Jump to content
FAS Goran
Marko Topola

Kupovina automobila do xxxxx eura

Recommended Posts

3 hours ago, srdjos said:

 

 

ima nekih informacija da su te motore sredili u restajlingu 2011-12 godine i da je najproblematicniji onaj od 150ks

E sad, koliko je istina...

Info na osnovu kog sam uopšte pominjao taj auto - a po ekstenziji i taj motor - je da su verzije od 175 i od 200ks dovoljno značajno različite od 150 i 156ks verzija da se slobodno mogu smatrati drugim motorom. Prema stranim forumima se i primećuje ta pravilnost. Prava slabost THP175 je ispodprosečna robusnost usisne grane, koja ume da napukne ili čak kompletno pukne (nakon inicijalnog naprsnuća), ali to se desi ili u prvih par godina eksploatacije ili se ne desi nikad. Postojao je i problem sa pumpom za gorivo (rešen sistemski 2008.) i postojao je problem sa zatezačem lanca (sporadično, i kad se jednom zameni, posle nema brige), ali to je to od "krupnih stvari", barem sam tako čuo od nekoliko vlasnika (koji ne prodaju auto).

Share this post


Link to post
Share on other sites

sto se tice tih THP motora, oznake idu ovako:

 

EP6-DT is THP150 - problematican
EP6-CDT is THP156
EP6-DTS is THP175 - ide u rc / gti varijante
EP6-CDTX is THP200 - ide u RCZ i GTi
EP6-CDTM is THP163
EP6-FDTX is THP208

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/27/2019 at 7:59 AM, Nidza Savin said:

308 jedino 1.6 hdi, ili 2.0 hdi (ovaj se tesko nadje, redji su)

Iskreno, mislim da je Bravo to sto trazis. GP je ok auto, ali je u odnosu na Brava klasa ispod, a to ces osetiti u voznji, na autoputu, i u udobnosti. Ako je glavni kriterijum stedljivost u potrosnji i odrzavanju, noviji Punto sa tim 1.3 dizelom je dobro resenje. Ali ipak, taj auto se mnogo losije vozi nego Bravo.

Pezo 308 je ok auto, udoban, stedljiv. Pa sta ti vise prija. Probaj ih sve dobro, sedi, oseti polozaj sedenja, pa sta te vise radi.

Meni je Bravo mnogo bolji auto nego GP, nije to sporno ali generalno me zanimaju benzinci a tu Bravo ima samo 1.4 sa 90ak konja. Ja ga nisam probao ali svi kazu da je suvise slab motor za tu karoseriju i da po gradu trosi bar 9l benzina.

Dans bio gledao neku Fiestu, 2011 god, 1.4 97ks i ima fabricki plin. Simpa auto skroz ali mi nesto tesan :) Prethodni dan gledao GP 2010god 1.4 77ks i u odnosu na njega Fiesta je manja ali icni mi se da je sve na njoj kvalitetnije odradjeno. Fiestu sam malo provozao i ok mi je. Nisam nesto odusevljen ali u odnosu na ovo sto sad imam je avion. GP nije los ali dosta sporiji od Fieste ali ruku na srce provozao sam ga 200-300m jer nije registrovan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sto duze.
A jel ti se svidja Reno Megan 3 1.6 benzin? Po nekima jedan od najboljih benzinaca, pouzdan i jeftino odrzavanje, moze i plin.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ono...sto dam i se ne svidja...dobar auto ali mislim da za 4k ne mogu naci ok primerak zato sam i odustao od njih. To je visa kategorija od GP a samim tim i skuplja. Jbg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uff nisam znao da je to budzet. Ja bih jurio neki GP sa plinom i dto jacom opremom, mirna glava sa njim i ako se nesto pokvari znas da nije toliko strasno kao kod ostalih, vidi da li neki Seat Ibiza ulazi u budzet, al on je sa slabijom opremom sigurno.
Evo prvi koji mi je izleteo
http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14395806/seat-ibiza-14

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj mi je u favoritima. Treba da se organizujem da odem do NS da pogledam par auta i usput i taj ako se ne proda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U tom traženju najboljeg, najoptimalnijeg, najnovijeg auta za što manje para čovek se obično pogubi, i na kraju kupi nešto bez veze, ili ne kupi ništa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo sa 1.4 16v benzincem ide isto kao i punto sa 1.2 8v motorom...
A trećina svih automobila u RS su Puntaći...

Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idi bre pogledaj onog Leona kod Raše Integralca. Jeste da je 2006g, ali po ostalim parametrima ti odgovara, manje ili više. Ja zaista ne mogu da razumem kada neko zakuca da hoće motor do 1,6l zbog registracije i potrošnje. Bolje onda ne voziti auto ako nemaš oko 7-8000 dinara više godišnje za to. 

Evo mog primera, Fiat Idea 1.3mjet 70ks mi troši oko 6,5l po gradu, sa prosečnom brzinom od 25km/h. Golf 5 2.0TDi od 140ks sa istom prosečnom brzinom troši 7,5l/100km. Razlika je čak 1l na 100km, a osećaj u vožnji je neuporediv. Potrošnje su realne na pun rezervoar, a ne po bordu. 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, neshtry said:

Bravo sa 1.4 16v benzincem ide isto kao i punto sa 1.2 8v motorom...
A trećina svih automobila u RS su Puntaći...

Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka
 

Subjektivno, a razlika je objektivno znacajna u korist brava 1.4

 

520d 190ks ide 7.7s, stari 330d 184ks je 8.2s, subjektivno je duplo brzi, a u praksi nesto sporiji.

 

320d e46 150ks cipovan na 180ks na 16" gumama subjektivno kida, slajfa u drugoj bez problema na novim kleberkama, zakucava u sediste i onda ga 520d na 19" gumama otrese (izolovan ususkan i ne oseca se brzina).

 

Bravo je po meni USS enterprajz za puntica2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja mislim da je Bravo u prednosti.

Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, marko.jovanovic said:

Potrošnje su realne na pun rezervoar, a ne po bordu. 

Golf po bordu jedva 5l/100km dotakne :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minutes ago, marko.jovanovic said:

U tom traženju najboljeg, najoptimalnijeg, najnovijeg auta za što manje para čovek se obično pogubi, i na kraju kupi nešto bez veze, ili ne kupi ništa. 

kao ti sa Gnojfom :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, andreja.micovic said:

Golf po bordu jedva 5l/100km dotakne :lol:

Bord na Golfu laže 1l, a na Midei 0,7l. Tako da mi je sada na Golfu po bordu potrošnja 6,4l. Na kraju krajeva potroši sve što sipam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa ja tu ne verujem vwu od dizelgejta...

Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ćeš voziti što duže onda druže nema žurbe u izboru. U suprotnom možeš biti u problemu.
GP, Musa, Idea.... Sve je tu negde sem što u Musi možeš naći i panoramu, full elektro opremu, kožu... Da sam na tvim mestu ne bih bežao ni od 1.3mjet, jer voziš dosta otvoren put, tako da je potrošnja na nivou plina.
Ni za jednog održavanje nije bauk, šta više , najjeftiniji su za održavanje od konkurencije.
Pazi da se ne razočaraš sa 75ks pa još na plin u GP kako ide. Ipak ga uzimaš na duge staze.
Ako ti nije frka, svrati na okupljanje pa možeš uživo i natenane da vidiš i čuješ šta te zanima.


Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti je budzet 4.000 i hoces benzinca, sem tog Bravo-a ne znam sta bih ti preporucio, a da je iole prostranije, da se jos uvek drzi i da je pristojan auto. Jer ni GP sa 1.4 ako nije prostran nije resenje u odnosu na Bravca. Ici ces brze, ali se vozis skucenije, neudobnije.

 

Bravo je ozbiljiji, prostraniji auto znas i sam. Ako nisi trkac i ne patis od toga i ako ne vollis da pretices uvek i svakog, taj Bravo od 1.4 moze nekako da ti posluzi, ali da ide slabo ide ;) No, naviknes se pa i prilagodis voznju. Moj bi predlog bio zapravo Bravo 1.9 120 ks i date bog vidi. Proveris dobro auto.

 

Nesto drugo, do 4.000 mozes naci ok 308, 1.6 hdi, u nekom ulaznom godistu, jer benzinci nisu resenje kako rekosmo. Sem toga, ako mozes da progutas dizajn Muse, ona je super resenje sa 1.3 dizelom, ko sto neko rece.

 

Osim svega pobrojanog, ne znam sta bi se tu jos moglo medj' benzincima gledati. Fiesta jeste lep auto i skroz ok auto, ali je mala. Ako se mozes malo ispruziti, mada je jako tesko naci dobrog, ne bih iskljucio ni neki Auris 2007. godiste. Bio bi skuplji, ali skroz ok auto i prilicno pouzdan cak i sa 1.4 dizelom. A jako mali potrosac i nije bauk za odrzavanje vise.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se kaze otvoren sam za sve predloge i sugestije.

Idea, Musa hteo ja, gledao ali ne mogu da smislim cajgere na sredini auta. Hteo ja ja, gledao ali ne ide pa to je.

Sto se velicine tice mislim da bi mi GP bio dovoljan dok mi cerkica ne poraste a to je par godina a do tad...Naravno nemam nista protiv veceg auta.

Hteo sam da izbegnem dizele zbog mogucih skupih kvarova lai jednostvano mnogo manje benzinaca je u ponudi.

GP 1.3 sa 75ks nema plivajuci a ovaj od 84ks? DPF?

Edited by virke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oba imaju dpf ali ovaj od 75ks nema plivajući

Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...