Jump to content
FAS Euroauto Goran Vlada

Recommended Posts

Nema na cemu naravno ;) . Svakako ce ti posluziti, samo jos jedna primedba - koliko se secam ovo je verzija za matori 1.9 16v Bravo, sa Visteon CD. Mozda mozes cisto u eLearn da proveris da li se nesto razlikuje za taj 2.0, pogotovo ako ima InstantNav ili malu navigaciju ili je posle restyle. Ali je princip slican.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzmi u obzir i da imas dva modela visteona, ali ne bi trebalo da se razlikuju ni po cemu osim po mogucnostima za mp3 reprodukciju sa diska.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je CD/MP3 Visteon nema veze ;) , ako je pozadi kod oba isti klasicni ISO interfejs (ISO A + ISO B + Mini ISO), kao na onoj semi koju sam iznad postavio.

 

iso.thumb.jpg.aeea26100bdedf7063a9a2de850a6257.jpg

 

Na nekim restyle Bravcima su krenuli sa QuadLock interfejsom, na to sam mislio pod razlikama, a sustina je ista:

 

image2.thumb.JPG.89aba2e4ab373188be70bba18ada4650.JPG 5af184f3d4f45Picture2.thumb.jpg.2f007587c51c6535ed5562fd134cff6d.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jao koliko mene ovaj Ivan loži, uvaliću se kod nekih zelenaša :lol: Ma lep je bre u toj kombinaciji sa panoramom, nego ja jedem govna jer nemam pare, dok ne udam "jelkicu".

Panorama na svakom autu je perverzija, i slažem se za to da je bolje da je auto mehanički ok, jebo detalje srediće se, tako je skoro ćale za Golfa.

To za kvake sam prvo i provalio koji je paket, do početka prošle godine ja se nisam ni pržio toliko na Brava. Automobil mi bio na kraj pameti, samo od tačke A do tačke B.
Al neki mi ispred zgrade gde radim zapao za oko. Dynamic sivi. Kada sam video onu masku što ima tu imitaciju hroma kad gledaš iz daljine, nešto mi kvrcnulo i od tad malo po malo baš sam se izložio.
Realno za te pare, najbolji hečbek po mom skromnom mišljenju u svom godištu uzimajući sve u obzir. I Šestica se meni sviđa, realno najlepši golf ikad izbačen, svetlosne grupe najbolje od svih generacija. Čak i kad je klot pre bih vozio Šesticu nego Sedmicu. E sad velika mana što se šestica dosta više krade i dosta je više na ceni. Da uzmeš iole dobru Šesticu treba ti minimum 6000€, dok za 6000€ možeš da uzmeš Bravo da zvoni. Još da ti ostane para da ga sređuješ i servisiraš narednih godinu-dve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bugeera Jelte ? Sta, @Ivan zaheban ? Zelenasi ? Cek cek alu felne ? :shock: Da si dosao na skup, pa te ubaci u Sporta, pa provoza ko mene....pa shvatis kako ide zujalica i kako su sedista u Sportu do 00...eeee zivoteee :cry: A onda lepo sednes kod mene, pa se ukvaris u resho varijanti :blushing:

Salu na stranu, mislim za pare za koje se trenutno nudi i moze naći Bravo u različitim varijantama, ne može biti bolje u ovom segmentu a "održivo" sa aspekta pristupačnosti delova, posebno što gledaš 1,9 8/16V jer u tim varijantama je skoro 90% Stilo kompatibilan sa mehanikom. VI-ticu ne bi gledao, ne možeš je uzeti za pare za koje možeš da nađeš Brava u opremi u kojoj VI bi bila klot a la totale. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Danilo1 said:

@Ivan ti bese imas Sport dugme, sta se sve menja u tom rezimu?

Evo ako ti treba poprilicno detaljno, pisao sam (doduse sa ciframa za kosacice) pre skoro godinu dana:

On 18/03/2019 at 4:10 PM, Ivan said:

MultiAir 140 u "Normal" modu vrlo lepo vuce i iz niskih obrtaja, po fabrici ima 230Nm na samo 1750 rpm:

 

Untitled5.thumb.jpg.2950ea21b35d750f750032782f010141.jpg

 

Kada se aktivira "Sport" mod, ubrzanja deluju ubedljivo cak i u tom niskom opsegu obrtaja (gde uopste i ne treba traziti ozbiljnije performanse benzinca). Posto sam 10 godina vozio 1.9 8v turbo-dizela koga znam u sraf i koji je imao 255Nm@2000rpm - ta ubrzanja sa malih obrtaja su mi na MultiAir u "Sport" modu subjektivno delovala bar slicno. Ali gledajuci po netu, nema puno toga na tu temu, podaci se uglavnom odnose na MultiAir u standardnom rezimu. Cak i u fabrickim uputstvima stoji samo da se menja odziv na papucicu gasa i ucvrscuje volan. Nista oko konkretnih brojki (snaga/obrtni), ubrzanja, potrosnje...

Dok nisam natrcao na Fiat Training Academy materijal za T-Jet (polazna osnova za MultiAir). "Sport" mod imaju samo najjace benzinske verzije u ponudi, njegovom aktivacijom omogucuje se Overboost funkcija turba, menja odziv auta i stvari za T-Jet stoje ovako:

- maksimalna snaga motora ostaje ista, 150 KS;

- Overboost funkcijom, obrtni se podize sa standardnih 206 Nm na 230 Nm (cca +25 Nm);

- menja se podesavanje sa "Soft" na "Sport" (odziv papucice gasa i tvrdoca volana);

 

Untitled6.thumb.jpg.8ec5820f512c0feca15716e1efc38465.jpg Untitled7.thumb.jpg.d0c37f2803c7dd5f824d5dda5c66aa6f.jpg

 

Kada se tehnologija primeni na MultiAir koji standardno ima 230Nm (12% vise od T-Jet 150), verovatno moze da se ocekuje vrednost od 250-260Nm koju sam pominjao kada su mi prvi komentari bili da motor ima maltene "dizelska" ubrzanja iz niskih obrtaja (poredeci sa 1.9 8v). MultiAir u Giulietti u verziji od 170KS ima 250Nm vec u standardnom rezimu, tako da mi ove vrednosti deluju itekako dostizno.

Takodje sam nasao da MultiAir u Sport varijanti ima ubrzanje od 8.2 sec od 0-100 km/h (naspram standardnih 8.9 sec). Ukoliko je mod aktiviran, ECH proverava temperaturu izduvnih gasova i na taj nacin stiti turbo od pregrevanja.

U praksi moze da bude korisna funkcionalnost, koristim je ponekad u zahtevnijim preticanjima. Kada se motor zavrti na 4-5000 rpm vrlo lepo ide i u standardnom modu. 

Na ovo bih dodao da sam u praksi primetio da u toku zahtevnih ubrzanja, ECU u Sport modu ne dozvoljava da gas pada tokom saltanja i tada auto vrlo lepo nastavlja brzinu na brzinu. Sve pomenuto utice na razliku koja se, pored ostalog, ogleda i u par desetinki manje do stotke (8.2 vs 8.9 sec). Mada mi to ne znaci toliko posto ne kidam auto, u praksi su mi mnogo bitnija ubedljiva medjuubrzanja, tipa 80-120 km/h.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisi, bas me zivo zanima rezultat operacije, a mozemo naknadno da izdvojimo pricu i u posebnu "Uradi sam" temu.

Samo pazi da ne izmenis neki pogresan bajt u Custom Proxy fajlu - da ti se traktorce ne pretvori u kosacicu. Pa da moras da sipas BMB :D .

PS: Nisam svracao na skupove, proradi li alarm?

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Ivan said:

 Mada mi to ne znaci toliko posto ne kidam auto, u praksi su mi mnogo bitnija ubedljiva medjuubrzanja, tipa 80-120 km/h.

 

Khm khm, mda, secam se ja nekih drugih dozivljaja :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Danilo1 said:

Gotovo :D

Osetljiviji gas, prikazuje se opcija na tabli a city i dalje radiB)

received_265399274421594.jpeg

Dajte upornom mnogo vremena, dobar auto, svu dostupnu elektroniku, toplu garazu i napravice cudo :lol::thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minutes ago, Smireni said:

@Danilo1 Ajde sad polako, šta si uradio? :D

imas par postova iznad kompletnu proceduru,  tj samo treba da ispeglas "custom proxy" gde treba da promenis jedan broj -> sa 81 na 91 i to je to :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Danilo1

Nego, kako ce sad oglas da glasi? 'Prodajem Bravo Sport Turbomaximus, salje vas u gepek aktivacijom WARP 4 na dugMe pri potapanju gasa..' 

I naravno cena veca za 250E instant :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao svima. 

Vlasnik sam Fiat Bravo 2007 godiste, 1.9, 8v. Molim za savet: na visim brzinama nad 120 km/h cuje se neki piskavi zvuk ali ne od motora nego kao da je neko struenje vazduha. Sumnjam da je u pitanje neka cirkulacija vazduha iz ventilacije ali nisam siguran. 

Neko da je imao slican problem?

Hvala unapred.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako si siguran da zvuk nije iz motora (turbo ili neko crevce npr.) i sumnjas na ventilaciju - zatvori klapnu recirkulacije, ugasi ventilator pa proveri. Ako i dalje cujes to strujanje, moguce je da ti elementi karoserije napred nisu dobro uklopljeni (lose vraceni, pomereni od cukanja/naslanjanja i sl). Kod Brava je to bas izrazeno ako je nesto pomereno, zbog oblog prednjeg kraja - tako da u eLearn cak imas i celu proceduru kako i kojim redom proveriti sve elemente, pa mozes da pogledas. Ako je sve OK, ne bi trebalo nista da se cuje ni na mnogo vecim brzinama od pomenute.

PS: Tema je namenjena savetima za kupovinu Brava, a ne za tehnicke probleme (za sta postoji odgovarajuci tehnicki podforum za model). Spojicemo ovo pitanje tamo.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...