Jump to content
Goran

Recommended Posts

Uz dužno poštovanje, zaista sumnjam da jedan od svih nas aktivnih na forumu ne proverava nivo ulja itd, tj da ne baci pogled pod haubu povremeno.
Sve mi je jasno, to su one klasične lovačke i ribolovačke priče.

Ma koliko bio siguran u moj Z10, bar 2 put mesecno pogledam pod haubu. I naravno sve tecnosti proverim.



Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovao ili ne na BMWu i Modusu , kad sam ustanovio da ne troše ulje na prvom malom servisu, haubu nisam dizao od servisa do servisa.
Na Lanceru isto nisam proveravao ulje.
Za Brava znam da potroši pola litre, možda i malo jače od zamene do zamene, al popzo ga po nekad malo jače zgazim, proverim na par meseci jednom.
Ne kažem da je to OK, ne proveravati, svima savetujem da provere s vremena na vreme, što se inače i podrazumeva kao i za sve tečnosti.
Evo pre neki dan pogledam čantru za kočiono ulje, ne vidim nivo. Reko' negde iscurelo ili nisu dolili kad su menjali druk koji je procureo itd. Otvorim čantru a ona puna do vrha. Kad se vratim sa odmora, moraću da odvadim malo.
Leti češće gledam nivo antifriza nego bilo šta drugo.


Sent from my SM-A546E using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto rece kolega @knezevic76 isto sam proverio na pocetku za svaki od ovih italijana da li troše ili ne. Jedino benzinac Punto na 5.000 km spusti na minimum i tu dosipam onih 300ml sto ostane od zamene.

Kod multijeta ne gledam nikad na meraču nivo ulja. Ne troši ga između 2 mala servisa pa jedino na šta povremeno bacim pogled je antifriz i oni kanali za odliv da se ne zapuše. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majstor za trap, Filip kod Plehane kuce, covek za svaku preporuku. Juce odoh da vidim kad moze da pregleda auto, on me sa njih 3 ubaci u jutarnji termin oko 9.30h. Svaki od nas po 5 min na kanalu. Samo pregled, da vidi sta i kako.

U sustini Z10 je ok. Zreo za zamenu je nosac motora. Da vidim koliko kosta. Pa cemo ga zameniti.

IMG_20240720_094447.jpg

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, shuxx said:

Zreo za zamenu je nosac motora. Da vidim koliko kosta. Pa cemo ga zameniti.

IMG_20240720_094447.jpg

Nepisano pravilo da taj uvek bude za zamenu kod Punta. Ja metno Swag-ov, oko 2.500 a da me pitas da li ima razlike u voznji pojma nemam. Benzinac je pa se ne osecaju vibracije ali za skidanje znam da je morao da se zagreva šraf pa tek onda skine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

bre ja pitah u lokalnoj prodavnici, dadoše mi cenu od 1600din, nisam bio, i ne znam koji je proizvođač,kada odem potražiću neki u kvalitetu...što god to značilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavi neki kvalitetniji, ne menjas ga na malom servisu pa da stedis na njemu.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije problem u parama, nađoh u temi punto zamena reketa, da su pojedinci dali pare za kvaliteten, a kasnije se raspao

 

 

 

reket.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Skarac
Nesto mi pade na pamet.
Ako je ovaj "reket" iz proizvodnje Z10, Punta. To bre staro min 10 godina. Da nije ta guma ostarela malo? Izgubila elasticnost itd.. Svojstva

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, taj Lemforder je dobar. Imao sam njihove delove na Skodi.
Dobar savet
Pokusacu da ih nadjem

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sustinski je kod najzastupljenije ono sto je najjeftinije, a to ljudi najvise i traze. To bi verovatno bio neki Akron. Veliki broj ljudi dodje i kaze daj mi reket za Z10, oni mu daju i to ti je to. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da Lemforder nije pravio taj nosac. Uostalom i ako jeste nema ga nigde. Uzmi taj original i budi srecan sto si ga nasao. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, shuxx said:

@Skarac
Nesto mi pade na pamet.
Ako je ovaj "reket" iz proizvodnje Z10, Punta. To bre staro min 10 godina. Da nije ta guma ostarela malo? Izgubila elasticnost itd.. Svojstva

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
 

Mozda ali zamenske alternative, ni nove nemaju svojstva.

Zavsi i kako je skladistena, sunce je ono sto isposti gumu.

 

IMG-20240521-104120.jpg

Edited by Skarac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjen donji nosac motora, Reket. Kilometraza 155500km.

Sam deo je 1600 din, nisam jurio druge opcije. Zamena bukvalno 5 min na kanalu. Kaze za ruke ne treba nista, al dadoh 500 din.

Videcemo koliko ce da traje, ali nadam se da hoce IMG_20240725_153602.jpgIMG_20240723_155631.jpg

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba znanje batooo
Malo napred, malo nazad, zapeko on, neda se, al ni majstor se ne da, rvu se oni, ja gledam, za majstora navijam da bude 1:0.... Uze majstor polugu od po metra, pa opet ulevo udesno, i kvrc, popusti sraf. Gooooolllllll... 1:0 za naseeee

Ostalo je zezanje..

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...