Jump to content
FAS Goran
Petza

Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

Apropo oglasa iznad, bez veze posle duze vremena bacih pogled na ponudu... Posto sam u 3-4 modela prilikom zadnje kupovine pomalo pratio i drugi restyle Giuliette, ali kao zadnju opciju jer je vec bila u razmatranju u prethodnoj kupovini pre 5 godina.

Ponuda, pogotovo od Corone naovamo, jeste bila losa, ali opet reko' prolece, pocetak leta, pa da ce malo da se pojaca. Ali je sada bas kriminalno losa, a i to sto ima je 100 godina na oglasima, jos od onda...

Drugi restyle (2016+), znaci minimum su kola koja ce vec uci u 8. godinu starosti... Samo 11 komada - 3 benzinke i 8 dizela.

A ako bih birao bas za svoj ukus (drugi restyle+cist benzin+manuelni menjac), samo 2 komada. Od cega je jedna bela klotara koji dzedzi ko zna od kada u Obrenovcu sa startom na 8 i po soma. A ova druga je sa cifrom od 16.000 EUR :D .

Blagi uzas od ponude, ako se uopste tako i moze nazvati. Uglavnom su u prodaji najjeftiniji primerci sa samog pocetka produkcije. Preko 80% su cak i pre prvog restyle (2010-2013) i uglavnom traktorke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan A Bravo kad bi sad gledao da pazariš, kog bi sa trenutnih oglasa išao da pogledaš? :D

 

I šta konkretno fali (ako izuzmemo estecka unapređenja) đulkama pre restajla, pa i sa početka proizvodnje? Ukoliko su u mehanički besprekornom stanju, naravno.

 

Pitam za drygara, ofc. :lol:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Reacher Gilt said:

A Bravo kad bi sad gledao da pazariš, kog bi išao da pogledaš? :D

Onog koji sada vozi @knezevic76  :D . A odmah posle, vozilo koje umetnicki djira i odrzava jedan cuveni poeta iz Soko Banje :P .

Salu na stranu, Giulietta je model generacijski noviji od Brava. Samim tim, ako vec postoji mogucnost, sigurno ne bih kupovao auto istog godista ili stariji od tadasnjeg, vec sto mladji.

Drugo, ulazne verzije su uvek sa svojim bubicama. Ako gledamo benzince, tu su one "cuvene" prve serije MultiAir jedinica. Takodje su se u startu u manjem procentu zalili na tada tek nove FPT-ove C635 manuelce, da su znali da glave (mada taj menjac ide i u kasnije verzije i benzinaca i dizelasa i poznat je kao pouzdan). Pa kako ti se zalomi sta je i kako odrzavano i eksploatisano. Dalje, kod tih prvih serija su u pitanju i nekvalitetniji enterijeri, pucaju unutrasnje kvake, pucaju vratanca kasete na tabli (kod verzija bez navigacije i ekrana na izvlacenje), crkavaju kontroleri DRL prednjih farova, onda onaj mozda i najgrdniji volan novije auto-industrije (veliki, sa plasticnim kracima koji se uglavnom izlizu, sa tipkama sa Punta). Ta godista bar na nasim oglasima generalno deluju primetno ofucanije unutra... Nesto od toga moze da te saceka i na novijim, ali je opet manja verovatnoca, a i nemam volje kao ranije da se bakcem sa izmenama i doradama. Plus mi je enterijer Sporta (sem cajgera) sa svim svojim detaljima za koplje lepsi i kvalitetniji, ogradjujem se, naravno licni ukus.

Prvi restyle je doneo izmene u enterijeru - kvalitetnji elementi (uporedjivali smo kod naseg Danila npr. po komandama klime i ostalom, imao je obe verzije), novi i lepsi volan, novi Uconnect infotainment, verzija od 6.5'' na touch i prebacena sa table ispod luftera (mada i ta stara mi je imala lep retro-fazon). Mozda i najbitnije, stizu novije verzije MultiAir benzinaca, pa dodata verzija od 150 KS...

Drugi restyle nosi sitne izmene u eksterijeru, lepsa prednja maska, branik i grill-ovi. Upravo prednji kraj i enterijer su bile i ostale najslabije tacke tog modela. Bas u tim elementima su pokusali da urade hommage originalnoj Giulietti, ali po misljenju vecine je to ispalo vrlo trapavo. A pre svega voznja, direktniji volan, Multilink pozadi, dizajn bokova i zadnjeg dela su opet glavni aduti. Sigurno je kroz restyle bilo jos detalja koji su unapredjivani, ali to mozes da vidis najbolje tek kao vlasnik (kao sto sam ranije uporedjivao za Stilo ili Bravo).

Opet kazem, ogradjujem se i pricam sta bih gledao za sebe, a da mi je bilo neki upgrade u odnosu na prethodni auto. Drugi restyle, MultiAir benzinac, iskljucivo sa manuelnim menjacem, u nekoj lepoj sporCkoj verziji opreme (bez pragova, tamnih stakala, boljih sedista i fabrickih ksenona ih nisam ni razmatrao). To sto je pred Coronu moglo da se nadje za 8 i kusur do 10 soma (3-4 godine staro) i sto je najbolje, stizale su konstantno i moglo je stvarno lepo da se probere... Sada ili uopste ne postoji, a i ako se pojavi igla u plastu sena - cene su abnormalne. Pogotovo one kupljene kod nas, od pomalo nerealnih vlasnika. A vecina ce onda obicno gledati nesto drugo, generacijski novije kod konkurencije, a ne model koji su "podgrevali" skoro deceniju i po. Koliko god da volimo Zabare, usra*i su motku sa novijim modelima generalno (i Fiat i Alfa i ubiVena Lancia), u kombinaciji sa ocajnom ponudom polovnjaka kod nas. Eto, to bih rekao tvom drugu :D , kao neko licno vidjenje.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemojte me drzati za rec, ali nesto mislim da su kvake iste na svim izvedbama, odnosno svugde su te krhke, samo prosto kad je ceo auto stariji, logicno da je i veca verovatnoca da ce puci...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, TheWickerMan said:

Evo Ivane onda jedna za tebe, samo nije manuelac ali navikao bi se ti na TCT :)

 

 

Ova je predobra, da menjam auto sad ne bih se razmisljao ni sekunde :D Oprostio bih joj i TCT :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

105ks, opet laganje za opremu (ksenoni) i ako mu je ovo "NAJLEPŠE I NAJBOLJE" vozilo u ponudi, onda.... 

Dosta, postajem kao Milaković... 

Edited by vandu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni bas super izgleda sa ovom bojom i felnama iako nisam ljubitelj aftermarket felni na alfama ali ove mogu da prodju, verovatno zbog dimenzije, lepo napisao "jedan od najlepsih premeraka" sto po meni jeste sa slika glegano e sad uzivo???? jedino steta sto je dizlo i to 105 pa izgled vozila nikako ne prati i motorizaciju....sto se opreme tice ebes xenone meni je to totalno nebitan detalj kao i ledovi

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se iole vozi nocu, ne bih rekao da je ksenon nebitan detalj, vec bitna funkcionalnost. Neka i jednom nocu po kisi vidis nesto kriticno sto ovako ne bi (ili teze, kasnije) - pa su ispunili funkciju.

O opustenijoj voznji i boljoj vidljivosti nocu, a tek na mokrom asfaltu da ne govorim. I sto se tice intenziteta svetla tice, a i OEM bela boja od 4000 do 4300K najvise prija oku, tj. najmanje ga zamara u duzoj voznji. Po kisi se jasno vide bele linije ili teze uocljivi detalji, za razliku od corenja pod halogenim.

Na Bravu mi je sa obicnim sijalicama i (aftermarket) ksenonima vidljivost bila du*e i glava, iako su soljice bile solidno sacuvane (a konkretno Giulietta ima slicnu koncepciju osvetljenja sa projektorima). Na DS-u je fabricki biksenon sa pracenjem putanje, kada upalim dugo svetlo otvara se i klapna ksenona i pali zasebna halogenka dugog svetla. I bukvalno dan ispred auta, tako da je po meni bespredmetno uopste porediti ta dva izvora svetla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/5/2023 at 3:58 PM, horvat said:

Nemojte me drzati za rec, ali nesto mislim da su kvake iste na svim izvedbama, odnosno svugde su te krhke, samo prosto kad je ceo auto stariji, logicno da je i veca verovatnoca da ce puci...

ma ručice za otvaranje vrata na djulijetama su bas ocajno odradjene,tuga,a zato je na musi uradjeno vrhunski,kao i dosta stvari naspram djulijete boje odradjeno.Ja sam zadovoljan djulijetom sto sam kupio,sad za vikend isao do Budimpeste,nisam osetio put,jak auto,udoban,stabilan,odlicna potrosnja.

Svetla su dobra,jedino sto su zuta,to cu da menjam,al necu ksenone,samo neke dobre halogene da bude bela svetlost

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, Nikola 1.6 said:

ps g01.jpg

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20079776/alfa-romeo-giulietta-kozaxenont0pch?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0 

 

Sta je sa ovom Giuliettom zna li ko? Vidim da stoji vec par meseci a ne izgleda lose:D 

 

 

Ako se dobro secam, stoji skoro godinu dana :)

Slazem se oko Xenon svetla. Jeste smesno, bar meni, kad napisu odlicna oprema sa xenonima, a u stvari ubacena obicna xenon sijalica tj nije fabricki xenon...

 

Oko vidljivosti se apsolutno slazem. Na bivsu 156 sam ugradjivao Xenon + projektor, i to je nebo i zemlja u odnosu na stock halogen. Razlog je naravno nikakva vidljivost, pogotovo kad pada kisa :)

Tako da DA, nikako bez xenon-a.

 

Sto se tice enterijera G, ruckica pogotovo, dolazimo do toga da je generalno enterijer dosta losiji u odnosu na konkurenciju, i dzaba sve ostale karakteristike bolje kad je ono ocima i rukama dostupno losije...

Ja ne zelim da platim taj "kvalitet" po cenama sa oglasa nikako :(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci vi bi zbog xenona propustili dobar auto? Meni svakako smeta nocna voznja po kisi xenon mi nista bitno ne olaksava

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

1 hour ago, OMP said:

Znaci vi bi zbog xenona propustili dobar auto?

Kod cescih modela kod kojih xenon nije neka retka oprema - zasto da ne :) ? Ako nije neka zurba, naici ce svakako to sto trazis. Konkretno su Fiati retki sa fabrickim xenonima pa realno nemas mnogo izbora po tom pitanju, ali Alfe bas i nisu. A obicno to dalje vuce i da je kompletan auto u nekoj jacoj opremi.

Jedino da je bas sve ostalo kao paket "u fullu" :) (motorizacija/stanje/oprema), pa da se opet zezam sa naknadnom ugradnjom xenona, menjanjem pred tehnicki, a toga mi je vise iskreno preko glave za sve ove godine.

Ionako nikada ne zurim sa kupovinom, uvek sam imao i solidan autic sa kojim sam bio zadovoljan i spreman kes. Pa kada se nameracim da menjam, lagano pratim ponudu i bez ikakvog opterecenja i cajtnota pecam tacno ono sta mi se svidja, a to su obicno i najbolje kupovine. Na kratko si onda sa autom viska, ali bar mi prodaja nikada nije bila problem, vec obrnuto. Zadnja "kupovina" mi je trajala mesecima, ako se to uopste moze nazvati kupovinom zbog vrlo lose i ogranicene ponude. Ali nisam reagovao dok nisam nasao tacno ono sto trazim, tj. reklamnu verziju modela koji mi se svidjao, u korektnom stanju. A i da nije natrcao, opet nikakvo opterecenje - lagano bih pratio ponudu i sa zadovoljstvom i dalje terao bivsi autic. Na koji mi srce i posle 5 godina zaigra kada ga @knezevic76 doveze na neko klupsko druzenje :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se ksenona tiče, nebo i zemlja u odnosu na obične sijalice. Što se mene tiče, LED na Crossu je svetlosnu godinu ispred ksenona, barem ovih aftermarket kao i onih fabričkih koje sam imao na BMWu. Možda sad ovi noviji ksenoni šibaju bolje ali LED je majka , kao dan, pa čak i ovi kao jeftiniji koji idu u Fiata @Ivan sutra radi lepak, neki petnestokomponentni cement, za fiksatore za patosnice. Nisam skidao patosnice ali otpadnu, tj onaj deo ispod itisona otpadne, dal od mrdanja, šta znam.
Uglavnom , sutra će biti zacementirani za itison.

Što se tiče Giuliete, meni lep auto i to je to. Jedino joj priznajem nezavisno vešanje pozadi, za razliku od Brava. Ipak se u malo jačoj vožnji , u krivinama pogotovo, oseća nedostatak istog. Zbog toga mi je BMW bio najveći gušt za vožnju, em nizak, em masa 50/50 em nezavisno vešanje. Nema da mrdne.

Sent from my 2203129G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, knezevic76 said:

Uglavnom , sutra će biti zacementirani za itison.

Nemoj care to da mi radis na autu :P . Salu na stranu, ako vec lepis - mozda bolje zalepi tu gornju i donju polovinu plastike za fiksiranje u podu? Ostace onda fabrika.

Sry za off.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Navraticu sutra, pred  odlazak na more, na skup. Imam neku dvostranu traku, ne znam ni gde sam je ni zasto kupio. Sa jedne strane je lepljiva, cini mi se bas jako a sa druge je cicak. Tu lepljivu stranu sam zalepio za patosnicu a cicak na tepih. Danas sam to uradio, ali cini mi se da drzi. Ako navratis sutra mozemo da probamo, gde da busis coveku auto. Bivsi doduse, ali... :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...