banjo1990 264 Posted December 21, 2016 @srdjos Ljudi su uzimali Alfe za šaku para kao polovne i dobro izraubovane, to je tačno. Nova Alfa nikada nije mogla da se kupi za šaku para. Verovao ili ne slična 147-ca kao moja sa malo jačom opremom, je te 2007. godine koštala skoro 24000e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted December 26, 2016 Dati di ricerca Targa: FG514MS Tipo Veicolo: AUTOVEICOLO Dati relativi al veicolo 1 Regione: Piemonte Cilindrata: 1995 cc Potenza: 206 KW Direttiva Euro: 6 Alimentazione: Benzina EcoDiesel: No Cavalli: Posti: 5 Portata: 565 kg Peso: 2300 kg Numero Assi: 2 Categoria: autovettura Data immatricolazione: 22/12/2016 Codice uso: proprio Računicom se dođe do 1660 + 75 kg za vozača. Giulia sa istim motorom j i također Q4 je 1530 kg + 75 kg. Što će reći da je ovo minimalna razlika u težini. Stelvio ima veću nosivost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 4, 2017 Dakle, na kraju su karte u okviru grupacije FCA ''promešane'' tako da...ako dobro shvatam, ko bi hteo Maserati Levante i nema dovoljno keša ili mu se nešto kod njega ne dopada, ima Stelvio? Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted January 4, 2017 @neshaoct Hmh, pa skoro da je tako. Na nekim tržištima i je upravo tako, mislim na ona gdje je Maserati i Alfa prodajni salon zajednički. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted January 4, 2017 Uskoro službena cijena i paketi opreme za Stelvio? Kao što znamo Alfa Romeo Stelvio je u svojoj najsnažnijoj Quadrifoglio verzji predstavljena na sajmu Los Angelesu. No ništa ne znamo "običnim" verzijama ni njihovoj cijeni. Ono što znamo je početak proizvodnje koji se dogodio nekoliko dana prije Božića kada je u pogonu u Cassinu odrađen Job One. Dugo se mislilo kako će cijene i više informacija biti poznate nakon sajma u Ženevi no to je malo prevelik vremenski odmak nakon početka proizvodnje. Zadnje informacije govore kako će biti ukupno četiri paketa opreme. Za Giuliu su tri u igri, a četvrti u pripremi za neka daleko-istočna tržišta. Prvi paket se interno zove L0 i nema oznake, L1 je na Giuliji Super ili Ti odnosno o tržištu, L2 ne postoji, a L3 je Veloce. Baš taj L2 paket opreme bi trebao biti novost. Tako bi cijena i točni paketi opreme za Stelvio na talijanskom tržištu trebali biti poznati do kraja ovog mjeseca. Prije tri-četiri tjedna je bio sastanak za švicarske dilere. Prvi Stelvio za Švicarsku bi trebao nositi naziv Stelvio First Edition. Imati će 2.0 turbo benzinski motor sa 280 KS, Q4 pogon i cijenu od nešto preko 66 tisuća švicarskih franaka. Oprema takavog Stelvia će biti jako bogata. Tu su 20" aluminijske felge, 8.8" 3D navigacija, električna sjedala sa grijanjem od fine kože, drveni imeci u interijeru, AFS Bi-Xenon svjetla, Harman Kardon audio sustav i još mnogo toga. Cijena Stelvia za dilere u Švicarskoj bi trebala biti točno 1400 franaka veća od cijene istovjetne Giulie. http://blog.dnevnik.hr/fcagrupa/2017/01/1632060739/uskoro-sluzbena-cijena-i-paketi-opreme-za-stelvio.html Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 735 Posted January 4, 2017 Auuuuu 66.000 franaka za 2.0 benzinac. Deluje puno para.Ali poredeci ga sa osnovnim Macan-om koji krece od 69.000 to i nije strasno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted January 5, 2017 Ovako djeluje naspram konkurencije kako su se Stelviom baš trudili zamijeniti karavan u ponudi: @Bingodalton Rekao bih da je malo i da nije malo. Sigurno je puno nekome iz našeg podneblja. Nekom Švicarcu mislim da i nije. Svakako ovo nije osnovna oprema i taj automobil je baš nakrcan opremom. I kamera za vožnju unatrag, i parking senzori... Giulia Veloce sa tim motorom je 9,000 franaka jeftinija ali dođe na slično kada dodaš svu opremu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted January 17, 2017 Stelvio First Edition Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted January 17, 2017 I još malo Steve: Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted January 18, 2017 Od danas dostupan za narudžbu u Italiji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted January 18, 2017 (edited) Kod Alfe je cena manji problem. Kao što rekoste, naše područje uopšte nije merodavno za neki sud da li je auto skup ili ne. Kod Alfe je problem da se progura među već čvrsto pozicionirane premium brendove, jer dugo godina je odsustvavala iz te lige. Kao što rekoste, kada jedan Švajcarac u svom izboru postavi Alfu i Audija na istu lestvicu, i da ima potpuno poverenje i sigurnost u brend kao što je Alfa, premium cene neće biti apsolutno nikakav problem. Upravo sam, primera radi, nedavno boravio u Cirihu, i delom shvatio zašto je VW najveća grupacija na svetu. Mnogo Golfova, Audia, Seata, Porschea...i to sve u varijantama R,S, Cupra, Turbo S itd... Tek poneku Alfu sam video, i to MiTa koji je tako stilski pogodan kao gradski feminista. Ni jednu Giuliu nisam video, a čini mi se ni Giuliettu. Tesle se voze kao dabar dan tamo, da ne kažem ima ih na svakom ćošku, a Alfe nigde. Zato je po meni ekstremno važno da Alfa stekne poverenje kupaca, i da uzme malo veći deo tržišnog kolača, nego što je trenutno reč. Kada se to dogodi, mislim da je ništa ne može zaustaviti u pohodu da bude snažno pozicioniran i poštovan premium brend. I da, da dodam. Pošto se često ovde napominje kako sportske izvedbe ne znače ništa, to je pogrešno razmišljanje. Ne samo da je krucijalna stvar sa marketinške strane, već se takvi automobili itekako voze, i viđaju jako često na ulicama, ne našim naravno, ali u nekim normalnim zemljama da itekako. Kada vidiš čoveka koji ide na posao u Ferrariju FF, i vozi njime decu, šta je onda jedna Giulia Quadrifoglio, ili Stelvio...sasvim normalna stvar. Edited January 18, 2017 by banjo1990 Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted January 18, 2017 @banjo1990 Haha, malo me nasmijao ovo sa vidio sam pa nema ih itd. Nije to samo tako za Alfe. Evo neki uvjereni kako u Italiji nema novih X1 i Tiguana, kao tamo je Range Rover Evoque kralj. Pa normalno kada su ova dva tek krenula sa prodajom, al trenutno oba na mjesečnoj bazi dobiju Evoquea 4:1 ili 3:1 i slično. Činjenica je da se Giulia u Švicarskoj solidno prodaje. S obzirom na broj stanovnika daleko bolje nego u jednoj Njemačkoj. Tako da će ih sa vremenom biti lakše uočiti. Naravno neće biti isto u svakom dijelu Švicarske. A za sportske verzije. Pa neke mjesece prodaje u Švicarskoj je svako treća znala biti QV. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted January 18, 2017 Pa ja se i nadam da će nove Alfe uspeti da budu konkurentnije na tržištu, ne po kvalitetu, karakteristikama itd...tu je već sve dokazano, već po prodaji. To kažem, jer kada vidim da u jednoj zemlji gde su ljudi u mogućnosti da voze svašta, biraju jednog Golfa R masovno, a da pritom ne vidim niti jednu Giuliettu na ulici. Sve je to OK, kada dođem u Italiju vidim Giulettu na svakom ćošku, ali takođe vidim i tog Golfa na svakom ćošku, u tome je razlika. Verujem da je naredni period ključan, i da prodaja van Italije mora biti mnogo bolja nego ranije. Kada se to desi, onda će Alfa čvrsto stati na noge! Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted January 18, 2017 Veliko je pitanje da li masovno biraju Golfa R ili Golfa R line... Ja sam ubeđen da je ovo drugo u pitanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted January 18, 2017 @banjo1990 Pa Alfa tradicionalno što se europske prodaje tiče ima negdje 2/3 van Italije. To nije sporno. Sporno je kada ti kompanija da budžet za automobil i Giulia se čak uklapa. Kada ti sve dogovoriš oni kaže ne može nego jedan od njemačkog tria, eventualno VW. I to ti je interna politika njemačkih firmi. Isto tako neki dan čitao. Tip u Hrvatskoj htio tako Peugeot 508 i povoljniji je bio, a isto mu reklo ne možeš nego samo Passat ili Superb. Tu Alfa ili netko drugi nažalost ne može ništa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted January 18, 2017 Da, ali kad bi samo cena odigravala presudnu ulogu prilikom izbora za flotna i kompanijska vozila, a pogotovo kod "proračunatijih" nacija...Servisna mreža, cena održavanja, post prodaja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted January 18, 2017 Konkretno kod Švajcaraca su sve R varijante bez šminkeraja, oni stvarno voze bruka automobile i uživaju u tome. Ne znam da li sam čuo dizel zvuk za sve vreme tamo... Konkretno, ja sam se za BG vratio Brabus Smartom ... takav osećaj imam, kao da tamo nema običnog automobila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted January 18, 2017 53 minutes ago, totti said: Da, ali kad bi samo cena odigravala presudnu ulogu prilikom izbora za flotna i kompanijska vozila, a pogotovo kod "proračunatijih" nacija... Servisna mreža, cena održavanja, post prodaja... Ako ga tebi firma uzme na operativni lizing valjda je to sa održavanjem? Uglavnom je. Ali eto tako je kako je. Nijemci tu vladaju. Tu niti Talijani niti Francuzi ne mogu ništa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted January 18, 2017 Operativni lizing jeste sa uračunatim održavanjem. Ali i pored toga, rata je verovatno povoljnija za švabu nego za većinu ostatka, zbog svega gore navedenog.Eto, samo kao primer, Mjet ima najkraći interval za veliki servis od svih ostalih, a od nekih čak i za 80.000 km kraći. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1599 Posted January 19, 2017 (edited) Alfa Romeo Stelvio First Edition startuje sa 57.300 evra http://www.vrelegume.rs/vesti1/alfa-romeo-stelvio-first-edition-startuje-sa-57300-evra-zvanicno/ Mada nije snažan kao Quadrifoglio, ipak nudi respektabilnih 283 konja iz 2,0-litarskog turbo motora. Uparen je sa osmostepenim automatskim menjačem i Q4 integralnim pogonskim sistemom. Ubrzanje iz stanja mirovanja do 100 km/h obavlja za samo 5,7 sekundi. Spoljašnjost je atraktivna, a njoj doprinose i naplaci od 20 cola sa pet paoka, obojene kočione čeljusti. Farovi su u bi-ksenon izdanju. Što se enterijera tiče, on je presvučen kvalitetnom kožom uz drvene detalje. Stelvio je opremljen brojnim naprednim bezbednosnim sistemima, već uobičajenim kod novih modela automobila, s tim što Alfa kaže da njen SUV nudi „najbolju kontrolu u klasi u smislu prijanjanja , držanja pravca i stabilnosti u krivinama“, što će biti pravo uživanje i testirati. Stelvio First Edition će najpre biti dostupan kupcima u Italiji, a zatim će uslediti druge evropske zemlje, pa i SAD. Edited January 19, 2017 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted January 22, 2017 Baš čitam da će prvi sljedeći dostupan motor, znači nakon ovog 2.0 benzinca sa 280 KS, biti 2.2 dizel sa 210 KS. Kao da nije očekivano. Quote Share this post Link to post Share on other sites