banjo1990 264 Posted December 14, 2016 Meni u Quadrifoglio verziji izgleda odlično, da ne kažem spektakularno. Jasan je Alfin pečat, i iako ima stilske osobine kao i Giulia, auto izgleda perfektno. Videćemo kako će regularne verzije proći. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1599 Posted December 15, 2016 On 12/13/2016 at 7:34 PM, neshaoct said: Pa, ako je na išta ciljano kada je pravljen ovaj Alfin SUV, to su njegove performanse...baš je ne 101%, nego 120% u skladu sa imidžom brenda. Otkad SUV vozila i sportska voznja idu zajedno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted December 15, 2016 (edited) SUV=Sport Utility Vehicle, ipak je ovo 21. vek i nekada nespojive stvari su danas svakodnevica... Licno smatram da je alfin terenac trenutno najlepsi na trzistu, sto ce jos vise doci do izrazaja medju ostalim automobilima kada se bude pojavio na ulicima, mada o ukusima ne vredi raspravljati... Edited December 15, 2016 by lufti Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted December 15, 2016 On 12/15/2016 at 10:59 AM, srdjos said: Otkad SUV vozila i sportska voznja idu zajedno? Od ovog modela. Rekao sam ako brojke te potvrde nema sumnje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted December 15, 2016 Tako isto i od našeg premijera počinje sva istorija Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted December 15, 2016 Ocekivana cena za ovo vozilo je oko 70 000$! Neka im je sa srecom sa ovom cenom. I Giuliu su debelo precenili, a deluje mi da ce i ovde biti isli slucaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted December 15, 2016 Za koje? Za Quadrifoglio? Pa teško bi bilo očekivati manje. Evo npr. Giulia Quadrifoglio u SAD-u $72,000 i to je dosta više nego BMW M3, ali kada na M3 nadožuntaš sličnu opremu onda on bude dosta skuplji. Sve je ovisno o tome kako se gleda. Jednostavno je iluzorno da npr. Giulia bude jeftinija od Tiguana, jednako kao što je bilo to isto za Giuliu naspram Passata. Nego čini se da je bilo europsko ili barem talijansko predstavljanje, pretpostavljam za dilere: Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted December 15, 2016 Ali zbog toga se ljudi nece odlucivati na Alfu. Evo ja sam bas zeleo Giuliettu da vozim, ali razum je pobedio i uzeh vozilo iz suprotnog tabora zbog odnosa ulozeno/dobijeno. Znam za slican primer gde je i covek hteo Giuliu pa odustao zbog cene. Generalno mi se ne svidja smer u kome FLA grupacija ide u poslednje vreme. Shvatam ja da zele da budu ekskluzivniji, ali nekako su najdalje dogurali sa cenama za sad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1599 Posted December 15, 2016 Imas FIata za siroke narodne mase 3 hours ago, lufti said: SUV=Sport Utility Vehicle, ipak je ovo 21. vek nazvace oni taj segment kako hoce, samo da poboljsaju prodaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted December 15, 2016 @igor0511 Stvarno ne znam kolike su cijene kod vas i za što si se odlučio. Ja kada dajem neke komentare se isto tako ne referiram na Hrvatsku nego na par najvećih europskih tržišta. Kada pogledaš općenito cijene onda mislim da su one od strane FCA sasvim konkurentne. Giulia je u procesu ponovnog stvaranja imidža i prodajne mreže na globalnom nivou. O nekakvim prodajnim rezultatima ćemo tek moći raspravljati u drugoj polovici sljedeće godine i morali bi pri tome uzimati globalne rezultate prodaje. Cilj nije (pre)velik. Isto vrijedi za Stelvio sa odmakom od pola godine. Ali apsolutno se ne slažem da strojarski tehnološki dragulj što Giulia jest ima nižu cijeno od podgrijanog Golfa u vidu Passata. OK, ako se kupuju auti na kile. @srdjos Fiat za široke mase? I da i ne. Vidim da im prodaje onih koji nisu, a to su 500 i 500X, sasvim solidno ide. Štoviše poslovni rezultat kaže da FCA u Europi u ovom trenutku financijski bolje stoji nego recimo GM (Opel) ili Ford. Vidjet ćemo što budućnost nosi. Nekako mi se čini da po njima nove automobile kupuje ili bogati ili siromašni, ovo između je zamrlo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted December 15, 2016 (edited) 22 minutes ago, N.N. said: @igor0511 Stvarno ne znam kolike su cijene kod vas i za što si se odlučio. Ja kada dajem neke komentare se isto tako ne referiram na Hrvatsku nego na par najvećih europskih tržišta. Kada pogledaš općenito cijene onda mislim da su one od strane FCA sasvim konkurentne. Pa gledao sam ono sto mi je dostupno Dzabe mi sto je, mozda, jeftiniji u Italiji kada ja ne mogu tamo da odem i kupim auto (barem ne bez gomile drugih troskova). A uzeo sam Leon 2.0 tdi FR sa panoramom, sportskim vesanjem i full led osveteljenjem za cenu koliko bi me kostala klot Giulietta 2.0 mjet. Nije bila Alfa bas konkurentna u ovom slucaju. Edited December 15, 2016 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted December 15, 2016 Pa pazi, potpuno si u pravu ako mene pitaš. Ako si se uopšte dvoumio između Seata i Alfe, svakako da je mnogo bolje što si uzeo Seata, jer kada se Alfa uzima onda moraš jasno da želiš taj auto bez obzira na okolnosti. Leon je jako dobar auto, i poprilično mi se sviđa, ali ja lično u tom segmentu teško da bih išta drugo sem Alfe vozio. U kući su mi pored Alfe dva Vagenova proizvoda, i nekako ni u jednom trenutku prema tim autima nisam osetio ništa više od običnog prevoznog sredstva. Kada se osvrćeš na opremu, pogledaj šta nudi jedan bezdušni Golf i za koju cenu? Moj stric ima Audija A6, kraj 2010 g., i nema putni računar recimo... Giulietta i u klot verziji ima led dnevna svetla, i full led zadnja, ima DNA promenu režima takođe u klot verziji, sa čim ne može da se pohvali ni jedan auto u klasi, i ako košta toliko koliko košta, za to postoji razlog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted December 16, 2016 @banjo1990 ja sam dobio full led, drive mod, sportsko vesanje, panoramu, 18" gume i jos gomilu stvari za cenu Giuliette 2.0 sa 16" felnama. Volim ja Alfu, ali nije bila ni konkurenta u ovoj soluciji Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 16, 2016 Šta radi ''drive mod'' u Leonu? Dozvoli na par sekundi veći boost, ili...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted December 16, 2016 (edited) Koliko ja znam ima kontrolu esp, asr, volan moze da bude tvrdji, klima agresivnija, veci booost, menja boju ambijentalnog osvetljenja..ne znam da li ima jos nesto, nisam jos ni iscitao sve opcije Tvrde ljudi da ima i aktuator za zvuk u sport modu. Test primerak je imao, za moj ne znam Otprilike to ovako izgleda i svaki mod ima svoja podesavanja: Edited December 16, 2016 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 16, 2016 Pa, iščitaj da znamo... Alfin DNA: Quote Natural Natural mode is designed for everyday use with gearshift parameters configured for maximum comfort and smoothness. In Manual mode, Auto-Up and Auto-Down functions shift at just the right engine speed. The Alfa Romeo Electronic Q2 differential only cuts in during a significant loss of grip. Dynamic Dynamic mode helps deliver great driving performance with near-instant accelerator response and reduced gearshift times of up to 25%. The Electronic Stability Control (ESC) system only intervenes when drift angles put the car at risk. All-Weather All-Weather mode ensures maximum safety under adverse weather conditions with gentle accelerator response. The Anti-Slip Regulation (ASR) system prevents skidding by modifying power to match road speed during loss of grip. Race Alfa Race is the most extreme performance mode. By minimizing the interventions of electronic systems, it leaves the driver in complete command. Electronic Stability Control (ESC) only intervenes during aggressive braking. Anti-Slip Regulation (ASR) is deactivated under acceleration and braking, while Alfa Romeo’s Q2 differential control system remains active for fast exits from bends. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted December 16, 2016 (edited) Nisam još preuzeo uputstvo A i rekoh ionako ga ne bih čitao, brzine idu u H i to je to Edited December 16, 2016 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted December 16, 2016 Daj predstavi tu makinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted December 16, 2016 Čekam da vidim dnevno svetlo pa da je islikam Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1599 Posted December 17, 2016 On 12/15/2016 at 3:21 PM, N.N. said: Fiat za široke mase? I da i ne. Vidim da im prodaje onih koji nisu, a to su 500 i 500X, sasvim solidno ide. 500x u rangu sa ostalim iste klase, nista posebno što se tiče cene. sad imaju Tipa i 500L za siroke narodne mase Najteze ce biti da se ljudi naviknu da Alfa kosta s obzirom da su je zadnjih 15-20 god kupovali za saku eura Nije im je bitna proslost marke nego stanje u novcaniku Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted December 18, 2016 @srdjos Ne znam kako je kod vas ali kada sam ja zadnji put gledao cijene sam vidio da 500X starta blizu 20k eura i da je na većini europskih tržišta to tako. Lijepi iznos više nego li je start za Captur i slične konkurente u nazivno istoj klasi B crossovera. Za šaku eura nova Alfa? Teško i nekada davno. Činjenica da je tada bila u nekom raskoraku između brandova za mase i brandova tipa BMW-a ili Mercedesa. Ali ja se isto tako sjećam da je tada i Audi često bio u tom raskoraku. Danas je situacija malo drugačija i neke početne cijene tj. razlika službene početne cijene recimo BMW Serije 3 i npr. Ford Mondea... I onda je nekako normalno za očekivati da i Alfa skoči cijenom jer nema gdje. No za postići određene prodajne brojke tu sada nije samo Europa nego praktično cijeli svijet. Ne znam koliko pratiš no Sergio je jasno rekao da je neki idealan cilj barem 80k Giulia godišnje na globalnom nivou i to ovih u limuzinskoj varijanti. Po mom mišljenju to i nije tako puno. Vidim da se sada i prodaja u Europi diže i da je bila na oko 2000 prošli mjesec, a vjerujem da će ići još gore. Ako tako ide iz mjeseca u mjesec evo ti samo tu Giulie na sigurnih ~30,000 godišnje bez ostatka svijeta. Njima je to kažem dosta ako je prodajna cijena prava, a za sada to i je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1599 Posted December 19, 2016 (edited) On 12/18/2016 at 2:36 PM, N.N. said: Ne znam kako je kod vas ali kada sam ja zadnji put gledao cijene sam vidio da 500X starta blizu 20k eura i da je na većini europskih tržišta to tako. Lijepi iznos više nego li je start za Captur i slične konkurente u nazivno istoj klasi B crossovera. Kod nas 500x cene krecu od 16k eura, Captur krece od 15k, a više bi ga ubacio u rang sa Nissan Juke-om a on je krece od 15300e. Dakle, neki prosek za siroke narodne mase, verujem da je tako i na drugim trzistima Edited December 19, 2016 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted December 19, 2016 Koji motor ide u Captur? Joke ima poprilično potentni 1.2 turbo koji je jako živahan u sport modu, a i bez obzira šta ljudi pričali o njemu ima poseban i jedinstven šmek. Od Fiata bih ja pre pogledao Renegade pošto mi je daleko lepši od X-a. A u SUV klasi bi mi prvi izbor bio novi Seatov džip iliti Tiguan za sirotinju Dobio sam i inside scoop da neće biti mnogo skup, a imaće baš finu opremu. Quote Share this post Link to post Share on other sites