neshaoct 9592 Posted January 23, 2017 Otvorena knjiga narudžbina za Alfa Romeo Stelvio First Edition Alfa Romeo je u prodaju pustio svoj prvi ikada SUV model Stelvio, a na novim slikama možemo videti kako izgleda u standardnoj verziji pokretanoj 2.0 turbo motorom od 280KS. U Evropi je Alfa otvorila knjige narudžbina za model Stelvio i to odmah u posebnoj ''First Edition'' verziji. To znači da veličanstvena Alfa na visokim nogama prvim kupcima dolazi na točkovima od 20 inča, sa lakiranim kleštima kočnica, Bi-Xenon svetlima, okvirima stakala izvedenim u hromu i još nekim manjim šminkerskim detaljima poput osvetljenih ručica na vratima. U unutrašnjosti će prve kupce dočekati kožna, elektrikom pokretana sedišta, aluminijumske pedale, detalji od pravog drveta i 8.8-inčni infotainment ekran. Pogonski agregat za ''First Edition'' je isključivo 2.0 litarski turbo benzinac od 280KS i 400 Nm, uparen s 8-stepenim automatikom, dok oznaka Q4 označava pogon na sva četiri točka. Stelvio nije potentan poput Quadrifoglio verzije ali nije ni mekušac: do 100 km/h iz stajanja stiže već za 5.7 sekundi i vozi do 230 km/h maksimalne brzine. Cena: 60.000 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milan_B 2 Posted January 26, 2017 Stelvio vs SUV medi premium, PREZZI A CONFRONTO: ➤ 53.250 euro - Volvo XC60 T5 AWD Geartronic R-Design ➤ 55.300 euro - Lexus NX Hybrid 300h Luxury 4WD ➤ 55.850 euro - BMW X3 xDrive 20i Msport➤ 57.300 euro - Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition ➤ 57.450 euro - Audi Q5 2.0 TFSI Business Sport quattro S tronic ➤ 57.905 euro - Mercedes-Benz GLC 250 4Matic Premium ➤ 58.500 euro - Land Rover Discovery Sport 2.0 Si4 HSE 4WD ➤ 58.667 euro - Porsche Macan ➤ 69.100 euro - Jaguar F-Pace 35t R-Sport AWD AutoSUV medi premium, POTENZA A CONFRONTO: ➤ 184 CV - BMW X3 xDrive 20i Msport ➤ 197 CV - Lexus NX Hybrid 300h Luxury 4WD ➤ 211 CV - Mercedes-Benz GLC 250 4Matic Premium ➤ 240 CV - Land Rover Discovery Sport 2.0 Si4 HSE 4WD ➤ 245 CV - Volvo XC60 T5 AWD Geartronic Summum ➤ 252 CV - Audi Q5 2.0 TFSI Business Sport quattro S tronic ➤ 252 CV - Porsche Macan➤ 280 CV - Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition ➤ 340 CV - Jaguar F-Pace 35t R-Sport AWD AutoSUV medi premium, ACCELERAZIONE A CONFRONTO (0-100 km/h)➤ 5,7 secondi - Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition ➤ 5,8 secondi - Jaguar F-Pace 35t R-Sport AWD Auto ➤ 6,3 secondi - Audi Q5 2.0 TFSI Business Sport quattro S tronic ➤ 6,5 secondi - Porsche Macan ➤ 7,2 secondi - Volvo XC60 T5 AWD Geartronic Summum ➤ 7,3 secondi - Mercedes-Benz GLC 250 4Matic Premium ➤ 8,2 secondi - BMW X3 xDrive 20i Msport ➤ 8,2 secondi - Land Rover Discovery Sport 2.0 Si4 HSE 4WD ➤ 9,2 secondi - Lexus NX Hybrid 300h Luxury 4WDSUV medi premium, LUNGHEZZA A CONFRONTO: ➤ 4.599 mm - Land Rover Discovery Sport 2.0 Si4 HSE 4WD ➤ 4.630 mm - Lexus NX Hybrid 300h Luxury 4WD ➤ 4.644 mm - Volvo XC60 T5 AWD Geartronic Summum ➤ 4.656 mm - Mercedes-Benz GLC 250 4Matic Premium ➤ 4.657 mm - BMW X3 xDrive 20i Msport ➤ 4.663 mm - Audi Q5 2.0 TFSI Business Sport quattro S tronic➤ 4.687 mm - Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition ➤ 4.697 mm - Porsche Macan ➤ 4.731 mm - Jaguar F-Pace 35t R-Sport AWD Auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted February 11, 2017 Danas je na Baloccu bilo predstavljanje Stelvia za 150 Instagram fanova. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted February 20, 2017 (edited) Performanse i cijene u Italiji vs konkurencija: Doduše bolja bi za usporedbu bila 180 KS verzija za koji još nema cijene. Edited February 20, 2017 by N.N. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted February 21, 2017 https://twitter.com/ST_Driving/status/834064899898822656/photo/1 Kaže: If you drive or are buying an SUV, you should read our review of the new Stelvio, from @alfa_romeo. It's good. Live first thing tomorrow. Za njih inače piše Clarkson. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted February 22, 2017 http://www.evo.co.uk/alfa-romeo/stelvio/18920/new-alfa-romeo-stelvio-2017-review-is-alfas-new-suv-as-good-as-we-hoped http://www.autocar.co.uk/car-review/alfa-romeo/stelvio/first-drives/alfa-romeo-stelvio-20-280-super-awd-2017-review http://www.autoexpress.co.uk/alfa-romeo/stelvio/98685/new-alfa-romeo-stelvio-2017-review http://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/alfa-romeo/alfa-romeo-stelvio-2017-prototype-review/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted February 24, 2017 (edited) Alfa Stelvio, redefinicija SUV segmenta Kao što znate ovih dana je predstavljena europska verzija novog, ujedno i prvog, Alfin SUV imena Stelvio. U talijanske i švicarske salone stiže već ovaj vikend gdje će se moći isprobati 2.0 benzinac sa 280 KS. Ujedno se već može naručiti i 2.2 dizel sa 210 KS. Kroz sljedećih par tjedana će se moći naručiti i benzinac sa 200 KS kao i osnovni dizel sa 180 KS. Baš će taj dizel sa 180 KS ujedno biti i jedini koji se moći naručiti bez Q4 pogona. Za sve motore jedina opcija je provjereni ZF 8HP automatik. Na europsko tržište najjača Quadrifoglio verzija stiže tek krajem ove godine. Sam Stelvio ima 65 mm veće odstojanje od tla naspram Giulie, a vozačka pozicija je 190 mm viša. Kako bi se to kompenziralo korištene su tvrđe opruge i nešto skuplji elementi ovjesa naspram Giulie, a naravno tu je i nešto širi trag kotača. Za nižu težinu su blatobrani, vrata kao i vrata prtljažnika od aluminija. Ovo zadnje kod Giulie nije slučaj jer kako kažu premali je da donese uštede. Kardan je od karbona što je uštedilo daljnjih 15 kg. Deklarirani Cx je manji od 0.30. No ono što se dugo čekalo je prvi pravi potpuno test. I mora li reći da me sam rezultat pozitivno iznenadio. Upravljanje je perfektno i stvarno nema razloga da tu bude Giulia SW. Giulia Veloce sa 2.0 od 280 KS je na stazi Vairano Handling išla 1:23.35. Stelvio sa istim motorom i iako je mjereno oko 100 kilograma teži ide 1:23.73. Što daje veću važnost rezultatu su zimske Pirelli gume dimenzija 255/45 R20. Većine direktne konkurencije je četiri do pet sekundi sporija. Jedini na ovoj razini je Porsche Macan Diesel S sa do u desetinku identičnim vremenom. No treba uzeti u obzir da je on puno tvrđe podešen, da ima PASM ovjes, da je sa jako širokim 265/45 prednjim i 295/40 stražnjim gumama. Očekujem skoro test 2.2 dizela sa 210 KS i on ako je gledati po vremenima Giulie ne bi trebao biti sporiji od 1:25.00, zapravo je za očekivati ispod 1:24.50. Sa ovim je Alfa uistinu redefinirala ovaj segment i ponudila vozilo koje se po vozačkim osobinama nema čega sramiti pored bilo koje limuzin preuzeto sa - blog.dnevnik.hr/fcagrupa Edited November 14, 2020 by neshaoct prebacio slike na FLCS server Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted February 28, 2017 Boje dostupne u startu i onda Montecarlo plava, zelena, smeđa i Silverstone srebrena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 3, 2017 What Car? video: Proba Alfa Romeo Stelvio Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 6, 2017 Test Alfa Romeo Stelvio Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 10, 2017 Alfa Romeo Stelvio (280KS) ubrzanje 0-100 km/h Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 10, 2017 Alfa Romeo Stelvio na sajmu u Ženevi 2017. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted March 13, 2017 (edited) Sve cijena za Stelvio u Italiji. Sa istim motorom, opremom i mjenjačem 3000 eura više nego Giulia. Novost je 2.0 benzinac sa 350 KS. Stelvio a Benzina - Stelvio 2.0 Turbo 200CV AT8 Q4 Stelvio 45.500 euro - Stelvio 2.0 Turbo 200CV AT8 Q4 Super 48.250 euro - Stelvio 2.0 Turbo 280CV AT8 Q4 Super 52.800 euro - Stelvio 2.0 Turbo 280CV AT8 Q4 Executive 55.550 euro - Stelvio 2.0 Turbo 280CV AT8 Q4 First Edition 57.300 euro - Stelvio 2.0 Turbo 280CV AT8 Q4 Veloce 57.300 euro - Stelvio 2.0 Turbo 350CV AT8 Q4 Veloce 61.300 euro - Stelvio 2.9 Turbo 510CV AT8 Q4 Quadrifoglio 84.000 euro Stelvio a Gasolio - Stelvio 2.2 T.diesel 150CV AT8 Stelvio 41.000 euro - Stelvio 2.2 T.diesel 150CV AT8 Business 43.300 euro - Stelvio 2.2 T.diesel 150CV AT8 Super 43.750 euro - Stelvio 2.2 T.diesel 180CV AT8 Stelvio 43.500 euro - Stelvio 2.2 T.diesel 180CV AT8 Business 45.800 euro - Stelvio 2.2 T.diesel 180CV AT8 Super 46.250 euro - Stelvio 2.2 T.diesel 180CV AT8 Q4 Stelvio 46.000 euro - Stelvio 2.2 T.diesel 180CV AT8 Q4 Business 48.300 euro - Stelvio 2.2 T.diesel 180CV AT8 Q4 Super 48.750 euro - Stelvio 2.2 T.diesel 180CV AT8 Q4 Executive 51.500 euro - Stelvio 2.2 T.diesel 210CV AT8 Q4 Business 50.800 euro - Stelvio 2.2 T.diesel 210CV AT8 Q4 Super 51.250 euro - Stelvio 2.2 T.diesel 210CV AT8 Q4 Executive 54.000 euro - Stelvio 2.2 T.diesel 210CV AT8 Q4 Veloce 55.750 euro Edited March 13, 2017 by N.N. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 14, 2017 Test Alfa Stelvio FULL REVIEW Racetrack vs Giulia Quadrifoglio Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 14, 2017 Alfa Romeo Stelvio ostavlja bez daha, vidimo se na sajmu automobila u Beogradu 2017. Novi Alfa Romeo ostavlja bez daha, čiste emocije - Upoznajte Stelvio emocije na ovogodišnjem sajmu automobila u Beogradu. Prvo Alfa Romeo SUV vozilo je rođeno i donosi uzbudljiv osećaj vožnje, izvanredne performanse i sportski stil. Po prvi put u istoriji dužoj od jednog veka, ove karakteristične crte pravog “Alfa Romeo duha” su sada objedinjene u jednom SUV vozilu. Njegovo ime je Alfa Romeo Stelvio a njegov cilj je da ispiše nova pravila u segmentu premijum SUV vozila srednje veličine. Svi zainteresovane pozivamo da od 24.03 do 02.04.2017 posete Beogradski sajam automobila, i upoznaju ovaj model. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 15, 2017 CarFection video: Test Alfa Romeo Stelvio Quote Share this post Link to post Share on other sites