srdjos 1580 Posted May 27, 2016 ulazimo, no sam si počeo sa tim Malosijima i ostalim drangulijama svakako korisne informacije za onoga ko neće puno ccm a hoće da budži Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 978 Posted May 27, 2016 Jesam poceo, ali samo da bih napomenuo da i skuter moze da parira vecim motorima ako je to ono sto vozac zeli, jer je tema nepravedno krenula u pravcu da su skuteri slabi. A nisu... Ja sam malo debil pa mi nije bilo tesko da se majam sa tim budzenjem... Inace, moj stav je sledeci: buduci da vozilo na dva tocka iskljucivo vozim po gradu, kuca-posao i po malo vozikanja, meni je motor u tu svrhu potpuno neupotrebljiv a skuter nezamenljiv. Sa druge strane, da u grad retko kad zalazim, a da cesto idem na put onda bih verovatno birao motor. Maxi skuteri velike kubikaze su najbolje od oba sveta ali ipak sa akcentom na cest odlazak na put, jer i oni zbog svojih dimenzija nisu bas idealni za gradsku vrevu. Tako da svakom svoje, ali moj stav je ovaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 28, 2016 Peugeot e-Kick: električni skuter koji staje u prtljažnik Novi Peugeot 3008 obiluje novitetima među kojima je najzanimljiviji električni skuter dimenzijama prilagođen prtljažniku. Razvijen u saradnji sa Micro Mobility, novi električni skuter je osmišljen kako bi olakšao kretanje po gradu i omogućio vlasniku 3008-ica da bude mobilan i nakon što parkira automobil. Ime mu je e-Kick, a pažnju pleni originalnim dizajnom i masom od samo 8.5 kilograma. U manevru dodatno pomaže mogućnost sklapanja gde složeni e-Kick gurate na prednjem točku poput manjih kolica. Opremljen je Li-Ion baterijom (500 Wh), dok je elektromotor smešten u zadnji točak. Autonomija s jednim punjenjem baterije je do 12 km, dok je maksimalna brzina 25 km/h. Podsetimo, 3008-ica u prtljažniku ima priključak za punjenje baterije što dodatno olakšava korišćenje skutera. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 28, 2016 Honda PCX125 sređen za 2017. PCX125 je najprodavaniji skuter u Hondinoj evropskoj liniji, a od 2013. se konstantno nalazi vrhu prodajnih top lista. Za narednu godinu, japanska kompanija je spremila solidne novine kako bi ga učinili što privlačnijim mušterijama. Za početak, jednocilindarski SOHC agregat zapremine 124.9 kubika je pretrpeo određene promene kako bi se prilagodio novom Euro 4 emisionom standardu. Posebno se vodilo računa da se promene ne odraze negativno na snagu. Agregat predstavljen 2012. sada donosi 12 KS na 8.500 o/min i 12 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 5.000 o/min. Prenos je ostao automatski. Druga velika novina je podjednako funkcionalna koliko i estetske prirode, pa sad PCX125 dolazi sa LED osvetljenjem u standardnom paketu opreme. Honda nije otkrila cenu ovog skutera, ali ako bude ostala u granicama prethodnih verzija, motocikl će i dalje ostati na vrhu prodajnih listi. Potrošnja je i daje vrlo snažan prodajni adut PCX125 - 2.1 litra na 100 km. Mnogi navode da bi u Hondi trebalo da porazmisle o promenama na zadnjoj kočnici, jer vlada mišljenje da je tehnološki prevaziđena i da jednostavno ne ide uz ovakav model u 2017. godini. Videćemo da li će Honda poslušati savete. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted June 5, 2016 pcx jeste super kosooki ali je jako mali motor, kad stanes pored, mislis da je igracka Elem, sta sam primetio, trziste motora u Srbiji je u ekspanziji ali podrska u medijima i ostalim sredstvima informisanja je nula poena, na internetu su uglavnom placeni tekstovi o motociklima i nekim akcijama ili novim modelima tipa Harley Davison koga kupuje mozda 1% motociklista. Da nema nekih domacih foruma, ne bi potencijalni kupac ni znao kako da se informise osim da ide na inostrane. Cak ni polovniautomobili nisu nesto previse zagrejani za motocikle, pretragu i tekstove vezano za njih Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 24, 2016 Da li trajne tablice za mopede i dalje važe? Na ulicama mogu da se vide brojni skuteri sa novim i starim, tj. trajnim tablicama. Zašto jedni mogu da se trajno registruju, a drugi ne? Mnogim vlasnicima dvotočkaša kubikaže manje od 50 ccm u proteklih 4-5 godina život su zagorčali novi propisi u vezi kategorizacije mopeda i motocikala i pratećih pravila po pitanju registracije i vozačke dozvole. Obratila nam se jedna vlasnica mopeda iz Čačka - ona je htela da izvadi nove tablice za svoj moped koji nije vozila nekoliko godina, a koji ima stare, trajne tablice, pošto je čula da su trajne tablice odavno ukinute, te da i mopedi sada moraju da se registruju svake godine. Kada je otišla u agenciju za registraciju vozila rekli su joj da nema potrebe da vadi nove tablice, već da može normalno da vozi sa starim, pošto je njen moped trajno registrovan. Iz straha da ne bude kažnjena zbog vožnje neregistrovanog mopeda i oprečnih informacija koje je dobijala na više mesta, zamolila nas je da dođemo do zvaničnog odgovora nadležnih. Kako bismo otklonili sve nedoumice, zvanično smo se obratili MUP-u i dobili odgovor koji vam prenosimo u celosti: ''Članom 351. st. 8. Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima, propisano je da potvrde o registraciji vozila na motorni pogon, izdate za bicikl sa motorom, prestaju da važe nakon isteka jedne godine od stupanja na snagu podzakonskog akta kojim će biti uređeno pitanje vršenja tehničkih pregleda. S obzirom da podzakonski akt još nije donet, potvrde o registraciji izdate za registrovane bicikle sa motorom (koji su se prema ranijim propisima trajno registrovali) i dalje su važeće. U slučaju promene vlasnika, izdaje se nova saobraćajna dozvola, nove registarske tablice i registraciona nalepnica na ime novog vlasnika''. Dakle, vlasnici ne moraju da vade nove tablice ukoliko imaju trajnu registraciju, već mogu slobodno da voze svoj moped sve dok: - Ne dođe do promena u zakonu (nakon čega imaju još godinu dana da ih zamene) - Ne prodaju moped (tada bi novi vlasnik trebalo da uzme nove tablice i da zatim svake godine produžava registraciju) Autor: Dragan Romčević preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 24, 2016 Opet će se proizvoditi Tomosov moped Tori Firma Črešnik iz Medvoda kod Ljubljane otkupila je licencu za proizvodnju nekada popularnih Tomosovih mopeda marke Tori. ''Otkupili smo licencu i počeli pripreme za proizvodnju, a makedonska pošta naručila je prvih 120 vozila'', izjavio je na prezentaciji planova na konferenciji za novinare Boštjan Vidovič, direktor i vlasnik firme koja se do sada bavila trgovinom i prodajom polovnih vozila. Proizvodnja bi trebalo da počne za tri nedelje, a u prvoj fazi na montaži mopeda nameravaju da angažuju pet do deset zaposlenih. ''Za ove mopede postoji veliko interesovanje u zemljama nekadašnje Jugoslavije, u Mađarskoj i Ukrajini'', izjavio je vlasnik, dodavši da sledeće godine nameravaju da proizvedu oko 2.000 primeraka, da bi u 2018. godini proizvodnju udvostručili. Iz inostranstva će uvoziti samo one delove za Torija koji se ne proizvode u Sloveniji, a montiraće se u Medvodama. Prvi modeli Tomosovog Torija, čiji je konstruktor Tone Rifelj, na tržište su izbačeni 1984. Proizvodio se do 2005., neko vreme od delova sa Tajvana. Računa se da je u to vreme prodato oko 35.000 ovakvih vozila, manja količina čak u SAD. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted June 28, 2016 On 6/24/2016 at 8:40 PM, neshaoct said: Dakle, vlasnici ne moraju da vade nove tablice ukoliko imaju trajnu registraciju, već mogu slobodno da voze svoj moped sve dok: - Ne dođe do promena u zakonu (nakon čega imaju još godinu dana da ih zamene) - Ne prodaju moped (tada bi novi vlasnik trebalo da uzme nove tablice i da zatim svake godine produžava registraciju) Dakle, nece biti reda u zakonima ove zemlje sledecih 20 godina Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted August 4, 2016 photo uploading Quote Share this post Link to post Share on other sites
delakroa 38 Posted September 4, 2016 Imam problem sa mojim motorom, kosookim guma mi se probusila, naravno zadnja... :/ a i zbice su lose. E sad, posto ne nadjem bas za Sprint felne, zna li neko koje jos odgovaraju za taj model? Ili kako mogu da "stegnem" zbice da mi ne bi neka iskocila, kao sto se sad desilo i probusila gumu...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted September 7, 2016 To ćeš morati na nekom skuter forumu da pitaš ili da nazoveš generalnog Sprint uvoznika u NS-u. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted October 3, 2016 Kupih skuter neplanirano još početkom leta pa da se zapljunem ovde radi praćenja teme Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 7, 2016 Mrzelo da ga pere motocikl, pa napravio mašinu za to Ima onih koji su veoma zahtevni kada je održavanje motocikala u pitanju, a ima i onih koji su po tom pitanju izuzetno opušteni. Glavni junak naše današnje priče, srećom, spada u ovu drugu kategoriju. Kažemo srećemo, jer u tom slučaju mu na pamet ne bi palo stvaranje ovakve kreacije. Australijanca Pola Adamsa je mrzelo da pere svog ljubimca na dva točka, toliko da je potrošio oko 15.000 australijskih dolara (oko 10.500 evra) da bi napravio mašinu za pranje motocikala i to potpuno funkcionalnu! Voda do mašine stiže preko običnog baštenskog creva, a tu su i dva moda pranja. Uređaj omogućuje povezivanje kompresora na mašinu radi bržeg sušenja. Kako je Adams veliki ljubitelj motokros mašina, možete pretpostaviti koliko vremena uštedi na čišćenju. Sve u svemu, svako bi poželeo ovako nešto. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 978 Posted December 7, 2016 Zanimljivo, samo mi nije jasno na sta je potrosio 10500 evra? Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted December 7, 2016 (edited) Pa ima viška para pa hoce da napravi neku glupost, uspelo mu je. Elem, meni je recimo ovo mnogo interesantnije nego ta perionica a mnogo manje parica Link do originalnog oglasa Edited December 7, 2016 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 13, 2016 Britanski skuter, italijanski stil, japanska pouzdanost Klasični skuteri izgledaju lepo, ali imaju tendenciju da se kvare, dok, s druge strane, savremeni maksi-skuteri nude pouzdanost i performanse, ali na uštrb izgleda. Malo poznata britanska kompanija, Scomadi, uskoro će lansirati rešenje ovog problema. U pitanju će biti skuter, stilski blizak klasičnim Lambretta modelima, a s agregatom od 400 kubika, sličnim onom na Suzukijevom Burgman 400. Ovo nije prvi model Scomadija, jer u ponudi imaju skutere klasičnog izgleda, male kubikaže i kineskih delova. Nakon što je prototip novog modela predstavljen na EICMA sajmu u Milanu, lansiranje se očekuje 2018. godine. Kako je navedeno u ne tako opširnom saopštenju, u toku je rigorozan proces testiranja, kako bi prototip - inače ručno napravljen - bio spreman za masovnu proizvodnju i kako bi ispunio Euro4 emisione standarde koji od naredne godine stupaju na snagu. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 2, 2017 Samo da se prijavim u ovu temu, ponosni vlasnik: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted January 3, 2017 ooooooo cikavili!!! Cestitamo!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted January 3, 2017 Enduro, pravi izbor Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted January 19, 2017 On 10/3/2016 at 0:29 PM, PremieRacing said: Kupih skuter neplanirano... A sad planiram da prodam Ako neko hoće povoljno jako dobar skuter, Aprilia SportCity 200, cena je 999eur fix. Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 978 Posted January 19, 2017 Tek sam sad provalio da se nisam zapljunuo nanovo u temi. Jos krajem prosle sezone ode Tajfun 172. Sada smo na Vespi GT. Bio je ozbiljan projekat vratiti je u fino stanje. Radilo se malo na kocnicama, rashladnom sistemu i mehanici, malo vise na limariji i farbanju. Sad je ko lutka. Do pocetka sezone ostaje servis i presvalcenje sedista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted January 22, 2017 Ja sam u julu prošle godine pazario Atlantica 250, 2003 godište. Zamenio kaiš i rolnice, prednji disk. Ostalo u dobrom stanju i peglaj Biće godinu, dve kod mene da se malo naučim jer mi je prvi motor i onda ćemo kasnije da narastemo do nekog enduro motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted January 22, 2017 Ja se trenutno družim s GTSom 250, osobno mi je to najdraži skuter uz T-Maxa, lagana, okretna, startna. Ako ti trese na volanu, vjerojatno je do prednje gume, ne odgovara joj svaka. Imam na njoj još Leo Vince SBK auspuh, Malossijevu elektroniku, prednji štelujući amortizer i stvarno ju je gušt voziti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 22, 2017 On 1/22/2017 at 1:51 PM, srdjos said: Ja sam u julu prošle godine pazario Atlantica 250, 2003 godište. Zamenio kaiš i rolnice, prednji disk. Ostalo u dobrom stanju i peglaj Biće godinu, dve kod mene da se malo naučim jer mi je prvi motor i onda ćemo kasnije da narastemo do nekog enduro motora Paaa... ne ide to bas tako. Skuter naucis da vozis za 2 sata i jos ti treba par nedelja da se naviknes na saobracaj na njemu. Motor je nesto potpuno drugacije i nema potrebe da cekas godinu dve. Ili vozis skuter ili motor Ne znam koliko imas godina, ali ako nisi klinac, prelazi sto pre na motor ako te to zaista interesuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted January 22, 2017 Ide, ide itekako ako nisi zagriženi protivnik skutera Motor sam vozio na polaganju a i posle polaganja jedno 2-3 meseca od kolege neka Yamaha nakedOvo sam najviše uzeo da vidim hoće li me "držati" vožnja motorom jer sam mator počeo sa tim pa mi je bilo bezveze da kupujem nešto od 4-5k eura da bi to utvrdio . Za prošlu polusezonu sam prošao 2k km i za sada me "drži" Quote Share this post Link to post Share on other sites