Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac

Recommended Posts

On 11/11/2023 at 5:51 PM, Milutinac said:

Epilog je - 182ks i oko 430Nm

 

Screenshot_20231111_164740_Instagram.thumb.jpg.7cac4b097b52765929f1ac0c6ba26f05.jpg

 

Sta sam trazio - to sam i dobio ... izricit sam bio da zelim blagi tuning.

 

Pi*ko!

 

:P

 

 

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, ma ajde sta vam je, stiže sutra turbo sa 2.4 :D

 

Šalim se, a nisam ja toliko bio zagrejan za taj remap chipa, i onda iz toga...tako...nekako - to je to što se mene tiče, malo čačnuta fabrička varijanta bez nekih glavobolja i razmišljanja, ali ipak mnogo zanimljivije za vožnju... živnuo je nekako i imam utisak da sam ga uklopio sada sa kočnicama, vešanjem, gumama itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Milutinac said:

Šalim se, a nisam ja toliko bio zagrejan za taj remap chipa, i onda iz toga...tako...nekako - to je to što se mene tiče, malo čačnuta fabrička varijanta bez nekih glavobolja i razmišljanja

Da radim, verovatno bih identicno tako postupio. Stvar koja mi je bas isla na *** kod MultiJet, kada sam ih razmatrao tamo pre 6-7 godina, a posle 1.9 motora.

Polumrtvi do 2200-2300 rpm pa odatle rokaju :) . Da mi je cak (doduse samo subjektivno) delovalo da MA benzinac u Sport modu bolje cupa iz tih niskih obrtaja. Konkretno na Bravu.

Ono sto sam hteo da priupitam - je li kod dizelasa bese bar Sport 2.0 imao "dugmence umesto City servo" :) ? Kao Sport T-Jet 150 i MA benzinci?

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, PremieRacing said:

 

Sad ću da te čipujem, al' samo ću da ga prislonim. Nećeš ništa da osetiš!    :lol:

 

JOS UVEK NEVIN! Nista se nije desilo majke mi! :D

 

2 minutes ago, Ivan said:

Ono sto sam hteo da priupitam - je li kod dizelasa bese bar Sport 2.0 imao "dugmence umesto City servo" :) ? Kao Sport T-Jet 150 i MA benzinci?

 

Jeste jeste, ali konkretno kako i koliko je to uticalo na NM - stvarno ne znam...sad je u sport modu kako god okrenes :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam onaj kompletan servisni kurs za njihove motore, ali iskreno nisam gledao za dizele.

Kod mog bivseg MultiAir je dodavalo oko 30 Nm, tj. sa 230 na oko 260 Nm (uz gasenje servo asistencije i reskiji odziv na gas).

Kod dizela pretpostavljam da je to vise.

Znam i da su se na nekim verzijama MultiJet dijagnostikom igrali sa onim rucnim menjanjem bitova u Bodiju. Pa dugmence za City Servo postane Sport dugme :) . Ali se ne secam da li se onda na njegovo aktiviranje menja sve isto kao i u OEM varijanti.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma cisto komentarisem kako su dodavali malo snage, za dzabe :) . A ne da kazem da nisi trebao, daleko bilo. Sad je to responzivnije kako treba i iz nizih obrtaja.

A i zivo zanima me sta bi se sada desilo ako bi remapirao i dugme :D .

 

Kako bese kod tebe oko DPF, ostavio si ga zivog ili ne? Razmisljam sta da radim po tom pitanju, posto ga ocekivano ubija BG lokal i guzva. Pa ako ne idem na put neko vreme, radim ono sto sam uvek pricao da najvise mrzim - slusam muziku do Aerodroma ili Ugrinovaca i nazad, u 4. brzini :D . Na plasticnim poluproizvodima znas da to malo drugacije funkcionise, Eolys aditiv itd.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

DPF je umro, davali smo mu 5 godina prosli mesec :D

 

To je manje - više prvo pitanje koje ti tuner postavi... Kada je DPF tu - izmedju ostalog dolazi do potencijalnih problema oko EGT (Exhaust Gas Temp.), a to nikako ne bih voleo.

Kod mene je, makar smatram, bila čista situacija, nema DPF-a, klapne su tu, rade, nista nije pogaseno a da ne prikazuje gresku itd.

Turbo ok, dizne, MAF dobar, MAP senzor vecito cist i bez ikakvih naslaga. Dima i pre nisam imao...itd

 

Seo je prvo covek, provozao ga i pre valjaka, i kaze "Dobro je ovo..." :)

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, PremieRacing said:

Svaka tebi čast...gde su bili ukućani dok si ovo radio? Nema šanse da su bili kući i da si završio...   :P

 

Vrlo dobro zapažanje moj Borkoviću :thumbup:  :)

Ekipa je bila kod tašte preko vikenda, i ja sam onda mogao da se razmašem propisno :D

 

1 minute ago, Vule said:

Sve je dobro dok ne staviš felne u sudomašinu kad žena nije kući!

 

A znas kako...vidis onaj meme na netu i pomislis, ma cekaj ovo je skroz izvodljivo...

 

6786015892448dd21f1b4041c1e4ec2466f436bf.thumb.jpg.6df4778bca99b5e42da768fa016ff2f7.jpg

Onda odes do ostave, doneses felnu i skontas da bi lagano stala u masinu od 60cm, a ti imas onu od 45 nazalost. Onda kazes svemujebem, moramo skracivati element za 15cm i kupovati vecu masinu, ali sto da ne... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Milutinac said:

Ubačeno sve u mašinu - i sada je kao novo, skroz cisto i mirisljavo

Next step - pranje tepiha :D 

 

Svaka cast.

 

Moram i ja da resavam sedista, al ne znam jos za koji pristup da se opredelim...

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, igor0511 said:

Bas lepo sredjeno :) Mogao si da ubacis i grejace kad si sve vec raskupusao :D 

 

Razmisljao sam u tom pravcu. I raspitivao se malo i problem je struja...tj odakle dovuci struju za to, nije bas da moze sa upaljaca da se izvuce... Izgleda da bih morao kupusati sve do panela sa osiguracima ispod haube. Tako da sam...makar za sada...ostavio to po strani. Ako nadjem neko lakse a sigurno resenje - lako cu ja raskupusati donji deo sedista...

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta sport sedista na slikama uvek deluju lose i prljavo, ko ne zna ne mozes da ga ubedis da nije tako uzivo Sedista sam rasturao kad sam pakovao vozacevo zbog pocepane bocne strane, ok je, nije nesto komplikovano. Za vreme zakljucavanja u momentima dosade sam izvadio i oprao tepih, e to ti vec savetujem da ne radis. Prvo zbog toga sto je ( na stilu makar) zalepljen za izolaciju kod vozaca i suvozaca, zato i stoji onako lepo zategnut, drugo , sto je iz jednog dela ispod table pa bi morao da ga seces.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/11/2023 at 9:46 AM, Milutinac said:

Dokon pop i jarice krsti...
Nisam bas dokon bio, ali sam odavno hteo da se upustim u ovu operaciju, negde sam procitao da moze i da je izvodljivo, pa rekoh da vidimo...
 
20231209_225607.thumb.jpg.7c8fcf6551f99f993d6579748e165e90.jpg
 
2 sata posla da se sve raspakuje i dodje do ovogа. Pritome mislim da cu drugo uraditi dosta brze, ovde je trebalo malo vremena dok skontam gde sta ide, ged se sta kaci itd.
Naravno da može dubinsko da se odradi, i radio sam, ali ni to nije uspelo da izvuce fleke od morske soli npr.

Ima li neko uputstvo za ovaj poduhvat i dal može da se skine tapacirung bez vađenja sedišta iz auta?

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76 - nema sanse, obrtao sam sediste na sve moguce nacine, mozda i najvise bude okrenuto skroz naopako, da naslon za glavu bude dole :D ali skinuti sediste je najlaksi deo posla, drze ga 4 zvezdasta srafa i treba da se otkaci pojas, i to je to, sediste moze napolje...
 

Ako resis da radis, javi, napisacu ti uputstvo korak-po-korak, generalno ovo uzme najvise vremena

 

20231209_225607.jpg.4f51a7b8ec1c150804a3645529316247.thumb.jpg.efb6fa7408985ae1091f737b334ebc7c.jpg

 

To su kopče, kao neke alke, i to je najpipaviji deo posla jer moras da kopču guraš od nazad, da stisneš sundjer i da u alku ubaciš žicu koja se nalazi u tkanini, pa dok ne klikne u alku...

 

Sve ostalo je klasično, zategni, namesti itd.
Skida se i airbag sa strane, mora da se skine tj. Drze ga 2 srafa 10-ke, struja mora da se skine i malo je pipavo, trebaju tanke ruke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...