dekirs 4819 Posted December 2, 2019 Meni se upalila u alfi da je dpf clogged i da treba da se vozi, peglao sam ga jedno 15ak minuta i ugasila se. Sa dpfom sve u redu nema nikakvih problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted December 2, 2019 Slabo ti to teras. 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ljuta Krajina 3 Posted December 3, 2019 Jutros bijelo plavičasti dim nakon kilometar vožnje. Nakon 2-3 minuta je prestalo. Sigurno nije regeneracija jel nije dostigao radnu temperaturu . Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted December 3, 2019 Zveknule karike. 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted December 3, 2019 E pa ako je plavičasti dim, onda je kolega @DraganUS verovatno u pravu. Proveri nivo ulja, ako je nešto više potrošeno, onda su gotovo sigurno karike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted December 3, 2019 Regeneracija pocinje bio motor hladan ili ne, ako on proceni da mora onda mora. 2 PremieRacing and totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ljuta Krajina 3 Posted December 3, 2019 7 minutes ago, DraganUS said: Zveknule karike. Ako su karike jel moguće da nema uticaja na snagu. Auto normalno ide. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted December 3, 2019 Samo da naglasim da sam se zajebavao. Ima toliko drugih stvari pre karika da se pogleda koji mogu da daju iste boje dim. 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted December 4, 2019 Koja paranoja... Aj polako i čitaj šta ti pišu ako već pitaš. Da moguće je. Sve je moguće. Ali pre svega treba lepo da ispratiš šta se dešava. Je l' dim beo ili plavičast? Ulje? Fali ili ne? Jesi li uopšte vozio neku dužu relaciju na autoputu od kad si prvi put primetio povećani dim? Hoće da dimi belo i zbog vode (rashladne tečnosti), ne samo od ulja i dpf-a Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ljuta Krajina 3 Posted December 4, 2019 1 hour ago, PremieRacing said: Koja paranoja... Aj polako i čitaj šta ti pišu ako već pitaš. Da moguće je. Sve je moguće. Ali pre svega treba lepo da ispratiš šta se dešava. Je l' dim beo ili plavičast? Ulje? Fali ili ne? Jesi li uopšte vozio neku dužu relaciju na autoputu od kad si prvi put primetio povećani dim? Hoće da dimi belo i zbog vode (rashladne tečnosti), ne samo od ulja i dpf-a Majstore o kakvoj paranoji pričaš? Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted December 4, 2019 Majstor je u mehaničarskoj radionici, ja sam ti kolega sa foruma koji pokušava da pomogne... Kad neko pročita odjednom sve postove, stekne se utisak da uopšte ne registruješ šta ti pišu drugari koji hoće da pomognu. Napeo si da dimi belo i ne daješ nikakve dodatne a prekopotrebne informacije. Možda je sve u redu sa tvojom Deltom. Što ja mislim i iskreno ti želim. . . . Možda je DPF u pitanju. Možda je motor u pitanju - gumice ventila. Možda je motor u pitanju - karike. Možda je motor u pitanju - dihtung glave. Možda je motor u pitanju - ... Možda je ... Daj prvo proveri 'potrošnju' ulja, pa se onda lepo provozaj najmanje 30ak minuta na autoputu, pa proveri rashladnu tečnost (gubi ili ne), pa ćemo videti zajedno dalje sve što može preko tastature... Ako ne rešimo, moraćeš kod pravog majstora. Ne kod mene 8 shell, McSteel, vagenovac and 5 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ljuta Krajina 3 Posted December 4, 2019 Pa zar se stvarno uvijek nađe neko da počne da serenda? Bilo to i obično pitanje na forumu eto ti dežurnog da popljuje sve što stigne i napravi se pametan. Na moje pitanje da li sa ishabanim karikama auto normalno vuče, dežurni kaže "koja paranoja". Majstore, pardon kolega sa foruma, moraš poraditi malo na komunikaciji, pogotovo sa osobama koje ne poznaješ. Ne ulazim u dalju polemiku a svim drugima hvala na odgovorima i potrošenom vremenu na pomoći u rješavanju problema. Lijep pozdrav 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted December 4, 2019 Covek je lepo pokusao da ti pomogne i dao skroz drugarske savete a ti odmah djonom. Idi lepo kod majstora onda i nemoj ni da pitas na forumu. Nego zmija u dzepu verovatno pa ajd ako moze dzabe. Sent from my SM-J530F using Tapatalk 2 1 Milutinac, PremieRacing and shell reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4036 Posted December 4, 2019 Meni se desilo jednom da nije imao radnu temperaturu (~3/4) i da je pokrenuo dpf. Doduse plavicast bio jer se zagrejao iole, al da li je beli mozda i od kondenza... Imaj u vidu da je i hladnije vreme i da ce normalno da purnja belo u nekom momentu sa/bez regeneracije jerbo tako ide dok ne postigne visu temperaturu. To sto je kolega dao malo salu na volju nije bas ni za takav nastup, al deder ako treba da gatamo da li je i sa cime je pojava belog dima povezana, moze da bude minimalno od broja stvari navedenih. Vidi da li je agregat mastan (posebno kod vodene pumpe, dihtunzi okolo, ima li fleka neka...) jer ako gubi ulje a svuda okolo suvo, onda motor guta isto. Koliko ne znamo, a i da li ostecene karike uticu na snagu - da, zavisno od ostecenja. Da su kaput 1/1, ti bi druze imao takmicenje sa Tamicem u kojem bi mozda i pobedio, a ako je tek zacelo, neces toliko primetiti u startu. 2 Milutinac and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted December 4, 2019 Vuce slabije ali je to tesko primetno, vidis tek kada uradis motor da ide bolje, pogotovu ti sa 190ks ne bi primetio mislim Послато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted December 4, 2019 Ne mora da ide slabije ako su kompresione karike dobre. Cak moze da ide i bolje.Poslato sa Honor 8X pomoću Tapatoka 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ljuta Krajina 3 Posted December 4, 2019 Definitivno negdje gubi rashladnu tečnost. Sad sam dosuo skoro litru. Vjerovatno je i dimljenje povezano s tim. Uskoro ću kod servisera pa javim o čemu se radi ako riješim. 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted December 4, 2019 Hladnjak egr-a?Послато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted December 4, 2019 (edited) 7 hours ago, Ljuta Krajina said: Pa zar se stvarno uvijek nađe neko da počne da serenda? Bilo to i obično pitanje na forumu eto ti dežurnog da popljuje sve što stigne i napravi se pametan. Na moje pitanje da li sa ishabanim karikama auto normalno vuče, dežurni kaže "koja paranoja". Majstore, pardon kolega sa foruma, moraš poraditi malo na komunikaciji, pogotovo sa osobama koje ne poznaješ. Ne ulazim u dalju polemiku a svim drugima hvala na odgovorima i potrošenom vremenu na pomoći u rješavanju problema. Lijep pozdrav Ocekivao sam jedno normalno "izvini, nisam te razumeo" kad ono "serenda", "pravi se pametan" i "hvala drugima" Majstore, ja sam ti prvi sugerisao da moze da bude do potrosnje rashladne tecnosti zato sto sve vreme pokusavam da ti pomognem. 14 hours ago, PremieRacing said: Hoće da dimi belo i zbog vode (rashladne tečnosti), ne samo od ulja i dpf-a recnik je editovao gazda nesa, ja samo pravopis Edited December 4, 2019 by PremieRacing rečnik 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted December 5, 2019 Nijedno dobro delo ne prodje nekaznjeno 3 2 cika_kole, alfini0507, PremieRacing and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted December 5, 2019 Baš Iznapušavao me majstor bzvz samo zato što nije video dalje od "paranoje". Kud i napisah tako... Quote Share this post Link to post Share on other sites