Jump to content
FAS Euroauto Goran
vicent

Punto 1.9 JTD-R (Vicent)

Recommended Posts

Naravno da nije problem.
3490 rsd + brza pošta = 3890rsd
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Očekivao sam veću cenu obzirom da je ozbiljan proizvođač u pitanju. Hvala za info. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle skoro četiri godine druženja, sinoć, počeo da otkazuje Renoov termostat u crevu, Vernet.  Prvo sam čuo ventilatore hladnjaka, šište ko tajfuni. Vreme hladnjikavo, otkud to. Temperatura za crtu, skoro dve prešla polovinu. Uključim grejanje, ništa, duva hladno. Stanem malo, ohladim ga, upalim, otvori termostat, proradi grejanje, zakuca se skazaljka na polovinu.

Danas sam se otvorio 550 rsd, kupio i ugradio novi.  Idemo dalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ispravio grešku, nije jadni termostat (Vernet) kriv.
Propišala je vodena pumpa SKF i onako, pederski, gubila kapljice, koje su odmah isparavale i bile su teško uočljive.
Ponovo odrađen veliki servis na 53000 km.
Punto je počašćen i zimskim alu felnama. Sad smo kompletni.

 

62fc5106c090fc81d1866a364aa349be.jpgae9865b9f35d0d9e699b74b8b89092d4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zato uvek kazem da v.servis radim do 50hkm, ako je neki losiji set i ranije. Neki se cude, a mnogi imaju i takva iskustva u najboljem slucaju.. :)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/9/2018 at 1:39 PM, vicent said:

Nisam ispravio grešku, nije jadni termostat (Vernet) kriv.
Propišala je vodena pumpa SKF i onako, pederski, gubila kapljice, koje su odmah isparavale i bile su teško uočljive.
Ponovo odrađen veliki servis na 53000 km.

Pogledaj kakav je bio moj zupčasti nakon 53000 km!!!! ;)

 

IMG_20180608_184822.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre 10-ak dana radio tehnički u 10+. Cifra 25400 rsd. Folije su morale da se skinu jer nisam želeo da jurim razne papire, potvrde i još da istresem 100eur.

Na valjcima opšte oduševljenje, normalne sile kočenja su oko 1700 Nm a kod mog plavca 2350Nm. Galfer High Performance je čudo.

Izsuvni gasovi kao da ima katalizator. Sve extra.

 

6 hours ago, Martin said:

Pogledaj kakav je bio moj zupčasti nakon 53000 km!!!! default_wink.png

 

IMG_20180608_184822.thumb.jpg.bc961f1e463d1e031b62bc3270452a7d.jpg

 

Jbg, stvar je u tome što iako želiš da kupiš kvalitetne delove (po razumnoj ceni), nikad nisi siguran šta si kupio.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/9/2018 at 1:39 PM, vicent said:

Propišala je vodena pumpa SKF i onako, pederski, gubila kapljice, koje su odmah isparavale i bile su teško uočljive.
Ponovo odrađen veliki servis na 53000 km.
Punto je počašćen i zimskim alu felnama. Sad smo kompletni.

 

I kod mene je SKF pumpa propišala i to na 36000 km 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na valjcima opšte oduševljenje, normalne sile kočenja su oko 1700 Nm a kod mog plavca 2350Nm. Galfer High Performance je čudo.

Milutine, kako komentarišeš kočione sile na valjcima ?

Послато са LG-G3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista manje nisam ni ocekivao :) mi koji ga vozimo znamo o kakvoj se robi radi...

Posto su mi zadnje plocice obicna serija tj. kako smo ga krstili ovde galfer standard, nosim se nesto mislju da uzmem high performance za nazad, pa da uparim sa sportom napred ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Posle 2  druženja sa Galfer HP pločicama, počinjemo da se družimo sa "Akebono" karbon-keramik pločicama, koje bi trebalo da budu identične- slične - bolje Galferu. Javljam kad zamenim i iste legnu na disk. Takođe kupljene u Slajer-u, posle epidemije nemaju Galfer a ja ne volim da krene metal o metal.  Već urađen mali servis koji praktikujem na 10 hkm. Drugo nema ništa, sipaj, sedi i vozi !

IMG_20200601_101025.jpg IMG_20200601_101051.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam još zamenio pločice, na Galferu ima još za par hiljada km. Javljam kad zamenim i dotične legnu na disk.

 

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Galfer pločice odradile svoje, ugrađene Akebono. Prvi utisci su odlični, čekam da fino nalegnu, posle 200 pređenih km, bez nekih snažnih kočenja, mekano i fino. mislim da su baš slične Galferu HP.

 

Untitled66.thumb.png.0f7670a9d5bf3388d9a37e902702d3aa.png Untitled67.thumb.png.cddbd941ecf6dafc6631dca4fddbd34a.png

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...