Jump to content
FAS Goran
phantom

Koliko ima bajkera među nama? / skuteri, polaganje za A

Recommended Posts

Cijela Yamahina XSR serija mi odlično izgleda, a ovi Abarth model pogotovo.

 

2 hours ago, srdjos said:

Da, dobra fora, sad trenutno stavljaju reflektujuce trake nazad na kacige da budu sto bolje vidjeni jer ovi za volanom su postali bahati + u dosta slucajeva pijani

 

Na dva kotača moraš ili voziti agresivnije i brže od ostatka prometa, ili 110% pratiti situaciju. Ja se nekako držim ovoga prvog..

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, DiscoVolante said:

Na dva kotača moraš ili voziti agresivnije i brže od ostatka prometa, ili 110% pratiti situaciju. Ja se nekako držim ovoga prvog..

 

 

Zavisi gde voziš, možeš ti biti agresivan koliko hoćeš ako se nadje isti takav za volanom a on je veći i jači :)

Elem, do sada iz mog iskustva, najgori su vozači pickup-ova od pošte i ponekih kurirskih službi, najviše vole da se nabijaju i svadjaju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebitno. Srdjos je u pravu (uz malu ispravku) - ofanzivna (a ne agresivna) voznja je uvek bezbednija od defanzivne kada si na motoru


Sent from my Texas Instruments Scientific Calculator using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vozim motor niti skuter, ali se slažem sa gore napisanim, da je za motoriste najbolje da se prvi ispale na semaforu i voze svoju vožnju. Zato mi nisu jasni idioti na skuterima od 49cc, gradski autobus ga dobije u potezanju sa semafora :D stalno mi se motaju oko auta, čas je levo, čas je desno, pa mi se nabije u mrtav ugao, pa me pretekne, ali pošto jedva ide već na 40 je iza mene....

Sa ovima što voze prave motore namam problema, vidim ga u retrovizoru, sklonim se koliko mogu u stranu, propustim ga i mahnem mu u znak pozdrava, zato i vozi motor da ne bi stajao u gužvi. Koliko sam primetio, ovi sa velikim motorima se ne glupiraju kao debili na skuterima od 49cc, valjda i ne mogu, pošto su im mašine odveć kabaste za te akcije, a i opasno je. Jednom sam se svađao sa nekim idiotom u saobraćaju, lik je vozio automobil, i pravi se Toša, neće da pusti motoristu.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Većina vozača tih skuterića ne poznaje osnovnu kulturu vožnje, prometna pravila, a ponašanje motora/skutera još manje. Kad vidim da prolazi kolonu na semaforu i tada kreće do magičnih 50 km/h, najradije bih ga izgurao s ceste.

 

 

10 hours ago, srdjos said:

Zavisi gde voziš, možeš ti biti agresivan koliko hoćeš ako se nadje isti takav za volanom a on je veći i jači :)

Elem, do sada iz mog iskustva, najgori su vozači pickup-ova od pošte i ponekih kurirskih službi, najviše vole da se nabijaju i svadjaju

 

 

Najčešće prometalo kojim se koristim je skuter 250 ccm, i malo auta me prođe, bilo po gradu ili po magistrali, jedini izuzetak je otvorena cesta gdje zbog previsokih okretaja držim motor u nekom rasponu od stotinjak km/h. Kretena se uvijek nađe, baš sam prije par dana u jednosmjernoj ulici s jednom trakom usporio da propustim auto koje je izlazilo s parkinga, kad je majmun u Renaultu proletio s desne strane kraj mene.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skuter od 49 ccm voze jer nece da polazu za A pa onda skidaju blokade, budže. Kad ga cujem na kilometar kako se dere, najezim se

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indian predstavio novi Chieftain Limited

 

indian-chieftain-limited-1.jpg

 

Indian Motorcycles je predstavio svoj novi Chieftain Limited, smelu evoluciju Chieftain linije, koja bi prema najavama trebalo da rezultira u novim i još boljim modelima. Dizajneri su se potrudili da od standardnog Chieftain dvotočkaša naprave još elegantniju mašinu. ''Naš cilj je bio da napravimo evoluciju nagrađivane Chieftain platforme i podignemo stil ovog motocikla na još viši nivo. Pritom smo želeli da ostanemo verni prepoznatljivom Indian dizajnu'' - izjavio je Rid Vilson, direktor marketinga američke kompanije.

 

indian-chieftain-limited-2.jpg

 

Gledajući motocikl, najveće promene u poređenju sa standardnim modelom je ''isečen'' prednji blatobran, kao i nova prednja (19-inča) i zadnja (16-inča) felna.

 

indian-chieftain-limited-3.jpg

 

Na prednjem točku su 300-milimetarske duple disk kočnice, sa četvoroklipnim čeljustima i Indian logotipom, a kao detalj od stila treba pomenuti i novo kožno sedište.

 

indian-chieftain-limited-4.jpg

 

Tu su paljenje bez ključa, ABS, audio sistem od 100 vati, novi Ride Command info-zabavni ekran osetljiv na dodir (s dijagonalom od 7 inča), hromirane ručice, podesivo vetrobransko staklo, kao i koferi sa daljinskim zaključavanjem. ''Srce'' mašine je isti Thunder Stroke 111 agregat, koji donosi solidnih 135 Nm obrtnog momenta, a uz motocikl je dostupno i pregršt dodatne opreme, od kvalitetnijih delova, snažnijeg izduvnog sistema, novog filtera za vazduh, drugačijih ručica i još toga.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto rekoh na prosloj strani, meni je ovakva prednja maska apsolutni sampion odvratnosti. Ne znam kako to moze nekom da se svidi. Doduse mnogi ne znaju kako meni moze multipla da se svidja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda otkrila novu liniju off-road dvotočkaša

 

honda-off-road-linija-2017-1.jpg

 

Pokazujući svoju posvećenost ovom segmentu, Honda upravo najavila svoje off-road motocikle za 2017, uz detalje o četiri modela u CRF liniji, poznatoj po pouzdanosti i uživanju koje donosi. Kada je reč o četvorotaktnim modelima srednje veličine zabavne, dva modela su u ponudi - CRF125F ili CRF125FB, njegov ''brat'' sa većim felnama. Obe mašine imaju odličnu ravnotežu između performansi i udobnosti, sa zajedničkim ciljem pružanja sigurne i uzbudljive vožnju za off-road entizijaste.

 

honda-off-road-linija-2017-2.jpg

 

Jednocilindarski motor, zapremine 125 kubika, koji pokreće oba motocikla, dovoljno je snažan za vožnju na svakom terenu, uz pouzdani četvorostepeni prenos.

 

honda-off-road-linija-2017-3.jpg

 

Osnovna razlika između CRF125F i CRF125FB leži u veličini felni. Prvi ima kombinaciju 17/14 inča na prednjem i zadnjem točku, dok kod ovog drugog imamo nešto veće felne, 19/16 inča. Što su felne veće, veći je i hod ogibljenja. Oba motocikla će biti dostupna od jula ove godine, po ceni od oko 2.800 evra, odnosno oko 3.750 evra. Sledeća na redu je Honda CRF110F, koja stilske elemente uzima iz većih modela, a na raspolaganju je mali paket, pun zabave i lak za upravljanje. Donosi četvorostepeni automatski menjač, odličnu mehaniku, snažne kočnice i visinu sedišta 26.3 inča. Takođe stiže u julu, s cenom od oko 2.100 evra. Na kraju, nova Honda CRF50F stiže s legendarnim nasleđen koje datira još od dana Honda Z50. Motocikl s agregatom od 50 kubika ima moderan stil, neverovatnu izdržljivost i predstavlja izuzetan spoj korisne snage i lakog upravljanja. Težak je svega 50 kilograma. Definitivno odlična mašina za početnike, koja dolazi s cenom od 1.400 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sud: Dizajn Vespe zaštićen je autorskim pravima i ne može da se kopira

 

115218-vespa%201.jpg

 

Dizajn Vespe je zaštićen autorskim pravima i ne može da se kopira, objavio je u petak italijanski proizvođač skutera Piaggio i pozdravio istorijsku odluku suda u Torinu. Proizvođač je pozdravio presudu suda u Torinu kojim je priznata ''kreativna i umetnička vrednost'' modela Vespe. Taj skuter prvi se put pojavio na ulicama Italije 1946. godine. Kineska firma Taizhou Zhongneng, prozivođač sličnog skutera koji je nazvan Ves, tužila je kompaniju Piaggio 2013., uz argument da dizajn Vespe ne podleže zakonima o suzbijanju falsifikovanja i piraterije. Sud kineskoj kompaniji nije dao za pravo pa je zaštitio ''jedinstvenu i karakterističnu liniju'' Vespe, njezin ''ikonski oblik''. Slavni skuter duboko je utisnut u srce i sećanje generacije iz Drugog svetskog rata. Proslavio se nizom italijanskih filmova toga doba, među kojima je i romantična komedija ''Praznik u Rimu'' u kadrovima vožnje glumaca Audrey Hepburn i Gregory Pecka ulicama Rima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigla britanska zver sa kompresorom i 210KS

 

Hesketh-Valiant-SC-3.jpg

 

Hesketh je predstavio najnoviji dodatak svojoj liniji - model Valiant SC, prvi motocikl koji je britanski proizvođač napravio pod novim rukovodstvom. Ono o čemu se najviše govori, kada je ova mašina u pitanju, je S&S V-Twin agregat, zapremine 2.100 kubika, sa Rotrex kompresorom smeštenim između cilindara. Bez kompresora, motor ima sposobnost da proizvede gotovo 145KS, a uz pomoć Rotrex jedinice, na raspolaganju je neverovatnih 210KS na 5.500 o/min i 295 Nm maksimalnog obrtnog momenta pri 3.000 obrtaja. Poređenja radi, Ducati 1299 Panigale donosi oko 205KS i 128 Nm obrtnog momenta.

 

hesketh-valiant-sc-1.jpg

 

Motor je još uvek u fazi razvoja, a Hesketh planira da poveća izlaznu snagu na ukupno 250KS kada, što bi trebalo da bude urađeno do njegovog dolaska na tržište, 2018. 250KS je na nivou MotoGP mašine!

Heskethov motocikl nije u potpunosti mašina napravljena od nule. Sa malim budžetom i ograničenim resursima za napredno istraživanje i razvoj, nije iznenađenje što Valiant SC deli neke komponente sa svojom starijom braćom, modelima 24 i Sonnet. Izuzetno moćan agregat zahteva čvrstu, ali pak fleksibilnu šasiju. U njenoj izradi je korišćen čelik, s primesama hroma i molibdena, uz aluminijumsku zadnju viljušku. Pored svih delova od ugljeničnihg vlakana, upotrebljenih za smanjenje težine, izabran je Baker šestostepeni prenos, uz King Kong hidrauliku. Korišćenje K-Tech ogibljenja obezbeđuje glatku vožnju i laku kontrolu, a isto važi i za kočnice - napred je Hesketh, pozadi Beringer. Uz svu tu opremu, cena vas ne treba iznenaditi. Početna cena Valiant SC modela iznosi 50.000 funti (oko 58.500 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema, Vespa je jedna jedina i nezamjenjiva.

 

Zadnjih par dana se (opet) družim s ovom igračkom, i opet imam dojam da je najbolji skuter u klasi do 500 ccm. Kočnice, ležanje, krutost kostura, ubrzanja, agresivnost, baš je idealan za vožnju magistralom. Brzinu od 120 km/h drži na vrh gasa i bez mučenja, u rasponu od 70+ km/h ima dovoljno snage za pretjecanja, ipak je to 33HP. Doduše, ima i mana, trza prilikom spore vožnje, brutalno koči motorom, po gradu gotovo da i ne treba kočnice, vibracije su duplo veće od 250 klase, neudoban je za suvozača, ima dosta tvrd ovjes, i ovaj vjetrobran vrtloži zrak direktno u kacigu, ali svejedno mislim da je top izbor.

 

zza9970.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smoked Garage predstavlja Triumph Ghost

 

smoked%201.jpg

 

Triumph Ghost model motora koji oduzima dah inspirisan je fenomenalnim Lotus C-01 konceptom, a nastao je kao delo australijske radionice Smoked Garage. Napravljen je na bazi 2005 Triumph Speed Triple modela, a opremljen je besprekornim sistemom hlađenja i specijalnom geometrijom rama. Njegovo telo, napravljeno od aluminijuma ostavlja prvi utisak koji traje duže od bilo kog drugog.

 

smoked%2011.jpg

 

Originalni model koji je bio inspiracija za nastanak noviteta prvobitno je u potpunosti ogoljen, da bi potom dobio novo odelo i postao deo budućnosti i sadašnjosti. Njegov prvobitni ram je neznatno modifikovan, dok su novi hladnjak, far i navlake viljuške došli kao neizbežni aksesoari. Kako kažu momci iz radionice Smoked Garage, ovaj Triumph Ghost model je navodno ultra lagan, jer se njegovo telo sastoji od samo pet delova od aluminijuma, koji su spojeni u kreaciju koja podseća na prefinjeni primer aeronautičkog inženjeringa.

 

smoked%20111.jpg

 

Besprekorni motor ima unikatni rep sa integrisanim LED osvetljenjem i sportsku i u isto vreme minimalističku boju koja savršeno naglašava sve njegove obline. Kada bi kojim slučajem bio opremljen motorom sa četiri cilindra, bio bi savršenstvo, zar ne?

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadnjih par dana sam se malo igrao s Vespom...


Uz Leo Vince SBK ispuh, Malossijev Lambda Emulator, došao je i Malossijev variomat sa valjčićima od 15g. Uglavnom, rezultati su odlični za skuter od 250 ccm, pri ubrzanju se vrti na 8000 okr/min, mrvicu ispod 10 sekundi do 100, na semaforu sam stao s T-Maxom i isti smo do nekih 55 km/h, čak ni potrošnja nije puno porasla.

 

zza10050.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati 1199 Panigale u luksuznom, francuskom izdanju

 

ducati-1199-panigale-ortolani-2.jpg

 

Ducati 1199 Panigale je istovremeno i neverovatni motocikl za stazu i izuzetno atraktivna mašina komad mašina, a po mnogima je najbolji sportski model ikada napravljen. Stoga je lako pomisliti da nema mnogo načina da se poboljša, ali francuska radionica Ortolani je uspela da pronađe način da potpuno transformiše ovaj motocikl u jedinstveno umetničko delo. ''1199 Polished Panigale'' je ideja koja je materijalizovana zahvaljujući konceptnoj ilustraciji automobilskog dizajnera pod pseudonimom Holographic Hammer, koju je Ortolani tim malo prilagodio stvarnosti.

 

ducati-1199-panigale-ortolani-1.jpg

 

Originalni Panigale je prvo skroz ogoljen, da bi se napravilo mesta za ručno oblikovane aluminijumske polirane delove. Verovali ili ne, Francuzi su uspeli da toliko dobro da spakuju sve što se nalazilo ispod stare karoserije, da bi na trenutak mogli da poverujemo da je ova mašina rođena kao nejked.

 

ducati-1199-panigale-ortolani-5.jpg

 

Ispod malog, sjajnog rezervoara za gorivo se nalaze i ''airbox'', pumpa za gorivo, kao i većina elektronike, dok je ostatak ušuškan u elegantnom repu, koji dolazi sa integrisanim stop svetlom i braon NMB Designs sedištem. Ortolani je kreirao zadnji deo, s ciljem da ljudi ne zaborave trkački pedigre italijanske mašine, uz po meri izrađeni hladnjak i Akrapovič izduvni sistem. Agregat je takođe pretrpeo određene promene, uz set većih klipova za povećanje snage s 195 na 210 KS. I kočioni sistem je poboljšan, dodatkom 330-milimetarskih karbonsko-keramičkih diskova, trkačkih specifikacija, uz OZ felne i Michelin pneumatike. Tu su posebno izrađeni far, ručice, ali i mnogi drugi sitni elementi koji ''1199 Polished Panigale'' čine jednom od najboljih Ducati transformacija koje smo ikada videli.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako neko hoće drugi auspuh za motor sa boljim zvukom ili šta već,  ovaj čovek ih radi po meri i kakav hoćeš

Radi ih i za skutere što je dobar znak, čuo sam jedan kako zvuči na Scarabeu 500, meni odlično, a i dobro izgleda

 

Auspusi by Darko

Share this post


Link to post
Share on other sites

neki dan slikao u salasu Stremen u Jakovu,prvi put sam video ovaj BMW motor,a i ovi Harliji su mocni,a brundaju za sve pare

 

WP_20170409_008.jpgWP_20170409_010.jpg

WP_20170409_013.jpgWP_20170409_014.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW predstavio novi HP4 Race

 

BMW-HP4-Race-3.jpg

 

Prošle nedelje, BMW Motorrad je izvestio da će na sajmu u Šangaju otkriti ekskluzivni novi model, a gotovo svi su se složili da nas očekuje premijere HP4 Race modela. I bili su pravu!

Novi BMW HP4 Race je čistokrvna trkačka mašina koja će biti proizvedena u ograničenoj seriji od 740 jedinica. Svaki od motocikla će biti izrađen od strane male, visoko specijalizovane ekipe kako bi se osigurao najviši nivo kvaliteta.

 

bmw-hp4-race-1.jpg

 

Agregat HP4 Race je u istoj klasi kao i aktuelna fabrička superbajk mašina. To u prevodu znači neverovatnih 215 KS na 13.900 o/min i 120 Nm na 10.000 o/min. Štaviše, motocikl donosi ram od ugljeničnih vlakana, kako bi se težina što više smanjila.

 

BMW-HP4-Race-2.jpg

 

Kad smo kod težine, ona iznosi 171 kilogram, što znači da je novi dvotočkaš je, u stvari lakši od aktuelnih fabričkih mašina u WSBK šampionatu, a tek nešto teži od MotoGP prototipa.

 

BMW-HP4-Race-4.jpg

 

BMW ponosno ističe činjenicu da je prvi proizvođač na svetu koji je uspeo da predstavi kompletno karbonski ram težak svega 7.8 kg. Prednja i zadnja felna su takođe napravljene od istog materijala, što znači da su 30 odsto lakše od aluminijumskih. Valja pomenuti FGR 300 obrnutu viljušku i Ohlins TTX 36 amortizer, a obe komponente su identične onima koji se koriste na WSBK i MotoGP mašinama. Isto važi i za Brembo GP4 PR kočione čeljusti, koji, u sprezi sa 320-milimetarskim tip T čeličnim kočnicama, izvanrednih performansi. Bavarac dolazi opremljen sa bogatim paketom elektronskih sistema - dinamička kontrola proklizavanja, EBR kočenje motorom i kontrola okretanja zadnjeg točka, kao i kontrola paljenja. BMW nije zvanično objavio informacije o ceni za ovu neverovatnu mašinu, ali se pretpostavlja da će na evropskom tržištu ona iznosi 80.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni su najgori napaljeni vozači kao besnih kola koji bi da se potrkaju na semaforu.Ljudi ne kapiraju da moj motor ide 3 sec do 100 km do 200 nešto ispod 10 sec. da bi to neko stigao kolima treba puno para što je u srbiji statistička greška.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, moooora da prođe još par godina susretanja sa motorima da bi ljudi uvideli da se to ne može raditi tek tako... :D:D 

 

--------------------------------------------

 

Suzuki planira razvoj kacige s HUD sistemom

 

suzuki%20hud-sistem-1.jpg

 

Suzuki trenutno radi na tehnologiji koja će omogućiti vozačima da dobiju vitalne informacije u vezi sa njihovim motociklom ili putovanjem preko HUD sistema. Pošto su ovi sistemi veliki potencijal za budućnost motociklizma, više velikih proizvođača trenutno radi na njihovom usavršavanju. Za većinu vozača zvuči gotovo neverovatno da važne informacije dobijaju tokom vožnje i to preko same kacige. To su informacije kao što su brzina, navigacija i čak primanje telefonskih poziva, a njihova (da tako kažemo) obrada preko kacige je dosta bezbednija, jer vozač ne mora da sklanja pogled sa puta.

 

suzuki%20hud.jpg

 

Suzuki planira da uradi sve gore navedeno i još više. Naime, retrovizore na motociklu će zameniti kamere, koji će primati sliku preko kamere postavljene na zadnjem delu kacige, čime je preticanje i prestrojavanje biti još bezbednije. Sad, postoji mogućnost da toliko informacija bude previše za vozača, posebno kada treba da se koncentriše pri vožnji velikim brzinama na autoputu. Suzuki će na kameru postaviti mehanizam koji će stabilizovati sliku koja se šalje, istovremeno povećavajući vidno polje. Međutim, postoji rizik da sistem ne bude široko prihvaćen, ali i mnogi drugi faktori koji bi na kacigu uticali. Savršen primer bi bio Skully, koji je pompezno najavio model s HUD sistemom, ali je kompanija kasnje zatvorena zbog problema unutrašnje prirode. Postoji mnogo toga na čemu treba raditi kada su HUD sistemi u pitanju. Čak i BMW i KTM koji su znatno ranije počeli da rade na njima, nisu odmakli dalje od faze prototipa. Iz onoga što možemo videti, budućnost motociklizma zahteva napredak visokih tehnologija, a HUD sistem deluje kao veliki korak napred.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...