Sesirdzija 0 Posted November 6, 2013 taj iznos se donekle poklapa sa iznosom tj broj vozila koje nije isporucio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 6, 2013 Ako si siguran u taj podatak, onda je FAS kao poverilac aktivirao sredstva obezbeđenja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sesirdzija 0 Posted November 6, 2013 To bi trebalo da znaci da se Fas obezbedio na vreme, pa bi mogao da isporuci vozila? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted November 6, 2013 Izgledi mogu biti dobri ili losi, zavisno od ugovora koje je imao Fiat sa njim i drugih propisa... Najvise mi lici da ce biti dobri i da ce Fiat da stane iza njega, preuzme obavezu i garantuje isporuku automobila, a da on od njega naplacuje potrazivanja, te da je usao u minus upravo zato sto je Fiat pustio menice ili drugo sredstvo obezbedjenja. Ako Fiat ne stane iza njega, nema zbog cega da potrazuje od njega finansijska sredstva i da ga blokira, osim ako to nije ucinio neko drugi... (tada su izgledi losi)... Kada mu blokiraju racun, i ako nema da plati, kad prodje odredjeni period (po starom zakonu je bilo godinu dana) ide u stecaj. Sva imovina ce po sudskoj odluci rasporedjuje njegovim poveriocima, kojima se deli ono sto ima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 6, 2013 @ Sesirdzija Nije bilo dovoljno novca na računu za to u momentu aktiviranja obezbeđenja, zato je račun i otišao u blokadu.Sada sve što ''kapne'' na taj račun ne ide njegovom korisniku, nego ide poveriocu po čijem sredstvu obezbeđenja je račun i blokiran. I ići će tako dokle god se ne podmiri njegovo potraživanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted November 6, 2013 Ako nema dovoljno imovine, a Fiat preuzme na sebe njegove obaveze, onda ce Fiat da trpi gubitke... Zbog toga mnogi traze bankarske garancije da bi mali radili sa njima... u tom slucaju banka isplacuje poverenicima, a onda ona od njih preuzima naplatu - zbog cega i uzima debele provizije za bankarske garancije (red velicine kredita). Inace, zbog takvih garancija i nenaplacenih potrazivanja je vec puklo nekoliko banaka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 6, 2013 Da, to mi ne znamo, ne znamo detalje...Jedino što znam je da ne možeš da budeš ovlašćeni diler za Fiat ako ne položiš dooosta para na početku...pored naravno ispunjenja onih opštih uslova oko kvaliteta objekta, standarda, itd, itd... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted November 6, 2013 @neshaoct to sto kapne na racun nece nikoga podmiriti... Nazalost ne verujem da je to dosta bas 200.000 eura Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 6, 2013 @neshaoct to sto kapne na racun nece nikoga podmiriti... Zavisi.Može vlasnik da uplati par stotina hiljada evra i eto...a, on to uplati od nekih svojih para, ili proda nešto, itd, itd... Može i da ne uplati ništa, nego će Banka umesto njega (kao što si gore naveo), a onda će zgrade i ostalo što ima da postanu imovina te Banke, itd... Ma, ima previše nepoznatih da bi mi sada nagađali... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22962 Posted November 6, 2013 Pitanje je da li vlasnik uopste ima zelju nesto da uplati na racun tj da gurne pare u taj bunar, koliko znam oni bas dugo imaju probleme, pre nego sto je krenuo nacionale. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted November 6, 2013 Da. videcemo za par dana... mozda ce na potrosackom savetniku reci kakav je medjusobni odnos (ako smeju to javno da kazu). Sto se tice garancija, ne verujem da ima dovoljno deponovanih sredstava ili bankarskih garancija, jer ga Fiat ne bi blokirao ako moze da naplati iz depozita ili garancija.Pitanje je da li vlasnik uopste ima zelju nesto da uplati na racun tj da gurne pare u taj bunar, koliko znam oni bas dugo imaju probleme, pre nego sto je krenuo nacionale. Ima sigurno (ako moze)... jer mu sledi krivicna prijava ako ne uspe da se izvadi iz bunara... Ovo se isto desava u oblasti turizma, kad putnici uplacuju aranzmane. Jeste da organizator putovanja ima neke garancije banke, ali one jedva da mogu da pokriju povratak putnika koji su na letovanju u Srbiju, a nikada nisu dovoljne da nadoknade pare svim onima koji su uplatili, a nece otputovati na letovanje. Ako je imao takve (nedovoljne) garancije, jedino Fiat moze da izvadi situaciju tako sto ce preuzeti na sebe te njegove obaveze. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sesirdzija 0 Posted November 6, 2013 Ma tu jedino FAS ako nesto uradi, a po njemu cini mi se da mu odgovara sto je u blokadi, u fazonu je " sad me bas briga". Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted November 6, 2013 Iz sledeceg se bas ne vidi da je bas dugo imao probleme, naprotiv, poslovao je uspesno: http://fi.apr.gov.rs/prijemfi/cir/podaci.asp?strSearch=06203248&kod=06836439cd44b50c2276365433b87f038943da8c&godina=2012 A iz sledeceg se vidi da nema puno imovine iz koje bi mogao da namiri potrazivanja: http://fi.apr.gov.rs/prijemfi/cir/Podaci_Komplet_1.asp?strSearch=06203248&kod=06836439cd44b50c2276365433b87f038943da8c&godina=2012&pk_zag=511353 zalihe su pretpostavimo potrosene ili znatno manje... ono u sta se moze pouzdati je 005 - nekretnine. (svi podaci su u hiljadama dinara) mnogi bi se po ovome mogli prevariti i misliti da uplacuju kod pouzdane firme...Ma tu jedino FAS ako nesto uradi, a po njemu cini mi se da mu odgovara sto je u blokadi, u fazonu je " sad me bas briga". Da... FAS je jedina nada... al ovo nije ni za koga dobro, nikom ovo ne odgovara! Dalje:Ocigledno je da nije u blokadi zbog toga sto mu neko drugi duguje, kao sto je to cesto slucaj - potrazivanja su mu bila svega 86 miliona, a on je duzan daleko vise. Tj. nije uplatio depozit veci od ove sume, jer bi se to ovde videlo.Ono sto se ne vidi, a sto budi nadu je da mu u 116 ulazi i bankarska garancija (koja se vodi kao kredit, tj. kratkorocne obaveze), a koja bi mogla da zalegne za dug. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted November 6, 2013 Kad premotam pamcenje, ovo se jednom vec desilo, ali kupcima Punta Classic, sa dilerom Arena motors iz Kragujevca.Da li neko ima informaciju kako je tada zavrseno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22962 Posted November 7, 2013 Prijatelj je radio kod njih kao direktor prodaje. Desavalo se i ranije isto, on dogovori prodaju, uzme avans a vlansik ne poruci auto vec potrosi pare na drugu stranu. Zato je i dao otkaz.Na MSD mislim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sesirdzija 0 Posted November 7, 2013 Klasican primer jedne seoske lopine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted November 7, 2013 @wodoo, problemi msd su za obicnog kupca bili veom tesko uocljivi. Do pre neki dan uopste nije imao blokade u poslednjih 365 dana, dobit u poslovanju i slicno.Najvaznija stvar za Sesirdizjin slucaj je kakva je situacija u firmi i kako ce vlasnik reagovati. Da li ce pustiti fimu pod dobos i otvoriti novu koja ce da se bavi uzgojem pilica jer na prodaju FIATA moze da zaboravi ili ce se konsolidovati i izaci iz trenutne krize.Za sesirdziju je najvaznije da preko advokata pokrene proceduru naplate tj da podhitno proveri sa fijatom da li oni kao fabrika potrazuju cenu njegovog automobila od msd trade i da li su oni blokirali msd trade pre par dana. Sesirdzijin auto je proizveden i trune na placu, sesirdija ga je kaparisao, tj nazalost platio u potpunosti i FIAT je prihvatio kaparu od svog ovlas enog dilera. Da li ce se fijatu isplatiti da njihov auto, koji je klijent platio, istruli na placu....sumnjam. Dodatno sesitrdzija, kontaktiraj Nbs centar za prinudnu naplatu u KG i raspitaj se za uslove kako mozes dobiti spisak poverilaca koji su blokirali msd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted November 7, 2013 Mogu samo da pretpostavljam da postoji analogija izmedju poslovnih odnosa u drugim delatnostima koji se bave zastupnistvom (npr turizmom ili nekretninama) i kod auto dilera... u sustini polozaj dilera je isti - zastupa onog "glavnog" - prodavca, proizvodjaca, smestajni objekat - umesto njega preuzima deo posla oko klijenta (pronalazi kupca umesto "glavnog", daje mu potrebne informacije, zavrsava administraciju...) i za to svoje angazovanje prima odredjenu ugovorenu nadoknadu - proviziju. Ukoliko ima potrebe za reklamacijom agencija ili diler ne odgovaraju za neispravnost, vec onaj "glavni" - u ovom slucaju Fiat. Kad napravite reklamaciju ko snosi troskove opravke? Naravno, fiat, a ne diler. U turizmu npr. Zakonom je regulisano da je "Glavna" agencija (narodski receno) obavezna da izvrsi sve obaveze prema putniku, bez obzira sto joj diler nije uplatio za putovanje. Kako ce ona naplatiti pare od dilera putnika nije briga. Nazalost ovo nije slucaj jedino u slucaju da je jedan smestaj dva puta prodat, tj. kad fizicki ne bi mogao dva putnika da smesti u isti smestaj, sto ovde nije slucaj. Sigurno je da su takva pitanja regulisana i u ugovoru izmedju dilera i Fiata, i najverovatnije da nisu smisljali nesto specijalno, vec se pridrzavaju neceg vec poznato iz drugih delatnosti. A sto se tice dobijanja odgovora od Fiata, da li si zvao danas Fiat, od kad imas ove nove informacije da je blokiran - da pitas kakav je sad njihov stav po tom pitanju? A sto se tice NBS I liste poverilaca, od toga se oprostite... to je informacija koju ne mozes tako lako dobiti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sesirdzija 0 Posted November 7, 2013 Ma nece Fiat da mi da nikakvu informaciju, samo pricaju da rade na tome, kad god zovnem isti odgovor "obavesticemo vas". Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted November 7, 2013 Ja ne znam zasto ljudi misle da se bilo sta osim vozila koja se proizvode promenilo od kada je Fiat preuzeo Zastavu?!? Garanciju nikada necete ostvariti, odnos prema kupcima klasicna nula, klasicno su bezobrazni i sto je najgore ljudi i dalje kupuju neki zbog nekog satro patriotizma kao kupujmo domace a neki zbog povoljnih kredita . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted November 8, 2013 Nije ni kod drugih nista bolje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madra 41 Posted November 8, 2013 Ticma, zato što fabrikom upravljaju stranci-stručnjaci za to a ne političari. Quote Share this post Link to post Share on other sites
manan 0 Posted November 8, 2013 (edited) Pitanje je da li vlasnik uopste ima zelju nesto da uplati na racun tj da gurne pare u taj bunar, koliko znam oni bas dugo imaju probleme, pre nego sto je krenuo nacionale.Ja ljudi ne znam odakle vama sve te informacije ,blokada ne blokada ima li bilo ko od vas informacije POUZDANE da je on kome ostao duzan!? Taj dobro upuceni radnik ,bivsi ,neka navede neko ime da je ostao uskracen za uslugu ili mozda vozilo ili on mozda platu...!?Duzi rok za cekanje automobila ne znaci da ga necete dobiti! Raspitajte se malo koliko ta firma dugo radi! Najlakse sakriti se iza nekog nika i pljuvati po tamo nekom!!! Edited November 8, 2013 by manan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22962 Posted November 8, 2013 Danas popodne snimljena emisija za RTS, emisija Potrosacki Savetknik, sve sam ispricao o lopovu iz MSD Trade i o Fiatu koji sve to dozvoljava i ne reaguje. Danas ravno 100 dana kako cekam svoj Fiat 500l kod osvlascenog, ovlascenog od strane Fiata, auto dilera MSD Trade iz Obrenovca.Najlakse sakriti se iza nekog nika i pljuvati po tamo nekom!!! Gledaj sutra emisiju pa ces videti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted November 8, 2013 Zar te je toliko mrzelo da procitas par strana unazad majke ti???? Quote Share this post Link to post Share on other sites