Jump to content
FAS Goran
phantom

Koliko ima bajkera među nama? / skuteri, polaganje za A

Recommended Posts

ulazimo, no sam si počeo sa tim Malosijima i ostalim drangulijama

svakako korisne informacije za onoga ko neće puno ccm a hoće da budži

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesam poceo, ali samo da bih napomenuo da i skuter moze da parira vecim motorima ako je to ono sto vozac zeli, jer je tema nepravedno krenula u pravcu da su skuteri slabi. A nisu... Ja sam malo debil pa mi nije bilo tesko da se majam sa tim budzenjem...

Inace, moj stav je sledeci: buduci da vozilo na dva tocka iskljucivo vozim po gradu, kuca-posao i po malo vozikanja, meni je motor u tu svrhu potpuno neupotrebljiv a skuter nezamenljiv. Sa druge strane, da u grad retko kad zalazim, a da cesto idem na put onda bih verovatno birao motor. Maxi skuteri velike kubikaze su najbolje od oba sveta ali ipak sa akcentom na cest odlazak na put, jer i oni zbog svojih dimenzija nisu bas idealni za gradsku vrevu.

Tako da svakom svoje, ali moj stav je ovaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot e-Kick: električni skuter koji staje u prtljažnik

 

peugeot%20e%20kick%201.jpg

 

Novi Peugeot 3008 obiluje novitetima među kojima je najzanimljiviji električni skuter dimenzijama prilagođen prtljažniku. Razvijen u saradnji sa Micro Mobility, novi električni skuter je osmišljen kako bi olakšao kretanje po gradu i omogućio vlasniku 3008-ica da bude mobilan i nakon što parkira automobil.

 

peugeot%20e%20kick%2011.jpg

 

Ime mu je e-Kick, a pažnju pleni originalnim dizajnom i masom od samo 8.5 kilograma. U manevru dodatno pomaže mogućnost sklapanja gde složeni e-Kick gurate na prednjem točku poput manjih kolica. 

 

peugeot%20e%20kick%20111.jpg

 

Opremljen je Li-Ion baterijom (500 Wh), dok je elektromotor smešten u zadnji točak. Autonomija s jednim punjenjem baterije je do 12 km, dok je maksimalna brzina 25 km/h. Podsetimo, 3008-ica u prtljažniku ima priključak za punjenje baterije što dodatno olakšava korišćenje skutera.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda PCX125 sređen za 2017.

 

honda-pcx125-1.jpg

 

PCX125 je najprodavaniji skuter u Hondinoj evropskoj liniji, a od 2013. se konstantno nalazi vrhu prodajnih top lista. Za narednu godinu, japanska kompanija je spremila solidne novine kako bi ga učinili što privlačnijim mušterijama. 

Za početak, jednocilindarski SOHC agregat zapremine 124.9 kubika je pretrpeo određene promene kako bi se prilagodio novom Euro 4 emisionom standardu. Posebno se vodilo računa da se promene ne odraze negativno na snagu. Agregat predstavljen 2012. sada donosi 12 KS na 8.500 o/min i 12 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 5.000 o/min. Prenos je ostao automatski. Druga velika novina je podjednako funkcionalna koliko i estetske prirode, pa sad PCX125 dolazi sa LED osvetljenjem u standardnom paketu opreme. Honda nije otkrila cenu ovog skutera, ali ako bude ostala u granicama prethodnih verzija, motocikl će i dalje ostati na vrhu prodajnih listi. 

Potrošnja je i daje vrlo snažan prodajni adut PCX125 - 2.1 litra na 100 km. Mnogi navode da bi u Hondi trebalo da porazmisle o promenama na zadnjoj kočnici, jer vlada mišljenje da je tehnološki prevaziđena i da jednostavno ne ide uz ovakav model u 2017. godini. Videćemo da li će Honda poslušati savete.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

pcx jeste super kosooki ali je jako mali motor, kad stanes pored, mislis da je igracka

 

Elem, sta sam primetio, trziste motora u Srbiji je u ekspanziji ali podrska u medijima i ostalim sredstvima informisanja je nula poena, na internetu su uglavnom placeni tekstovi o motociklima i nekim akcijama ili novim modelima tipa Harley Davison koga kupuje mozda 1% motociklista. Da nema nekih domacih foruma, ne bi potencijalni kupac ni znao kako da se informise osim da ide na inostrane. Cak ni polovniautomobili nisu nesto previse zagrejani za motocikle, pretragu i tekstove vezano za njih

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li trajne tablice za mopede i dalje važe?

 

trajna_registracija_mopeda.jpg

 

Na ulicama mogu da se vide brojni skuteri sa novim i starim, tj. trajnim tablicama. Zašto jedni mogu da se trajno registruju, a drugi ne?

Mnogim vlasnicima dvotočkaša kubikaže manje od 50 ccm u proteklih 4-5 godina život su zagorčali novi propisi u vezi kategorizacije mopeda i motocikala i pratećih pravila po pitanju registracije i vozačke dozvole. Obratila nam se jedna vlasnica mopeda iz Čačka - ona je htela da izvadi nove tablice za svoj moped koji nije vozila nekoliko godina, a koji ima stare, trajne tablice, pošto je čula da su trajne tablice odavno ukinute, te da i mopedi sada moraju da se registruju svake godine. Kada je otišla u agenciju za registraciju vozila rekli su joj da nema potrebe da vadi nove tablice, već da može normalno da vozi sa starim, pošto je njen moped trajno registrovan. Iz straha da ne bude kažnjena zbog vožnje neregistrovanog mopeda i oprečnih informacija koje je dobijala na više mesta, zamolila nas je da dođemo do zvaničnog odgovora nadležnih. Kako bismo otklonili sve nedoumice, zvanično smo se obratili MUP-u i dobili odgovor koji vam prenosimo u celosti:

 

''Članom 351. st. 8. Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima, propisano je da potvrde o registraciji vozila na motorni pogon, izdate za bicikl sa motorom, prestaju da važe nakon isteka jedne godine od stupanja na snagu podzakonskog akta kojim će biti uređeno pitanje vršenja tehničkih pregleda. S obzirom da podzakonski akt još nije donet, potvrde o registraciji izdate za registrovane bicikle sa motorom (koji su se prema ranijim propisima trajno registrovali) i dalje su važeće. U slučaju promene vlasnika, izdaje se nova saobraćajna dozvola, nove registarske tablice i registraciona nalepnica na ime novog vlasnika''.

 

Dakle, vlasnici ne moraju da vade nove tablice ukoliko imaju trajnu registraciju, već mogu slobodno da voze svoj moped sve dok:

- Ne dođe do promena u zakonu (nakon čega imaju još godinu dana da ih zamene)

- Ne prodaju moped (tada bi novi vlasnik trebalo da uzme nove tablice i da zatim svake godine produžava registraciju)

 

Autor: Dragan Romčević

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet će se proizvoditi Tomosov moped Tori

 

tori%2011.jpg

 

Firma Črešnik iz Medvoda kod Ljubljane otkupila je licencu za proizvodnju nekada popularnih Tomosovih mopeda marke Tori. ''Otkupili smo licencu i počeli pripreme za proizvodnju, a makedonska pošta naručila je prvih 120 vozila'', izjavio je na prezentaciji planova na konferenciji za novinare Boštjan Vidovič, direktor i vlasnik firme koja se do sada bavila trgovinom i prodajom polovnih vozila.

 

tori%201.jpg

 

Proizvodnja bi trebalo da počne za tri nedelje, a u prvoj fazi na montaži mopeda nameravaju da angažuju pet do deset zaposlenih. ''Za ove mopede postoji veliko interesovanje u zemljama nekadašnje Jugoslavije, u Mađarskoj i Ukrajini'', izjavio je vlasnik, dodavši da sledeće godine nameravaju da proizvedu oko 2.000 primeraka, da bi u 2018. godini proizvodnju udvostručili. Iz inostranstva će uvoziti samo one delove za Torija koji se ne proizvode u Sloveniji, a montiraće se u Medvodama. Prvi modeli Tomosovog Torija, čiji je konstruktor Tone Rifelj, na tržište su izbačeni 1984. Proizvodio se do 2005., neko vreme od delova sa Tajvana. Računa se da je u to vreme prodato oko 35.000 ovakvih vozila, manja količina čak u SAD.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/24/2016 at 8:40 PM, neshaoct said:

 

Dakle, vlasnici ne moraju da vade nove tablice ukoliko imaju trajnu registraciju, već mogu slobodno da voze svoj moped sve dok:

- Ne dođe do promena u zakonu (nakon čega imaju još godinu dana da ih zamene)

- Ne prodaju moped (tada bi novi vlasnik trebalo da uzme nove tablice i da zatim svake godine produžava registraciju)

 

 

Dakle, nece biti reda u zakonima ove zemlje sledecih 20 godina :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa mojim motorom, kosookim :) guma mi se probusila, naravno zadnja... :/ a i zbice su lose. E sad, posto ne nadjem bas za Sprint felne, zna li neko koje jos odgovaraju za taj model? Ili kako mogu da "stegnem" zbice da mi ne bi neka iskocila, kao sto se sad desilo i probusila gumu...? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mrzelo da ga pere motocikl, pa napravio mašinu za to

 

158404-pranje.jpg

 

Ima onih koji su veoma zahtevni kada je održavanje motocikala u pitanju, a ima i onih koji su po tom pitanju izuzetno opušteni. Glavni junak naše današnje priče, srećom, spada u ovu drugu kategoriju. Kažemo srećemo, jer u tom slučaju mu na pamet ne bi palo stvaranje ovakve kreacije. Australijanca Pola Adamsa je mrzelo da pere svog ljubimca na dva točka, toliko da je potrošio oko 15.000 australijskih dolara (oko 10.500 evra) da bi napravio mašinu za pranje motocikala i to potpuno funkcionalnu! Voda do mašine stiže preko običnog baštenskog creva, a tu su i dva moda pranja. Uređaj omogućuje povezivanje kompresora na mašinu radi bržeg sušenja. Kako je Adams veliki ljubitelj motokros mašina, možete pretpostaviti koliko vremena uštedi na čišćenju. Sve u svemu, svako bi poželeo ovako nešto.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Britanski skuter, italijanski stil, japanska pouzdanost

 

scomadi-400-1.jpg

 

Klasični skuteri izgledaju lepo, ali imaju tendenciju da se kvare, dok, s druge strane, savremeni maksi-skuteri nude pouzdanost i performanse, ali na uštrb izgleda. Malo poznata britanska kompanija, Scomadi, uskoro će lansirati rešenje ovog problema.

 

Scomadi%20400-2.jpg

 

U pitanju će biti skuter, stilski blizak klasičnim Lambretta modelima, a s agregatom od 400 kubika, sličnim onom na Suzukijevom Burgman 400.

 

Scomadi%20400-3.jpg

 

Ovo nije prvi model Scomadija, jer u ponudi imaju skutere klasičnog izgleda, male kubikaže i kineskih delova. Nakon što je prototip novog modela predstavljen na EICMA sajmu u Milanu, lansiranje se očekuje 2018. godine. Kako je navedeno u ne tako opširnom saopštenju, u toku je rigorozan proces testiranja, kako bi prototip - inače ručno napravljen - bio spreman za masovnu proizvodnju i kako bi ispunio Euro4 emisione standarde koji od naredne godine stupaju na snagu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/3/2016 at 0:29 PM, PremieRacing said:

Kupih skuter neplanirano...

 

20160420_183334.jpg

 

A sad planiram da prodam   :D

 

Ako neko hoće povoljno jako dobar skuter, Aprilia SportCity 200, cena je 999eur fix.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tek sam sad provalio da se nisam zapljunuo nanovo u temi. Jos krajem prosle sezone ode Tajfun 172. Sada smo na Vespi GT. Bio je ozbiljan projekat vratiti je u fino stanje. Radilo se malo na kocnicama, rashladnom sistemu i mehanici, malo vise na limariji i farbanju. Sad je ko lutka. Do pocetka sezone ostaje servis i presvalcenje sedista.

 

IMG_5367.JPGIMG_5368.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam u julu prošle godine pazario Atlantica 250, 2003 godište. Zamenio kaiš i rolnice, prednji disk. Ostalo u dobrom stanju  i peglaj

Biće godinu, dve kod mene da se malo naučim jer mi je prvi motor i onda ćemo kasnije da narastemo do nekog enduro motora

 

zza7808.jpgzza7809.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se trenutno družim s GTSom 250, osobno mi je to najdraži skuter uz T-Maxa, lagana, okretna, startna. Ako ti trese na volanu, vjerojatno je do prednje gume, ne odgovara joj svaka. Imam na njoj još Leo Vince SBK auspuh, Malossijevu elektroniku, prednji štelujući amortizer i stvarno ju je gušt voziti.

 

28011142456_c4c569e480_c.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/22/2017 at 1:51 PM, srdjos said:
Ja sam u julu prošle godine pazario Atlantica 250, 2003 godište. Zamenio kaiš i rolnice, prednji disk. Ostalo u dobrom stanju  i peglaj
Biće godinu, dve kod mene da se malo naučim jer mi je prvi motor i onda ćemo kasnije da narastemo do nekog enduro motora


Paaa... ne ide to bas tako. Skuter naucis da vozis za 2 sata i jos ti treba par nedelja da se naviknes na saobracaj na njemu. Motor je nesto potpuno drugacije i nema potrebe da cekas godinu dve. Ili vozis skuter ili motor ;)
Ne znam koliko imas godina, ali ako nisi klinac, prelazi sto pre na motor ako te to zaista interesuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ide, ide itekako ako nisi zagriženi protivnik skutera :)

Motor sam vozio na polaganju a i posle polaganja jedno 2-3 meseca od kolege neka Yamaha naked

Ovo sam najviše uzeo da vidim hoće li me "držati" vožnja motorom jer sam mator počeo sa tim pa mi je bilo bezveze da kupujem nešto od 4-5k eura da bi to utvrdio :). Za prošlu polusezonu sam prošao 2k km i za sada me "drži"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...