Jump to content
FAS Goran
Marko Topola

Kupovina automobila do xxxxx eura

Recommended Posts

Drugari...sve je receno u ovoj slici za sve nas na forumu kada trazimo novog cetvorotockasa...4aa9a6a6077d39cb871cbba955e97462.jpg

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Megane Grand Coupe Zen benzinac 115ks

Kakav je auto? Mane/prednosti?  

Kakva mu je potrosnja po gradu? Fabrika kaze 8.5, e sad koliko laze.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curin ujak vozi to. Njemu je prosek oko 8.5 a ima i dosta otvorenog, ne mogu da kazem u kojem odnosu. Motor, po meni, malo slab i lenj za tu karoseriju, ali odradjuje posao... Jednostavan za odrzavanje, bez nekih mana. Tih, udoban, ja sam bio fasciniran udobnoscu tog auta (uzmi u obzir da sam neko ko je konstantno vozio tvrdje aute, glasnije aute)... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde me nadje :) . Da ovo malo izvozam, pa vec polako pratim i Megane Mk4, doduse Hatch. Stidljivo se pojavljuje i kao polovnjak jer je startovao 2016. Po trenutnim cenama, za neki standardni Megane doplata bi mi bila 5+ soma. Da jos malo legne sa cifrom i omasovi se, pa ce se za tu doplatu uzimati i neki napucaniji. A otkako sam ga u komsiluku provozao u GT varijanti, djavo mi ne da mira :) ... U stvari, ne znam da li gledas za sebe, nov/polovan, ja pisem iz svog ugla stanja polovnjaka...

Generalno udoban i tih auto. Mislim da je taj 1.6 motor SCe ili tako nesto... Atmo, otprilike slicna prica kao i 1.4 na Tipu - nije stedisa, nema neke performanse, jedina prednost je jednostavnost. Ako po gradu fabrika specificira "svojih" skoro 9l, onda ti je sve jasno. Za moj ukus, ne bih se uopste razmisljao da uzmem turbaka. Sa pocetka produkcije postoji 1.2 TCe 130, a za Hatch i slabija 100 varijanta. Mislim da su od 2018. krenuli i noviji 1.3 TCe, za mene je prava merka 140, a postoji i 115 i 160. Pricam o "putnim" varijantama, ima i jacih. Dodatno, sedan za koji pitas je poprilicno veliki auto za klasu, ima preko 4.6 m i 30 cm je duzi od Hatch-a. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cccc. , sta ti decko radis..

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prijatelji treba da dobiju preko firme nov Megane pa rekoh da se malo raspitam o autu :)

Gledao sam malo testove, nesto nije bas prostran pozadi, dolazi im u finoj opremi: alu 16, parking senzori, led svetla, digitalna klima, onaj veliki ekran na tabli, zatamnjena stakla, senzori za kisu i svetla.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa si resio nas da aktiviras i zaje*avas kao da ti kupujes :P ...

1 hour ago, MS PK said:

Cccc. , sta ti decko radis..

Bez zezanja :) - sta bi ti preporucio kao alternativu za sledeci polovni hatch, u narodnom Compact segmentu? Zabari pr*nuli u cabar (Fiat i Lancia, Giuliettu sam gledao u ovoj iteraciji). Od Nemaca i "Nemaca" me radi jedino neki nasvirani Leon. U klasi su jos Focus i Astra, dok su zadnji 308 i C4 dizajnom nedinamicni i umrtvljeni za moj ukus. I ostaju ti Korejanci (koji su mi nekako jedino logicni kao novi) i Japanci (od kojih mi je odlicna i "najevropskija" Mazda 3). To je opet samo moje vidjenje i ukus.

Bukvalno identicnog Rendzu sam imao priliku da provozam i meni se po svemu svideo (OK su mi i standardne varijante, uopste se ne bih bunio):

 

NewCarz-Renault-Megane-GT-20.jpg.8eb6623083617b20d55c4e83ddbc34d7.thumb.jpg.ccc31917af808b2dde8531f30ae19645.jpg NewCarz-Renault-Megane-GT-18-600x400.jpg.03cc418ea8b87cad0ee96912fa12e6c0.thumb.jpg.d5af40abb2c7530c872a31851f6208df.jpg

 

 

@Danilo1

Ponekad bacim pogled i na nase vloggere/bloggere za neki model koji me zanima... Evo ovde su se Petrolheadsi zezali sa Megane Mk4, doduse Hatch i 1.2 TCe, pa mozes da vidis poprilicno detalja. Dizelasi im najcesce idu od 90-130 KS.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golf, A3,Leon, Astra.. nesto od tih normalnih :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto vidis, slazemo se oko Leona ;) ... I Megane :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod Megana ne mogu da svarim ovu abominaciju u sred table, pa ne znam... Ako urade update enterijera da bude kao klio za 2019-u onda mozda moze da prodje...

 

Edit:

Coveku koji je ovo2018-2019-Renault-Megane-interior.thumb.jpg.b05fd1cb6362630de8c7568c03ac0782.jpg zamenio sa ovim maxresdefault.thumb.jpg.cbc1275b20f476469d915dad4c86d8bb.jpg treba dati Nobelovu nagradu

Edited by shomispc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto ti :) , a meni je bilo kakva varijanta integrisane i malo nize postavljene multimedije mnogo lepsa, nego ovi nakalemljeni tableti na vr' instrument table. Em svi lice jedni na druge, em kao da si ga nasadio tu, em nikakve dizajnerske fore da se to lepo uklopi u tablu. Apsolutno se slazem da je onaj donji deo oko potenciometara mnogo lepse resen na novijem vozilu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne volim ni ja brate što štrče, to mi je baš ono "Nemamo para za dizajnera, daj zalepi ga na sred", ali ovi su uzeli tablet koji štrči i samo su ga spustili malo :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

E tu moram da pohvalim Ranault, da su te "tablete" lepo rešili, bar tamo gde sam ih ja video...

 

Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka

 

 

 

b59ad1536af16f2e6bb7f8e9a7d30f32.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Ivan said:

Bukvalno identicnog Rendzu sam imao priliku da provozam i meni se po svemu svideo (OK su mi i standardne varijante, uopste se ne bih bunio):

 

NewCarz-Renault-Megane-GT-20.jpg.8eb6623083617b20d55c4e83ddbc34d7.thumb.jpg.ccc31917af808b2dde8531f30ae19645.jpg NewCarz-Renault-Megane-GT-18-600x400.jpg.03cc418ea8b87cad0ee96912fa12e6c0.thumb.jpg.d5af40abb2c7530c872a31851f6208df.jpg

 

 

 

De napisi koju o tom vozilu, specificno o motoru, kako ide novi 1.3 tce (ili si vozio 1.2 tce?) ? U poredjenju sa tvojim recimo? Kakav je upravljac na Meganu 4? Jel ima nesto zivota u njemu? :D 

 

Meni se vizuelno megan 4 ubedljivo najvise dopada estetski u toj klasi (prvi sledeci mi je focus 4, samo izes ta njihova tri cilindra), ali generalno resho nije moj fah bas :D Mekano, ljuljavo...

 

Mada ako me umore opruge i auspuh, odo ja u penzionere kod sledeceg :lol:

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ufff nikako se ne bih složio sa Ivanom... Probao sam Megan pre dve godine i njaaa nije mi leg'o. Bio je srednji paket, mislim intense, bez onog odvratnog tableta, 1.2 od 130ks... Ko mrtav konj! Auto imao manje od 5000 pripalo mu vozačevo sedište i još ponešto od plastike. Instrumenti malo manje odvratni nego na "starom" Cliu... U sedištima nikako nisam mogao da se namestim...

Vratio sam se opet nakon kupovine Toyote i zagledao ga opet pažljivo i ostao je utisak da nisam pogrešio sa Aurisom!

 

Ono što bih ja izabrao u ovoj klasi, bar po dizajnu, posebno enterijera, je KIA Ceed, posebno ako snize cenu turbo benzincima!

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, horvat said:

De napisi koju o tom vozilu, specificno o motoru, kako ide novi 1.3 tce (ili si vozio 1.2 tce?) ? U poredjenju sa tvojim recimo? Kakav je upravljac na Meganu 4?

Mozda ja imam malo drugaciji utisak, posto je ovaj bio malo ozbiljnija zverka :) , 1.6 TCe sa 205 KS i 280Nm, 7 stepeni EDC menjac sa samaraljkama na volanu... Dosta ozbiljniji auto nego prethodni GT u Mk3 varijanti koji je bio vise sminka. Vesanje jeste tvrdje, ali opet lepo kupi sitne neravnine. Upravljac je direktniji (nisam siguran, ali mislim 2.3 kruga), 3 moda voznje (Comfort, Normal, Sport). Prilicno sportskih detalja - alkantra kadice, alu pedale, difuzori, 18'' felne, tamna stakla, onda LED svetla... Ali taj auto i kosta, pitanje je koliko ce biti i kao polovnjak, meni su i standardne verzije OK. Da, ima i sistem 4Control za kontrolu zakretanja zadnjih tockova (po gradu suprotno od prednjih za lakse manevrisanje, preko 80 km/h u smeru prednjih za vecu stabilnost).

1.2 TCe 130 bi bio otprilike uporediv sa T-Jet 120.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mada Megane 4 sa 1.2 tce 130 ks ubrzava do 100 za citavih 1.2 sekunde sporije od npr moje Alfe sa T-Jet 120 ks:

 

https://www.auto-data.net/en/renault-megane-iv-1.2-energy-tce-130hp-22554

 

https://www.auto-data.net/en/alfa-romeo-giulietta-type-940-1.4-tb-120hp-start-stop-16764

 

Ne smatram da podaci do 100 govore celu sliku, ali 1.2 sek je bas velika razlika :) 

 

Tek 1.3 tce 140 ks ima slicno ubrzanje do 100 (i malo vecu max brzinu) : 

 

https://www.auto-data.net/en/renault-megane-iv-1.3-tce-140hp-fap-35487

 

Tako da, ispod tog, ne bih mogao da razmatram Megana :D 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na papiru jeste tako sto se tice performansi, ali ima i manju potrosnju (sa cim T-Jet bas i ne moze da se pohvali, pogotovo u gradu).

E, sad, ovi novi 1.3 su poslednje generacije, krenuli su od 2018. Nesto slicno kao i Fiat sa svojim FireFly T3 i T4 (1.0 i 1.3).

Kako su nas ubacili u brazdu sa propisima, mislim da su generalno verzije 130-150 konjica, turbo naravno, sasvim pristojne za tu tezinu auta i nase uslove saobracaja.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

7 minutes ago, Ivan said:

Na papiru jeste tako sto se tice performansi, ali ima i manju potrosnju (sa cim T-Jet bas i ne moze da se pohvali, pogotovo u gradu).

 

http://vrelegume.rs/renault-megane-1-3-tce-140-intense/

 

"Tim bolje, uz pomoć Stop&Start sistema, uspevam da potrošnju održim na nekih 8-8,5 litara, što je veoma dobar prosek za pariske uslove. Tek u “ljutim” špicevima penje se na 10-11 litara što je i dalje odličan podatak u poređenju sa trocilindarskim agregatima konkurenata." <--- Ovo je otprilike opis moje potrosnje (doduse ne po Parizu, i bez S&S)... 

 

Upitna je ta potrosnja malo...ali verujem da trosi malo manje, francuzi su uvek nekako bili ekonomicni izbor u klasi :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

0.9tce na kliu nije preterano štednjiv

Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...