Jump to content
Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

Navodno je na snazi neka akcija u Fordovim salonima tako da se cifra kreće do 20.000€ (vidi se i na PA).

Pretpostavljam da postoji i prostor oko dogovora pa verujem da se ne probija “dozvoljena” granica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je, mislim da je trenutni popust nekih 3000 eur

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Solunu sam viđao baš dosta tih Puma. Deluje jako skladno spolja, unutra su mogli za nijansu da urade dizajn samih instrumenata! Mada u tim dimenzijama, a računajući i post prodaju Kamik je Best Baj!

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni se napred ne svidjaju a sa strane i pozadi lepo deluju ali mislim da je mali i tesan auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno ne ložim se na značku na haubi, odradim proces razmišljanja, pitam par ljudi za savete i kupim, ono što mi tog trenutka izgleda najbolje. Nekad prevagne razum, nekad emocije...

Ali ono što se sviđa meni, verovatno se ne sviđa gomili ljudi i obratno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno, i ja sam uvek tako razmisljao. Da nisam, ne bih vozio ni Cromu, ni Scenica niti sada Megana...ostali koje sam vozio su bili ono daj sta das i za sta sam imao u tom trenutku. U svakom slučaju, nikada nisam robovao stereotipima niti bilo kojoj marki...

Послато са M2003J15SC помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali nemaju svi "opuštenu" garanciju, teoretski moguću u trajanju do najviše 10 godina ili do najviše 185 kkm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/6/2024 at 1:01 PM, bane1321 said:

SAT predstavio aute do 20.000 evra:

 

 

 

Malo pogledah, ali, "na preskok" i čini mi se da vozila koja su ovde fizički prikazana ( motor i oprema ) uglavnom veze nisu imala sa onim cenovnim verzijama u kojima se pričalo i koja su formalno bila tema ovog priloga.

Uglavnom su fizički pokazivali i vozili top verzije ( kod kojih je sve "svila i kadifa" ), a pričali o klotarama. Medju medelima koja sam "na preskok" video, mislim da je jedini izuzetak bio prikazani Yaris. On je zaista i bio u onoj opremi na koju se i odnosila cena od 17.990.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I pozadi dosta sužen krov.

Ja sa 193 cm ne mogu pozadi da sednem u C5 AirCross, a mogu pozadi da sednem za broj manji C3 AirCross. Jer, C3 AirCross je "kocka" i nema sužen krov. U C5 AirCross meni pozadi glava bočno udari u krov, zbog njegove suženosti u gornjem delu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron kada je sa svojim telom jazavicara morao da sklopi krov na onoj MX-5 :P :

 

700-00350709en_Masterfile.thumb.jpg.9d0248d2a5c5f155a81dcb625a09e143.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preteruješ, nije baš tako :)

 

Ja kod MX-5 odlično vidim kroz vetrobran, ka gore vidim mnogo, mnogo bolje nego npr. kod Opel Astre G. Otprilike, vidim ka gore kao u sadašnjem Yarisu (tj. lošije nego u Yarisu prethodne generacije).

 

Davne 2004. sam kupovao sebi nova kola i bila mi je interesantna ta Astra. Odem do "Komnenovića", sednem na mesto vozača i gledam - u suncobran. Požalim se prodavcu, on u neverici i dodje ubrzo lično stariji Komnenović. Čovek otvori vrata suvozača, gleda mene na mestu vozača i mrtav-ladan mi kaže: "Nije problem, možemo mi potpuno da demontramo taj suncobran i biće vam onda dobro ..."

 

Naravno, nisam prihvatio tu ideju i samo sam otišao. I kupio 307 HB, visok 151 cm  :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
U Solunu sam viđao baš dosta tih Puma. Deluje jako skladno spolja, unutra su mogli za nijansu da urade dizajn samih instrumenata! Mada u tim dimenzijama, a računajući i post prodaju Kamik je Best Baj!
Kakav Kamiq, sa onim jadnim tsi motorima, nema šta da traži pored Hyundai mpi motora, jedini od stare garde koji još mogu da se kupe, u oba brenda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od aktuelnih Hyundai atmosferaca, imao sam prilike da vozim 1,2 MPI sa 84 ks 5MT (u i10), 1,4 MPI sa 100 ks 6MT (u Bayonu) i 1,5 DPI 110 ks 6MT (u i30).

Po pitanju potrošnje, nekako me razočarao samo 1,2 MPI u i10. Po svemu ostalom, to je bio autić za preporuku. I povremeno razmišljam, onako intimno, kada bih sebi uzimao i10, uzeo bih ga sa 1,0T od 100 ks. Mada bi me baš mnogo nerviralo što je sa 5MT, a sada vidim i da je kao MY2024 dosta "ekološki ubiven" . Ubrzanje od 11,4 i Vmax od 175 km/h za vozilo koje prazno (i bez vozača) ima samo oko 950 kg. Pri čemu je FL verzija MY2023 uz 1,0 T-GDI imala Vmax 185 km/h i ubrzanje od 10,5 sec.

A nervitalo bi me i što ima točkove od 16" sa vrlo niskim gumama (195/45 R16).

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
I pozadi dosta sužen krov.
Ja sa 193 cm ne mogu pozadi da sednem u C5 AirCross, a mogu pozadi da sednem za broj manji C3 AirCross. Jer, C3 AirCross je "kocka" i nema sužen krov. U C5 AirCross meni pozadi glava bočno udari u krov, zbog njegove suženosti u gornjem delu.
Ali zaa oorodicu sa više dece, male pogotovo i još ako su potrbni busteri, dodatna sedišta, idealan.

Sent from my SM-A546E using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...