Jump to content
FAS Goran
Flex

Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

Recommended Posts

Pa usrafljen je svuda gde moze, mada je malo nizi sa leve strane.
Nije da mi pravi problem (vodim racuna) ali lako bih ga izlomio da ne pazim.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primetih jos pre nekog vremena da preko 130, 140 hoce da trese pomalo na volanu. Goran gledao trap, kaze nije do njega. Gume sam balansirao prosle godine kad sam ih uzeo (april 2019.) I odradio reglazu. E sad, fora je sto na nekom putu trese manje, na nekom vise (drma po malo, ne otima se volan iz ruku).

Pretpostavljam da bi hanter tu bio pravo resenje ali ga ovde, naravno, nema. Voziti ovako do sledece posete Goranu ili? default_D.gif

 

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na osnovu price, ovako virtuelno deluje da je vrlo verovatno do tockova. Mogu da budu balansirani u nulu, a da tresu na nekoj brzini, videh davno i iz svog iskustva. Proveravao si felne, nisu krive (jajaste ili krive u srcu)?

Ako si dokon i volis da bildujes :D , mozes i da izrotiras prednje i zadnje tockove i vidis ima li razlike (ili da zamenis sa nekim za probu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skorije nista nisam proveravao, moguce da budu i felne. Ali ovde naci nekog ko ce to da uradi kako valja je umetnost, pa sam i odustao od maltretiranja.
Svakako sam i planirao da zamenim prednje i zadnje, pa ako se sredi sredi.
Taman dok mi ti ne spremis tog Brava. :D

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema kod mene sta da se sprema - uvek kao zapeta puska, sve provere dozvoljene, u svakom trenutku :D . Na kupcu je samo da bira za provere :lol:: svog majstora, moju knjizicu, Goranovu knjizicu, Spritmonitor, uvoznu dokumentaciju, sve zajedno...

Pa bre mog voljenog Stildzu sam prodao sa skoro punim rezervoarom dizela... I to aditiviranog :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi razumeo. Mislio sam da se nakanis da se oprostis od njega. default_D.gif

Sinoc bas imao vremena i prelistah konacno do kraja tvoju staru temu. A bolje da nisam jer mi je jos zalije sto nisam bio na forumu da njega pazarim (kupio sam ovog dan pre nego sto si ti prodao Mambu). Spasio bih se ovolikog jebavanja.

 

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znas ono za pun kamion čki? E ja sam taj koji bi se u'vatio za ono drugo.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ima ona stara, koje se ja drzim: prvi placa, drugi vozi, treci popravlja.

E sad, kod Flexa je to malo drugacije: prvi placa, drugi vozi, Flex placa i popravlja, cetvrti vozi .

:stuart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto dalje govori da Bravo mene ceka sa ulaganjima jer je tebe postedeo.
Ma ja sam i preterao malo sa nekim stvarima po pitanju ulaganja, al' ajde sad. Ako ga ipak budem prodavao mogu i garanciju da dam opusteno. :D

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Flex said:

Sto dalje govori da Bravo mene ceka sa ulaganjima jer je tebe postedeo. emoji23.png

Fiat Bravo Sport... MultiAir :lol: .

Krknuo je gazda Svajcarac zadnju seriju jedinice, trebalo bi da sluzi i mene i onog posle mene. E sad, jedino ako dodje u tvoje ruke, da ga je*em :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene mu nema zime. Dodam vufer u gepek, multimediju, prebacim gume i pesma. :D
Inace, koliko se bese krece popravka MA jedinice?

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Flex said:

Inace, koliko se bese krece popravka MA jedinice?

Sve ti se i desava zato sto tako gledas :D .

Od 150 evrica, ako je moguca reparacija (informacija od Brane iz Vranica). Goran mi je cini mi se pominjao neke cifre do 400 za zamenu celog hidro-razvoda. Ganc nov moze da se nabavi za 600 EUR, a najskuplje je naravno kod ovlascenih, Milance iz Bogunovica mi rece cak i preko 800 EUR.

Problemi su uglavnom bili sa pocetnom revizijom 2010-2011, kasnije je sve to ispeglano u hodu. Kod mene je poslednja revizija (cini mi se cetvrta), ugradjena 2015. u Svici. Iza toga je isao MultiAir II sistem, a u najnovije FireFly turbake ide vec MultiAir III.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cisto onako usput pitah, a mislim da si mi i pominjao negde te cene. Zahvaljujem ponovo.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo pozitivno razmisljanje ;) . Sto kaze i nas Goran posle malog servisa, kad zavrse i zalupe haubu: "Samo pun gas" :thumbup: .

Nema na cemu, naravno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vise mene brine sto mi je do Gorana 200+ km nego kvarovi. Sve se popravi, ko ga ebe. :)

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta je to 18 l dizela (ono 4.5l/100 )

Ma gorivo i ovako i onako ode najviše na gluposti vozikanja, a otići kod nekog kome veruješ na popravku nije skupo, napraviš spisak i...

Žao mi je što ne uspevaš tu u okolini naći pristojnog mehaničara, ima ih sigurno.

 

Probaj sa starijima, pred penziju u penziji, vreme ih je pokazalo ako ništa drugo

Ovaj moj je pred penziju, i ne mogu ti opisati koliko čovek ima znanja, iskustva alata, elana da rešava razne problemčiće na raznim autima, i ostalim mašinama sa motorom, ali čita uvek, nadograđuje, tačan i čist kao Švaba. Kad nema nikog lap top i čitanje, gledanje...

ako kaže u 8 u 8.05 auto je na dizalici.

A i sa cenama popularan, sve što pitam objasni, šta više tražiti.

A u radionici uvek auta i vlasnika, pa se nekad i sedne .

Probaj naći, menjao sam i ja ranije, ili lenji, stoji auto par dana, ili glavni majstor da šegrtima čitav posao pa moraš posle više puta na reklamaciju, ili popravi staro a naplati ugradnju kao novog, ima ih raznih.

 

Послато уз помоћ ТT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manje vise gorivo (mada ne izadje ni to bas malo sa putarinama) vec ako zapne da ne moze da se odveze normalno do tamo. E to je onda vec problematika.

Dobar majstor nikad nije skup, slazem se. Toliko mi znaci sto znam da ce sve biti odradjeno kako valja da bih cak i samo za mali servis zapucao do tamo.

A sto se tice ovih sustera. Pa ne znam sta da ti kazem, ne znam gde sve nisam bio od pocetka i jedino pozitivno iskustvo je sa Bosch servisom iz Pajsaka (remont CR pumpe) mada sam i kod njih otisao samo zato sto mi je Goran rekao da ne rizikujem vozeci tako do njega. Ovo ostalo je sve bilo gubljenje vremena i para (od sabana koji ne zavare lepo auspuh do zamene semeringa na cr pumpi i navodnog resenja problema sa curenjem). Jedino su dobri za ono najosnovnije, ulje filteri i teraj.

 

 

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...