Jump to content
FAS Goran
Flex

Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

Recommended Posts

24 minutes ago, djomla said:

Ja bi sad sipao Mići u inat emoji23.png
 

giphy.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi sad 'oce i da me zeni covek. Pa malo li je ova muka?

 

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, Flex said:

Vidi sad 'oce i da me zeni covek. Pa malo li je ova muka?

Sto se kaze - sto da tebi bude bolje nego nama :D ?

A i sto Mica kaze, opusti se, mozda nije vozeno, mraz... Licno sam od Shella sipao Helix Ultra 5-40 i trosio ga je max 2 dl na servisnom intervalu, nekada se desavalo da osegne samo trunku. Sve isto kao i Selenia WR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne cackaj nista dok radi i ima ulja do pola ti sipke. Posle vec kreni po malo da dolivas i licno ne bi nikad dolio do max..bolje malo ispod jer znas da nisi prelio nego na-do max (a kad ono mizerno iznad) pa da bude belaj zbog viska.  Premda... Mozda bi i ja sad sipao dok ne izbije na cep u inat mici...ima se moze se :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaaooo uhhhh
Kako se ono kaže kod nas, prvi mačići se u vodu bacaju...
Za prvi auto si trebao uzeti neku klotaru iz 80-90, ili nekog yuga beyond 2000 , na godinu dve, pak kad ti posrče ulja ispod minimuma a ti još voziš nesvestan toga, ili nestane vode u rashladnim sistemu ...
Buba je kapljala po parkinzima 1l na 1000km, a ford escort u poznim penzionerskim danima trošio 0,5 na 1000km. Koliko je puta ostao i ispod minimuma i ništa ide on i dalje, malo više zvecka i to je signal da dospem .

Ne brini oko auta previše, to je limena Kanta.
Otvori Haubu jednom mesečno par minuta, pogledaš nivoe, kleme, dospeš vodu za brisače i pedal to the metal

Послато уз помоћ ТT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoguce @bit.. Pa ja otvaram haubu 1/7 dana na svojoj sklopociji. mislim ono, provera da li mi je ulje gde treba, ima li ispod auta (ako nema ispod, nema ni u njemu), da li mi se neka macka uvukla pod kaiseve, cigani da mi nisu drpili alternator i da uopste proverim jel mi motor tu.. Nekako mi tisi svaki put kad ga upalim, sve mislim da mi preko noci stave benzinca mesto mog traktora. Znaci on mora samo cesce proveravati, ipak je to legendarni JTD :lol:

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da je malo nizi ne bih ni mogao da ga vozim, vuk'o bih pleh po ulici. Ovo gde je sad parkiran jedva je pleh malo iznad, zlo.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

A meni deluje nizak, to mi je najveci horor bio sa alfom 159, nerealno nizak zadnji prednji kraj, gde drugi auti se penju ili spustaju bez problema ja kacim, a parkirao sam pola metra od bankina kada idem njuskom ili se parkiram u rikverc :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je to, gde god penjem ekstremno sporo. I tako vrlo cesto zakaci pleh. Neka uvala na putu takodje, mnogo nisko stoji. Bas cu da slikam sutra pleh i lip koliko su od zemlje.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...