Jump to content
FAS Goran
phantom

Koliko ima bajkera među nama? / skuteri, polaganje za A

Recommended Posts

burgman 650, fantasticna masina u svakom smislu :) 2 cilindra, 4 ventila po cilindru, oko 60 ks ukombinovan sa CVT prenosom ili manuelno 5 brzina :) bas bas dobar skuter, skup dosta za odrzavati ali daje dosta, bas se dobro vozi kako lagano a tako i kad ga cepis :)

Edited by SkyBlu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ludak!

Vidi gde i kako se provlaci,kad bi neko otvorio vrata ili skrenuo zbog rupe,omazao bi se ko banana.

Preriskantno...:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al ga cepa pored pandura,ko da ih nema!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam dosad naleteo na ovu temu pa sad videh.

Da voza se malo trenutno Suzuki GSX 750 F preferiram duža putovanja.

 

20160430_141540.jpg20160430_141441.jpg20160430_141434.jpg

20160430_141409.jpg20160430_141357.jpgslovenija 2014 (4).JPGslovenija 2014 (262).JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druže, zakačila ti se ciljna zastavica za motor, vidi da skineš to da ti se ne uplete u lanac  :D

:P

 

edit: Onaj Ghost Rider sa maxi skuterom vozi baš kako treba!

A posle taj skuter kupi neki naš lovan i hvali se kako je prethodni vlasnik gospodin čovek koji je išao na posao i do pijace Burgmanom 650  :D

Edited by PremieRacing
sad odgledao klip sa početka strane...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prica mi drugar iz servisa. Doterao neki baja nekog Kymca od 125ccm, sve se hvali platio ga 300e u nekom selu pa da se sredi  da ga vozi.

Ovi ga otvorili, kad ono misevi pojeli zice, progrizli plastike. Drndaju se vec dve nedelje sa njim, popravka dosla do iznosa 500e

:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas jes daje krš vreme ali probah cbr-ku,a masina skinuta sa repsolke koja se vozila po Mađarskoj na koliko sam shvatio amatreskim trkama.Majko moja kako ono poteže :lol: i koliko mi se svidelo toliko sam video da nije to za mene :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test: Honda PCX 125

 

honda%20pcx.jpg

 

Dame znaju koliko profesionalna šminka može da poboljša njihov izgled. Hondini dizajneri su našminkali ''PCX'' tako da je spreman za poziranje najprestižnijim fotografima. Prva verzija Honde PCX predstavljena je 2009. i za samo pet godina, osvojila veliki broj poklonika širom sveta, te postala jedan od najprodavanijih skutera u svojoj klasi, i inkasirala popriličnu svotu japanskom proizvođaču. Redizajnirani model, predstavljen svetskom tžištu pre samo tri meseca, stigao je u našu redakciju na test. Razlike u odnosu na predhodnu verziju, koju smo ugostili pre nešto više od dve godine, uočljive su na prvi pogled i mahom su estetske. Moguće je uočiti vizuelnu vezu sa prvim modelom, najpre u ''vintidž'' stilu od kog fabrika ne odustaje, međutim sada je sve znatno modernije, sa čistim, jednostavnim linijama i nekoliko savremenih detalja. Upravo zbog ove, prilično uspešne mešavine retra i savrmenog ''PCX'' ima i veliki broj pristalica. Skuter i dalje ima nisko težište, što dodatno doprinosi njegovom kompaktnom izgledu, i daje jedan subjektivni osećaj da se sedi mnogo niže, nego što to stvarno i jeste. Sedište vozača je takođe izmenjeno i znatno udobnije nego na predhodnom modelu a rgonomija poboljšana da motor jednako odgovara i visokim ali i nešto nižim vozačima i naravno prpadnicama lepšeg pola. Ono što se nama izuzetno dopalo je i činjenica da ''PCX'' jako dobro paše i uz jedan poslovni ''luk'', jednako kao i uz neobavezni svakodnevni stajling.

 

Auto magazin Honda PCX 125 (3)

 

Izmenjeno sedište doprinelo je i povećanju prtljažnog prostor koje se nalazi ispod sedišta, te se sada u njega lako može smestiti i integralna kaciga. Prednji deo motora je takođe sasvim nov. Predhodna verzija imala je far u obliku zvezde koji je bio u skladu sa tadašnjom Hondinom gamom. Verzija za 2015. Ima far koji podseća na krila i čiji krajevi duboko zalaze u bokove prednje maske. Savremenu notu donose i LED diode koje se nalaze u farovima i instrument tabli kao i priključak od 12V kojim možete puniti svoj mobilni telefon.

 

Auto magazin Honda PCX 125 (7)

 

Motor od 125 ccm ostao je ne promenjen, što nas i nije previše iznenadilo, jer zašto menjati nešto što dobro funkcioniše. Sitna elektronska podešavanja donela su neznatnno povećanje snage motora, na 11.1 KS, ali i smanjenu potrošnju goriva, koju fabrika deklariše na samo 2.1 litar na 100 pređenih kilometara. Takođe, vibracije motora su značajno smanjene, a odziv na komandu ručice gasa je nešto brži. Honda PCX je skuter sa kojim ćete uživati. Zahvaljujući niskom težištu, maloj masi i dobrom motori, vožnja u gradu je prava zabava. Vrlo jednostavno se provlači između vozila, a da pritom vozač ne mora da pravi nikakve snažnije pokrete telom, što ga čini vrlo pogodnim za početnike i dame.

 

Auto magazin Honda PCX 125 (1)

 

Položaj za volanom je ergonoski veoma dobar te vas ni duže vožnje neće zamoriti. Sa svojih 11 konja PCX nije previše sportski nastrojen, ali snage ima sasvim dovoljno čak i pri niskim obrtajima. Ukoliko vozite u okvirima zakonom propisanih ograničenja u gradu uvek vam ostaje dovoljno snage, da motor momentalno reaguje na ''odvrtanje'' ručice gasa. Van grada, jedini problem mu može predstavljati auto-put, dok je vožnja po magistrali teče glatko ine iziskuje nikakav napor. Naravno, obaranje u krivini mu nije jača strana, ali ni namena pa ako vozite u skladu sa ograničenjima, možete se bezbedno prevesti iz jednog u drugi grad uživajući u krajoliku oko vas. Hondi je uspelo da poboljša nešto što je već do sada okarakterisano kao dobro. PCX je kvalitetan i komforan skuter privlačnog izgleda i velike upotrebljivosti. Dostupan je u beloj, crnoj, sivoj, srebrnoj, braon i nama najprimamljivijoj crvenoj boji, kao što je bio naš testni model.

 

Auto magazin Honda PCX 125 (4)

 

Po ukusu Evropljana
Jamaguči San radio je na velikom broju Hondinih modela uključujući ''transalp'' i ''varadero'' ali mu je ovo bio prvi skuter i veliki izazov. Trebalo je od popularnog modela napraviti nešto još bolje, ali je on sa svoji timom naporno radio i ponosan je na novi ''PC125''. Rezultat je lep i štedljiv motor – upravo za evropskog kupca

- Motor: jednocilindrični, četvorotaktni, vodeno hlađeni, 125 ccm
- Snaga: 11.7 KS (8.6 kW) pri 8,500 o/min
- Max. obrtni moment: 12,0 Nm pri 5.000 o/min
- Dimenzije: 1930 x 740 x 1100mm
- Visina sedišta: 760 mm
- Pneumatici: 90/90 R14 napred, 100/90 R14 nazad
- Kočnice: jednostruki hidraulični disk 220 mm sa troklipnim klještina napred, disk 130 mm nazad

 

Nela Tasić

 

preuzeto sa - magazinauto.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uvek se pitam za poentu skutera koji ima vise od 400-450ccm.

Mislim tu već se opasno ulazi u područje Touring ili dobrih Enduro motora kao npr.: Honda DEAUVILLE 650, Suzuki V Storim 650, Honda CB500x ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To su skuteri kojima je glavni zadatak otvoren put. Neko jednostvno vise voli twist n go fazon od manuelnog tj. noznog menjaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije menjac nego varijator/variomat i naravno da ne moze po performansama da se poredi sa manuelnim. Ali opet moze mnogo lepo da se vozi cak i gore dole ako je termo grupa jaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

TI maxi skuteri su odlična stvarmeni je i kitovan runer završavao posao po gradu,al par puta sam išao malo van grada i uvek sam se kajao što sam krenuo.Ovako maxi skuter i ne razmislajs mozes i van grada komotno da ga voziš.

Edited by Kaniđa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledaj, Srdjos, u nas Srba je previse predrasuda pa otud i stav da motor nije motor ako nema manuelni/nozni menjac. Istina je sasvim drugacija. Itekako skuter moze da ide odlicno, pogotovu neki maxi. Evo npr, ja imam skuter koji vecina moto vozaca sa blagim podsmehom gleda na semaforu. Medjutim kada ih otkinem na startu i kada shvate da sa daleko vecim i jacim motorima ne mogu da me stignu po gradu onda se razocaraju u to sto imaju pod buljom. 

Inace, u pitanju je mali Piaggio Typhoon za koji vecina ne zna da moze da ima vise od 50cc. Ovaj moj primerak je fabricki bio 125cc dvotaktni. E sad, ni on vise nije to sto je bio, na njemu je full alu Malossi kit od 172cc sa Malossi glavom, sportska radilica sa punim polutkama, Malossi varijator, serijsko kvacilo prepakovano sa Malossi oprugicama i centralnom, DellOrto 25 karb umesto serijskog Mikuni 20, Malossi Kevlar kais, auspuh od Runnera 180 bez katalizatora i jos stosta sto dize performanse ovog skuterceta u nebesa. Veruj mi da bi ti vilica pala kada bi probao kako ova masina ide. Tako da ja na te izjave da skuter ne moze da ide gledam sa podsmehom. Naravno, ne shvati me pogresno da ja tebe nesto vredjam (ne daj boze), vec ti samo iznosim svoje iskustvo za koje slobodno mogu da kazem da je vrlo bogato po pitanju skutera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super to ide samo kad sednu dvoje i kreneš na put on kilav. I troši ko da ima preko 1000ccm.Tako da se izgubi smisao takvog skutera.

Skuter je prevozno sretstvo za urbanu sredinu i tu je nenadmašan.Nije motor, ne daje onaj subjektivni osćaj slobode kao motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, francuz69 said:

Gledaj, Srdjos, u nas Srba je previse predrasuda pa otud i stav da motor nije motor ako nema manuelni/nozni menjac. Istina je sasvim drugacija. Itekako skuter moze da ide odlicno, pogotovu neki maxi. Evo npr, ja imam skuter koji vecina moto vozaca sa blagim podsmehom gleda na semaforu. Medjutim kada ih otkinem na startu i kada shvate da sa daleko vecim i jacim motorima ne mogu da me stignu po gradu onda se razocaraju u to sto imaju pod buljom. 

Inace, u pitanju je mali Piaggio Typhoon za koji vecina ne zna da moze da ima vise od 50cc. Ovaj moj primerak je fabricki bio 125cc dvotaktni. E sad, ni on vise nije to sto je bio, na njemu je full alu Malossi kit od 172cc sa Malossi glavom, sportska radilica sa punim polutkama, Malossi varijator, serijsko kvacilo prepakovano sa Malossi oprugicama i centralnom, DellOrto 25 karb umesto serijskog Mikuni 20, Malossi Kevlar kais, auspuh od Runnera 180 bez katalizatora i jos stosta sto dize performanse ovog skuterceta u nebesa. Veruj mi da bi ti vilica pala kada bi probao kako ova masina ide. Tako da ja na te izjave da skuter ne moze da ide gledam sa podsmehom. Naravno, ne shvati me pogresno da ja tebe nesto vredjam (ne daj boze), vec ti samo iznosim svoje iskustvo za koje slobodno mogu da kazem da je vrlo bogato po pitanju skutera.

 

pa to što si mi se nabrojao se zove tuning motora i naravno da će svaki motorini da ide kad ga tako nabudžiš, mislim i Tomos će da te odere na semaforu ako mu staviš 80ccm ili šta već :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad ulazimo u potpuno drugu diskusiju. Neko na forumu rece: performanse = potrosnja. Ako se vodis parametrom potrosnje onda treba da vozis 50cc 4t. Tu performansi nema ali trosi 2- 2.5 litre.

Ako pak trazis da ta masina moze i da te potegne onda ces se pomiriti sa vecom potrosnjom.

Neki 4t sqt od 200-300cc trosi od 3 do 4.5l. Oni veci od 400 pa navise trose od 4 pa verovao ili ne do 10. Prosecan motor, posto pominjemo performanse, dakle pricamo o 600cc i vise tesko da ce da trosi ispod 6. Ako pricamo o jos vecim motorima tipa R od 1000 i vise cc onda ne racunaj ispod 10.

 

Apropo nasvirane cvaje, ovaj moj trosi od 5 laganijom voznjom do 7 kada se vozi konstantno pun gas. Ima i high end cvaja koje trose dobro preko 10 ali to su vec motorini za trke.

Ono sto ljudi zaboravljaju je da motor mnogo vise kosta po pitanju odrzavanja od skutera. Ako mi ne verujete, raspitajte se. Pored redovnih stvari koje su zajednicke kod motora i skutera ima mnogo pratech stvari koje kod skutera nema a izbijaju mnogo para iz dzepa. Samo neki od primera su redovno menjanje i podmazivanje lanca i lancanika, vece i daleko skuplje gume i.t.d.

Zakljucak je da ne treba da se poredi motor i skuter. Svaki ima svoju namenu i nisu stvar za poredjenje. Moja je poenta bila da pri poredjenju cvt prenosa i manuelnog menjaca ne mora obavezno da pobedi manuelni menjac. Mnogo drugih faktora ulazi u finalno poredjenje.

 

A ako ti je potrosnja briga kao i cena odrzavanja jer je logicno da se skuter kupuje zbog jeftine voznje onda svakako treba gledati neki 4t u rangu 250cc +- 50 jer su to po pravilu masine koje daju najvise za ulozen novac, prilicno su trajne i kvalitetne a mizerno trose. Pogotovu ako pricamo o agregatima iz Piaggio grupacije (Gilera, Aprillia...).

 

Jevto, taj osecaj slobode je stvar dva tocka i "vetra u kosi" a ne motora ili skutera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...