MS PK 7735 Posted April 28, 2020 @totti imas jedan warn za ovo 2 dekirs and Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6457 Posted April 28, 2020 On 4/28/2020 at 1:12 PM, totti said: Ebaće vas PSA dok ste živi Al zato smo se sad pobratimili u novu grupu 2 Woodoo and totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted April 28, 2020 Usli ko virus 1 Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6457 Posted June 10, 2020 https://www.roadster-life.com/post/alfa-memories Evo jedna dosta interesantna prica o tome kako je dizajnirana Giulietta, napisana od strane jednog od dizajnera koji je bas radio na projektu '940' 2 shomispc and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted June 10, 2020 (edited) Jedan od odgovornih za onakav enterijer se promolio posle 10 godina . Ostaje da se izbunari jos onaj za dizajn prednjeg kraja . Salu na stranu, inicijalna ideja enterijera se meni svidjala, retro, svedeno, spartanski... Ali vrlo trapavo realizovano u praksi, izvedbom, materijalima, ubedljivo najtanji deo tog auta koji je i meni bio najveca kocnica u izboru. Cak mi je prvobitna tabla sa integrisanim radijom i dugmicima ispod daleko originalnija od samo kasnije nespretno iznudjenog resenja sa uConnect-om. Pisao sam i ja ranije koje su dizajnerske veze sa starijim Alfinim modelima, delovi eksterijera sa originalnom Giuliettom, itd... Edited June 10, 2020 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted June 10, 2020 Ma ti hoces u Vagenovce, ne trazi sad izgovore 2 1 horvat, Ivan and Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted June 10, 2020 Ili Vagenovac ili Francuz, kako stvari stoje . 1 nidza reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6457 Posted June 10, 2020 53 minutes ago, Ivan said: Jedan od odgovornih za onakav enterijer se promolio posle 10 godina Pa ja bih rekao da su on i ostatak dizajn tima odlicno uradili posao E sad, ovi majstori sto prave i sklapaju, to vec mozemo diskutovati, ali dizajn je po meni i vise nego odlicno uradjen. I ergonomski i estetski Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted June 10, 2020 Nema validator za busplus ili onaj ekran sto iskace iz otvora za ventilaciju 1 1 Ivan and shomispc reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted June 10, 2020 (edited) Zaboravio si i onaj na DS-u . Za ova dva pomenuta se apsolutno slazem. Nego, nasao si sa kim ces da polemises oko ekrana - sto se mene tice komotno mogu da ih izbace, u sta su se danas pretvorili. Uglavnom se modernim pristupom dizajnu svodi na to koji ce manje grdno da izgleda. Mada, sve mi je bolje i ima neki smisao, od onih na tablu nakalemljenih tableta. Oko enterijera Giuliette, sve je davno ispricano ovde, jos od prvih nacrta, pa sve do prakse. Sto se tice eksterijera, sva sreca pa se nije pojavila kada je planirano, kao 149. Da budem malo i konstruktivan - ovo je bio prototip 2 za Type 940, zadnji kraj neodoljivo inspirisan 145-icom, prednji tanka varijacija 159. Obratiti paznju na skrivene kvake cak i na 3v modelu: Kako je projekat kasnio nekoliko godina (bas cudno za Fiat u Evropi, u zadnjih deceniju i kusur) - vremenom su menjana i imena i dizajn. Pominjano je i ime Milano, koliko se secam od njega se konacno odustalo posle izmestanja odeljenja iz Arezea. Evo i dodatno, pre onoga iznad, postojao je i prototip 1 kao nadgradnja 149 na 147 (Type 940 A): Kao i sledece faze: Ovo bi trebalo da je neka 2005., takodje full-scale model: Edited June 11, 2020 by Ivan 3 nidza, horvat and shomispc reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted June 20, 2020 https://www.clubalfa.it/191018-alfa-romeo-giulietta-in-germania-arriva-a-sorpresa-la-versione-2020 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted June 20, 2020 RIP alfa, da ne pocinjem opet zasto mislim da su propali, ali iskreno mi je zao. Bolje bi mozda bilo da su propali pre 20g nego da stalno tinja neka nada da ce se vratiti u punom sjaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted June 20, 2020 Pa dobro proizvodnja Giuliette nije skroz ugasena, u tekstu kazu da za Nemacko trziste prave nove konfiguracije opreme, cak su i objavili motorizaciju, opremu i cene.. U principu koga zanima Giu, za nekih par godina moze da uzme MY2020 koja je lepsa verzija ovih danasnjih za male pare. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted June 20, 2020 Ko ce bre da da 37 000e za Djulijetu, za te pare moze Djulija da se uzme i da ti ostane kusur Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 20, 2020 15 minutes ago, vagenovac said: RIP alfa, da ne pocinjem opet zasto mislim da su propali, ali iskreno mi je zao. Kao što znaš, Alfa Romeo nikada nije bio auto za mase, tj. nikada nije bio masovni serijski proizvođač automobila. To ne znači da je trenutna situacija dobra, ali ne treba ići u krajnost pa očekivati da Alfa treba da ima 500k ili milion prodatih automobila i dok to ne uradi onda eto RIP. Bezveze... Njena prodaja u poslednjih 30 godina se kretala 100k godišnje (plus minus 30k-40k), a ''iskakanje'' iz tog obrasca je bilo jedino u onih par godina kad je aktuelni model bila 156-ca, i odmah iza nje došla 147-ca. Tada je Alfa uspevala da dođe do između 150k i 200k godišnje, a 2001. godine prebacila 205k. Prošlogodišnjih ispod 60k komada Alfa je već imala kao rezultat 2014. godine...pa, kao što nije propala posle te 2014. godine već je izbacila Giulia i Stelvio, tako neće ni ubuduće propasti...a, naročito ne posle spajanja sa PSA. Alfa kao deo FCA je morala samostalno da diže broj svojih modela i vidimo kako je to kilavo (sporo) išlo uprkos bombastičnim planovima. Alfa kao deo FCA/PSA konglomerata neće imati takvih problema. 6 minutes ago, shomispc said: Ko ce bre da da 37 000e za Djulijetu, za te pare moze Djulija da se uzme Ne gledaju ljudi u normalnim tržištima aute na način kako mi u ovom našem svetu to radimo. Po istoj logici, A3 i A4 nigde ne treba da se preklapaju sa cenom (''jer ko će da uzme A3 pored A4 i još kusur da mu ostane''), ili BMW Serije 1 i BMW Serije 3, kad ono...ljudi uzimaju određene verzije A3 ili BMW Serije 1 i kad su one skuplje od neke verzije A4 ili Serije 3. Kupuju takav auto je im takav auto treba, a ne zato što nisu imali para za više lima istog brenda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted June 20, 2020 Sve to ima smisla kada ne poredis automobile koji imaju 10 godina razlike medju sobom 3 skile86, vagenovac and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted June 20, 2020 +1 Da su generacijski isti ili da je djulijeta par godona novija, kao sto je bio slucaj 159/djulijeta dok su se preklapali par godina pa ajde ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted June 20, 2020 Pa pre bih uzeo napucanu Giu, 2.0 TCT sa Sabelt sedistima i ko zna kakvim pizdarijama nego Djuliju klotaru sa onim hoklicama od sedista i nekim debilnim 2.2 dizelom 1 vagenovac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted June 20, 2020 Jbg i ti si u pravu, ona klot sedista u djuliji su kriminalna, a 2.2 dizel imam utisak da se cuje kao onaj 2.3 iz ducata ili iveco kombija. Ne iskljucujem mogucnost da su povezani nekako 1 dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 20, 2020 16 minutes ago, shomispc said: Sve to ima smisla kada ne poredis automobile koji imaju 10 godina razlike medju sobom Slažem se. Njen glavni problem je što je (pre)star model za dalju prodaju kao nov auto (imao sam i poseban deo posta o tome ali sam ga izbrisao gore kako bi skratio). Samo sam želeo da naglasim da nije problem preklapanje cene. Problem joj je krštenica na tržištu novih automobila sve i da je 10k evra jeftinija u konkretnom primeru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted June 20, 2020 @Ivan Taj dizajner je dao puno pogrešnih informacija. Ja u biti ne znam koliko oni komuniciraju ili su komunicirali među različitim odjelima. Sam interijer je došao iz Alfe Giulie. Naravno ne ove koju danas poznajemo nego koja je onako grubo rečeno bila produžena Giulietta. Naravno za Giuliettu su izabrali lošije materijale nego bi išli u Giuliu. Jednom sam čini mi se i na ovaj forum stavio sliku tog interijera. Što se tehničkog razvoja tiče tu je tada FGA imala dosta problema radi propalog braka sa GM-om. Razvoj platformi C i D segmenta je patio kao i razvoj benzinskih motora. Bila je pat pozicija tamo negdje do 2005. Onda se sve krenulo na brzinu. Recimo za GM Premium platformu je dosta posla bilo u Italiji ali nikad nisu usvojeni neki zahtjevi koje su Talijani tražili, za GM bi to bilo skupo. Tako da su proizvodi na GM Premium ispali teški. Onda razvoj benzinskih motora. Talijani su dosta toga odradili na 2.0 turbo Ecotecu da bi ispalo kako se isti ne može ugraditi na većinu postojećih GM platformi. No GM je poznat po ovakvim nebulozama. Tako da je originalno 149, kasnije poznata kao Giulietta, trebala biti na GM Premium platformi. No od toga se odustala zbog raznih razloga. Prevelika, preteška, preskupa, skučena. Paralelno je napokon počeo razvoj novih Fiatovih motora. Kao po običaju male FIRE motore u turbo verzijama je razvijao R&D Centar u Torinu. One veće tj. veći je razvijao Alfin R&D centar u Areseu. Naravno riječ je o 1750 TBi motoru. To je ujedno i zadnji motor razvijen u Areseu. Razvijani su i 2.7 V6 turbo te 2.3 V6 bi-turbo po Euro 5 normi. Planirana snaga je bila do 550 KS, ne znam ulaznu snagu. Planirana upotreba Alfa i Maserati. Kako su kupili Chrysler razvoj je ugašen. Jedna velika greška Giuliette je bio tajming. Izašla je malo prije Golfa 7, skroz novog Golfa. A oni je razvijali kontra Golfa 6 i tadašnjeg Audia A3. Koliko znam na test stazi se tu Giulietta pokazala jakom dobrom. To sam čitao na blogu od tipa koji je radio na scaveningu za 1750 TBi. Dobili su priliku provozati je u Baloccu kontra konkurenata. Što se tiče razvoja tu će uvijek biti različitih tumačenja i priča. Sve ovisi o tome gdje je tko radio i kako je vidio stvari u to vrijeme. Čak i među njima direktno umiješanima ima puno rekla-kazala. 3 Ivan, Flex and dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 31, 2020 Alfa Romeo Giulietta se više ne proizvodi, Brennero možda iz Poljske Pojedini mediji su objavili vest da je Alfa Romeo 22. decembra u Italiji prestao sa proizvodnjom modela Giulietta koji se pojavio još pre više od deset godina. Ovaj model za sada neće dobiti direktnog naslednika, ali će Alfa Romeo kupcima ponuditi dva nova SUV modela. Alfa Romeo je prošle godine prodao nešto manje od 16.000 primeraka Giuliette, godinu pre toga ih je bilo oko 26.000, dok je najbolja godina bila 2012. kada je plasirano više od 60.000 Giulietta. Što se tiče novih Alfinih SUV-ova, osim serijske verzije modela Tonale (stiže tokom sledeće godine, između ostalog i sa plug-in hybrid pogonom), Alfa Romeo će 2022. godine predstaviti još jedan, i to manji SUV (veličine Audija Q2). Ovaj novitet bi po nekim ranijim informacijama trebalo da ponese naziv Brennero pri čemu bi kao bazu koristio eCMP platformu PSA grupe (posledica spajanja kompanije FCA sa PSA grupom). Na istoj platformi je između ostalog napravljen i električni Peugeot e-2008 koji ima jedan elektromotor sa 136KS, litijum-jonske baterije od 50 kWh i autonomiju od oko 320 km. Ipak, očekuje se da će specifikacije Alfinog električnog SUV-a biti drugačije, budući da je fokus ove kompanije na performansama. Osim u električnoj verziji, Brennero bi trebalo da se pojavi i u standardnim varijantama sa SUS motorima i kao hibrid. Mesto proizvodnje? Ovde treba podsetiti da je kompanija FCA juče saopštila da će u narednom periodu investirati u fabriku u poljskom Tychyju kako bi se opremila za proizvodnju hibridnih i električnih modela. Podsećanja radi, u jučerašnjoj vesti se navodi da će moderni, hibridni i električni automobili marki Jeep, Fiat i Alfa Romeo početi da izlaze iz fabrike u Tychyju 2022. godine. U vesti nije precizirano koji modeli su u pitanju, ali se u italijanskim medijima špekuliše da bi to mogli da budu Alfa Romeo Brennero, naslednik Fiata 500X i novi Jeep Renegade (novi 500X i Renegade bi naime pored verzija sa SUS motorima trebalo da budu dostupni i u hibridnim i potpuno električnim verzijama). preuzeto sa - Auto Blog 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 11, 2021 Alfa Romeo Giulietta TCR na prodaju za 148.000 evra Salon koji se bavi prodajom Ferrarijevih automobila u Hjustonu trenutno prodaje trkačku Alfu Giuliettu TCR po ceni od 180.000 dolara (148.000 evra). U TCR seriji se takmiče produkcijski hatchback modeli pripremljeni za trke, a automobili su prilično izjednačeni u performansama pa su takmičenja veoma interesantna. Automobil koji je ponuđen na prodaju je prvobitno pripremio Risi Competizione trkačk tim, prešao je svega 80 kilometara i nikada nije korišćen za trke, ali prema svojim specifikacijama legalan je za takmičenje u IMSA Michelin Pilot seriji, kao i takmičenjima SRO TC America, SCCA, NASA i Canadian Touring Car Championshipu. Ispod haube se krije četvorocilindrični motor zapremine 1.742cc koji razvija 350 konja i uparen je sa Sadev 6-stepenim sekvencijanim menjačem koji menja stepen prenosa za ''tren oka''. Iako u nekim serijama nije dozvoljen, Giulietta TCR takođe ima i ABS kočioni sistem. preuzeto sa - Auto Blog 1 Danilo1 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 1, 2021 AutoTopNL: Alfa Romeo Giulietta QV Ali nije u fabričkom izdanju sa 240, već sa 310 konja/400 Nm - na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 12, 2021 Alfa Romeo Giulietta ''110 Edizione 2021'' Uprkos najavi da će Alfa Romeo krajem 2020. okončati proizvodnju vremešne Giuliette, italijanski proizvođač obradovao je fanove u Meksiku, gde je za tekuću pripremio specijalnu seriju Giulietta ''110 Edizione 2021''. Model je opremljen poznatim 1.75-litarskim turbo-benzincem koji u ovom slučaju isporučuje 240 KS i 340 Nm. Motor je uparen sa 6-brzinskim automatizovanim menjačem sa duplim kvačilom, a snaga se prenosi na prednje točkove. Giulietta ''110 Edizione 2021'' od 0 do 100 km/h stiže za 6 sekundi i razvija maksimalnih 244 km/h. Kupci mogu da biraju između ''Red Competizione Tricapa'' i ''Opaque Gray'' boje spoljašnjosti, a automobil je opremljen 18-inčnim alu felnama i Brembo kočnicama. Alfa Romeo Giulietta ''110 Edizione 2021'' u Meksiku košta od 759.900 pezosa (oko 31.200 evra). preuzeto sa - Auto Blog 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites