Jump to content
FAS Goran
radomir.g

.::Grande Sporting Multijet::.

Recommended Posts

On 4/2/2017 at 6:38 PM, DiscoVolante said:

Odlično će mu sjesti ove felge! Originalne od GP Sport su definitivno preteške, s lakšom felgom ćeš poboljšati rad ovjesa.

 

Nego kad je već priča o felgama, koje su konkretne razlike u ostatku ovjesa između Abartha i Sport verzije Grande Punta? Teško je naći konkretne podatke o tome...

 

Koliko znam Abarth verzija ima 15-20 mm krace opruge, dok je SS uparen sa Bilstein amortima i jos dodatnih -15mm oprugama (posto na njega fabricki idu 18" 7j 215/40).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde si kupio gume i po kojoj ceni? Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da original Abarth.. 05.2008. proizvodnja.

Gume su nove Tigar UHP - Agrohim 5600 din komad.

Opruge su Pro-Kit crvene -30mm. Po kodu sa sajta tako bi trebalo biti. Videcemo kad se namontiraju kako ce se pokazati u praksi.

https://eibach.pl/sprezyny-obnizajace-eibach-pro-kit-fiat-punto--grande-punto-199-e10-30-010-02-22-pi-1675.html

Edited by radomir.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

7mm.

Zanimljivo je sto sam prosle Continental 215 40 sto sam imao na autu sa DOT-om 1413 posle 15000 km prodao sa sarom 7,5mm zadnje i 5,5mm prednje.

DSC01122.thumb.JPG.055ec475d17fa467e9f28836e843b7e7.JPG

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad sredjivanje kocnica i zamena tockova oduzme kompletan dan, vidi se koliko je sve radjeno detaljno.

Utisci fantasticni. Dimenzija 215/45 pun pogodak. Sad ne znam da li je do novih guma, laksih felni ili neceg treceg, ali auto se preporodio. Laksi i neverovatno upravljiv na volanu i mnogooo udobniji sta vise mogu reci i u poredjenju sa 16" sto su bile. Tacno se u njemu nikad nisam lepse vozio.

Opruge se resavaju kroz narednih par dana. Trenutno je visinski malo divlji kao Sandero :)

 

IMG_20170411_202615.thumb.jpg.6358be6d51d853c2a54f0efa9c58be87.jpgIMG_20170414_103257.thumb.jpg.777aefd71079105a308f2de4874dbd84.jpgIMG_20170414_134357.thumb.jpg.4104b3caace26a3542f7b90812423a8c.jpgIMG_20170416_160334.thumb.jpg.5e231058cc76848f288153eb79672d2f.jpg

 

IMG_20170416_152215.thumb.jpg.74ddd095cd26c64a67218833d2fd9bf5.jpgIMG_20170416_153924.thumb.jpg.d14b9f2f2336bc057a25e8e920375f02.jpgIMG_20170416_153931.thumb.jpg.47f9121d44f0939e8f337f662ca9583e.jpgIMG_20170416_160935.thumb.jpg.4064ab5af7bd5d315be585359f364b82.jpg

IMG_20170416_160950.thumb.jpg.0df21d77372d61282dd2f4c9950e74a4.jpgIMG_20170416_161049.thumb.jpg.1801a184e21780d673564a8059572307.jpgIMG_20170416_161036.thumb.jpg.ad933e33f96d185e20770fad4d95431b.jpgIMG_20170416_161106.thumb.jpg.0b6e8f7970c49ef72e5340aa2cfa9442.jpgIMG_20170416_161119.thumb.jpg.86c7be49e3d1b81c83eac11dc53c825e.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicno izgleda! Jos kada ga opruge spuste bice oo....

 

Previse poverenja imas u te farbricke dizalice,sledeci put neka klocna obavezno jer znaju da popuste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bila bi klocna da je veca mogucnost mesta gde da se podbaci. Kompletan prag je u plastici, rupe su jedino na 2 mesta gde je predvidjeno da ide dizalica. Jedino direkt pod neko rame..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multi je trenutno samo u fazi voznje. Jos uvek vodim borbu sa sobom da li montirati opruge ili ne posto bi dosta izgubio nizim vesanjem (spustanje auta u podrum, ulazak u dvoriste zgrade posto ima visok onaj pandrk na sredini sto drzi kapiju kad se zatvori itd). Tim slucajem morao bi ostajati ispred zgrade na parkingu sto bi opet znacile nove ogrebotine od udaranja vrata i sve ostalo sto nudi parkiranje na ulici.

Sve se opet kao tesim da nije toliko previsok da ne mogu da ga gledam i slicno :D

IMG_20170424_214127.thumb.jpg.56008c6ef6985ba15c7e72ab308c7c50.jpgIMG_20170514_130755.thumb.jpg.dac58565ba727cbf9b10cb87ed2786bb.jpgIMG_20170515_154619.thumb.jpg.7c9a7a7c5978c080e2f83672777d6eb9.jpgIMG_20170515_154628.thumb.jpg.8191a738288fa065fcac718f72c6aeaf.jpgIMG_20170515_164812.thumb.jpg.41cbd7180428a91ed57540609463e773.jpgIMG_20170515_164859.thumb.jpg.3d2b1940de3ff1a540b7a84a68d111e9.jpg

Potrosnja iznenadjujuca na otvorenom putu.. Gume se skroz lepo ponasaju, dosta su tihe i imaju sasvim solidan grip. Sve u svemu iako je Tigar radi posao sasvim zadovoljavajuce.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepe mu felnice, ali nekako ih tamna boja smanjuje, bar na predposlednjoj slici. :) Sto se tice spustanja, bio bi prava zmija kad bi se spustio, ali ako vec imas sve te prepreke, dzaba onda sve. :( Ja sam na stilku stavio takve opruge i taman je. Moze da se vozi svaki dan, malo treba da se obrati paznja, ali nista preterano. Tu i tamo moze na neki ivicnjak da se popne. Probaj pa vidi. Ako volis da cackas oko kola, za 2 sata mozes da ih montiras. 17-19 kljuc i imbus i mackice. Sto se tice guma i ja sam imao takav utisak kad sam montirao prosle godine....ali brzo prodje. :D Bas me zanima kako ce ti se pokazati taj novi tigric. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz malo mesnatiju gumu definitivno izgledaju manje.. 90% ljudi na prvi pogled je bilo ubedjeno da su 16".
To je fabricka boja tako da mi je za prvu ruku bilo ok kao aj necu ih dirati, ali siguran sam da ce otici u svetliju niansu za sledecu sezonu.
Opruge ce definitivno morati ici gore pa makar samo za probu. Steta gledati u njih i prodati ih a da se ne probaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok se Brembo lagano sredjuje i priprema za ugradnju, doslo vreme da odradi mali servis. Kako jednom godisnje ide na kompletan pregled kod majstora ustanovljeno je da treba dosta toga menjati oko vesanja - solje amortizera komplet sa lezajevima, prednji stabilizatori, lezaj zadnjeg tocka, obe sajle rucne i jos par sitnica. Kad se vec sve skida eto prilike da se montira Eibach.
Napred je pao svega 10-15mm, nazad oko 20mm. Estetski je onako bas taman, funkcionalno jos bolji nego pre.

DSC01378.thumb.JPG.4d93d072a60d9811f102315a98fa0e21.JPGDSC01385.thumb.JPG.fd6e7aa43642c4cb270d229f56710fa6.JPG2017-07-22-00-28-49.thumb.jpg.ab056d505ce5f1d2e797f793eca5f486.jpg2017-07-23-12-51-13.thumb.jpg.07d2d5ab3204a169d3d492a428001f46.jpgDSC01393.thumb.JPG.d77b6510567b543440f8b90189015c75.JPGimage-0-02-05-52ea9caa186be37be53208f946ee0524a9468677d7bfcd55d51c83929b0c569d-V.thumb.jpg.5d6bfe23e477ce94a2251d8d157188da.jpg2017-07-23-12-53-29.thumb.jpg.c834889ee2d70bb3662700cff24070ad.jpg

Edited by radomir.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle godinu dana borbe sa papucicom kvacila na red je dosao i famozni zamajac.

Prvi simptomi koji se su u pocetku javili kao blago podrhtavanje papucice kvacila prilikom kocenja motorom, posle 10000 km rezultovali su razvaljivanjem leve noge i ljuljanjem u leru kao Fap-a da vozim :). Zanimljivo je da prilikom kretanja nije bilo ni jedne jedine vibracije i podrhtavanja iako svi potrosen zamajac odmah vezu za nemiran start.
Sve u svemu stari je isterao 11 godina i 190 000km. Zadnjih 20-ak hiljada ubijan na "no name - torque limiter off" mapi koja je bila na autu kad sam ga kupio, a kasnije na malo pametnijoj 164ks Safe Chip.

Na kraju to sve nije ni izaslo toliko mnogo kao sto se prica.. Luk zamajac 27000 din, Luk set korpa/lamela 10300 din i Valeo druk 6000 din.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj nije imao te simptome, vise simptome druk lezaja. Takodje menjao sve komplet, stavljao Luk zamajac i Sachs ostalo, izaslo skuplje doduse. I na istoj kilometrazi. :)))

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...