YUgisa 2528 Posted March 7, 2016 Ili smo se malo raspekmezili, mom caletu nista ne fali, a vozio je u zivotu samo dva auta, Z101 i Renol 11, a imao je slomljenu kicmu i 6 meseci bio nepokretan tj prikovan za krevet. U svakom slucaju, pogledajte bilo koji malo ozbiljniji SUV i videcete da se novinari najcesce zale na losu udobnost jer da bi toliku masu zadrzao na toj visini, potrebno je tvrdje oslanjanje Zato kazem da je karavan, sigurno bolji izbor nego SUV, pruza sve sem veceg ega... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted March 7, 2016 Pa dobro sad... Mogli bi onda i dalje da se kupamo u buretu ili koritu, pa ipak ne radimo to Nije stvar da se neko raspekmezio, već mogućnost da sebi olakšaš život ako si u mogućnosti. Ako kažeš da se isto ulazi u RAV4 i u BMW trojku, ja ti ne verujem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted March 7, 2016 (edited) Zaboravili ste na bezbednost koja je u tim vozilima daleko vece. Edited March 7, 2016 by Dante Bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 7, 2016 Yugisha pričaš kao i za dizelaše. Evo ja bi već sutra kupio Qashqai, Freemont ili Tupson. I naravno sa nekim napucanim dizel motorom. 4x4 nije neophodan jer mi zatreba jednom ili dva puta godišnje. Ono što mi je prednost kod njih je prvo visina sedenja samim tim bezbednija u odnosu na druga niža vozila, ta visina se ogleda i u daleko lakšem ulaženju i izlaženju iz vozila. Druga stvar višljom pozicijom sedenja dobijaš daleko više unutrašnjeg prostora kao i prostraniji gepek. Višlja pozicija gepeka donosi i lakši istovar stvari i lakše baratanje / jedini nedostatak je što to što se utovaruje mora da se digne na nešto veću visinu. Druga stvar što se retardi koji voze ta veća vozila tako bahato ponašaju u saobraćaju. Ali opet kola za to su najmanje kriva. Uzgred BMW X6 nije imao tržište niti konkureciju i sve je iznenadio. Konkurenciju neprijatno. I na ulici jeste pojava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 7, 2016 Pa za 10 godina kad budete svi vozili SUVove, bicete svi na istoj visini i jednako bezbedni kao i da vozite niske aute Usustini tesko ce me neko ubediti u suprotno jer za razliku od vecine, ja patim od kompleksa da bude sto manji auto, ja sam pre Yuga, hteo Minija, odustao sam od njega samo zbog ogranicenih mogucnosti u Srbiji, istina, sa sadasnjim (ne)znanjem, zbog odredjenih konstruktivnih karakteristika, drago mi je da sam se odlucio za Yugo... U svakom slucaju da ne duzim i ne skrecem dalje sa teme, moje misljenje je izneseno (ima tu jos stvari ali nije bitno) i nece se promeniti ali slozimo se da se ne slazemo jer meni su toliko ogavni da necu ni da trosim dalje reci Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted March 7, 2016 Hahaha, na svakoj temi jugisa mora da izjavi " Tesko ce te me ubediti" , ja sam uvek kontra ali ispravan Pa bre sedni nekad majar u Touareg sa vazdusnim ogibljenjem pa mo kazi dal je tvrd, neudoban, glomazan, trom i sta god Da ne pricamo o Range R., Land R. I ostale prave dzipove. Nemoj da kao reper uzimas Dacije , Kie i sl. rekoh jos i prosli put. Ja mogu da te razumem da ti deluju u prolazu glomazno, robusno i da mislis da se to tesko vozi i sl.ali u stvari nemas pojma koliko je lako i sa uzivanjem! Isto npr. kao kad bih ti rekao da je sto puta lakse da vozis npr. Mercedes E klasu u odnosu na neku Astru. Jednostavno, napravljen je za voznju, a ovo drugo je za sirptinju, prevoz jednostavno. Samo toliko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted March 7, 2016 5 hours ago, YUgisa said: Pa za 10 godina kad budete svi vozili SUVove, bicete svi na istoj visini i jednako bezbedni kao i da vozite niske aute Usustini tesko ce me neko ubediti u suprotno jer za razliku od vecine, ja patim od kompleksa da bude sto manji auto, ja sam pre Yuga, hteo Minija, odustao sam od njega samo zbog ogranicenih mogucnosti u Srbiji, istina, sa sadasnjim (ne)znanjem, zbog odredjenih konstruktivnih karakteristika, drago mi je da sam se odlucio za Yugo... U svakom slucaju da ne duzim i ne skrecem dalje sa teme, moje misljenje je izneseno (ima tu jos stvari ali nije bitno) i nece se promeniti ali slozimo se da se ne slazemo jer meni su toliko ogavni da necu ni da trosim dalje reci Jugiša, slažem se sa tobom oko SUV-a. Nikada ne bih to vozio, gade mi se, kao i razni "van" automobili. Ali na račun mini morisa nisi u pravu, vidi ovo: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted March 7, 2016 4 minutes ago, MS PK said: Pa bre sedni nekad majar u Touareg sa vazdusnim ogibljenjem pa mo kazi dal je tvrd, neudoban, glomazan, trom i sta god Da ne pricamo o Range R., Land R. I ostale prave dzipove Vozio sam se u novom ML-u,jel se to racuna? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 7, 2016 3 hours ago, marko.jovanovic said: Ali na račun mini morisa nisi u pravu... Ne kazem ja da nije moguce nabudziti minija, ali uzmi u obzir cenu i poteskoce u nabavci delova. Ja kad sam kupovao auto, na netu sam nalazio samo ljude koji su imali 3 ili vise Minija i pokusavali su da sklope jednog redovnog Da ne duzim i ne smaram, fora mi je mini zbog dimenzija i oko te fore sa menjacem u karteru, ali ostale stvari su mi veca fora kod Yuga Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted March 8, 2016 Jao muka mi je od ovih SUV-a. ... Opet...da ne kvarim temu, ali nisam odoleo ovom "biseru"... bez komentara.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted March 13, 2016 Zanimljivo, proizvodnja Alfa Romeo Stelvia bi trebala krenuti službeno u 11. mjesec(to je plan) iako će sljedeći tjedan izaći prve maskirane verzije na cestu što će reći da je ostalo 6 mjeseci ili manje do toga. To je u skladu sa informacijom koja kruži da će ipak vjerojatno biti prije toga što je planirano. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted March 31, 2016 Vidim da to nisam pisao ovdje. Već neko vrijeme imam info kako je izrađen određen broj (mislim da je 30, ne sjećam se točno) Stelvia sa konačnom karoserijom i da je čak to VP serija, a to će reći ušli smo u zadnjih 6 mjeseci do serijske proizvodnje. Vrlo lako moguće da će Alfa ići agresivno sa cijenom i da će kod tržišta gdje CO2 nije bitan za konačnu cijenu ovo biti prava zamjena za Giuliu SW. Evo sada i slika iz talijanskih medija: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted March 31, 2016 Jel ovo blize BMW X1 ili BMW X3? X3 Wheelbase 2,810 mm (110.6 in) Length 4,652 mm (183.1 in) Width 1,884 mm (74.2 in) Height 1,713 mm (67.4 in) X1 Wheelbase 2,760 mm (108.7 in) Length 4,457 mm (175.5 in) Width 1,789 mm (70.4 in) Height 1,535 mm (60.4 in) Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted March 31, 2016 Pa baza je Giulia, njihove riječi su sitno veći od X3. Daj baš podatke za trag kotača, možeš i Seriju 3 (F30) dodati. Inače taj stari X1 ti je baza doslovno stara Serija 3(E90), i trag kotača u međuosovinski. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted March 31, 2016 @Dante Bg Evo baš dimenzija, a uzet ću za stari X1, aktualni X3, Seriju 3, a naravno i za Giuliu. Čisto vezano za platformu, ništa visina itd. BMW X1 (E84) - međuosovinski 2760 mm - prednji trag 1500 mm - stražnji trag 1529 mm BMW X3 (F25) - međuosovinski 2810 mm - prednji trag 1595 mm - stražnji trag 1610 mm BMW Serija 3 (F30) - međuosovinski 2810 mm - prednji trag 1543 mm - stražnji trag 1583 mm Alfa Romeo Giulia (952) - međuosovinski 2820 mm - prednji trag 1557 mm - stražnji trag 1625 mm Naravno što se tiče traga kotača on varira od verzije do verzije ali ne previše. Svakako Alfa Giulia je straga jako široka i sumnjam da će što mijenjati za Stelvio. Posljedično će im to pomoći sa troškovima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted March 31, 2016 Onda je bliza X3 definitivno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 1, 2016 Više čovek ne može ni da razlikuje sa 100% sigurnosti šta je photoshop, a šta nije... Je l ovo prava slika? Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 2, 2016 pogledaj znak kako se nakrivio Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 2, 2016 (edited) Edited April 29, 2016 by Dante Bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted April 2, 2016 Ono gore je prava slika, čovek je stavio Alfin logo na X1. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted April 2, 2016 (edited) pa to, prava slika ali ne i auto Edited April 2, 2016 by Zhorz Quote Share this post Link to post Share on other sites