Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo SUV - Alfa Romeo Stelvio

Recommended Posts

Ma, nisam pitao iz zle namere, zaista. Naime, još kada sam gledao onaj tvoj video prikaz tvoje Giulie, sećam se da si pominjao prvi restajling i šta je tada unapredjeno i ja sam to "akceptirao" kao pravilno rezonovanje. Ali sam se zbunio kada sam na AutoRepublici pročitao pre dan-dva tekst na ovu temu i pomenuli su ( u naslovu ) da je ovo sada "prvi fejslift".

Zato sam pitao.

A mislim da je potpuno nebitno da li je "kršten" kao prvi ili deseti, već da je za kupce značajno svako unapredjenje, bez razlike kako ga marketing nazove.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, moron said:

Ali sam se zbunio kada sam na AutoRepublici pročitao pre dan-dva tekst na ovu temu i pomenuli su ( u naslovu ) da je ovo sada "prvi fejslift".

Pa, ne znaju. :D

Kao što znaš krsti se različito kod raznih proizvođača, ali volim uvek da uprostim i kod svih to zovem restajling (bez obzira kako oni to nazovu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar: Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio vs Porsche Macan GTS

 

Dva vozački najbolja premium SUV modela:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stelvio, Evropa, oktobar i novembar 2022.:

 

s1.thumb.png.84fe4d784a29a5d66764bc43792da02a.png s2d.thumb.png.110720e0d9e2cfcb9fc064f49e73009b.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Stelvio 2026. dobija električnu zamenu

 

229184-alfa s01.jpg

 

Električna zamena za Alfa Romeo Stelvio se najavljuje za 2026. godinu, a godinu dana kasnije sledi velika limuzina kao rival Porsche Taycanu.

 

Naslednik najprodavanijeg automobila Alfa Romea u Evropi (sa 16.009 prodatih primeraka prošle godine) će se fokusirati na praktičnost i upotrebljivost, rekao je za Autocar izvršni direktor Žan-Filip Imparato. Novitet stiže sa sličnim stajlingom kao sadašnji Stelvio i koristiće Stellantisovu STLA Large platformu, koju će takođe dobiti nova limuzina Alfa Romea u E-segmentu. Ona stiže godinu dana nakon novog Stelvio. Fokusiran na udobnost i domet, biće ključni korak ka jačanju popularnosti italijanskog brenda u SAD i Kini.

 

''Ako govorite o dometu, govorite o limuzini'', navodi Imparato, nagoveštavajući da će se odlikovati sa elegantnim, aerodinamički optimizovanim dizajnom koji bi trebalo da mu pomogne da postigne visok maksimalni domet kako bi se uporedio sa rivalima kao što je Lucid Air i Mercedes EQS. Svakako, ako koristi bateriju od 100 kWh, čini se da je domet od više od 725 km izvodljiv. Ovo potvrđuje i Imparato, koji je ranije sugerisao da bi električna zamena za limuzinu Giuliu, sa kojom će par deliti platformu, verovatno imati domet od 700 km u WLTP ciklusu. S obzirom na to da će limuzina i SUV deliti platformu sa budućom Giuliom, najverovatnije će deliti i njenu osnovnu ponudu pogona. Ovo će počinjati sa skoro 345 KS, dok će sportski model Veloce imati oko 790 KS.

Još jače električne varijante su takođe verovatne, jer je potvrđeno da se vraća Giulia Quadrifolio koja će ponuditi ''oko 1.000 KS''. Imparato je nagovestio da bi dva nova električna vozila mogla da dele proizvodnu liniju u fabrici Alfa Romea u Kasinu u Italiji, ali to još nije definitivno.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/29/2022 at 10:06 PM, neshaoct said:

autocar.jpg Autocar: Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio vs Porsche Macan GTS

 

Dva vozački najbolja premium SUV modela:

 

 

Očekivao sam da će Stelvio pobediti ... Bar je pobedio Macana.

 

p.s. komentar na pogrešan video :) 

On 10/29/2022 at 10:06 PM, neshaoct said:

autocar.jpg Autocar: Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio vs Porsche Macan GTS

 

Dva vozački najbolja premium SUV modela:

 

 

Dakle, BMW je deklasirao i Stelvia i Macana ...

Edited by moron
ispravka

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron

 

Šta si ti sad ovde napisao? :D

 

Kada su u pitanju serijski SUV modeli i njihova brzina (ležanje na putu), BMW ne može da "deklasira" nikoga... a taj video gore kaže "vozački najbolja premium SUV-a".

 

Najbrži serijski SUV modeli na Nirburgringu su:

1. Porsche Cayenne Turbo GT - 7.39

2. Audi RS Q8 - 7.42

3. Lamborghini Urus - 7.47

4. Mercedes-AMG GLC 63 S - 7.49

5. Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio - 7.51

 

Porsche Cayenne Turbo S sa vremenom 7.59 je prvi SUV ikada koji je išao ispod 8 minuta.

 

Trenutno najbrži BMW SUV tamo je X6M sa vremenom 8.20.

Najbrži Macan ima 8.27.

 

Prva tri mesta je faktički "isti" auto, al' u tri oblika. :D

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam komentarisao samo onu "trku" tri konkretna primerka. Bez bilo kakvog pokušaja generalizovanja.

Ako sam dobro video, onaj ("testni") BMW je imao motor iste max. snage i obrtnog momenta kao i onaj "Ferrari Stelvio" ( Porsche je bio tu najslabiji ), pri čemu je BMW bio i veće mase od Stelvia.

Pa, ipak, sa izuzetkom prve "trke" ( kada je triumfovao Stelvio, a BMW očito nešto zakazao u samom startu ), BMW je ubedljivo pobedio u svim kasnijim "trkama" ( dok je Porsche, sa nasjlabijim motorom, i bio poslednji ).

I zato sam napisao to što sam napisao. Da je onaj konkretan BMW deklasirao i Stelvio i Macana. jer je to bio konačan rezultat. Bez namere da bilo koga uzdižem ili ponižavam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, moron said:

Ja sam komentarisao samo onu "trku" tri konkretna primerka. Bez bilo kakvog pokušaja generalizovanja.

Ako sam dobro video, onaj ("testni") BMW je imao motor iste max. snage i obrtnog momenta kao i onaj "Ferrari Stelvio" ( Porsche je bio tu najslabiji ), pri čemu je BMW bio i veće mase od Stelvia.

Koji BMW?

U videu koji si citirao (Autocar) nema BMW-a.

Vidim da si napisao ''p.s. komentar na pogrešan video'' pa nemam pojma o kom videu uopšte pričaš... :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvini, ne znam kako sam omanuo "u pozivanju", ali, očito jesam.

Najpre sam pogledao onaj gore "test" Stelvio vs Macan ( na koga nisam želeo da dam bilo kakav komentar ), a onda sam odmah pogledao ( možda na YT ) ovaj Mat Watson test ispod ( BMW X4M v Porsche Macan Turbo v Alfa Stelvio QV: DRAG RACE ) i omaškom komentar na njega stavio kao komentar na gornji YT test Stelvio vs Macan.

Sve sam pobrkao lokacijski :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thomas Autogefühl je imao, čini mi se, svežu recenziju za fejslift Stelvio (2,0T sa 280 ks).

I sve je pohvalio, osim zvučne izolacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Više puta sam navodio da smatram da je Stelvio jedna od boljih kupovina u svojoj klasi.
I dalje to mislim.
Gledah danas dva salonska (FL) primerka, u najvišoj ( Competizione) opremi, verzija 2,0T sa 280 ks AT8 Q4, po ceni od 61.000 ( 71.700 uz "popust" od 10.700).

 

 

viber_image_2023-07-12_16-15-12-536.jpg

viber_image_2023-07-12_16-15-55-845.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, neko se napije, ili se nadrogira i eto tako se to desi :)

Što se tiče testiranog Stelvia, nema boljeg premium automobila te klase, jačeg motora i opreme, a za manje para. U tom svetu, ovaj Stelvio je realno jeftin kao da je maltene Dačija.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, moron said:

Pa, neko se napije, ili se nadrogira i eto tako se to desi

Ili posluša "stručnjake" ispred zadruge!;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...