marko.jovanovic 925 Posted November 24, 2016 Ahahha, sećam se, odgledao sam ga par puta, u X6 su inače bili klasične batice koje voze taj tip vozila, izađu iz krivine, i bojketov kupe mu pobegne u tačku A ovi u X6 psuju ko kočijaši. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted November 24, 2016 Tačno tako...ali poenta je da je Bojketov Coupe mogao tako tanano i lagano da šiba kroz krivine...pa čula mu se guma nije nigde da škripi, dok je X6 zavijao. Kakav bre X6, protiv fizike se ne može. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted November 24, 2016 Rekoste SUV i sneg? Ja lično slikao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 26, 2016 Render: Alfa Romeo Stelvio Spider Alfa Romeo je tek predstavio svoj prvi SUV Stelvio, koji se oslanja na ekspertizu FCA kompanije u ovoj oblasti. Predstavljeno tokom Salona automobila u Los Anđelesu 2016. i nazvano po jednom od najvećih puteva na svetu, Stelvio prelazu u Italiji, ovo vozilo sada se našlo predmetom kontroverznog rendera čiji autor je ''X-Tom''. Kao što se može pretpostaviti na osnovu Spider oznake, Stelvio je izgubio krov i sada deluje nalik rivalu Range Rover Evoque kabrioleta. Takav model ne postoji u planovima FCA, ali ne bi bilo loše da ovaj britanski model ima interesantnog rivala. U međuvremenu, Alfa prikazuje svoj SUV u Los Anđelesu, a prve isporuke u Americi očekuju se sredinom iduće godine, što znači da će ovaj automobil najverovatnije biti viđen i na drugim velikim automobilskim događajima do tad. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
dj90 5 Posted November 28, 2016 ne volim suvove ali ovaj ne izgleda loše kolika li će cena biti Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted December 1, 2016 Stevica za razliku od Giulie ide serijski sa xenonima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted December 1, 2016 A sto nema led svetla??? Kao da fiat/alfa namerno zaostaje u led tehnologiji... Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted December 1, 2016 ma koji ce im,imaju dizajn koji cepa sve redom,Italijani su uvek bili i ostace sto se tice dizajna,a ostalo je manje bitno A Stelvio je vrhunska Alfa siguran sam Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted December 1, 2016 38 minutes ago, lufti said: A sto nema led svetla??? Kao da fiat/alfa namerno zaostaje u led tehnologiji... A znaš tko proizvodi Matrix LED za Audie ili novu Astru? Tri puta pogađaj. Objašnjenje zašto Giulia ima xenon je dano. Da je ova generacija xenona efikasnija od LED-a koji su mogli staviti. Tako rekao Nijemac koji je na čelu tehnike za FCA. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted December 1, 2016 Ko proizvodi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted December 1, 2016 (edited) jel nemA led ,a izgleda zajebalo vek Edited December 1, 2016 by silenci Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted December 1, 2016 (edited) 18 minutes ago, Bingodalton said: Ko proizvodi? Automotive Lightning, vlasnik Magneti Marelli... Znači sve je to FCA. Edited December 1, 2016 by N.N. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted December 2, 2016 (edited) 12 hours ago, N.N. said: Da je ova generacija xenona efikasnija od LED-a koji su mogli staviti To objasnjenje ne pije vodu.... Da je xenon efikasniji od led tehnologije, zasto bi toliko proizvodjaca ulagalo ogroman novac u razvoj nove tehnologije i stavljalo diode u svoje premium modele (bar na pocetku) umesto da unaprede xenon svetla... Druga stvar, ono sto se moze postici led tehnologijom u smislu inteligentnog osvetljavanja puta sa xenonima nije moguce... Treca stvar, led tehnologija je dugotrajnija od xenonskog osvetljenja... Uostalom, zasto su onda upotrebili led na ostatku automobila???? Ne mislim da je xenon svetlo lose, naprotiv, samo mi nije jasna politika nedostupnosti najnovije tehnologije kupcima koji mogu da je priuste... Edited December 2, 2016 by lufti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted December 2, 2016 Nisi skontao. Pa FCA jre za*ebao sve njih. I sad su napravili gresku, otkrili su se da su Xenoni bolji od LED i da nece da ih ugradjuju. Sad ce i drugi odustati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted December 2, 2016 Brera na steroidima. Lepo izgleda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted December 2, 2016 On 12/2/2016 at 9:48 AM, lufti said: To objasnjenje ne pije vodu.... Da je xenon efikasniji od led tehnologije, zasto bi toliko proizvodjaca ulagalo ogroman novac u razvoj nove tehnologije i stavljalo diode u svoje premium modele (bar na pocetku) umesto da unaprede xenon svetla... Druga stvar, ono sto se moze postici led tehnologijom u smislu inteligentnog osvetljavanja puta sa xenonima nije moguce... Treca stvar, led tehnologija je dugotrajnija od xenonskog osvetljenja... Uostalom, zasto su onda upotrebili led na ostatku automobila???? Ne mislim da je xenon svetlo lose, naprotiv, samo mi nije jasna politika nedostupnosti najnovije tehnologije kupcima koji mogu da je priuste... Fiat ta svjetla proizvodi skoro za sve... Uključujući taj Audi. Sumnjam da se puno odlučuje za Matrix LED. Jako skupa opcija, većina ih završi na običnim Full LED. Full LED ne mora biti ništa bolji od AFS Xenona. Eventualno može imati za neke veći marketinški značaj. No nuditi 4 ii 5 različitih prednjih farova je obična glupost i rasipanje para. Čak i 3 opcije kao na Giuliji su dosta. Tako da će Stelvio te opcije još smanjiti i imati ćeš vjerojatno Xenon i Xenon sa AFS-om. I to ti je to. Drugo. Fiat ima jako točne podatke koliko točno Audi proda Matrix LED svjetala. I čini se da je to iznimno malo da bi opravdalo ulaganje. Sve to skupa ne znači da u budućnosti neće biti Full LED svjetala na vozilima FCA grupacije. U biti već ih ima, a biti će ih i više. No onda na takvim modelima vjerojatno neće ni biti Xenona kao opcije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted December 2, 2016 U Auto Klubu je intervju jednog od menadzera razvoja nove Astre i Insignie i kaze da je 30% svih prodatih Asri opremeljeno Matrix svjetlina, a oni su racunali da ce to biti oko 10%. Kada smo kod novih tehnologija Audi je razvio Laser Matrix svjetla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 6, 2016 Jedna dobra tema oko svih tih tehnologija svetala: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/53630-farovi-koji-ne-zaslepljuju-laserska-svetla-led-svetla/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1603 Posted December 12, 2016 On 11/21/2016 at 7:33 PM, Bingodalton said: Trend je takav da raste prodaja SUV vozila i kupuju ih oni kojima dzip i ne treba. Kupuju zato što svi trče za trendovima i zato što je poplava SUV-ova na tržištu Elem da se vratimo na Stelvio, meni ovaj njihov SUV izgleda kao da su promašili priču, nekako mi je bezličan, nekako kao da se sportska marka ne snalazi u drugoj zoni takmičenja a to je visoko sedenje i masivna karoserija Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted December 12, 2016 @srdjos Zbunjujes coveces, jel prvo naprave SUV-ove pa bude poplava istih i onda ih kupuje, jer sta ce drugo ili se ljudima dopadaju, pa ih sada svaki brend ima i to po vise komada i oblika? Ko hoce da proda treba pazljivo da prouci psihologiju kupaca, tj potencijalnih musterija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1603 Posted December 12, 2016 @Bingodalton vec neko vreme je trend takav da SUV-ovi se vec dobro prodaju da neki proizvodjaci ukidaju kategorije tipa kabriolet ili D segment. Italijani su debelo zakasnili u toj prodaji tako da dzabe im sad psihologija kupaca Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted December 12, 2016 2 hours ago, srdjos said: Kupuju zato što svi trče za trendovima i zato što je poplava SUV-ova na tržištu Elem da se vratimo na Stelvio, meni ovaj njihov SUV izgleda kao da su promašili priču, nekako mi je bezličan, nekako kao da se sportska marka ne snalazi u drugoj zoni takmičenja a to je visoko sedenje i masivna karoserija Ali Stelvio i ide na priču da ima samo visoko sjedenje. Oni ne idu na priču masivnosti itd. Njima je vozačko iskustvo #1. Vidjet ćemo što će brojke sa testova reći. To će jako puno otkriti. A onaj drugi dio da Talijani kasno ulaze. I da i ne. Da ako gledaš apsolutno. Ne ako gledaš da je tako u zadnje dvije godine nastupi veći boom prodaje SUV-ova u Europi i da tek sada dosta brandova ulazi u te klase. Uostalom prva generacija Tiguana je bila pomalo ćorak. Sada kada su spustili masu, napravili ga nižim i poboljšali koeficijent otpora zraka, imam slučaj da npr. i u Italiji i u Njemačkoj Tiguan ide bolje od Passata. To ranije nije bio slučaj. Sve sada ovisi o cijeni. Može li potencijaln kupac D segmenta baciti svoje novce na Stelvio ili je pak toliko skup da je to uži krug kupaca E segmenta. Svakako je jasno da zbog položaja, iskoristivijeg utovarnog prostora, uvijek skoro SUV cilja na segment veći sedan/karavan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1603 Posted December 12, 2016 Pa zato i kazem za Alfu, hoce deo trzisnog kolaca jer ekspanzija SUV modela je evidentna vec par godina i sad, kad se trziste vec podelilo, naprave bezlican SUV a Alfa 101% sportska marka Elem, malo off topica, vrhunac je bio kad sam video u NS-u Audi Q7 spusten. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 13, 2016 On 12/12/2016 at 3:23 PM, srdjos said: kad se trziste vec podelilo, naprave bezlican SUV a Alfa 101% sportska marka Pa, ako je na išta ciljano kada je pravljen ovaj Alfin SUV, to su njegove performanse...baš je ne 101%, nego 120% u skladu sa imidžom brenda. Quote Share this post Link to post Share on other sites