Pluto 448 Posted March 22, 2018 Kakav auto! Ja tek sada vidim ovu temu, ovako ja moj planiram da uradim. Nisam siguran da li su od EVO-a stop svetla ili su i ona farbana? Još kada bi napred skinuo Fiat znak auto bi bio skroz drugačijeg izgleda... Svaka čast na trudu i radu, skidam kapu Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 335 Posted March 23, 2018 On 3/22/2018 at 8:02 AM, Milutinac said: Hvala na propustanju jutros Zezas da si skontao Kad sam te propustio, gledam za tobom reko lep Bravo, lepo mu stoje ove 17", pa razmisljam jel to Sport ili nije, pa onda pogledam nazad crn znak i krenem da premotavam film odakle mi poznat auto. On 3/22/2018 at 1:07 PM, Pluto said: Kakav auto! Ja tek sada vidim ovu temu, ovako ja moj planiram da uradim. Nisam siguran da li su od EVO-a stop svetla ili su i ona farbana? Još kada bi napred skinuo Fiat znak auto bi bio skroz drugačijeg izgleda... Svaka čast na trudu i radu, skidam kapu Fabricki stop je tamnjen. Ova od Eva su mi lepa, ali ne nesto vau da ih moram imati. Pre bi uzeo LED crne ako naidjem negde. Potraznja je za prednjom maskom bez znaka, ali vec dosta vremena prateci oglase mrka kapa. Od poslednjeg pisanja update je bio u vidu H1 xenona, Morimoto projektora i LED Switchbacka. Ovaj LED je skroz dobra stvar jer u mom slucaju pored toga sto sluzi kao pozicija koju trenutno vise nemam jer je zaklonjena projektorom, sluzi i kao dnevno svetlo. Jeste nesto manja povrsina od migavca koju osvetljava u odnosnu na samo ogledalo svetla, ali je skroz primetno. Jos da nisam ranije ofarbao sve u crno i da je taj deo ostao kao hrom, bilo bi to jos mnogo jace. U trenutku paljenja migavca automatski se prebacuje na trepcuce zuto i nakon gasenja se vraca na poziciju nakon pola sekunde. Jednostavno kao kod novijih Audija i drugih. Ostade samo ponovno smaranje sa gledanjem u ovaj zuti uzvicnik na tabli sa prijavljivanjem greske u vidu pregorele sijalice. Sa letnjim gumama sam izgleda malo poranio, ali Tigar fino podnosi i ove niske temperature 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 705 Posted March 23, 2018 Odlicno izgledaju farovi kao i ceo auto! Ko je bio donor za Brembo? Koliko je bilo komplikovano uklopiti? Moralo jos nesto da se radi oko kocnica? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 6085 Posted March 23, 2018 Skontao skontao ali da budem iskren morao sam na temi da proverim tablice. Zbunili me farovi, nisam znao da su tako tamni GP izgleda impresivno...ne mozes da ga ne primetis Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 335 Posted March 23, 2018 Brembo sa Cupea je otisao u oglase i prodat u roku par dana, kao i zimske felne 16" sa prethodne strane. Skoro se pobise ljudi oko njih Bilo je posla oko uklapanja celjusti jer je razmak na prihvatima 13cm, a na fabrici 10cm. Trebalo je izradjivati adapter na CNC masini pa uklapati dubine, a na sve to disk 4x100 305mm ne moze da se nadje nikako. Samo 4x98 Brembo Mito, Fiat 500.. Centralna je u razlici 1mm sto nije problem odraditi na strugu i raspon je skoro zanemarljive razlike. Onda mi doslo da pakujem Brembo sa Alfe 159 305 ili 330mm ali tu je jos vise hemije posto je dodatno razlika i u broju rupa. Trenutno potraznja samo sa orig Abartha i to ce biti jedina opcija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 452 Posted March 24, 2018 Razbusivanje novih rupa na disku nije nikakva nauka, mnogi su to radili kada su na 147 stavljali brembo. Jedino je malo cimanje izraditi adapter ako niko ranije nije pravio pa ne postoje mere, nego moras sve od nule. Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 705 Posted March 24, 2018 Jel moguce da je toliko tesko naci disk? (Kao ja se sada cudim ) Verovatno se ceka...Verujem da bi sem razlike u broju rupa ako bi uzimao sa 159 trebao da menjas tj.stavljas i veci glavni kocioni... Steta sto su otisle u prodaju kada si vec sve zavrsio i uklopio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 335 Posted March 24, 2018 Ovi u Kit Komercu kazu najveci za Grande Punta je 284mm.. Traze mi broj sasije sa Abartha da bi nasli ovaj 305, sto ja naravno nemam. Sad peske da traze sigurno im se ne da. Bice prilike svakako da Brembo ode u realizaciju. Bitno je da felne imaju mali offset jer su predvidjene za vece celjusti, tako da cim nesto uleti u oglasima bice na Grandu veoma brzo 2 werp690 and ChobbyNS reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 335 Posted November 7, 2018 I tako prodje pola godine od poslednjeg javljanja.. Strpljivo se prelistavali oglasi i cekala prava prilika. Uleteo je BREMBO 4 klipa sa prihvatom 10cm kao fabrika!! U originalu sa Peugeota 607 MK1 3.0 V6 211ks. Ne treba spominjati da su plocice velicine Samsunga S8 Plus i da izgledaju kao da bi zaustavile lokomotivu Diskovi Brembo original za Abartha 305mm. Kociono crevo takodje mora duze (425->485mm Abarth/Mito 1.4). Za vikend farbanje celjusti u crveno naravno i pakovanje 3 neshaoct, shomispc and Danilo1 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 6085 Posted November 8, 2018 Uuuuuu divno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted November 8, 2018 javljaj kako koci Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 335 Posted November 10, 2018 Bolest ne bira 2 neshaoct and ChobbyNS reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted November 10, 2018 Al' si barem znao kad će da te napadne ta boles' On 11/7/2018 at 8:14 PM, radomir.g said: Za vikend farbanje celjusti u crveno naravno i pakovanje Kako lepo to izgleda već sada ovako poređano sve... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 6085 Posted November 10, 2018 3 hours ago, radomir.g said: Bolest ne bira Auuuuuuu... Ps - mogla su i teflonska creva ali i ovako je to pffff... 1 Backo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 335 Posted November 23, 2018 Pokusaj 2.. opet nista. Na fabrickom disku stoji super, ali ne! Mora na 305mm. Na 305 prihvati se ne gadjaju. Fabricki disk je jako tanak, svega 22mm. Brembo bi ga ispresavijao za 2 kocenja Nastavlja se agonija. Sutra kupovina rukavca, sve na sto i pravljenje adaptera. Ako znate nekog profi strugara u NS-u i okolini ko bi bio strpljiv da dobro dizajnira i napravi adapter slobodno mi ostavite kontakt u inbox (da ne bude kao reklama ovo ono :)) Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted November 23, 2018 Kad nadjes strugara posalji i meni broj jer mi treba za stila. Ostavi i cenu i utiske. Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 335 Posted January 9, 2019 Upornost se isplatila. Mnogo truda i cimanja, dolazak do granice kad se troskovi prestaju pisati. Uglavom izrada adaptera od konstrukcionog celika visoke cvrstoce i zilavosti, seceno na water jet masini. Sve odgovara u milimetar, ajmo reci precizno kao fabrika. I dalje sve ide lako, kao slaganje lego kockica. Ne smem reci koliko dobro koci i koliko uzivo dobro izgleda. Papucica kocnice ostala je mekana i funkcionalna bas kako treba. Danas su promenjena sva 4 grejaca Denso i nov termostat. Funkcionalnost i ispravnost na 1. mestu 8 neshaoct, hibi011, Pluto and 5 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
AbarthGP 86 Posted January 9, 2019 Odlicno izgleda uzivo, funkcionalno takodje. Videcemo kako koci sa 180 na stazi haha. Vrh upgrade, idemo daljee. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Backo 194 Posted January 9, 2019 Svaka cast za Brembo!Jako lepo odradjeno pismeno.Sve pohvale na nove diskove plocice i nosac koji je gotovo kao fabrika.Sjajno upakovano.Kako koci?Da li si zadovoljan u podpunosti kako koci?Nema potrebe za vecim glavnim kocionim cilindrom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted January 9, 2019 Extra su ispali. Ko ti je radio adaptere i koliko su te izasli. Ja moram da radim za stila pa da znam kod koga da ide. Jesu ti adapteri stepenasti jer se ne vidi na slici ili su ravni. Kod mene mora stepen da se radi na adapteru ili dakoristim podlosku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 6085 Posted January 10, 2019 11 hours ago, radomir.g said: Ouuuuuuuuu! Pizdarija... Quote Share this post Link to post Share on other sites
hibi011 58 Posted January 10, 2019 On 2/23/2017 at 7:54 PM, radomir.g said: Drugi pokusaj otvaranja farova uspesan. Veoma sam zadovoljan kako je ispalo. Definitivno je must have na tamnom autu Farovi i stop svetla su ispali predobro, a i sam auto je vrhunski Ja sam relativno nov, pa još otkrivam "starije" teme. Kod koga si radio stop i farove, sećaš li se okvirno koliko je koštalo Poz Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 335 Posted January 10, 2019 (edited) Adaptere je radila firma NS Steel Veternik - 50e. U ravni su, ali su dodatno napravljene caurice i podloske sa kojima je celjust dovedena u centar sa diskom. Da postoji veci disk od 305mm ali sa 4 rupe sve lepo da odgovara isao bi gore bez problema i celjust bi bilo jos lakse montirati jer ne bi morala biti zakrenuta. Sad sigurno se mogao preraditi neki 330mm disk sa 5 na 4 rupe ali tu vec krece vece eksperimentisanje (da ne racunam vecu rotacionu masu itd). Ovo je i vise nego dovoljno za auto ove tezine i gabarita. Kocenje je sasvim jednako kao sa fabrickim kocnicama kada se koristi normalno. Svako jace kocenje moze samo da rezultira blokiranjem tockova i paljenje ABS-a. Glavna razlika ce se javiti jedino kad je auto tezinski opterecen i kada se prica o kocenju sa vecih brzina, jer tu vec fabricke kocnice postaju nemocne. Da se razumemo.. Ja sam na ovu preradu isao 20% zbog performansi i 80% zbog estetike 9 hours ago, hibi011 said: Farovi i stop svetla su ispali predobro, a i sam auto je vrhunski Ja sam relativno nov, pa još otkrivam "starije" teme. Kod koga si radio stop i farove, sećaš li se okvirno koliko je koštalo Poz Sve sam radio sam.. Nije lako ni najmanje otvoriti farove i opet da ih radim odneo bi da mi profi odrade ljudi koji se sa tim bave. Ipak nije skroz clear kao sto bi sad zeleo da bude. Sto se cena tice secam se da su me projektori sa maskama i kablom za premoscavanje dugog svetla, xenon i switchback izasli 110e. Inace kad ti drugi rade retko ko trazi ispod 200. Edited January 10, 2019 by radomir.g Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1349 Posted January 10, 2019 Ovaj brembo kao da je sa nekog kamiona skinut! Brutalno izgleda! Quote Share this post Link to post Share on other sites
hibi011 58 Posted January 11, 2019 14 hours ago, radomir.g said: Sve sam radio sam.. Nije lako ni najmanje otvoriti farove i opet da ih radim odneo bi da mi profi odrade ljudi koji se sa tim bave Svaka čast, pa i imao sam neki utisak da radiš sam, bar ono što je u tvojoj mogućnosti Ja sam malo tražio neke tutorijale šta i kako je potrebno za sređivanje farova (ako se odlučim za to), mada sam razmatrao i folije koje su najlakša solucija što se tiče nekog zatamnjenja. Verujem da si i ti gledao tutorijale, ali evo ti jedan kratak video koji me je "navukao" da pomislim da je ugradnja u sopstvenoj režiji relativno lako izvodljiva https://www.youtube.com/watch?v=1JxoJJX61dw (možda pomogne i nekom drugom oko ovog zahvata). Siguran sam da si i ti sve radio na sličan ili isti način i ne sumnjam da ima dosta zajebancije, a ja se za sad još uvek raspitujem šta, kako, koliko Za početak nemam neke idealne uslove poput garaže ili nekog malog prostora/radionice gde bih se sklonio i na miru se upustio u taj posao. Poz Quote Share this post Link to post Share on other sites