SkyBlu 3 Posted January 23, 2017 Evo neka slika mog 29 godina starog endura... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 23, 2017 Lepo lepo Te stare drtine su neunistive. Inace, apropo ranije pomenute Honde NC750 - jos jedna zanimljivost vezana za ovaj motor je i to sto joj je rezervoar ispod sedista (samim tim nizi centar tezista i bolje rasporedjena tezina), dok je prednji "tank" u stvari prtljaznik zapremine 30-35 litara u koji moze da stane jedna full-face kaciga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted January 24, 2017 Jesi probao T-Maxa? Dosta motora se može sakriti iza njegove vozljivosti, a opet imaš prostor ispod sjedala da možeš otići po kruh, na plažuNisam imao prilike i verujem da je sve to tacno jel ne bi imao status koji trenutno ima.Vozio sam Bev 500 po gradu i po meni to nije masina od semafora do semafora i za cinculjanje po gradu. Ali moraju se skuteri prodavati, kako će ako neće preko zapremine motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted January 24, 2017 23 hours ago, SkyBlu said: Evo neka slika mog 29 godina starog endura... K'o juče iz fabrike da je izašao! Prelep Poslednje što sam dugo posedovao i vozio je bio veliki Adv. a zbog manjka vremena i para za nešto novije i ozbiljnije iz te klase, sve više razmišljam da se vratim na isto. Mada sam se davno zarekao da, sa ovakvom ponudom kakva postoji danas, nikada neću posedovati dva puta isto vozilo (skuter, motor, auto,...), stari Adv. je meni i dalje nenad*ebiv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 24, 2017 Narandzasti su zakon ... mada ih nesto ne prati dobar glas kada je pouzdanost u pitanju. Kakva su tvoja iskustva? Koliko si ga realno vozio i sta si (da li si nesto) morao da radis osim redovnog odrzavanja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted January 24, 2017 (edited) Isprazne glasine... Moja iskustva su prelepa, punih 4 godina je bio kod mene i nisam imao nikakav problem. Vožen je onako kako duh tog brenda zapoveda: edit: dopuna Evo i male lične anegdote o kvalitetu, mada se ne kunem ni u jednu marku i skoro sve ih podjednako volim i cenim. Zima, slična kao ova sad sa -puno, a meni motor kod prijatelja u nekom hangaru koji se ne koristi, bez struje, ne mož' dopuniti akomulator, i odemo mi neko popodne da malo upalimo motore da rade... Već je bilo kasno, ostavimo motore da rade i izađemo da drugar zapali cigaretu. Vratimo se posle 15-6-7 minuta a moj Adv. svetli kao da se zapalio! Grane dosle skoro do belog usijanja (preterujem, ali usr'o sam se), i ja već mislim da je neki ozbiljan kvar. Ugasim motor, sačekam malo, upalim ponovo a on radi besprekorno. I ponovo počne da se greje izduv do usijanja! Mrak u hangaru i baš dolazi do izražaja boja mojih auspuha. Svetle narandžasto Ugasim motor i odmah legnem na telefon da se konsultujem, dal' je ventil izgoreo, dal' je ubrizgavanje pobrljavilo, šta se dešava... Viktor iz Primoto se javlja i nakon mog paničnog pitanja počinje da se smeje i na kraju mi kaže 'to je normalno, samo se preko dana na svetlu i u vožnji ne vidi'. Suština je da je KTM stvarno 'Ready to race' i da je otvaranje ventila maltene takmičarski naštelovano iako je motor za ulicu. Tu me je KTM kupio za sva vremena Edited January 24, 2017 by PremieRacing Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 24, 2017 Verujem ti. Samo sam citao da se ponekad ljudi zale na sam kvalitet izrade i sitnice poput srafova, kablova i slicno, sto moze ponekad da utice na pouzdanost pri duzim relacijama. Pojavile su se spijunske fotke buduceg Adventure modela od 690ccm (posto su u modi adventure modeli manjih kubikaza) Ja jos nisam odlucio sta cu posle Dominatora, ali kada bih eliminisao finansijski elemenat (citaj: kada bih naprasno postao bogat ), definitivno bi mi se u top 5 nasli Ducati Multistrada i BMW S1000XR Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted January 24, 2017 E taj isti element *ebe i naše kokoške, al' izbor nam je veoma sličan... A sad, bez mogućnosti i potrebe da puno potrošim, razmišljam o Buell Ulysses. Predrkan, poseban, nema ga kod nas, posedovaću ga jednog dana Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 24, 2017 Ulećem sad u temu kao padobranac , ali nema bolje teme na Forumu da postavim ovo: ''Samuraj'' od ugljeničnih vlakana Dizajneri Artem Smirnov i Vladimir Pančenko donose ovaj radikalni, ali vizuelno impresivni koncept. Nazvan ''Motockl iz velikog Japana'', inspirisan je temom samuraja, ali osavremenjen upotrebom ugljeničnih vlakana. U jednačinu je ubačena i japanska veština savijanja papira - Origami, dok konačna kreacija istovremeno odiše i jednostavnošću i složenošću. Koncept je osmišljen kao svojevrsni omaž japanskom dizajnu i kulturi, a dizajneri smatraju da bi ovakva ideja mogla da ima fantastične rezultate kada je dizajn dvotočkaša (ali i četvorotočkaša) u pitanju. Ovaj dizajnerski dvojac je osmislio i konceptnu bočnu prikolicu. Oštre, prave linije i ivice definitivno odaju počast japanskoj kulturi, a nema boljeg načina da se sve spoji u paket za XXI vek od ugljeničnih vlakana. Ovo je koncept koji bi svakako voleli da vidimo u proizvodnji. Imajući u vidu kreativnost Smirnova i Pančenka, ne treba se začuditi ako uskoro opet privuku našu pažnju. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted January 24, 2017 7 hours ago, chikavili said: definitivno bi mi se u top 5 nasli Ducati Multistrada i BMW S1000XR I tata bi sine. Al Ducati je prelep. Meni su enduro baš onako šmekerski, imaju tu neku crtu kija mi se sviđa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 24, 2017 Em mi se svidjaju enduro i adventure motori, em mi se poklapaju sa onim sto ocekujem od voznje, a i odgovara mi visina i polozaj sedenja zbog moje visine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted January 24, 2017 Mene je KTM 690 Supermoto osvojio agilnošću, performansama i rekacijom gasa, ali ružan je k'o ponoć i takva vrsta motora mi je nepraktična. Što se Multistrade tiče, ekipa koja ju ima kaže da se vozi kao sportski motor! 0Osobno mi je Monster zakon, lagan, okretan, dovoljno snage, a opet vjetar ti ne da voziti prebrzo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted January 25, 2017 Lepo što se samo evropljani spominju al' ima i ostatak sveta šta da ponudi... Monster mi je sada samo lep pošto sam imao onaj stari 600 Dark iz '90ih i bio totalno smoren tim motorom. Nula na kvadrat Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 25, 2017 Pa uvek je bilo - ako kupujes mozgom, kupis japanca... a evropljane srcem Od japanskih alternativa zanimljivi su mi Crosstourer, V-Strom, Super Tenere, Versys... svi su oni lepi, pouzdani, dobri, kvalitetni... ali ovi europejci mi imaju neki poseban shmek Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted January 25, 2017 On 1/25/2017 at 8:30 AM, PremieRacing said: Lepo što se samo evropljani spominju al' ima i ostatak sveta šta da ponudi... Monster mi je sada samo lep pošto sam imao onaj stari 600 Dark iz '90ih i bio totalno smoren tim motorom. Nula na kvadrat Mene upravo to održavanje najviše udaljava od kupovine Ducatija, dnevne relacije do posla i zujanje po gradu su mi 10 do 15 kilometara maksimalno, 7-8 paljenja gašenja motora dnevno, i ne znam kako će to Ducati podnijeti. Ovako imam Vespu GTS koja je idealna za gradske uvjete, ali na otvorenoj cesti putna brzina je 100 km/h maksimum, sve preko toga mi je patnja za motor, jednostavno su preveliki okretaji. A ovo se slaže, Vespa 180 Supersport iz '66, biti će prava turpija... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 25, 2017 Bravo. Mozes slobodno da napravis temu o toku radova, sto se mene tice Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 25, 2017 On 1/23/2017 at 5:20 PM, SkyBlu said: Evo neka slika mog 29 godina starog endura... Videh ga uživo kada si dolazio do mene. Prelep motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted January 25, 2017 Bravo @DiscoVolante. Vidim i ti se zahebavas sa tuningom i sredjivanjem skutera. I meni je to hobi. Postavljaj slike radova slobodno sto se mene tice. Mozda da otvoris posebnu temu o tome Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted January 25, 2017 Ja sam kao klinac krenuo sa novom Motins Zoljicom, zatim skuter Piaggio Typhoon 50, pa posle Vespa 200 px. Zatim sledi Aprilia Tuareg 125 i Aprilia Pegaso 650. Kratko sam vozio Ducati Hypermotard 1000, dovezao ga iz Grcke. Videcemo da li ce biti naslednika nekog ili ne Ako bude, definitivno neki Enduro, lepo bi bilo F800 recimo Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted January 25, 2017 Bingo i njegov bordo Pegaso sa bordo sedistem i bordo vizirom A Hyper na otvorenom je kazna, priznaj ko te kaznio da mu dovezes motor Mada, verovatno je to bila extra voznjica koju ces pamtiti... pravi dozivljaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted January 25, 2017 Hahaha nikad o Apriliji nisam tako bordo razmisljao A jeste, voznja Ducatija na autoputu je uzasna!Ide on preko 200, ali vec na 120 se drzis da te vetar ne odnese.Sediste tvrdo i neudobno. U sustini ti posle 10km utrne dupe.Rezervoar mali, pa sam na svakih 140-160km stajao da dopunim gorivo.Ja stanem na pumpu, svi ga zagledaju, a ja ga gledam i razmisljam kako mi se ne seda opet, jer me dupe boli. Prvih 5 min bude mucenje, posle opet utrne.Na 120 se smoris, svi te preticu, a ako vozis brze, moras kao na zoljici da se spustis napred, zbog aerodinamike. Em sto boli vrat, jer podizes glavu, em sto izgledas presmesno ljudima koje pretices. Sve u svemu, nezaboravnih 1100km voznje. Ali mogu reci da mu vijugav put prija.Posle toga je moja Aprilia bila ladja, fotelja koja ljulja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted January 25, 2017 9 hours ago, Markobgd said: Videh ga uživo kada si dolazio do mene. Prelep motor. e mare, jeste, to je taj od tad sam mu jos napravio nosace bocnih kofera i nosac navigacije Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted January 29, 2017 Zna se koji motor kakvoj vožnji jr namenjen. Od Grčke bi najbolje legla neka Gold Wing lađa Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 29, 2017 Da, ako hoces da vuces i kamp prikolicu sa sobom Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 4, 2017 Loša godina za Harley-Davidson Harley-Davidson je objavio prodajne rezultate za 2016. godinu, a kompanija iz Milvokija baš i ne može da bude zadovoljna njima. U prošloj godini je prodato 262.221 motocikla, što predstavlja pad od 1.6%, a zabeležen i je pad od 8% kada su neto prihodi kompanije u 2016. u pitanju (ukupno 692.2 miliona dolara). Na matičnom, američkom tržištu, Harley-Davidson je prodao 161.658 jedinica - 3.9% manje nego u 2015. S druge strane, van SAD je ostvaren rast od 2.3% i time u ovom proizvođaču mogu da budu zadovoljni. Ipak nije sve tako crno, jer u kompaniji navode da su uprkos padu prodaje ojačali svoj tržišni udeo u SAD (gde su još uvek broj 1), ali i na evropskim tržištima. Rastu prodaje na inostranim tržištima je doprinelo otvaranje 40 novih prodajnih salona, a posebno snažni rezultati su ostvarni na azijsko-pacifičkim i evropskim tržištima. Ono što čeka Harley-Davidson je još jedna teška godina, u prodajnom smislu. Od 2017. se očekuju relativno slični rezultati, ako ne i blagi pad, a i zarada bi trebalo da ostane na nivou iz prošle godine. Da bi stali na put trendu pada, u kompaniji planiraju da u narednih pet godina lansiraju 50 novih motocikala, kao i otvaranje novih 150-200 prodajnih salona do 2020. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites