aleksa_indjija 4 Posted May 4, 2016 Al ovaj poliva ovaj skuter... Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted May 4, 2016 (edited) burgman 650, fantasticna masina u svakom smislu 2 cilindra, 4 ventila po cilindru, oko 60 ks ukombinovan sa CVT prenosom ili manuelno 5 brzina bas bas dobar skuter, skup dosta za odrzavati ali daje dosta, bas se dobro vozi kako lagano a tako i kad ga cepis Edited May 4, 2016 by SkyBlu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tadej 238 Posted May 5, 2016 Auuu, al je ovaj bezobrazan... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted May 5, 2016 Alal mu patka kako ga tera!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
asterix 7 Posted May 5, 2016 Ma ludak! Vidi gde i kako se provlaci,kad bi neko otvorio vrata ili skrenuo zbog rupe,omazao bi se ko banana. Preriskantno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1592 Posted May 5, 2016 uf, te sto se provlace bih paf a jos nisam naletio na nekog koji se ne provlaci Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted May 5, 2016 Al ga cepa pored pandura,ko da ih nema! Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted May 9, 2016 Nisam dosad naleteo na ovu temu pa sad videh. Da voza se malo trenutno Suzuki GSX 750 F preferiram duža putovanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5292 Posted May 10, 2016 (edited) Druže, zakačila ti se ciljna zastavica za motor, vidi da skineš to da ti se ne uplete u lanac edit: Onaj Ghost Rider sa maxi skuterom vozi baš kako treba! A posle taj skuter kupi neki naš lovan i hvali se kako je prethodni vlasnik gospodin čovek koji je išao na posao i do pijace Burgmanom 650 Edited May 10, 2016 by PremieRacing sad odgledao klip sa početka strane... Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1592 Posted May 10, 2016 Prica mi drugar iz servisa. Doterao neki baja nekog Kymca od 125ccm, sve se hvali platio ga 300e u nekom selu pa da se sredi da ga vozi. Ovi ga otvorili, kad ono misevi pojeli zice, progrizli plastike. Drndaju se vec dve nedelje sa njim, popravka dosla do iznosa 500e :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaniđa 1 Posted May 11, 2016 Danas jes daje krš vreme ali probah cbr-ku,a masina skinuta sa repsolke koja se vozila po Mađarskoj na koliko sam shvatio amatreskim trkama.Majko moja kako ono poteže i koliko mi se svidelo toliko sam video da nije to za mene Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 14, 2016 Test: Honda PCX 125 Dame znaju koliko profesionalna šminka može da poboljša njihov izgled. Hondini dizajneri su našminkali ''PCX'' tako da je spreman za poziranje najprestižnijim fotografima. Prva verzija Honde PCX predstavljena je 2009. i za samo pet godina, osvojila veliki broj poklonika širom sveta, te postala jedan od najprodavanijih skutera u svojoj klasi, i inkasirala popriličnu svotu japanskom proizvođaču. Redizajnirani model, predstavljen svetskom tžištu pre samo tri meseca, stigao je u našu redakciju na test. Razlike u odnosu na predhodnu verziju, koju smo ugostili pre nešto više od dve godine, uočljive su na prvi pogled i mahom su estetske. Moguće je uočiti vizuelnu vezu sa prvim modelom, najpre u ''vintidž'' stilu od kog fabrika ne odustaje, međutim sada je sve znatno modernije, sa čistim, jednostavnim linijama i nekoliko savremenih detalja. Upravo zbog ove, prilično uspešne mešavine retra i savrmenog ''PCX'' ima i veliki broj pristalica. Skuter i dalje ima nisko težište, što dodatno doprinosi njegovom kompaktnom izgledu, i daje jedan subjektivni osećaj da se sedi mnogo niže, nego što to stvarno i jeste. Sedište vozača je takođe izmenjeno i znatno udobnije nego na predhodnom modelu a rgonomija poboljšana da motor jednako odgovara i visokim ali i nešto nižim vozačima i naravno prpadnicama lepšeg pola. Ono što se nama izuzetno dopalo je i činjenica da ''PCX'' jako dobro paše i uz jedan poslovni ''luk'', jednako kao i uz neobavezni svakodnevni stajling. Izmenjeno sedište doprinelo je i povećanju prtljažnog prostor koje se nalazi ispod sedišta, te se sada u njega lako može smestiti i integralna kaciga. Prednji deo motora je takođe sasvim nov. Predhodna verzija imala je far u obliku zvezde koji je bio u skladu sa tadašnjom Hondinom gamom. Verzija za 2015. Ima far koji podseća na krila i čiji krajevi duboko zalaze u bokove prednje maske. Savremenu notu donose i LED diode koje se nalaze u farovima i instrument tabli kao i priključak od 12V kojim možete puniti svoj mobilni telefon. Motor od 125 ccm ostao je ne promenjen, što nas i nije previše iznenadilo, jer zašto menjati nešto što dobro funkcioniše. Sitna elektronska podešavanja donela su neznatnno povećanje snage motora, na 11.1 KS, ali i smanjenu potrošnju goriva, koju fabrika deklariše na samo 2.1 litar na 100 pređenih kilometara. Takođe, vibracije motora su značajno smanjene, a odziv na komandu ručice gasa je nešto brži. Honda PCX je skuter sa kojim ćete uživati. Zahvaljujući niskom težištu, maloj masi i dobrom motori, vožnja u gradu je prava zabava. Vrlo jednostavno se provlači između vozila, a da pritom vozač ne mora da pravi nikakve snažnije pokrete telom, što ga čini vrlo pogodnim za početnike i dame. Položaj za volanom je ergonoski veoma dobar te vas ni duže vožnje neće zamoriti. Sa svojih 11 konja PCX nije previše sportski nastrojen, ali snage ima sasvim dovoljno čak i pri niskim obrtajima. Ukoliko vozite u okvirima zakonom propisanih ograničenja u gradu uvek vam ostaje dovoljno snage, da motor momentalno reaguje na ''odvrtanje'' ručice gasa. Van grada, jedini problem mu može predstavljati auto-put, dok je vožnja po magistrali teče glatko ine iziskuje nikakav napor. Naravno, obaranje u krivini mu nije jača strana, ali ni namena pa ako vozite u skladu sa ograničenjima, možete se bezbedno prevesti iz jednog u drugi grad uživajući u krajoliku oko vas. Hondi je uspelo da poboljša nešto što je već do sada okarakterisano kao dobro. PCX je kvalitetan i komforan skuter privlačnog izgleda i velike upotrebljivosti. Dostupan je u beloj, crnoj, sivoj, srebrnoj, braon i nama najprimamljivijoj crvenoj boji, kao što je bio naš testni model. Po ukusu Evropljana Jamaguči San radio je na velikom broju Hondinih modela uključujući ''transalp'' i ''varadero'' ali mu je ovo bio prvi skuter i veliki izazov. Trebalo je od popularnog modela napraviti nešto još bolje, ali je on sa svoji timom naporno radio i ponosan je na novi ''PC125''. Rezultat je lep i štedljiv motor – upravo za evropskog kupca - Motor: jednocilindrični, četvorotaktni, vodeno hlađeni, 125 ccm - Snaga: 11.7 KS (8.6 kW) pri 8,500 o/min - Max. obrtni moment: 12,0 Nm pri 5.000 o/min - Dimenzije: 1930 x 740 x 1100mm - Visina sedišta: 760 mm - Pneumatici: 90/90 R14 napred, 100/90 R14 nazad - Kočnice: jednostruki hidraulični disk 220 mm sa troklipnim klještina napred, disk 130 mm nazad Nela Tasić preuzeto sa - magazinauto.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 14, 2016 Maxiscooter duel: BMW C 650 Sport vs Yamaha TMax Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1592 Posted May 17, 2016 Uvek se pitam za poentu skutera koji ima vise od 400-450ccm. Mislim tu već se opasno ulazi u područje Touring ili dobrih Enduro motora kao npr.: Honda DEAUVILLE 650, Suzuki V Storim 650, Honda CB500x ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 994 Posted May 17, 2016 To su skuteri kojima je glavni zadatak otvoren put. Neko jednostvno vise voli twist n go fazon od manuelnog tj. noznog menjaca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1592 Posted May 17, 2016 Jest ali taj menjač je dosta slabiji na uzbrdicama i gore, dole voznji ako cemo na duze ture Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 994 Posted May 20, 2016 Nije menjac nego varijator/variomat i naravno da ne moze po performansama da se poredi sa manuelnim. Ali opet moze mnogo lepo da se vozi cak i gore dole ako je termo grupa jaka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaniđa 1 Posted May 21, 2016 (edited) TI maxi skuteri su odlična stvarmeni je i kitovan runer završavao posao po gradu,al par puta sam išao malo van grada i uvek sam se kajao što sam krenuo.Ovako maxi skuter i ne razmislajs mozes i van grada komotno da ga voziš. Edited May 21, 2016 by Kaniđa Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1592 Posted May 21, 2016 U pravu ste, mnogo su laksi za voznju, to stoji. Mozda meni u glavi treba da kvrcne Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 994 Posted May 27, 2016 Gledaj, Srdjos, u nas Srba je previse predrasuda pa otud i stav da motor nije motor ako nema manuelni/nozni menjac. Istina je sasvim drugacija. Itekako skuter moze da ide odlicno, pogotovu neki maxi. Evo npr, ja imam skuter koji vecina moto vozaca sa blagim podsmehom gleda na semaforu. Medjutim kada ih otkinem na startu i kada shvate da sa daleko vecim i jacim motorima ne mogu da me stignu po gradu onda se razocaraju u to sto imaju pod buljom. Inace, u pitanju je mali Piaggio Typhoon za koji vecina ne zna da moze da ima vise od 50cc. Ovaj moj primerak je fabricki bio 125cc dvotaktni. E sad, ni on vise nije to sto je bio, na njemu je full alu Malossi kit od 172cc sa Malossi glavom, sportska radilica sa punim polutkama, Malossi varijator, serijsko kvacilo prepakovano sa Malossi oprugicama i centralnom, DellOrto 25 karb umesto serijskog Mikuni 20, Malossi Kevlar kais, auspuh od Runnera 180 bez katalizatora i jos stosta sto dize performanse ovog skuterceta u nebesa. Veruj mi da bi ti vilica pala kada bi probao kako ova masina ide. Tako da ja na te izjave da skuter ne moze da ide gledam sa podsmehom. Naravno, ne shvati me pogresno da ja tebe nesto vredjam (ne daj boze), vec ti samo iznosim svoje iskustvo za koje slobodno mogu da kazem da je vrlo bogato po pitanju skutera. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted May 27, 2016 Super to ide samo kad sednu dvoje i kreneš na put on kilav. I troši ko da ima preko 1000ccm.Tako da se izgubi smisao takvog skutera. Skuter je prevozno sretstvo za urbanu sredinu i tu je nenadmašan.Nije motor, ne daje onaj subjektivni osćaj slobode kao motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1592 Posted May 27, 2016 6 hours ago, francuz69 said: Gledaj, Srdjos, u nas Srba je previse predrasuda pa otud i stav da motor nije motor ako nema manuelni/nozni menjac. Istina je sasvim drugacija. Itekako skuter moze da ide odlicno, pogotovu neki maxi. Evo npr, ja imam skuter koji vecina moto vozaca sa blagim podsmehom gleda na semaforu. Medjutim kada ih otkinem na startu i kada shvate da sa daleko vecim i jacim motorima ne mogu da me stignu po gradu onda se razocaraju u to sto imaju pod buljom. Inace, u pitanju je mali Piaggio Typhoon za koji vecina ne zna da moze da ima vise od 50cc. Ovaj moj primerak je fabricki bio 125cc dvotaktni. E sad, ni on vise nije to sto je bio, na njemu je full alu Malossi kit od 172cc sa Malossi glavom, sportska radilica sa punim polutkama, Malossi varijator, serijsko kvacilo prepakovano sa Malossi oprugicama i centralnom, DellOrto 25 karb umesto serijskog Mikuni 20, Malossi Kevlar kais, auspuh od Runnera 180 bez katalizatora i jos stosta sto dize performanse ovog skuterceta u nebesa. Veruj mi da bi ti vilica pala kada bi probao kako ova masina ide. Tako da ja na te izjave da skuter ne moze da ide gledam sa podsmehom. Naravno, ne shvati me pogresno da ja tebe nesto vredjam (ne daj boze), vec ti samo iznosim svoje iskustvo za koje slobodno mogu da kazem da je vrlo bogato po pitanju skutera. pa to što si mi se nabrojao se zove tuning motora i naravno da će svaki motorini da ide kad ga tako nabudžiš, mislim i Tomos će da te odere na semaforu ako mu staviš 80ccm ili šta već Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 994 Posted May 27, 2016 Nece Tomos. I ovde pricamo o 172cc. A sta tek da pricamo o 400-500 i vise kuba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1592 Posted May 27, 2016 pričamo o tuningu motora što mene ne interesuje jer svi ti nabudženi motorići fino troše po gradu Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 994 Posted May 27, 2016 Sad ulazimo u potpuno drugu diskusiju. Neko na forumu rece: performanse = potrosnja. Ako se vodis parametrom potrosnje onda treba da vozis 50cc 4t. Tu performansi nema ali trosi 2- 2.5 litre. Ako pak trazis da ta masina moze i da te potegne onda ces se pomiriti sa vecom potrosnjom. Neki 4t sqt od 200-300cc trosi od 3 do 4.5l. Oni veci od 400 pa navise trose od 4 pa verovao ili ne do 10. Prosecan motor, posto pominjemo performanse, dakle pricamo o 600cc i vise tesko da ce da trosi ispod 6. Ako pricamo o jos vecim motorima tipa R od 1000 i vise cc onda ne racunaj ispod 10. Apropo nasvirane cvaje, ovaj moj trosi od 5 laganijom voznjom do 7 kada se vozi konstantno pun gas. Ima i high end cvaja koje trose dobro preko 10 ali to su vec motorini za trke. Ono sto ljudi zaboravljaju je da motor mnogo vise kosta po pitanju odrzavanja od skutera. Ako mi ne verujete, raspitajte se. Pored redovnih stvari koje su zajednicke kod motora i skutera ima mnogo pratech stvari koje kod skutera nema a izbijaju mnogo para iz dzepa. Samo neki od primera su redovno menjanje i podmazivanje lanca i lancanika, vece i daleko skuplje gume i.t.d. Zakljucak je da ne treba da se poredi motor i skuter. Svaki ima svoju namenu i nisu stvar za poredjenje. Moja je poenta bila da pri poredjenju cvt prenosa i manuelnog menjaca ne mora obavezno da pobedi manuelni menjac. Mnogo drugih faktora ulazi u finalno poredjenje. A ako ti je potrosnja briga kao i cena odrzavanja jer je logicno da se skuter kupuje zbog jeftine voznje onda svakako treba gledati neki 4t u rangu 250cc +- 50 jer su to po pravilu masine koje daju najvise za ulozen novac, prilicno su trajne i kvalitetne a mizerno trose. Pogotovu ako pricamo o agregatima iz Piaggio grupacije (Gilera, Aprillia...). Jevto, taj osecaj slobode je stvar dva tocka i "vetra u kosi" a ne motora ili skutera. Quote Share this post Link to post Share on other sites