Jump to content
FAS Goran
Flex

Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

Recommended Posts

Apropo tih konja, kad smo spominjali negde one 1.9tdi od 131ks, mozes misliti koje su to primerci i polupokvarene rage, ako stilo jtd 116ks, koji treba da ide sporije do 100kmh, a pogotovo posle 100kmh i na vecim brzinama, jer je njemu deklarisano 190kmh, a tom starom a4 210kmh.

 

Pogotovo ako na sve to dodas da je ovom stilu falilo 10ks, sto bi znacilo da je onima falilo i vise od toga :)  

 

Generalno kod nas svi automobili koji dozive drugu mladost i dodju na glas kao pouzdani i izdrzljivi zavrse karijeru kao vecinom pokvarene rage, jer ih kupuju ljudi da ih ne odrzavaju :D

 

Pocevsi od golfa 2 i mecke 190d pa redom dalje, danas je retkost naci ispravnog jtd stila, vecina ih je neispravnih, tj. poluispravnih, dovoljno da su u voznom stanju, e tako i ti stari tdi motori i razni drugi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tebe sam i cekao da se javis. default_).gif

Pomenuli su mu da je auto pazen, mazen itd itd i da je udavljen. Kako je uopste trebalo voziti da ne bude "udavljen"? Nisam ga vozio u 1200, 1300 obrtaja i mucio motor bez veze. Klasicno menjao na nesto preko 2, odrzavao 1700 - 2000, znaci klasika. Povremeno proterao malo jace i to je to.

Kaze mi da mu sada jos malo agilnije deluje posle duzeg teranja u obrtaje (3800 - 4000).

 

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minutes ago, Flex said:

Kako je uopste trebalo voziti da ne bude "udavljen"? Nisam ga vozio u 1200, 1300 obrtaja i mucio motor bez veze. Klasicno menjao na nesto preko 2, odrzavao 1700 - 2000, znaci klasika.

Znaci, udavljen taxi voznjom :D . Po gradu sam obicno vozio racionalno, ali posto sam uvek imao lep procenat otvorenog puta, uvek sam praktikovao da se auto lepo produva. Na autoputu je taj motor manje-vise u srednjim ili visim obrtajima zbog Getrag menjaca sa 5 brzina (tj. zbog manjka 6. brzine koja bi ga rasteretila za cruising). A recimo na nekoj lepoj magistrali, sa preticanjima ili u brdu, ne retko bih ga poterao i u crveno... Naravno, sve u normalnim okvirima i bez divljanja, radio je kod mene punu deceniju bez kvarova, kao satic. A tacno kada dodjes sa puta, po gradu osetis kako motor tada lepse "dise", za nijansu bolje vuce, prede u leru...

Verovatno znas napamet, i po fabrickom grafiku se lepo vidi da je za JTD podrucje maksimalne snage tek na 4000 rpm. A i ako se vozi zustrije, opet gledas da u saltanju obrtaji padaju u podrucje max torque i snage, po osecaju mi se cini da je to bilo negde oko 3000 rpm:

 

192006289.thumb.png.6c0d985e64460a099b37d240d1bb20c9.png

 

58 minutes ago, vagenovac said:

Generalno kod nas svi automobili koji dozive drugu mladost i dodju na glas kao pouzdani i izdrzljivi zavrse karijeru kao vecinom pokvarene rage, jer ih kupuju ljudi da ih ne odrzavaju :D

Pocevsi od golfa 2 i mecke 190d pa redom dalje, danas je retkost naci ispravnog jtd stila, vecina ih je neispravnih, tj. poluispravnih, dovoljno da su u voznom stanju

Apsolutno se slazem :thumbup: . Zato mi je uvek uzivanje kada vidim bilo koji od pomenutih automobila u tip-top stanju (naravno, koliko je to moguce).

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nemam gde po gradu da teram u obrtaje, iovako 99% voznje je drugom brzinom.

Tacno, oko 3k obrtaja je najbolje ubrzavao.

A vala nije mi ni prijatno da konstatno vozim preko 2k obrtaja, dernja se bez potrebe.

 

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minutes ago, Flex said:

. Kako je uopste trebalo voziti da ne bude "udavljen"?

 

 

 

 

Pa minimum jednom po voznji (kada je na radnoj temperaturi) pun gas od 2000-4000 ili do 4500rpm i da vidis kako nema problema ni sa davljenjem ni turbinom ni egr ni dpf, makar je tako neko moje iskustvo.

 

@Ivan bas mi je zao zbog toga, nekoliko puta sam hteo uzeti neki stariji auto koji me je odlicno posluzio i prema kojem imam emocije, npr. passat b5.5, bmw e39, bmw e46 i razni drugi, a onda kada pogledam oglase, a neke i uzivo vidim da je sve to mahom izmuceno, izubijano, zakrpljeno da pali-radi-ide itd.

A znam kako to treba da bude u odlicnom stanju, a vidim u kojem je stanju vecina, odustanem od nostalgije.

 

Ajde nadji npr. skroz dobrog i zdravog stila jtd 8v sa urednim enterijerom i eksterijerom. Teska prica, ne kazem da ih nema, ali je vecinu ponude stila jtd cine upravo oni pali-radi-ide, mislim generalno je tako i za druge automobile tog godista.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kad san vadio klapne na bmw-u ni gram garezu u usisu. To znači da nije udavljen auto. 

Slabo si ti to poterao sa vremena na vreme, a ko zna i vlasnik pre tebe. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vagenovac

Tacno, u svemu se slazem... Pogotovo za te neke automobile koje smo imali prilike da vozimo kao nove ili relativno nove. A koji su sada maltene predmet sprdnje, kupuju ih klinci za smesne pare, akaju, itd...

Ali moze da se izbunari po neki lepo sacuvan primerak i, kao sto rekoh, bas postujem trud i entuzijazam tih ljudi ;) .

14 minutes ago, Flex said:

A vala nije mi ni prijatno da konstatno vozim preko 2k obrtaja, dernja se bez potrebe.

Niko ne kaze konstantno :) , auto se racionalno vozi i odrzava, ali s vremena na vreme mu treba procistiti pluca.

I 'aj da te vidim sto ces da ga vozis sa uzivanjem negde u brdu ili preticanjima, a da se ne dernja :) .

Recimo, u tim uslovima mi je najveci merak da se masina malo razigra. Spojis uzivanje i korisno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to od 2 do 4 sam i radio vrlo cesto (skoro svaku voznju na radnoj) zato mi je i cudno.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto sam i rekao, postaje polako krsina kao i ostali sa oglasa. Vec je stigao da zagrebe levu stranu, u enterijeru nema sta ne zvecka sad (nista se nije culo, osim daske gepeka povremeno), dimi onako fino na pun gas i tako.

Dzaba sredjen auto kad ga indijanci za mesec dana dovedu u stanje lesina sa placeva.

Pitanje za kolege sa vise iskustva oko cipovanja. Posle istog se promenio zvuk prilikom ubrzanja i cuje se neko sistanje (slicno onom kao kad napukne crevo). Normalna pojava ili jok?

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...