moron 3687 Posted October 28, 2022 Ma, nisam pitao iz zle namere, zaista. Naime, još kada sam gledao onaj tvoj video prikaz tvoje Giulie, sećam se da si pominjao prvi restajling i šta je tada unapredjeno i ja sam to "akceptirao" kao pravilno rezonovanje. Ali sam se zbunio kada sam na AutoRepublici pročitao pre dan-dva tekst na ovu temu i pomenuli su ( u naslovu ) da je ovo sada "prvi fejslift". Zato sam pitao. A mislim da je potpuno nebitno da li je "kršten" kao prvi ili deseti, već da je za kupce značajno svako unapredjenje, bez razlike kako ga marketing nazove. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 28, 2022 2 minutes ago, moron said: Ali sam se zbunio kada sam na AutoRepublici pročitao pre dan-dva tekst na ovu temu i pomenuli su ( u naslovu ) da je ovo sada "prvi fejslift". Pa, ne znaju. Kao što znaš krsti se različito kod raznih proizvođača, ali volim uvek da uprostim i kod svih to zovem restajling (bez obzira kako oni to nazovu). 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 29, 2022 Autocar: Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio vs Porsche Macan GTS Dva vozački najbolja premium SUV modela: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17637 Posted January 3, 2023 Stelvio, Evropa, oktobar i novembar 2022.: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 10, 2023 Alfa Romeo Stelvio 2026. dobija električnu zamenu Električna zamena za Alfa Romeo Stelvio se najavljuje za 2026. godinu, a godinu dana kasnije sledi velika limuzina kao rival Porsche Taycanu. Naslednik najprodavanijeg automobila Alfa Romea u Evropi (sa 16.009 prodatih primeraka prošle godine) će se fokusirati na praktičnost i upotrebljivost, rekao je za Autocar izvršni direktor Žan-Filip Imparato. Novitet stiže sa sličnim stajlingom kao sadašnji Stelvio i koristiće Stellantisovu STLA Large platformu, koju će takođe dobiti nova limuzina Alfa Romea u E-segmentu. Ona stiže godinu dana nakon novog Stelvio. Fokusiran na udobnost i domet, biće ključni korak ka jačanju popularnosti italijanskog brenda u SAD i Kini. ''Ako govorite o dometu, govorite o limuzini'', navodi Imparato, nagoveštavajući da će se odlikovati sa elegantnim, aerodinamički optimizovanim dizajnom koji bi trebalo da mu pomogne da postigne visok maksimalni domet kako bi se uporedio sa rivalima kao što je Lucid Air i Mercedes EQS. Svakako, ako koristi bateriju od 100 kWh, čini se da je domet od više od 725 km izvodljiv. Ovo potvrđuje i Imparato, koji je ranije sugerisao da bi električna zamena za limuzinu Giuliu, sa kojom će par deliti platformu, verovatno imati domet od 700 km u WLTP ciklusu. S obzirom na to da će limuzina i SUV deliti platformu sa budućom Giuliom, najverovatnije će deliti i njenu osnovnu ponudu pogona. Ovo će počinjati sa skoro 345 KS, dok će sportski model Veloce imati oko 790 KS. Još jače električne varijante su takođe verovatne, jer je potvrđeno da se vraća Giulia Quadrifolio koja će ponuditi ''oko 1.000 KS''. Imparato je nagovestio da bi dva nova električna vozila mogla da dele proizvodnu liniju u fabrici Alfa Romea u Kasinu u Italiji, ali to još nije definitivno. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted April 10, 2023 (edited) On 10/29/2022 at 10:06 PM, neshaoct said: Autocar: Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio vs Porsche Macan GTS Dva vozački najbolja premium SUV modela: Očekivao sam da će Stelvio pobediti ... Bar je pobedio Macana. p.s. komentar na pogrešan video On 10/29/2022 at 10:06 PM, neshaoct said: Autocar: Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio vs Porsche Macan GTS Dva vozački najbolja premium SUV modela: Dakle, BMW je deklasirao i Stelvia i Macana ... Edited April 10, 2023 by moron ispravka Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 10, 2023 (edited) @moron Šta si ti sad ovde napisao? Kada su u pitanju serijski SUV modeli i njihova brzina (ležanje na putu), BMW ne može da "deklasira" nikoga... a taj video gore kaže "vozački najbolja premium SUV-a". Najbrži serijski SUV modeli na Nirburgringu su: 1. Porsche Cayenne Turbo GT - 7.39 2. Audi RS Q8 - 7.42 3. Lamborghini Urus - 7.47 4. Mercedes-AMG GLC 63 S - 7.49 5. Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio - 7.51 Porsche Cayenne Turbo S sa vremenom 7.59 je prvi SUV ikada koji je išao ispod 8 minuta. Trenutno najbrži BMW SUV tamo je X6M sa vremenom 8.20. Najbrži Macan ima 8.27. Prva tri mesta je faktički "isti" auto, al' u tri oblika. Edited April 10, 2023 by neshaoct dopuna Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted April 11, 2023 Ja sam komentarisao samo onu "trku" tri konkretna primerka. Bez bilo kakvog pokušaja generalizovanja. Ako sam dobro video, onaj ("testni") BMW je imao motor iste max. snage i obrtnog momenta kao i onaj "Ferrari Stelvio" ( Porsche je bio tu najslabiji ), pri čemu je BMW bio i veće mase od Stelvia. Pa, ipak, sa izuzetkom prve "trke" ( kada je triumfovao Stelvio, a BMW očito nešto zakazao u samom startu ), BMW je ubedljivo pobedio u svim kasnijim "trkama" ( dok je Porsche, sa nasjlabijim motorom, i bio poslednji ). I zato sam napisao to što sam napisao. Da je onaj konkretan BMW deklasirao i Stelvio i Macana. jer je to bio konačan rezultat. Bez namere da bilo koga uzdižem ili ponižavam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 11, 2023 11 hours ago, moron said: Ja sam komentarisao samo onu "trku" tri konkretna primerka. Bez bilo kakvog pokušaja generalizovanja. Ako sam dobro video, onaj ("testni") BMW je imao motor iste max. snage i obrtnog momenta kao i onaj "Ferrari Stelvio" ( Porsche je bio tu najslabiji ), pri čemu je BMW bio i veće mase od Stelvia. Koji BMW? U videu koji si citirao (Autocar) nema BMW-a. Vidim da si napisao ''p.s. komentar na pogrešan video'' pa nemam pojma o kom videu uopšte pričaš... 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted April 11, 2023 Izvini, ne znam kako sam omanuo "u pozivanju", ali, očito jesam. Najpre sam pogledao onaj gore "test" Stelvio vs Macan ( na koga nisam želeo da dam bilo kakav komentar ), a onda sam odmah pogledao ( možda na YT ) ovaj Mat Watson test ispod ( BMW X4M v Porsche Macan Turbo v Alfa Stelvio QV: DRAG RACE ) i omaškom komentar na njega stavio kao komentar na gornji YT test Stelvio vs Macan. Sve sam pobrkao lokacijski Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 29, 2023 AutoTopNL: Alfa Romeo Stelvio ... sa 560KS na Autobanu - čip je uradila Squadra: 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted May 29, 2023 Thomas Autogefühl je imao, čini mi se, svežu recenziju za fejslift Stelvio (2,0T sa 280 ks). I sve je pohvalio, osim zvučne izolacije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted July 12, 2023 Više puta sam navodio da smatram da je Stelvio jedna od boljih kupovina u svojoj klasi. I dalje to mislim. Gledah danas dva salonska (FL) primerka, u najvišoj ( Competizione) opremi, verzija 2,0T sa 280 ks AT8 Q4, po ceni od 61.000 ( 71.700 uz "popust" od 10.700). Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted August 12, 2023 Bas su ga lepo usminkali. Voleo bih da upoznam osobu koja bi pre kupila onog Pezoa 408 za iste pare. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted August 13, 2023 Pa, neko se napije, ili se nadrogira i eto tako se to desi Što se tiče testiranog Stelvia, nema boljeg premium automobila te klase, jačeg motora i opreme, a za manje para. U tom svetu, ovaj Stelvio je realno jeftin kao da je maltene Dačija. 1 skile86 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5988 Posted August 14, 2023 7 hours ago, moron said: Pa, neko se napije, ili se nadrogira i eto tako se to desi Ili posluša "stručnjake" ispred zadruge! Quote Share this post Link to post Share on other sites