Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo SUV - Alfa Romeo Stelvio

Recommended Posts

@srdjos Ljudi su uzimali Alfe za šaku para kao polovne i dobro izraubovane, to je tačno. Nova Alfa nikada nije mogla da se kupi za šaku para.

Verovao ili ne slična 147-ca kao moja sa malo jačom opremom, je te 2007. godine koštala skoro 24000e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zza6801.PNG

 

Dati di ricerca
Targa: FG514MS Tipo Veicolo: AUTOVEICOLO
 
Dati relativi al veicolo 1
Regione: Piemonte Cilindrata: 1995 cc
Potenza: 206 KW Direttiva Euro: 6
Alimentazione: Benzina EcoDiesel: No
Cavalli: Posti: 5
Portata: 565 kg Peso: 2300 kg
Numero Assi: 2 Categoria: autovettura
Data immatricolazione: 22/12/2016 Codice uso: proprio

 

Računicom se dođe do 1660 + 75 kg za vozača. Giulia sa istim motorom j i također Q4 je 1530 kg + 75 kg. Što će reći da je ovo minimalna razlika u težini. Stelvio ima veću nosivost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakle, na kraju su karte u okviru grupacije FCA ''promešane'' tako da...ako dobro shvatam, ko bi hteo Maserati Levante i nema dovoljno keša ili mu se nešto kod njega ne dopada, ima Stelvio?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct

Hmh, pa skoro da je tako. Na nekim tržištima i je upravo tako, mislim na ona gdje je Maserati i Alfa prodajni salon zajednički.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro službena cijena i paketi opreme za Stelvio?

 

Kao što znamo Alfa Romeo Stelvio je u svojoj najsnažnijoj Quadrifoglio verzji predstavljena na sajmu Los Angelesu. No ništa ne znamo "običnim" verzijama ni njihovoj cijeni. Ono što znamo je početak proizvodnje koji se dogodio nekoliko dana prije Božića kada je u pogonu u Cassinu odrađen Job One. Dugo se mislilo kako će cijene i više informacija biti poznate nakon sajma u Ženevi no to je malo prevelik vremenski odmak nakon početka proizvodnje.

 

img_6571.png.f7466505ad71f741728e1c9b0c0

 

Zadnje informacije govore kako će biti ukupno četiri paketa opreme. Za Giuliu su tri u igri, a četvrti u pripremi za neka daleko-istočna tržišta. Prvi paket se interno zove L0 i nema oznake, L1 je na Giuliji Super ili Ti odnosno o tržištu, L2 ne postoji, a L3 je Veloce. Baš taj L2 paket opreme bi trebao biti novost. Tako bi cijena i točni paketi opreme za Stelvio na talijanskom tržištu trebali biti poznati do kraja ovog mjeseca.

 

img_6570.png.f6481f203dd063f56d22f910ff1

 

Prije tri-četiri tjedna je bio sastanak za švicarske dilere. Prvi Stelvio za Švicarsku bi trebao nositi naziv Stelvio First Edition. Imati će 2.0 turbo benzinski motor sa 280 KS, Q4 pogon i cijenu od nešto preko 66 tisuća švicarskih franaka. Oprema takavog Stelvia će biti jako bogata. Tu su 20" aluminijske felge, 8.8" 3D navigacija, električna sjedala sa grijanjem od fine kože, drveni imeci u interijeru, AFS Bi-Xenon svjetla, Harman Kardon audio sustav i još mnogo toga. Cijena Stelvia za dilere u Švicarskoj bi trebala biti točno 1400 franaka veća od cijene istovjetne Giulie.

 

img_6572.png.4de2fa4d024f7aaba15e2d59e4d

 

http://blog.dnevnik.hr/fcagrupa/2017/01/1632060739/uskoro-sluzbena-cijena-i-paketi-opreme-za-stelvio.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auuuuu 66.000 franaka za 2.0 benzinac. Deluje puno para.
Ali poredeci ga sa osnovnim Macan-om koji krece od 69.000 to i nije strasno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako djeluje naspram konkurencije kako su se Stelviom baš trudili zamijeniti karavan u ponudi:
STELVIOQ5.thumb.jpg.87a4a309b01a980379f1

 

@Bingodalton

Rekao bih da je malo i da nije malo. Sigurno je puno nekome iz našeg podneblja. Nekom Švicarcu mislim da i nije. Svakako ovo nije osnovna oprema i taj automobil je baš nakrcan opremom. I kamera za vožnju unatrag, i parking senzori... Giulia Veloce sa tim motorom je 9,000 franaka jeftinija ali dođe na slično kada dodaš svu opremu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod Alfe je cena manji problem. Kao što rekoste, naše područje uopšte nije merodavno za neki sud da li je auto skup ili ne.

Kod Alfe je problem da se progura među već čvrsto pozicionirane premium brendove, jer dugo godina je odsustvavala iz te lige.

Kao što rekoste, kada jedan Švajcarac u svom izboru postavi Alfu i Audija na istu lestvicu, i da ima potpuno poverenje i sigurnost u brend kao što je Alfa, premium cene neće biti apsolutno nikakav problem.

Upravo sam, primera radi, nedavno boravio u Cirihu, i delom shvatio zašto je VW najveća grupacija na svetu. Mnogo Golfova, Audia, Seata, Porschea...i to sve u varijantama R,S, Cupra, Turbo S itd... Tek poneku Alfu sam video, i to MiTa koji je tako stilski pogodan kao gradski feminista. Ni jednu Giuliu nisam video, a čini mi se ni Giuliettu.

Tesle se voze kao dabar dan tamo, da ne kažem ima ih na svakom ćošku, a Alfe nigde. Zato je po meni ekstremno važno da Alfa stekne poverenje kupaca, i da uzme malo veći deo tržišnog kolača, nego što je trenutno reč. Kada se to dogodi, mislim da je ništa ne može zaustaviti u pohodu da bude snažno pozicioniran i poštovan premium brend. 

I da, da dodam. Pošto se često ovde napominje kako sportske izvedbe ne znače ništa, to je pogrešno razmišljanje.

Ne samo da je krucijalna stvar sa marketinške strane, već se takvi automobili itekako voze, i viđaju jako često na ulicama, ne našim naravno, ali u nekim normalnim zemljama da itekako. Kada vidiš čoveka koji ide na posao u Ferrariju FF, i vozi njime decu, šta je onda jedna Giulia Quadrifoglio, ili Stelvio...sasvim normalna stvar. 

 

Edited by banjo1990

Share this post


Link to post
Share on other sites

@banjo1990

 

Haha, malo me nasmijao ovo sa vidio sam pa nema ih itd. Nije to samo tako za Alfe. Evo neki uvjereni kako u Italiji nema novih X1 i Tiguana, kao tamo je Range Rover Evoque kralj. Pa normalno kada su ova dva tek krenula sa prodajom, al trenutno oba na mjesečnoj bazi dobiju Evoquea 4:1 ili 3:1 i slično.

Činjenica je da se Giulia u Švicarskoj solidno prodaje. S obzirom na broj stanovnika daleko bolje nego u jednoj Njemačkoj. Tako da će ih sa vremenom biti lakše uočiti. Naravno neće biti isto u svakom dijelu Švicarske.

 

A za sportske verzije. Pa neke mjesece prodaje u Švicarskoj je svako treća znala biti QV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja se i nadam da će nove Alfe uspeti da budu konkurentnije na tržištu, ne po kvalitetu, karakteristikama itd...tu je već sve dokazano, već po prodaji.

To kažem, jer kada vidim da u jednoj zemlji gde su ljudi u mogućnosti da voze svašta, biraju jednog Golfa R masovno, a da pritom ne vidim niti jednu Giuliettu na ulici.

Sve je to OK, kada dođem u Italiju vidim Giulettu na svakom ćošku, ali takođe vidim i tog Golfa na svakom ćošku, u tome je razlika.

Verujem da je naredni period ključan, i da prodaja van Italije mora biti mnogo bolja nego ranije. Kada se to desi, onda će Alfa čvrsto stati na noge! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@banjo1990

 

Pa Alfa tradicionalno što se europske prodaje tiče ima negdje 2/3 van Italije. To nije sporno. Sporno je kada ti kompanija da budžet za automobil i Giulia se čak uklapa. Kada ti sve dogovoriš oni kaže ne može nego jedan od njemačkog tria, eventualno VW. I to ti je interna politika njemačkih firmi. Isto tako neki dan čitao. Tip u Hrvatskoj htio tako Peugeot 508 i povoljniji je bio, a isto mu reklo ne možeš nego samo Passat ili Superb.
Tu Alfa ili netko drugi nažalost ne može ništa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ali kad bi samo cena odigravala presudnu ulogu prilikom izbora za flotna i kompanijska vozila, a pogotovo kod "proračunatijih" nacija...
Servisna mreža, cena održavanja, post prodaja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konkretno kod Švajcaraca su sve R varijante bez šminkeraja, oni stvarno voze bruka automobile i uživaju u tome. Ne znam da li sam čuo dizel zvuk za sve vreme tamo... 

Konkretno, ja sam se za BG vratio Brabus Smartom ... takav osećaj imam, kao da tamo nema običnog automobila. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
53 minutes ago, totti said:

Da, ali kad bi samo cena odigravala presudnu ulogu prilikom izbora za flotna i kompanijska vozila, a pogotovo kod "proračunatijih" nacija...
Servisna mreža, cena održavanja, post prodaja...

Ako ga tebi firma uzme na operativni lizing valjda je to sa održavanjem? Uglavnom je. Ali eto tako je kako je. Nijemci tu vladaju. Tu niti Talijani niti Francuzi ne mogu ništa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Operativni lizing jeste sa uračunatim održavanjem. Ali i pored toga, rata je verovatno povoljnija za švabu nego za većinu ostatka, zbog svega gore navedenog.
Eto, samo kao primer, Mjet ima najkraći interval za veliki servis od svih ostalih, a od nekih čak i za 80.000 km kraći.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Stelvio First Edition startuje sa 57.300 evra


http://www.vrelegume.rs/vesti1/alfa-romeo-stelvio-first-edition-startuje-sa-57300-evra-zvanicno/

 

Mada nije snažan kao Quadrifoglio, ipak nudi respektabilnih 283 konja iz 2,0-litarskog turbo motora. Uparen je sa osmostepenim automatskim menjačem i Q4 integralnim pogonskim sistemom. Ubrzanje iz stanja mirovanja do 100 km/h obavlja za samo 5,7 sekundi. Spoljašnjost je atraktivna, a njoj doprinose i naplaci od 20 cola sa pet paoka, obojene kočione čeljusti. Farovi su u bi-ksenon izdanju. Što se enterijera tiče, on je presvučen kvalitetnom kožom uz drvene detalje. Stelvio je opremljen brojnim naprednim bezbednosnim sistemima, već uobičajenim kod novih modela automobila, s tim što Alfa kaže da njen SUV nudi „najbolju kontrolu u klasi u smislu prijanjanja , držanja pravca i stabilnosti u krivinama“, što će biti pravo uživanje i testirati.
Stelvio First Edition će najpre biti dostupan kupcima u Italiji, a zatim će uslediti druge evropske zemlje, pa i SAD.

1484814231_54.jpg

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

zza7818.jpg

 

Baš čitam da će prvi sljedeći dostupan motor, znači nakon ovog 2.0 benzinca sa 280 KS, biti 2.2 dizel sa 210 KS. Kao da nije očekivano. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...