Dusan 4 Posted October 16, 2013 Da se odmah ogradim, u sledecem postu ne branim nikoga. Ako nismo (mislim na sve nas) zadovoljni cenom i markom, odnosno kvalitetom delova koje nam ponude servisi (ovlasceni i neovlasceni), onda lepo treba da se krene i da se u samostalnoj reziji pokupuje sve sto treba i onda se to lepo odnese i ugradi. Ni jedan servi nece odbiti da ugradi ono sto im se odnese. Ovo pricam iz licnog iskustva, jer su mi u ovlascenom servisu trazili oko 70000 za delove i ruke za Pandu, u Kitu su mi trazili 43000 samo za delove, a ja sam u svojoj reziji kupio sve delove za 30000 (isti kvalitet kao Kit i ovlasceni) plus 5000 za ruke. Tako da sam prosao duplo jeftinije nego u ovlascenom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted October 16, 2013 Necu se mesati a ni komentarisati, jedino zelim da na kraju svi budu zadovoljni i da za koji dan ovde osvane post sa pozitivnom konotacijom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted October 16, 2013 Sto se tice odrzavanja Alfe, ima odlican servis na ceraku, zofe se Fiat servis Vlada. Par mojih drugara odrzava kod njega i svi su prezadovoljni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted October 16, 2013 @ zunto sto se serva tice nemoguce je isprati sistem 100% i sa masinama.Ostaje minimum 10% ulja tako da zamena ukoliko si imao crveno a zelis zeleno ulje je neizvodljiva a da ulje malo ne potamni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted October 16, 2013 Deša je odličan majstor, ali težak lik. Ja sa tim nemam problem, ali mnogi imaju. Stavlja malo skuplje delove, što je druga česta zamerka ubogih vlasnika Alfi. On je obično poslednja nada Alfistima kada imaju neki žešći rebus od problema, pod uslovom da niste od onih koji ga smaraju. Ima čovek pun servis nedelju dana unapred i bira mušterije. Može mu se da bude takav kakav je. Odradio je i veliki servis na Stilu, jedva sam ga namolio, jer druga kola sem Alfi retko radi. Verovatno je najbolji dijagnostičar i pošteno pregleda auto na malom servisu, tj pretrese ga celog. Tako detaljan pretres nisam video ni u jednom od servisa koji su dragi prijatelji foruma, uz dužno poštovanje sa moje strane. Zadovoljstvo košta 4k dinara preko cene delova, ali vredi. Veoma je pedantan i poštuje Alfu baš kao i njeni vlasnici. Enterijer kola nikad ne uprlja, niti će da ošteti suknjice ispod sajtni, koje često izlome servisi koji nisu specijalizovani za Alfe. Goran nije radio Alfu 159 kad sam je kupio, tako da je to novost za mene. Lepa vest da potencijalno može da se održava auto u dobro znanom servisu. Pratim razvoj događaja, ali za sad ne planiram da menjam majstora. Tapatalk 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted October 17, 2013 Sve pohvale Desi za obavljen raf.Auto je sada fabrikana. Pre kupovine bili kod Dese na pregledu i Desa sam rekao sta treba zameniti,vec sam kacio sta je zamenjeno.Da se razumemo to nije za zamenu bilo odmah ali je majstor rekao da ce biti kroz par hiljda km.Dakle nema lazi ,nema prevare.Sta me je odusevilo kod Petrovica?Pa prodao je auto koji nije trazio u startu odmah enormna ulaganja ( to sto sam ja uradio je bio moj neki cef a ne stvarna potreba ).E sada vraticu se na Desu.Zasto odsada i ubuduce Desa? Lm,sve je odradjeno vrlo pedantno,vrlo lepo meni kao musteriji objasnjeno.Kosta ali znas sta dobijas.Druga stvar svidja mi se sto zna da predupredi kvar.Meni je na inicijalnom pregledu rekao za te neke gumice ili sta vec,za sada se ne cuje vozi.Ja presao 1000 km i dosao na veli servis.Desa je rekao trebalo bi ali ako ne sada vec vrlo uskoro.Po preuzimanju kola ja jednostavno nisam prepoznao auto ( mozda je to subjektivni osecaj ) ali auto je utegnutiji,lakse ide i lepse radi.Moja preporuka je za njega kao majstora oko odrzavanja AR.Mozda je za neke filozof,mozda je za neke nadmen. Za mene licno covek kao majstor ima poslovnu kulturu koja je retkost u Srbiji.Musteriji posvecuje dvoljno vremena gde po stavkama objasnjava sta i zasto je uradjeno i sta treba uraditi.Druga jako bitan stvar za Desu veli servis nije samo kais i ti nekakvi roleri vec i provera i ciscenje EGR-a,cevi do njega kao i jos puno sitnica na koje majstori uglavnom ne obracaju paznju ili naplacuju kao dodatnu uslugu.Ako si trazio zamenu antifriza kod njega se podrazumeva ispiranje sistema a isto vazi i za servo sistem. Dakle,temeljan i predan poslu.Po prvi put mirne savesti mogu da ostavim auto nekom i da odem bez dileme da nece nesto biti uradjeno ili nedaj boze nezamenjeno a naplaceno.Ranije sam drezdao u servisu i gledao sta rade oko kola.Sve pohvale.Ono sto ga posebno izdvaja je garancija koju daje covek na ugradjene delove,bespogovorne.Nema vremenski rok,nema km,nema uslovi voznje i puta.Sam kaze ako ugradis deo koji je po kvalitetu ekvivalentan fabrickom on mora da traje najmanje do sledeceg servisa koji je predvidjen za taj sklop.Ukoliko se defekt desi,dodjes,on skine i ugradi ti novi a on se kasnije bavi reklamacijama i ostalim.Ti si taj koji je na dobitku.Kada sam preuzeo auto od majstora sam je rekao da od kada radi alfu i model 159 odavno nije video tako zdrav primerak koji je kupljen na auto placu a i sam se pohvalno izrazio o Petrovicu u smislu da je korektan prodavac.Kaze da ima jos dve ili tri njegove alfe i da su sve bile u dobrom stanju.I za kraj na haubi Alfe 159 i to na oplati sa uutrasnje strane lepo stoji preporuka za servo ulje Gi/R odnosno ZELENO. Kod Gorana bih dobio uslugu velikog servisa,ne sumnajm u kvalitet istog, ali na njihovom pregledu u ovom servisu nisu ustanovili da na trapu treba zameniti te gumice ili sta vec sem tog nosaca koji je i Desa potvrdio.Druga stvar,nevolim da sugerisem sta hocu i sta treba.Ako sam kod majstora odem da zavrsim posao i sledece vidjanje je na sledecem terminu za servis.Eto toliko od mene.Zadovoljan uslugom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mirko_NS 19 Posted October 20, 2013 (edited) Nisu u pitanju direktno servisi nego prodavnice,ali,koliko znam,nemamo temu za njih,pa cu napisati ovde.U pitanju je mali servis za Bravo:-Stojanov: nisu imali originalni filter vazduha; Seleniu od 1l takodje nisu imali; filter kabine jeste original,ali nije u kutiji nego samo u kesi i ne znaju da li je sa aktivnim ugljem ili ne.- Euroauto: nemaju UFI filter vazduha,ponudili Miler koji sam na kraju uzeoOpravdanje i jednih i drugih je da kupci retko uzimaju originale. Razumem ja to,ali opet ne razumem sta je toliki problem imati par filtera na stanju: pa,ne kosta filter 1000E! Edited October 20, 2013 by Mirko_NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted October 20, 2013 Možda ne mogu da naruče samo par komada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted October 20, 2013 jes nije nego,drze ono gde imaju najvecu marzu i dil.Odjednom Selenia ne valja idemo na schell,sutra ce biti sa nekim drugim brendom ista prica.Znaju oni bolje sve nego fabrika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted October 20, 2013 Niko te ne tera da sipaš Shell. A originalni delovi mogu da se naruče iz Italije, znam neke koji su to radili. Sve može da se reši. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted October 20, 2013 Zna li neko koje su razlike u ceni origanlnih Fiatovih delova u Italiji i originalnih Fiatovih delova u Srbiji u prodavnicama i servisima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mirko_NS 19 Posted October 20, 2013 (edited) E,sad da se narucuju filteri i ulje iz Italije to mi je malo preterano-da je u pitanju nesto vece,pa hajde,ali ovde se radi o bazicnim stvarima. Edited October 20, 2013 by Mirko_NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted October 21, 2013 (edited) Mozda ovo nije pravo mesto ali pitao sam : "Zna li neko koje su razlike u ceni Fiatovih delova u Italiji i originalnih Fiatovih delova u Srbiji u prodavnicama i servisima" znaci na krupnije stvari crkavaju i kompjuteri, bobine, hladnjaci, kompresori, amortizeti, kvacila i sl...... u servis se ne ide samo za zamenu ulja i filtera ( mada svi mi bi voleli da samo zato idemo u servis ) Edited October 21, 2013 by amladenbk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted October 21, 2013 (edited) Ne znam za It, ali znam da su mi u Svici trazili oko 500 franaka da mi zamene komplet kocnice na Pandi, dok sam ovde to odradio sa nekih 20000 dinara. Original delovi su skupi i ovde i gore, s tim sto ovde moze da se nadje slican deo u klasi sa originalnim, samo dosta povoljnije. U ovlascenom servisu kod nas su mi trazili istu cenu kao i gore za oridjinale delove. Edited October 21, 2013 by Dusan Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted October 28, 2013 Tokom svog posedovanja Punta, posetio sam ovlascene servise: 1. Ak Vozdovac, sto se njih tice, jos davno su uvaljivali na nova kola neke krsh plave poljske filtere ulja, sa kojima je dizanje pritiska ulja kasnilo par sekendi. Svedok sam bio, kad su naopacke mimo strelica montirali filter klime, kao i kad su mi sipali pola litra ulja preko maksimuma, kad su menjali ventilator hladnjaka nisu zaboli dzekove do kraja. Nisu znali da pronadju uzrok smrada benzina, na starom Puntu, iako sam im rekao sta je, ali nisu verovali u to. 2. Ak Delta, mislim da vise i ne postoje, oni su mi promasili komplet boju laka, prilikom lakiranja dibidus, i probali su to da mi predaju APP sistem. Naravno nisam prihvatio, i radili su sve ponovo. 3. Ak Radulovic, kod njih sam se prvi put zalio na kvacilo na dizlu, rekose ljudi samo da se sljusti rdja sa zamajca,i da se ne brinem, par 1000km, kasnije kvacilo kaput, a meni napravili problem, jer se nisam ranije zalio, a zalio sam se bas kod njih... Takodje kod njih mi je strucnjak merio gume sa komparatorom, totalna glupost, i poceo nesto da me laze, za gume koje su kasnije dokazano felericne. 4. AK Kole, za njih nemam puno iskustva, sem da su mi po preuzimanju, predali vozilo koje je imalo ostecenja na krovu od pticijeg izmeta, i to jos uvek ima u laku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted November 3, 2013 Ja sam pre par dana bio u Auto MG servisu u Nisu, koji je inace ovlasceni serviser za Fiat vozila i za neke druge marke. Bio sam na proveri vozila, tj. ovoj akciji koju je organizovao Fas. Zakazao sam termin i tako i dosao po ugovorenom terminu. Servis kao i svi veliki servisi, prodajni salon, perionica, parking ogroman, cekaonica, pice , kafa naravno gratis... Sacekao sam otvaranje naloga i sef je uterao moj auto u radionicu.Ljudi nisu bili upuceni po kojim sve tackama trebaju da mi pregledaju auto, tj. sta sve zimska akcija podrazumeva. Morao sam da im izdiktiram svih 11 tacaka. Pregled kontrole ubrizgavanja Exeminer-om, p. trapova, svih tecnosti u motoru, akumulatora, vizuelni pregled vozila.... Posle pregleda, koji je trajao 1h otprilike dobio sam obavestenje da su mi zadnji pneumatici na kraju, losi z.silen blokovi i da imam gresku za Egr ventil i Ocs senzor, kao i da su prednji diskovi malo ujedeni i da ne radi jedna prednja pozicija. Nikakvu listu sa dijagnostike nisam dobio, tako da ne znam kakva mi je pumpa, korekcije i ostalo, ne znam koja je tacka mrznjenja mog antifriza, prilicno sam siguran da auto uopste nije paljen pri pregledu sa dijagnostikom nego da su samo iscitali ako ima zabelezenih gresaka. Dosta krupnih stvari nisu videli a koje ja primecujem, nemaju alat za zamenu zadnjih s.blokova pa bi da mi naplate nekih 5 radnih sati ( oko 1300din radni sat) + delovi, z.sileni po ceni od 1300din kom. Generalno, nisam zadovoljan uopste kako su odradili ovaj pregled, niti su pokusali bilo cime da me privuku. Nekako su ne zainteresovani za nas sa polovnim vozilima, izgleda da se drze samo firmi i vozila koja su u garantnom roku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sesirdzija 0 Posted November 6, 2013 (edited) Danas popodne snimljena emisija za RTS, emisija Potrosacki Savetknik, sve sam ispricao o lopovu iz MSD Trade i o Fiatu koji sve to dozvoljava i ne reaguje. MSD Trade je u blokadi a Fiat i dalje trvrdi kako se nasi prpblemi resavaju. E sad malo reklame nece da skodi lopovima. Evo prilike da se Fiat pokaze, ili ce i dalje da reklamira MSD Trade kao svog ovlascenog dilera na sajtu FAS-a.Ovim putem se zahvaljujem Nenadu iz emisije Potrosacki savetnik i forumasu Bax76, jer su mi jedino oni pomogli... Edited November 6, 2013 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
erdelja 0 Posted November 6, 2013 Bravo!Kada ce biti na TV-u i gde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sesirdzija 0 Posted November 6, 2013 Bice na RTS-u mozda sledeci vikend. Javicu vam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
erdelja 0 Posted November 6, 2013 Sad sam proverio, Subota RTS2 u 21:00 i nedelja 12:00. Samo da stignu da montiraju do sledeceg vikenda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted November 6, 2013 (edited) Pogledacu emisiju obavezno, a inace je gledam cesto. Za svaki slucaj je snimi pa okaci na you tube, ili proveri ako to oni rade po default-u pa baci link ovde i na druge forume da sto vise ljudi vidi. Evo, izgleda sve emisije postavljaju na njihov sajt. http://potrosackisavetnik.com/ Edited November 6, 2013 by TheCityAndTheStars Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 6, 2013 MSD Trade je u blokadi... Korisnik: DRUŠTVO ZA SPOLJNU I UNUTRAŠNJU TRGOVINU MSD TRADE DOO, ZVEČKAAdresa: Braće Joksić 201Mesto: ZvečkaPoreski broj: 101211966Matični broj: 6203248Ukupan iznos blokade: 24,251,495.03Od: 31.10.2013.Dani nelikvidnosti u proteklih godinu dana: 6Ukupno: 6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sesirdzija 0 Posted November 6, 2013 Ukupan iznos blokade? Jel to njegov dug? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 6, 2013 To su potraživanja poverilaca koja su dospela, verovatno je i neko od njih pustio menice i eto blokade računa.FAS je npr. jedan od poverilaca, tj. MSD Trade mu duguje pare. Ali, to ne znači da je gore naveden iznos dug samo prema FAS-u. To ne znači ni da je to kompletan dug, možda ima još i to će ostali poverioci pustiti (ili neće) u narednom periodu. Možda im dospe i kredit od neke Banke koji ne servisiraju na vreme, pa onda i ta Banka pusti svoja sredstva obezbeđenja kredita, itd, itd...ko zna. Quote Share this post Link to post Share on other sites