neshaoct 9592 Posted September 13, 2018 Hečbeci sa troja vrata su svakako lepši, ali i manje praktični Golf osme generacije stiže sledeće godine i biće dostupan samo u verziji sa petoro vrata. Ovoj informaciji dodajmo da verziju sa troja vrata nemaju ni aktuelni VW Polo i Renault Clio, a neće imati ni sledeća generacija Peugeota 208, kao ni novi Seat Leon... Ovaj potez proizvođača je očekivan jer prema rezultatima analitičarske kuće JATO ''niko'' više ne kupuje modele iz A, B i C segmenta sa dvoje ili troje vrata. Dakle, osim velikih hečbeka, tipa Golf, tražnja i za manjim modelima sa manje vrata značajno je opala u poslednji deset godina. Tako je u odnosu na 2007. kada je bilo 2.4 miliona novoregistrovanih modela sa 2/3 vrata u Evropi, broj tih verzija 2016. pao na ispod milion. Istovremeno, broj modela sa 4/5 vrata je neznatno porastao sa 6.2 na 6.4 miliona. U izveštaju kuće JATO navodi se da kupci sve pažljivije biraju između komfora, dizajna i praktičnosti, pa se tako izbor automobila sa više vrata logičan. Ovi modeli imaju daleko lepšu i agresivniju, ali su jednostavno manje praktični. Što se tiče segmenata, u periodu 2007-2016. udeo novoregistrovanih C modela sa 2/3 vrata je pao sa 15 na samo 5 odsto, ''B'' je pao sa 31 na 13 odsto. U najmanjem segmentu ovi modeli su sa 47 odsto pali na 32 odsto. Neverovatna popularnost SUV modela, kao i ''ubijanje'' nekad popularnih modela sa takvom konfiguracijom vrata (naprimer Fiat Punto i Alfa Romeo MiTo), dodatno su smanjili njihov udeo. preuzeto sa - Auto Blog 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted September 14, 2018 Kako je Fiat bio vizionar jos sa Bravom od 2007. . 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted September 14, 2018 Pa ja mislim da je to tada bila greška, Bravo sa 3 vrata bi bio pun pogodak, kao i kabriolet. Kao što je GP sa 3 isto odličan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted September 14, 2018 Naravno da sam bio ironican - nedostatak karoserijskih izvedbi i SEKA 2008. su ga definitivno dotukli sa brojem prodatih primeraka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted September 14, 2018 Aaa dobro je ne znam zasto su to uradili kad je Stilo sa 3 vrata bio pun pogodak, a Bravo je njega nasledio Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted September 14, 2018 Nisi valjda toliko mali da jos uvek trazis logiku kod italijana 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 14, 2018 10 hours ago, Pluto said: Aaa dobro je ne znam zasto su to uradili kad je Stilo sa 3 vrata bio pun pogodak, a Bravo je njega nasledio Nije bilo ni karavan verzije iz istog razloga kao i trovrate - novac. To je potpuno novi model, i skoro pa su sve dupli troškovi. Kada pogledaš dimenzije npr. Stila, vidiš da onaj sa 3 i sa 5 vrata nisu ni iste širine, ni iste visine...a normalno (očekivano) ni iste dužine. Faktički dva različita auta koji se samo isto zovu i liče jedan na drugi...ali se sve trebalo posebno projektovati i ispitivati. A, onda i veći troškovi proizvodnje, itd, itd... Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted September 16, 2018 pa nisu bas italijani normalni,bacaju na masu,kao i sam ferari F1 tim 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 29, 2020 Nestanak ''mejnstrim'' kupea je bio neizbežan Auto-kompanije poslednjih godina postepeno ostaju bez ''mejnstrim'' kupe modela, ali generalno i hečbek automobila sa 3 vrata. I dok Amerikanci još uvek ne odustaju od svojih automobilskih ikona, kao što su Chevrolet Camaro ili Ford Mustang, u Evropi je sasvim drugačija situacija. Pristupačna kupe vozila i hečbek automobili sa 3 vrata su retkost u ponudi nekog evropskog proizvođača automobila, iako ih je do pre samo desetak godina bilo u gami svakog od njih. Direktor komanije Peugeot, Žan-Filip Imparato, kaže da je jedan od razloga za to nedostatak sredstava za finansiranje njihovog razvoja. Imparato je za Autocar izjavio kako on lično voli takve automobile, ali da to nije dovoljan razlog da bi se kompanija upustila u njihov razvoj i proizvodnju. Šef francuskog proizvođača kaže da auto-kompanije sada najviše investiraju u električna vozila, 5G konektivnost, tehnologije samovozećih automobila i druge elektronske sisteme pomoći vozaču. Sve su to skupi poduhvati za koje Imparato veruje da bi mogli da zahtevaju obimna sredstva od proizvođača automobila u sledećoj deceniji ili duže. Ako tradicionalni proizvođači automobila troše sve više novca kako bi održali korak sa kompanijama kao što je Tesla, ali i jedni sa drugima, sredstava jednostavno nema za specifični modele kao što su kupe vozila. Kupei se nikada nisu prodavali u većim količinama, a potrošači se danas sve više okreću SUV i drugim praktičnijim vozilima, potpuno odustajući od kupea, pa čak i od limuzina. Međutim, možda budućnost kupea i nije tako sumorna. Naime, zaluđenost za krosover/SUV vozilima je aktuelni trend, ali i trendovi vremenom blede. Krajem prošle godine šef GM dizajna Majkl Simko je rekao da ljudi generalno žele vozila zbog kojih su njihove komšije ljubomorne na njih. Trenutno su to krosoveri i SUV model, ali možda će u nekom trenutku u budućnosti kupei ponovo postati predmet njihove želje. preuzeto sa - Auto Blog 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted February 7, 2021 (edited) Hvala za sugestije ali su stvari otišle u pravcu u kojem sam se nadao da možde i neće. Naime, i pored mog insitiranja da (kolega) uzme nešto adekvatnije za porodicu (dva mala deteta), opredelio se za "mladalački" auto. U pitanju je Grandiša T-jet '09. 3v u Sport paketu sa panoramom. Autić je lep ali je to neka druga priča u odnosu na porodični auto. Edited February 7, 2021 by neshaoct prebačeno 2 horvat and ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2177 Posted February 7, 2021 Sve je lako kad si mlad ... 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4033 Posted February 7, 2021 Lep GP nema sta. Sam ugodjaj ce mu biti extra sve dok ne bude morao precesto da se zavlaci pozadi... E onda ce mu brzo i presesti, kao i kod svakog 3V. No, takav autic kako dodje, tako brzo ume i da ode. Neka ga sluzi dobro, za ostalo ce se snaci 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted February 7, 2021 Sto bi se uopste zavlacio pozadi? Dete dok je malo bukvalno od spolja ga ubacujes direktno u sediste. Kad vec malo poraste, samo ulazi i izlazi. Jedino ako se stavljas u poziciju supruge ili taste npr., onda ces morati cesto da uìazis pozadi 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4033 Posted February 7, 2021 2 minutes ago, MS PK said: od spolja Cudna vam ta praksa u PK da spolja ubacis dete kroz prozor u sediste... Al vidis, ne zvuci neprakticno Salim se, u njegovom slucaju je bitnija prakticnost. 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted February 7, 2021 Pa ako radis iznutra znaci da si usao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2177 Posted February 7, 2021 Osim ako si supruga/tašta, onda znači da si ušla ... 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4033 Posted February 7, 2021 A ako udjes pa ne izadjes, znaci da si se ukocio 1 4 igor0511, rkoma1986, Mijailović P. and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted February 7, 2021 Ja sam vozio bebu u trovratnom Grandeu prva 3-4 meseca... Ne dao bog nikome, samo cu to reci. Ok za vecu decu kad pocnu sami da ulaze/izlaze, al ovo kad ti moras da ubacis/namestis/vezes a sve to u iskrivljenom polozaju.. 9 vagenovac, Reacher Gilt, igor0511 and 6 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted February 7, 2021 Potvrdjujem. Par puta sam vozio burazerovog klinca dok sam imao 3v Stila, pa to je pakao. Na sve se covek navikne, ali je licno ni u ludilu ne bih uzimao auto sa 3v kad budem imao dete. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2177 Posted February 7, 2021 (edited) Dok deo postova ne bude prebačen u odgovarajuću temu 3 VS 5 vrata ... da doprinesem još malo offovanju teme o Delti, koja i ne postoji u 3V varijanti, je l' ... Lično bih uvek pre izabrao auto sa troje vrata, ali nažalost ni Delta, ni Bravo, ni Giulietta ne postoje u toj konfiguraciji. Konkretno, naša porodica ima samo tri člana, pa nam realno ne treba veći auto od hečbeka sa troje vrata, čak ni za duža putovanja. To kad bih se samo ja pitao. Naslednica (tinejdžerka) insistira na svojim vratima. Uzalud sam pokušavao da je ubedim da to nije bitno, da se voziš u sedištu, a ne na vratima. Ostala je pri svom stavu. Edited February 7, 2021 by Rasta 2 MS PK and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted February 7, 2021 Sto kazes, malo jos off-ovanja, meni su hecbeci isto vecinom lepsi kad su sa 3 vrata, a eto i karoserija je malo cvrsca tako. Ali definitivno se sve promene u auto industriji odvijaju u smeru povecanja komfora, pa je tako i prodaja trovratnih hecbeka postala toliko mala da su ih proizvodjaci izbacili iz ponude Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted February 7, 2021 3 hours ago, skile86 said: Potvrdjujem. Par puta sam vozio burazerovog klinca dok sam imao 3v Stila, pa to je pakao. Na sve se covek navikne, ali je licno ni u ludilu ne bih uzimao auto sa 3v kad budem imao dete. Da se razumemo, svakako je prakticniji auto sa 5 vrata u odnosu na onaj sa 3 vrata. E sad bi voleo da mi objasnis zasto je bio pakao? Otvorim vozaceva vrata, pomerim naslon sedista jednim dodirom bukvalno i odmah tu je decije sediste. Znaci jednim pokretom samo ubacis dete, bez muke, bez savijanja, bez ikakvog nisanjenja, ono, bacis samo E sad, malo se savijes dok zakopcas pojas ali mislim, to je toliko lako, ono, bez gledanja odradis. I u kupeu nemas potrebe vise ni da se okrenes da pogledas dete, pogotovu kada je vece, kao moje, 5god. Nema vrata, nema prozora...nista. Tu je problem ako si zensko, pa sedis pozadi sa detetom ali je to problem zato sto stalno ulazis-izlazis iz auta. Drugi problem nema. Vozac nikad problem nije imao sa trovratnim autom, ako nekad neko ustaje to je uvek suvozac, a realno, nije me briga Uvek mi ue kupe verzija bila lepsa od obicne, tako da ce suvozac da trpi malo Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted February 7, 2021 30 minutes ago, MS PK said: Da se razumemo, svakako je prakticniji auto sa 5 vrata u odnosu na onaj sa 3 vrata. E sad bi voleo da mi objasnis zasto je bio pakao? Otvorim vozaceva vrata, pomerim naslon sedista jednim dodirom bukvalno i odmah tu je decije sediste. Znaci jednim pokretom samo ubacis dete, bez muke, bez savijanja, bez ikakvog nisanjenja, ono, bacis samo Kako bre ubacis dete bez savijanja?? Ono kao, bukvalno ga samo ubacis, kao jaknu kad basic na zadnje sediste?? pritom na grandeu taj prolaz izmedju prednjih vrata i B stuba uopste nije toliko sirok. Ne kazem da ne moze, samo je mnoooogo jednostavnije i lakse kad otvoris zadnja vrata i to sve odradis.. a naravno da je svaki auto lepsi kao trovratni, to sporno nije 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted February 7, 2021 Ne znam za grande al kod stila cim mrdnes naslon odmah je auto sediste tu i samo ga spustis. Mozda je grande dublji pozadi pa mu je dalje sediste. Slikao bih ti sad al mi kontra okrenuta kola Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted February 7, 2021 Nije stvar samo zavlačenja pozadi... ne postoji parking gde komotno možeš da otvoriš vrata na trovratnom autu, kao ni da dohvatiš pojas bez da te preseče u vratu i leđima.Ja sam u poslednjih 20 i nešto godina samo jednom imao 3v auto i to sam se debelo zaebo Sent from my SM-G770F using Tapatalk 2 djomla and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites