Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Pricam o tome da dajem 32000 za registraciju i da taj auto trosi po gradu 9-10 l.

 

Citam sve sto si napisao i kao da slusam sebe :thumbup:

 

Pored svih troskova niko nije naveo cenu full kasko osiguranja auta.Po meni pored svih nabrojanih troskova vrlo bitna stavka.

Znam koja je muka kad ti se nesto desi,a moze svasta da se desi,pa da na svu muku moras da se cimas i placas troskove popravke ili ne daj boze kradje..a znam i kako je kad mirno spavas i #ebe ti se za sve sto moze da se dogodi.

Osiguranje Stila mi je najbolje potrosenih 120 eur i planiram da svaki naredni auto bude tako osiguran.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja i bez toga mirno spavam :) , jedino osiguram stakla zbog nasih vajnih puteva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krađa kola je tu najmanji problem.

 

Čukanja, vremenske nepogode, krađa felni, ludaci koji oštete auto iz dosade,... što reče Dante stvarno smatram da je pametno ulaganje (mada još nisam uložio :) ).

 

A koliko je otrpilike kasko za nov auto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih ga najvise uzeo zbog vremenskih nepogoda i ostecenja automobila na parkingu...

Zavisi za koji auto. Za VW grupaciju je sigurno osetno skuplje u odnosu na druge, posto se dosta krade.

Meni su recimo za Deltu trazili oko 400e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedini Opel koji priznajem je Insignia Coupe. :scooter:

 

Insignia, kad je vidis, gomila lima, metri i metri a kad sednes unutra, sav je nekako skučen a pritom opravke za njega spadaju u rang onog Citroena c5

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još da je naprave.

Inače Insignia jako skučen auto pozadi. Karavan nekako se odvojio od lepote sedana i fastback-a, pored toga ima plitak i ne veliki gepek. A pomalo pate od velike težine.

Inače lep i upečatljiv auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

A koji su to sad Opelovi 1.6cdti motori? I da li to ima veze sa mjet-om?

 

Jeste baza Fiatov multijet, sad dalje verovatno je Opel sam eksperimentisao sa mapama, pratecim agregatima, elektronikom....

Ali to je jako mlad motor, proci ce jos jedno 3-4 godine dok ne bude povoljan za polovnjaka.... :D

 

Ne znam kakav je ovaj Isuzu, u ranijim inkarnacijama se nije bas proslavio, a sada ima DPF i DEnso ubrizgavanje koje po Poljskim forumima nije bas sretno resenje....

 

MSPK@ Taj Megan je sigurno bio  u nekoj Authentic shklj. opremi.....

 

 

Noi 1.6 CDTI pravi GM Powertrain koji je smjesten u Torinu. Nastao je nakon razlaza GMa i Fiata. Navodno su novi 1.6 CDTI u potpunosti razvili od nule.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim na 1.6 tj 1598, mada za 2.0 sam cuo da je ne samo zapremina, nego cak precnik i hod klipa identican kao i kompresioni odnos.

A opet kod opela na 2.0 hoce da crkne neki lezaj radilice i bude problema oko elektronike, a na mjetu ne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pokvarice ga. :) A ako za Stilo kazu da je to dobar motor u osrednjem autu, slazem se, a onda je Opel Cdti dobar motor u jadnom autu :)

Meni je Opel nekako auto onih koji bi da voze VW, ali nemaju dovoljno kinte, a nece Skodu :)

P.s. A kako su krenuli, bice osrednji motor u jadnom autu :)

Edited by vix

Share this post


Link to post
Share on other sites

A koliko je otrpilike kasko za nov auto?

 

od-do i zavisi da li je full ili delimicni,da li pokriva sve kasko rizike ili samo neke,da li je sa ucescem u steti ili bez ucesca...Zavisi od nabavne cene vozila i jacine motora,Za 5ooL 1.4 full je oko 250.Za moj sam napisao.Za Golf 6 je bio oko 500 e kad je uzet sad je oko 300.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A slucajno ima istu zapreminu kao fiatov mjet? Zanimljivo :)

Istu zapreminu ima i VW 1.6. :-)

 

Mislim da je i Opel razvio 2.0 motor od 1.9jtd/mjet motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opelov 1.6 CDTi je potpuno alumunijumski motor, malo se razlikuju prečnici i hodovi u odnosu na 1.6 MJ (koliko znam ima blok od livenog gvožđa).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadnji Cisto Opelov dizel je bio 2.0 dti, koji mislim da je bio prilicno kvalitetan i dugovecan osim vp44 pumpe i njenog procesorra.

Pre toga jedino 1.6 u starom Kadetu....

Zato su se najvise slepali sa Isuzuom GM grupa 1.7 i 2.2l, zatim najbolje sto su mogli da uzmu od Fiata 1.9Multij. sto sledi dalje 1.3, 1.6, 2.0......

Tako da Opel bas ne razvija dizel motore.....Ipak  se kasnilo sa uvodjenjem Commonraila, tek 2004 sa pojavom Fiatovih motora.....

 

Ja razmisljam o Astri j, ali nemam bas neko poverenje u 1.7 i Denso elektroniku, jer cujem da je jako skupa i ne moze se popravljati nego menjati a hoce da crkne..... :D

Edited by hansf

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to što je aluminijumski motor i nije neka prednost, zar ne?

 

Po performansama taj 1.6cdti deluje sasvim pristojno, ali nadao sam se da ima više sličnosti sa mjet-om.


Hvala za kasko Dante i Skile :)

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...