virke 73 Posted May 24, 2019 Moze da preporuci neki auto za 4000 mozda 4500e? Prelazim oko 2000-do 2500 km mesecno. Izbegao bih dizela zbog mogucih skupih kvarova. Jurim grande punta 1.4 benzin(ugradio bi plin) ili fabricki metan-plin ali ponuda je poprilicno losa. Dizela 1.3mj ima koliko hoces ali... Takodje gledam fieste mk6, 1.4 benzin. Preporuka za nesto drugo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6457 Posted May 24, 2019 Mozes Kiu Ceed prve generacije, 1.4 cvvt benzinski motor. Pouzdan auto, prostran, jeftin za odrzavanje... malo dosadan, al zahvalan Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14883 Posted May 24, 2019 Za gradsku vožnju ili...Meni je pored Grande Punta sa tim motorom zanimljiv i novi Bravo,500l, Polo/ibica/fabia, Hyundai i20... Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1603 Posted May 24, 2019 2 hours ago, virke said: Prelazim oko 2000-do 2500 km mesecno. 2000-2500km * 12 = 25 000-30 000 km godisnje meni ovo deluje za novi auto ako gledas ulozeno/dobijeno 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14883 Posted May 24, 2019 Ovo tebi trebahttp://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14334936/fiat-tipo-34000-16mjet-n-o-vPoslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted May 24, 2019 Moze da preporuci neki auto za 4000 mozda 4500e? Sent from my SM-G950F using Tapatalk 4 neshtry, vagenovac, Djuk85 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted May 24, 2019 Malo se preracunali Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14883 Posted May 24, 2019 Ja napisao šta mu treba, nema zbunješke Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
virke 73 Posted May 24, 2019 I da imam 10k evra odakle mi! Nisam ja blesav, znam sta valja, novo je novo ali odakle rođaci. I ovo je pola kesh pola kreda tako da... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4036 Posted May 24, 2019 7 hours ago, virke said: Moze da preporuci neki auto za 4000 mozda 4500e? Prelazim oko 2000-do 2500 km mesecno. Izbegao bih dizela zbog mogucih skupih kvarova. Jurim grande punta 1.4 benzin(ugradio bi plin) ili fabricki metan-plin ali ponuda je poprilicno losa. Dizela 1.3mj ima koliko hoces ali... Takodje gledam fieste mk6, 1.4 benzin. Preporuka za nesto drugo? Možda GP 1,3 ali 6b ? mislim verovatno bi ti i 1,3 mjet 5b radio posao vrlo dobro, a mali ja dobar i živahan i posve zahvalan za održavanje obzirom da ima lanac. Samo dobar da naleti i vredi razmisliti. U principu će ti on malo bolje vući od 1,2- 1,4 klot atmo uzbrdo i pri startovima jer je dizel malo živahniji i uzbrdo se neće toliko "drati". 1,4 je odličan izbor ako ćeš gas. To su provereni agregati i lagani za održavanje. E sad, imaj na umu cenu ugradnje plina, atesta i slično ako planiraš sam ugrađivati na auto koji to nema ugrađeno, kao i da imaš iole pošten rezervoar tipa 40-50L a ne točak bocu ako juriš ekonomičnost. Sastavi računicu pa vidi da li ti se na kraju isplati dizelku uzeti i voziti se za cenu ugradnje i atesta plina ili uzeti neki sa već ugrađenim plinom i po mogućstvu svežim atestom o servisom da ne moraš reatest raditi uskoro. JA bih u prvoj varijanti uzeo dizelku i sit se navozao za razliku. Ako gledaš iole veću klasu, benzinski atmo u Bravu će ti isto vršiti posao, ali je malo trom za tu težinu i karoseriju, te mu ni plin neće mnogo pomoći sa ekonomičnošću. Grande Punto mislim da ti je odlična varijanta. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14883 Posted May 24, 2019 500L Nacionale http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14367044/fiat-500l-nacionale Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 24, 2019 A GP 1.9mjet 130ks, koji je nažalost samo sa dvoje vrata? Ima 130ks fabrički, bolju opremu i enterijer od običnih GP. Verovatno ima i bolje vešanje i kočnice. Inače, taj lanac na 1.3mjet i nije prednost, kada se prevede u pare i pouzdanost. Naravno da nije večan, to prevaranti preprodavci i prodavci ističu kao prednost, kao ima lanac, znači nema velikog servisa. Nemojte pogrešno da me shvatite, nisam klinac, imam 43 godine, i shvatio sam da su ti kilavi motori tipa 1.3mjet čisto gubljenje živaca, i da je ušteda diskutabilna. Recimo, Fiat Idea 1.3mjet od 70ks mi prosečno troši 6,3l/100km, a Golf 5 2.0TDi 140ks troši 7,5l/100km. Ako nemam za taj litar i kusur razlike u gorivu i 10.000 dinara skuplju registraciju bolje da ne vozim auto. Ko hoće da se vozi za jako male pare najbolje da uzme Punto 1.2 na plin. 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted May 24, 2019 (edited) Lanac na 130000 km,kaiš na 120000 km Ispravite me ako grešim Edited May 24, 2019 by jevta Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4036 Posted May 24, 2019 mislim, ako nam mozes pojasniti za sta ti konkretno treba auto i kojeg su ti tipa relacije ? Ako ti je nepohodno da non stop pakujes nesto ili cesto putujes sa nekim (tipa poslovno i slicno) onda bilo sta sa 3 vrata batali. Ako ti se mesecnica u 70% slucajeva vrti po nekim usponima, cukama, a ostalo ravno, onda sto kaze kolega bolje gledati 1.9 120ks. Elasticniji motor i svakako ce uzbrdo bolje ici i manje se naprezati od svih navedenih, samim tim imanju potrosnju imati. Takodje, ako juris sturu ekonomicnost, pazari si 500L/GP/puntaju 1.4/1.2 atmo i stavi mu plin i uzivaj. Malo je diskutabilno sta bi ti trazio, ali u sustini sve se vrti oko 1.2-1.4 + plin i 1.9 dizelke,.Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miki.Zvrk 22 Posted May 24, 2019 Ja vozim gp 1.3 90ks Prešao sam sa njim skoro 30 000km, od popravki na njemu sam radio homokineticki i male servise. Veliki servis na 200 000 (može i vise),uskoro ga radim i cena će biti oko 240eura. A potrošnja po gradu 5 do 5.3l, na otvorenom 3.7 do 4.2l Sa punim rezervoarom 1000-1200km Nadam se da sam pomogao barem malo, sa ličnim iskustvom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7021 Posted May 25, 2019 Za 30000km godišnje uračunaj troškove malih servisa, barem dva mala godišnje ili tri, jedan veliki na dve godine i set guma na dve godine.Ja bih gledao po tom pitanju da prođem što jeftinije. Što jeftiniji za održavanje. Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka 3 virke, neshtry and ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
virke 73 Posted May 25, 2019 (edited) Napisanu kilometrazu prelazim na relaciju Pancevo Bg jer tamo radim. S obzirom da idem obilaznicom preko Pupinovog mosta moze se reci da je 80% voznje na otvorenom a brzina 60-90km/h zbog ogranicenja brzine i cestih patrola milicije Trennutno je tako ali mzoda promenim firmu pa bude gore ili losije po pitanju kilometraze Imam i cerkicu od 17meseci pa ne bih uzimao auto sa 3 vrata. Moj problem je sto ne znam koji bi auto kupio Trenutno vozim Punta 1, 1.2 16v i koji god auto da sednem posle njega je kao da sam u spejs satlu da se ne lazemo. Sa te strane mi je svejedno koji je auto u pitanju Zanima me auto koji je pouzdan, jeftin za odrzavanje i da ne trosi mnogo ( znam znam sta cete reci ali....) Zbog svega gore napisanog nekako se izbor sveo na GP, Polovnih delova ima gde hoces, nije komplikovan auto za odrzavanje itd. Isao bi max do 1.6 kubika zbog registracije i bas ne bih dizela zbog mogucih skupih kvarova ali s obzirom na ponudu poceo sam da gledam 1.3 GP bez plivajeg onako stidljivo jer je ponuda MNOGO u odnosu na benzince. Gledao sam odprilike 2007-2011 godiste. Po meni,super bi mi legao GP na metan ali nema ih mnogo i ponuda je poprilicno losa. Pojavi se poneki koji deluje ok na slikama ali uglavnom to bude Cacak, Kraljevo i sl a malo mi je problem da se ogranizujem i odem nabrzaka. ja ne mogu zbog posla, drugi ne mogui kad ja mogu itd Sto se para tice 4000e mi je neka moja zamisljena granica i 500 za registraciju i servis pa posle polako, jedno po jedno. Mozda bih dao za auto 4500 pa da se snadjem ostale troskove ali to onda mora da bude bas bas dobar auto Moj cilj je smanjiti tenutnu potrosnju goriva od nekih 20 000rsd na sto manje (sve ispod 10k bi bilo premija) i kupiti bolji auto od trenutnog sto i nije tako tesko 19 hours ago, srdjos said: 2000-2500km * 12 = 25 000-30 000 km godisnje meni ovo deluje za novi auto ako gledas ulozeno/dobijeno Apsolutno sam uvek za novo ali odakle lova za to planinarenje? Edited May 25, 2019 by virke Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted May 25, 2019 Malo je preko https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12365893/fiat-grande-punto-12 Quote Share this post Link to post Share on other sites
virke 73 Posted May 25, 2019 (edited) To mi BAS mnogo para da iskesiram odjednom. Nemam toliko. Vise sam za ovako nesto https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14463113/fiat-evo-14 Ovaj se punto juce pojavio a iskren da budem ovakvog prvi put vidim. Mislim na opremu. Taj mi je tu blizu pa cu da odem da ga vidim za vikend najverovatnije. Mislim da je 2009 godiste ali videcu jos. Edited May 25, 2019 by virke Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted May 25, 2019 (edited) Par godina razlike uvezen ,a ne kupljen kod nas ,pa onda i nije povoljniji.Još skoro 100 k razlike Idi ti da vidiš onog skupljeg sa para koliko imaš pa onda posle ponude odluči Edited May 25, 2019 by jevta Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14883 Posted May 25, 2019 (edited) Taj baš izvozan.. Evo i ovaj http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14338507/fiat-grande-punto-14-8v-giugiaro Edited May 25, 2019 by neshaoct sredio printscreen Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 25, 2019 Ali zašto predlažete te kornjače od 77ks. Njegov sadašnji punto 1.2 16v je raketa za tog GP. Meni bi u njegovom slučaju najbolje rešenje bio GP 1.4 16v na TNG. Vozilo ih je dosta ljudi sa foruma, a takođe taj motor je išao u gomilu drugih modela. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14883 Posted May 25, 2019 Naglasak je na jednostavnosti. Ima i alfi 147 za te pare... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 25, 2019 Ček, pa taj atmo motor 1.4 16v je maksimalno jednostavan, i radi na plin bez problema. Inače, nevezano za muke virketa oko izbora auta, moje dosadašnje iskustvo sa polovnim kantama je takvo da sam imao problema sa svim drugim sem sa motorom (izuzimajući ozloglašeni 1.9D u Škodi Feliciji). - Bravo 1.9JTD - nikakav problem sa motorom. - Idea 1.3mjet takođe - Golf 5 2.0TDi - da ne ureknem, za sada sve ok, ne dižem haubu, prešao sam samo 3000 i kusur kilometara, jer sam pred novu godinu slomio nogu. Hoću reći, ako se kupi auto sa motorom koji se u praksi pokazao kao dobar, i ako je dobar primerak, neće biti problema sa samim motorom. 2 rkoma1986 and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted May 25, 2019 12 hours ago, neshtry said: Naglasak je na jednostavnosti. Ima i alfi 147 za te pare... Ima. 1,9Mjet 2007/2006 (pala na homologaciji jer je proizvedena 20.12.2006) a motor sa 150ks i 6 brzina. Kilometraza za neverovati ispod 200k km tacnije 168k. Ko hoce da proverava dobije targu. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites