vlasnike Tipa da bace pogled na koliko je kod njih nivo tečnosti ukoliko nisu menjali/dolivali od kupovine. Inače, ne curi nigde, sve suvo i na autu i ispod auta. Edited May 31, 2020 by Ivan Prebaceno i sredjena slika Quote Share this post Link to post Share on other sites
spaad 250 Posted May 31, 2020 Isto je bilo i kod mene. Dosuo sam do polovine između min i max i stoji i dan danas tako, posle više od godinu dana. Jel to nešto zamućena tečnost kod tebe ili samo tako deluje na slici? 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 89 Posted May 31, 2020 (edited) Hvala. To sam i mislio. Nije zamućena, tako ispalo. Sinoć sam dok je bio hladan dodao destilovanu vodu, negde malo ispod maksimuma i sad kad je zagrejan ode preko maksimuma za malo. Ima li potrebe da izvučem ovaj višak ili nije opasno? Edited May 31, 2020 by Ivan Skinut nepotreban citat i sredjena slika 1 spaad reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4623 Posted May 31, 2020 To je zanemarljivo. 2 Jim9 and spaad reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 18925 Posted May 31, 2020 Pun gas . Jedino sada kada znas inicijalni nivo - s vremena na vreme baci pogled kako se nivo ponasa nadalje (ako sumnjas da postoji neki problemcic). 1 Jim9 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 89 Posted November 18, 2020 (edited) Ćao drugari, opet ja i nivo antifriza. Juna posle godinu dana vožnje sam dosipao 300ml destilovane vode posle 8500km pređenih od kupovine jer mi je nivo pao na minimum. Ne znam koliko je bio pri kupovini, nisam proveravao. Sada posle skoro šest meseci i 4000km od tada nivo je kao na slici ispod. Ako je recimo max crta 1 a minimum crta 4, sada je na 3 a kad sam dosipao bio je na 2. Sve ovo je kad je hladan. Čini mi se da troši malo ali ne vidim gde, a možda i ne troši nego se tripujem. Jedino što sam našao sumnjivo je jedan spoj gde se kad je auto vruć na spoju primećuje nešto kao tovatna mast kad obrišem rukom. Bojom asocira na antifriz ali više je nešto kao zaptivna mast jer je tu spoj gumenog creva i metalne cevi. Jel može neko da proveri na svom Tipu kako mu izgleda taj deo i jel ima ove masti kad rukom obriše ispod spoja. Ne bih da vozim u servis i budem kao onaj napinjač iz Majstorske radionice ako je ovo sve ok. Hvala unapred Edited November 18, 2020 by Ivan Sredjene slike i formatiran tekst Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 18925 Posted November 18, 2020 Iz mog iskustva, normalno je da nivo antifriza reaguje malo na drasticniju promenu spoljne temperature, slicno kao i pritisak u gumama . Ako ti je to oseglo u poredjenju sa letos, isprati s vremena na vreme i sada na ovim nizim temperaturama, a sve kada je motor hladan. Kada je vruc, verujem da ce biti blizu MAX pozicije. Curenje (ako ga tu uopste ima) tesko da ne mozes da ne primetis, crvenkasta tecnost, a vlazenje bi primetio i pod prstima. Pre mi deluje da se "tripujes" , ali cisto zbog sebe isprati sada kada se spoljna temperatura malo ustali na ovim nizim ili posle nekog duzeg puta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 89 Posted November 24, 2020 (edited) Izgleda da ipak ne paranoišem. Na koleginom Tipu je ovde potpuno suvo. Danas ponovo obrisah papirnom maramicom i primetan je trag crvene tecnosti. Sutra zovem AutoMig da zakažem servis. Edited November 24, 2020 by neshaoct prebacio sliku na FLCS server 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 89 Posted November 27, 2020 (edited) Bio danas do MIG Auta. Nisu videli ništa ali na osnovu mojih slika zaključili da nije u pitanju šelna već da curi kroz crevo i da treba crevo da se zameni. Poslaće upit za zamenu Fiatu pa će me obavestiti. A sad klasično čekanje na ostvarenje garancije u Srbiji. Edited January 11, 2022 by neshaoct prebacio slike na FLCS server Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drasko bgd 149 Posted November 27, 2020 Stavi sam još jednu šelnu pored postojeće i sve će biti ok! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 89 Posted November 29, 2020 I j sam mislljenja da je to dovoljno ali u servisu misle da curi iz creva i da se treba zameniti. Nadam se samo da ne bude natezanja oko garancije i da se reši u razumnom roku. Vidi se da je na mestima gde kaplje, metalna cev malo oksidirala. To nisam video odmah, ne znam da li ima smisla da im tražim i njega da zamene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 89 Posted December 25, 2020 Danas zamenili crevo u servisu, stavili novo. Deluje ok za sada. Sve ukupno trajalo nešto manje od mesec dana. Nije bilo napinjanja oko ostvarenja garancije. Generalno ok iskustvo za sada sa MIG Autom. 2 Ivan and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 517 Posted December 25, 2020 Nisam do sada vozio nov auto ali bi meni cekanje od mesec dana za zamenu jednog creva bilo sve samo ne ok. Kazem nisam vozio nov auto ali je po meni to predugacko cekanje. Sta bi bilo da ti ne daj boze treba neka ozbiljnija intervencija, a neophodan ti je automobil? Zamensko vozilo i dva meseca? 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 89 Posted December 9, 2021 Pozdrav ljudi,Prošle godine u ovo vreme zamenjeno crevo na moju inicijativu zbog pojave kapljica na spoju.Za tih nepunih godinu dana nivo antifriza opet opao sa max na min.Ovog puta ne vidim vidljivo curenje.Razmišljam se da li da opet reklamiram ili je ovo normalno da izgubi za godinu dana vožnje i 10k pređenih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted December 9, 2021 Netreba da gubi. Ja na Puntu menjam na 5 godina i nisam nikad dolivao. Burazer isto na 500l 5 godina bilo na max 1.4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9661 Posted December 9, 2021 @Jim9 Takva razlika može da bude i lažna, odnosno da si gledao na potpuno hladnom motoru i video da je na MIN. Kad motor radi, kad se zagreje, kao što znamo podigne se blago nivo u boci i/ili kad se otvori čep na posudi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivanaksentijevic 32 Posted January 11, 2022 Mozda glupo pitanje,ali u svetlu ovih niskih temperatura,ja sam letos kupio nov fiat tipo 1.4 benxinac,pa da vas pitam da li je tu vec sve ok oko antifriza,tj ne moram da proveravam? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9661 Posted January 11, 2022 @Ivanaksentijevic Sve je ok, ne moraš ništa da proveravaš (osim što povremeno pogledaš njegov nivo). Nećeš morati ni sledeće zime da proveravaš. Treće zime ćeš proveriti na kojoj temperaturi se mrzne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zilic 0 Posted January 23, 2022 On 12/9/2021 at 12:01 PM, Jim9 said: Pozdrav ljudi, Prošle godine u ovo vreme zamenjeno crevo na moju inicijativu zbog pojave kapljica na spoju. Za tih nepunih godinu dana nivo antifriza opet opao sa max na min. Ovog puta ne vidim vidljivo curenje. Razmišljam se da li da opet reklamiram ili je ovo normalno da izgubi za godinu dana vožnje i 10k pređenih. Cao, Sta si uradio povodom ovoga? Posto i ja sam primetio isti problem (Fiat Tipo 1.4 2018). Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 89 Posted January 23, 2022 Ništa za sad, juna mi je redovan servis pa ću tad da ih napnem da pogledaju ako ne padne nivo mnogo u međuvremenu.Sad ako odem ima da me motaju, s obzirom da je verovatno neko sitno curenje jer je 300-400ml za godinu dana. (Od max do min)Javi ti ako budeš vozio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1250 Posted January 23, 2022 Na nekim autima je mozda tako normalno... Meni se desavalo, doduse na autu starom 15ak godina, AR 156 1.9jtd, da nivo rashladne tecnosti padne na minimum. U pocetku sam se stresirao i dolivao, ali sam vremenom pustio...tj. shvatio da nivo uvek padne na minimum i da na tome i ostane. Bitno je pratiti da ne daj Boze ne padne ispod minimuma. Sa tim autom sam presao skoro 80k km i nikada problem sa tim nisam imao. Poslednje 3 godine od kako AR nije kod mene ( kod drugara je ) potpuno se isto ponasa i nikakav problem sa tim nema, tecnost je na minimumu i tako radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zakeralo 143 Posted February 6, 2022 Slikano na brzinu, nije najbolji ugao ali nakon godinu dana nivo je sa uključenim grejanjem ovakav: Tačno polovina između min. - max. je sa isključenim grejanjem. 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 89 Posted February 7, 2022 (edited) Ovako je kod mene. Sa grejanjem i bez grejanja. Kad je hladan je tačno na minimumu. Do sada sam posle godinu dana vožnje dva puta dodavao kad dođe na minimum kad je hladan. Sad neću ispratiću jedno vreme da vidim da li ide ispod toga ili ne. Edited February 7, 2022 by Ivan Sredjene slike i format Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rajkovicbg 5 Posted February 7, 2023 (edited) Danas primetih da pušta antifriz ispod ovog creva koje ide na hladnjak. Pretpostavljam da je u pitanju šelna ili je možda problem na drugom mestu? Edited February 7, 2023 by Ivan Sredjene slike i format Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 89 Posted January 11 Zdravo,Opet je počeo da curi antifriz. Ovoga puta više. Prošle nedelje bio na minimumu sad opet na minimumu.Sad se i vidi gde je.Zamolio bih ko se razume da kaže mišljenje gde curi na osnovu snimka/slikeHvala 1 Novi član reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites