Jump to content
Goran

Recommended Posts

Kada nasi prodaju krs.

Dok sam prodao polovne gume od preko,jedina guma koja je pokazala pukotine takve je falken.Ostali brendovi hankook,conti,Michelin ,nisu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pominjao sam već da sam te gume skinuo posle jedne zime i prodao sa gotovo 7mm šare. Život je kratak ga rizikujem sa takvom gumom koja nova kliza po svemo ko da je led. Stavio sam Hankok AS, kao da sam promenio auto. Tolika je razlika.

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, MS PK said:

Ma kakav Tigrov as, kolega kupio i to za stila, prodao momentalno sa sve felnama, vratio se na winteru :D

Sent from my SM-A346B using Tapatalk
 

Wintera je jedina prava AS guma :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U poslednje vreme od kad su jutarnji mrazevi, primetio sam nesto sto lici na zveckanje ventila. I to na niskim obrtajima. Dok se motor ne zagreje i malo kasnije. Posle prestane. Moze da se desi da je do ulja. Pa sam resio da odatle pocnem. 

Zamena ulja i filtera. Nekih 5000 km od zamene. Ulje ima onu crvenkastu boju kada skinem poklopac za ulje. Neko spomenu da takvu boju ima Selenia. Fakat da je zavrsilo svoj posao. 

Prilikom pustanja kvacila dolazi do laganog trzanja. Pa mi je i lamela verovatno na spisku za zamenu. Ali za to tek treba da se raspitam i potvrdim. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, shuxx said:

Nekih 5000 km od zamene.

A za koliko vremena si prešao tih pet 'iljada ? Vrlo bitan faktor, pogotovo kod tetka Selenije. ;)

 

5 hours ago, shuxx said:

primetio sam nesto sto lici na zveckanje ventila

To ti ventili malo zveckaju, garant ! 'oće taze ulje pa viču Gaz z z z z z zdoo ! Suni novo ulje, familijo, žimiti ! :thumbup:

5 hours ago, shuxx said:

Pa mi je i lamela verovatno na spisku za zamenu.

Samo od Valeo begaj daleko, u mom bivšem zamenski set nije sastavio ni petnaest iljada. Dakle, Luk. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, onda je do kvaliteta, verovatno. Ja sam godinama sipao seleniju, i uvek je bila ista priča, ventile sam čuo samo kad fasujem negde loš benzin. A svi me okolo ložili, kao selenija krš ulje, ne vredi para, itd. itd. 

A meni auto ne potroši sto grama ulja između zamena.

 

Sad mi fokus toliko smakne do BG i nazad, jbg. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selenia nije nista vise nego nesto oko proseka. A kada se uzme u obzir i cena, ima mnogo boljih ulja za malo vise para. Cupala ih je najvise korporativna saradnja sa Fiat grupacijom.

A i to koliko ce potrositi, nije nikakav pokazatelj kvaliteta ulja (ako pricamo o krstenim uljima).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljivo, moraću to da objasnim fokusu, jerbo krš ulje primetno više dolivam u nj. od krštenog. :D

 

Mada, primetio sam da generalno mnogo manje moram da dolijem kad malko smanjim doživljaj na AP. :lol: I tome su obično kriva kombeta, kad vidim dobar auto, ja se lepo sklonim i on prođe, jel' ? Al' neće mene kombe da forsira i da mi se lepi u bulju dok vozim 140, pa makar dolivao na prvoj pumpi. Ulje, mislim. :thumbup:

 

Ah, da, ne zvao se ja Lorimer ! :thumbup:

Edited by Reacher Gilt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se zasvidelo Eko ulje. Evo sad svratih na pumpu. Za nepunih 2200din uzeh 4 l kanticu. 

Zamena prvom prilikom. 

Na motornaulja blogu sam citao bas to sto ivan kaze, da je selenia potpun prosek. I da je nepotrebno drzati se selenie. Uzmi bilo koje krsteno ulje. Isti ce posao zavrsiti. Samo redovna zamena, u zavisnosti od uslova voznje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Reacher Gilt said:

 

 

Mada, primetio sam da generalno mnogo manje moram da dolijem kad malko smanjim doživljaj na AP. :lol:

Ja sam dolio ulje i bilo je na max pre polaska na put, i vidi se da je malo pao nivo, ipak je 2000km na autoputu bio.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, shuxx said:

Meni se zasvidelo Eko ulje.

Nisam dolivao dotično, nisam stigao. :D Zasad beležim litricu Nisoteca i litricu nekog sa Mol-a. Za poslednjih 15K.

 

Juče sam dolio poslednja dva deci, i bio je nivo nešto iznad sredine, danas gledam, stoji malo iznad minimuma. Ode deci za ~600km. 

Ovim tempom je trošio otkad je kod nas, možda malo manje u početku, tako da mislim da mu je to feature. 

 

Nego što ja ovo sve ovde pišem, jbt ? Daj, prebacite me u neku temu o potrošnji ulja, onu o potrošnji goriva sam odavno apsolvirao ... :thumbup:

 

 

Edited by Reacher Gilt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Meni se zasvidelo Eko ulje. Evo sad svratih na pumpu. Za nepunih 2200din uzeh 4 l kanticu. 
Zamena prvom prilikom. 
Na motornaulja blogu sam citao bas to sto ivan kaze, da je selenia potpun prosek. I da je nepotrebno drzati se selenie. Uzmi bilo koje krsteno ulje. Isti ce posao zavrsiti. Samo redovna zamena, u zavisnosti od uslova voznje. 
Samo ti citaj blogove i forume i evo zameni 8l ulja za 5000km Mi sto sipamo Seleniu 4l ulijemo i 4l izlijemo za 10-12000km. Za to zveckanje proveri ulje - smesu goriva - u tvom slucaju i plina. Mozda mu je i vreme za stelovanje ako nisu samostelujuci,a mozda si ih zaprljao tom penzos voznjom.
Blogovi i tastatura testeri ne trebaju da te interesuju ni najmanje u zivotu. Samo neku lab.bi priznao pored svog licnog iskustva.

Sent from my SM-A346B using Tapatalk

Evo ti, bivsi vlasnik mog Mercedesa sipao samo Syntium 5w30 i kaze sipaj samo to. Zamisli, u Mercedes zabarsko ulje i odkud njemu to. Kaze rekao mu brat koji ima servis samo Mb vozila da je odlicno ulje

Sent from my SM-A346B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuju se samo dok se zagreba motor. I Malo kasnije. Posle toga ne. Verovatno je ulje . Bar se nadam da je ulje. To mi je naj jeftinije. 

Bre zemo, nismo valjda za par litara ulja. Pored tolikih troskova oko auta...

Share this post


Link to post
Share on other sites



a sipao samo Syntium 5w30 i kaze sipaj samo to. Zamisli, u Mercedes zabarsko ulje i odkud njemu to. Kaze rekao mu brat koji ima servis samo Mb vozila da je odlicno ulje

Sent from my SM-A346B using Tapatalk




Zar Syntium nije Petronas, Malezija?

Koja gradacija ulja ide u Z10?

Послато са SM-S926B помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja iskustva sa zveckanjem ventila na motoru na TNG, čula se razlika kad je na benzinu i kad je na TNGu.
Što se ulja tiče, sipao sam samo kvalitetna ulja tipa Motul itd, baš zbog specifičnosti vožnje na TNG koji razvija više temperature pri sagorevanju itd.
Što se same vožnje na TNG tiče, nisam štedeo motor , tj nisam ga davio, ali na gas se nisam trkao, praktikivao sam da s vremena na vreme motor teram skoro do blokade, ali to bi radio na benzinu, dakle 2, 3,4 brzina gas patos.
Tri auta sam imao sa TNGom, nikad ni jedan problem sa motorima.

Послато са SM-S926B помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam jak utisak da je opste misljenje da ja Davim motor I stedim. Ali zaista nije Tako. Vozim potpuno normalno, stizem I pretiicem mnoge. Fakat je da radim sa menjacem I ne vozim na visokim obtrajima, do 3000rpm zavrsavam posao. Tek ponekad predjem 3500rpm.

 

Ovi ulje, nisam hteo njega, vec FAM koje Sam par pita koristio, I imam dobra iskustva. Ali ga nije bilo, pa uzeh neko krusevacko. Odmah Sam znao da se nece dugo zadrzati. 

 

To kuckanje ventila. Jedva cekam da zamenim ulje, I da SA prvim jutarnjim minusem proverim da li je do ulja Ili nesto drugo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, shuxx said:

Cuju se samo dok se zagreba motor. I Malo kasnije. Posle toga ne. Verovatno je ulje . Bar se nadam da je ulje. To mi je naj jeftinije. 

11 i po godina se to jutarnje zvekanje ventila kod hladnog vremena čuje kod mene na Puntu. Sipao i Seleniu, i Syntium na pocetku mislio da je do toga i onda poslednjih 8 malih servisa Shell i ista prica.

Na 6.000 km spusti sa MAX na MIN, dodam tih 300ml  sto je ostalo od malog servisa i ne opterećujem se što zvecka.

 

Ovo zveckanje na 1.2 16v je manje izraženo nego kod tebe na 1.2 8v jer kod svakog sa 8v se čuje i gotovo svaki slini ispod pokopca motora. 

8 hours ago, shuxx said:

To kuckanje ventila. Jedva cekam da zamenim ulje, I da SA prvim jutarnjim minusem proverim da li je do ulja Ili nesto drugo. 

Možda će prvih 20-30 puta ujutru manje da se čuje ali će se kasnije opet vratiti to sa hladnijim vremenom. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se do sada nije culo. Bas je karakteristicno. Sitno zvrckanje. 

Ovih Dana cu zameniti ulje. A stizu jutarnji mrazevi. Pa cu lako proveriti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, shuxx said:

Imam jak utisak da je opste misljenje da ja davim motor i stedim. Vozim potpuno normalno, stizem I pretiicem mnoge. Fakat je da radim sa menjacem I ne vozim na visokim obtrajima, do 3000rpm zavrsavam posao.

U prevodu, koristis max 40 KS.

Sa druge strane - tvoj auto, odrzavanje i gorivo idu na auspuh iz tvog dzepa, tvoj stil voznje kako tebi pase, sta ima bilo kome da se "pravdas" :) ...

Imali smo, nazalost pokojnog, porodicnog prijatelja - sjajan covek, ceo zivot je vozio velike Audije ali covek flegma inzenjer, sve moze i sve lagano. Da osedis (ali od voznje takvih automobila na vr' gasa) ali eto covek je voleo da ima snagu pod desnom nogom jedino kad bas zatreba. On je bio pravi primer onog izbora da jak auto uvek mozes da vozis i kao penzioner, a obrnuto ne.

 

Licno i dizele volim povremeno da zavrtim do crvenog, cisto da malo prodisu kada se ukaze prilika. Stalnom voznjom na niskim obrtajima, pogotovo na novijim Euro 6 motorima i sa nasim gorivom, pozačepljava se sva ta dodatna moderna "ekologija" (a licnog sam stava da nista od toga ne bih skidao). Evo i na ovom zadnjem 2.0 cumurasu, od kako je kod mene konstantno povecava intervale i prosecnu kilometrazu izmedju regeneracija DPF. Sto mi govori da ga je prethodni vlasnik (inace relativno stariji covek koji je "peticu" zamenio sa DS7) mazio po gasu. I tacno vidim i po drugim parametrima da ja auto prodisao.

A kamoli tek neki atmo benzinac, koji se rado vrti u obrtajima. Daleko od toga da mislim da se treba izivljavati sa 1.2 niti je za to napravljen, ali da ce mu malo turaze s vremena na vreme prijati to svakako. Mada tu su japanski atmosferci tih godista tata mate :D , ali dobar deo i njih ode u je*eni downsize i male turbake.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

"U prevodu, koristis max 40 KS."

Da, i verujem da masa vozača ne koristi više od 2/3 snage svog auta. Ili to čini izuzetno retko.

 

Šta reći takav mi je stil vožnje. Ne vozim ni brzo ni sporo, kao svi ostali, ček mislim da sam iznad proseka. Ali nabijanje u visoke obrtaje jednostavno nije moj stil. Z10 ima max NM na 2500rpm, tako da kada mi zatreba snage, preticanje ili sl, dođem do 4000 i tu je kraj, mislim da nisam prešao 4500rpm nikada. Na autoputu dok ubrzavam sa naplatne rampe dođem do viših obrtaja, ali čim postignem neku brzinu od 120kmh, meni je to dovoljno, a Z10 je na oko 3200rpm.

 

Koristim TNG, i verujem da nema nekih naslaga, mada...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...