Jump to content
FAS Goran
phantom

Koliko ima bajkera među nama? / skuteri, polaganje za A

Recommended Posts

''Hirurg'' predstavio novi ruski motocikl ''Volk''

 

volk%201.jpg

 

Vođa poznatog kluba ruskih bajkera ''Noćni vukovi'' Aleksandar Zaldostanov poznatiji kao Hirurg kaže da će ovi motori otvoriti novu eru ruske auto-moto industrije.

Ideja izrade motocikla ''Volk'' se rodila pre više godina, govori on. Zaldastanov objašnjava da svaki put kada sedi na motociklu strane proizvodnje ima ''osećaj nedovršenosti''. A Rusija je velika država, dodaje on, koja proizvodi savremene vojne avione, tenkove i brodove. I nemoguće je da ne može da ima savremene automobile i motocikle, kaže Hirurg. ''Volk nije Harley-Davidson, ali nije ni Ural ili Dnjepar. To je jak motor po mnogim parametrima. Siguran sam da će dostojno predstaviti Rusiju i moći da konkuriše stranim novitetima'', kaže Zaldostanov. Prve razrade motocikla su izvedene u fabrici ''Poršenь'' u gradu Volšski (Volgogradska oblast), a uskoro su se priključili italijanski stručnjaci. Na sklapanju motocikla se radilo oko 10 meseci. Prema zvaničnim podacima, ''Volk'' razvija brzinu od 100 km na sat za 7 sekundi, a maksimalna brzina je 170 km na sat. Cena postojećeg modela je 250 hiljada rubalja (trenutno oko 4.000 evra). Zasad nije poznato gde će i kada početi serijska proizvodnja motocikla. Ali ''Volk'' se mora praviti u Rusiji, kaže Hirurg. On je siguran da mašina ima ''pravi ruski duh i vučju narav'', i da će biti tražen u Rusiji, prenosi Defence.ru.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

zza9112.jpgzza9111.jpgzza9110.jpg

zza9113.jpgzza9114.jpgzza9115.jpg

zza9116.jpgzza9117.jpgzza9118.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harley-Davidson predstavio novi Road King Special

 

harley-davidson-road-king-special-1.jpg

 

Harley-Davidson je spremio još jedan model za 2017, koji donosi kombinaciju tradicionalnih elemenata, uz dašak modernog. To je Road King Special, sada još tamniji i opasniji. ''Srce'' američkog kruzera je novi Milwaukee Eight V-twin agregat, zapremine 1.753 kubika, po prvi put tamnoj boji, a zanimljivo je da na motociklu nema nikakvih hromiranih delova ni ukrasnih elemenata, već su se u proizvođaču odlučili za mat crnu i sivu.

 

harley-davidson-road-king-special-2.jpg

 

Tu su i nisko profilni blatobrani, nisko postavljeni nosač registarske tablice i, naravno, nezaobilazni bočni koferi.

 

harley-davidson-road-king-special-3.jpg

 

Motocikl je takođe niži u poređenju sa standardnim modelom - visina sedišta iznosi 671 mm (716 mm na standardnoj varijanti), a uz to je i 4.5 kilograma lakši. Novi Harley-Davidson Road King Special premijerno donosi i zanimljivu ''Olive Gold'' maslinasto zelenu boju, koja se odlično slaže sa celokupnom tamnom bojom motocikla. U zavisnosti od konfiguracije, novi Harli košta od 21.399 - 22.449 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj Volk mi izgleda brutalno. Ako ga naprave da bude dobar u voznji, solidnog kvaliteta, a cena bude 4000 evra kao sto je pomenuto ima da pokidaju trziste.

Nasuprot tome ovaj Road King mi je uvek bio bezveze. Klasicno Americko prenatrpavanje i preterivanje. Cemu ono Kadilak spusteno dupe na motoru? I samo mi jos napred fali ona neverovatno gadna maska koju guraju na tim modelima pa da motor bude potpuni promasaj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sajam motora i moto opreme MotoPassion 2017.

 

motopassion%202017.jpg

 

Najznačajniji događaj moto industrije u Srbiji, sajam motocikala MotoPassion, ove godine će se održati od 24. marta do 2. aprila 2017. godine na Beogradskom sajmu u halama 7, 8 i 9. Na 11. po redu sajmu motocikala, čiji je domaćin Beogradski sajam, kao i svih prethodnih godina očekuje se prisustvo svih vodećih moto brendova koji posluju na srpskom tržištu. To će omogućiti svim ljubiteljima motocikala da se upoznaju i uživo vide sve najnovije modele motora na jednom mestu. Pored najnovijih modela motora i skutera, posetioce očekuje i bogata ponuda moto opreme, koja svake godine zauzima značajno mesto na izložbenom prostoru Beogradskog sajama. Najnoviji modeli kaciga, jakni, pantalona, obuće, samo su deo onoga što očekuje posetioce sajma kojima je ovo jedinstvena prilika da na jednom mestu biraju i kupuju po sajamskim cenama. Program moto guma će ove godine predstaviti svi vodeći svetski proizvođači, tako da je ovo prilika da na vreme obezbedite sebi gume za predstojeću sezovu.

U istom periodu od 24. marta do 2. aprila 2017, zajedno sa Međunarodnim sajmom motocikala MOTOPASSION, u halama 1, 2, 3, 4 i 5 održaće se međunarodni sajam automobila. Spoj ove dve manifestacije predstavlja najreprezentativniji regionalni događaj u sektoru auto i moto industrije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/19/2017 at 11:48 AM, PremieRacing said:

A sad planiram da prodam   :D

 

Ako neko hoće povoljno jako dobar skuter, Aprilia SportCity 200, cena je 999eur fix.

 

Sa prvim lepim danima proleća, prodato...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leteći motocikl Hoversurf Scorpion-3

 

Scorpion.jpg

 

Popularne leteće stvarčice iz naučnofantastičnih filmova su prilično kul, što ne bi moglo da se kaže za dosadašnje prototipove iz stvarnog sveta. Ipak, s razvojem dronova ambiciozni inženjeri su napokon dobili priliku da naprave mašinu nalik onima iz naučnofantastičnih filmova. Jedan takav stiže nam iz ruskog startupa Hoversurf. Njihov Scorpion-3 je leteći motocikl koji bi najlakše mogli da opišemo kao veliki quadcopter s motociklističkim sedištem i, za razliku od dosadašnjih prototipova, s kontrolama u rukama pilota. Brzina i visina leta, kako navode iz Hoversurfa, za sada su ograničeni iz bezbednosnih razloga. Upravljanje ovom stvarčicom navodno ne bi trebalo da bude problem ukoliko imate iskustva s upravljanjem dronovima. Uz detalj da eventualnu grešku ovoga puta plaćate zajedno s dronom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaeta 530 SE – flet-traker za one najžešće

 

zaeta-530-6.jpg

 

Da raščistimo nešto: ako tražite zabavan, za ulicu legalan flet-treker model, male težine, onda Zaeta 530 SE nije motocikl za vas. Ova mašina za pravu osobu može biti sve od gore navedenog, ali nije za vas, bez obzira što će vam se na prvi pogled tako učiniti.

 

zaeta-530-1.jpg

 

Da se razumemo, radi se o atraktivnom dvotočkašu. Tu je aluminijumski ram, jednocilindarski TM agregat zapremine 528 kubika, 120 kilograma težine, 40.5 KS i 41.7 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

 

zaeta-530-4.jpg

 

Ispod anđeoske spoljašnjosti, krije se đavolska narav, jer ćete 530 SE teško pretvoriti u svakodnevno prevozno sredstvo, pre svega zbog velike količine vibracija koje se osećaju u vožnji, a uprkos tome što je motocikl legalan za drumsku vožnju. Paolo Kjaja, osnivač kompanije Zaeta, je ipak ovu mašinu zamislio za neku drugu podlogu, a ne asfalt. Tu je 530 SE kao riba u vodi, uprkos činjenici da ima dovoljno vibracija da se šrafovi sami odviju. Ali to je jednostavno, deo njegove prirode. 530 SE je primitivne prirode i u Zaeti su toga svesni i upravo to potenciraju kao njegov veliki plus. A možda je to malo previše za 23.500 evra, koliko za njega treba izdvojiti. Procenite sami.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha predstavila novi MT-10 Tourer Edition

 

yamaha-mt-10-tourer-edition-1.jpg

 

Sa svojom prirodnom i opuštenom ergonomijom, uz više različitih položaja za vožnju, nova Yamaha MT-10 je svestrani roudster, istovremeno izuzetno agilan i snažan. Ovaj motocikl je odlična platforma koja se prilagođava zahtevima brojnih mušterija, zahvaljujući bogatoj opremi u ponudi.

 

yamaha-mt-10-tourer-edition-2.jpg

 

Nezaustavljiv uticaj ''tamne strane Japana'' nastavlja da se širi dolaskom MT-10 Tourer Edition izdanja, koji donosi visoko vetrobransko staklo i povećanu udobnost. Bočni ABS koferi povećavaju funcionalnost s preko potrebnim prtljažnim prostorom, dok je u dodatnom paketu opreme dostupna i TomTom satelitska navigacija.

 

yamaha-mt-10-tourer-edition-3.jpg

 

Svi ovi dodaci su već bili dostupni vlasnicima standardnog MT-10 modela, s tim što potpuno opremljeni Tourer Edition predstavlja značajnu uštedu kada je novac u pitanju, a ovim izdanjem, japanski hiper-nejked je transformisan u još funkcionalniju mašinu.

 

yamaha-mt-10-tourer-edition-6.jpg

 

Pogodan i za svakodnevnu, ali i sportsku vožnju i duža putovanja, MT-10 Tourer Edition kombinuje izvanredne performanse i izuzetnu svestranost. Da vas podsetimo da novi MT-10 dolazi s agregatom direktno razvijenim s najnovijeg YZF-R1. To je četvorocilindarska, redna jedinica, zapremine 998 kubika, koja donosi sva elektronska pomagala koja su vam potrebna, uključujući kontrolu proklizavanja, menjač za brzu promenu stepena prenos, tempomat, ABS, potpuno podesivo ogibljenje i još dosta toga.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW S1000R za 2017. godinu

 

bmw%20s%201000rr.jpg

 

Supernaked uzdanica iz Bavarske dobila je nekoliko suptilnih promena za 2017. godinu. BMW S1000R je dobio novi, lakši ram, revidirane elektronske sisteme, izgubio je 2 kilograma težine i dobio još 5 konjskih snaga, čime se ukupna snaga ovog motocikla sada penje na 165 KS. Bavarci tvrde i da su smanjili vibracije na upravljaču, a opciono su ponuđeni i alumijumski naplaci. Postavljen je i novi izduvni sistem sa Akrapovič titanijumskim topom, koji je u skladu sa Euro 4 normama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

----------------------------

 

Vyrus 986 M2 - italijanska zver s japanskim ''srcem''

 

vyrus-986-m2-2.jpg

 

Danas vam predstavljamo izuzetan komad italijanske egzotike, mašinu koja nosi naziv Vyrus 986 M2. Radi se o mašini koju pokreće četvorocilindarski redni agregat s Honde CBR600RR, a imajući u vidu da Japanci polako napuštaju tržište sportskih motocikala od 600 kubika, nije ni čudo što je ovaj dvotočkaš privukao dosta pažnje.

 

vyrus-986-m2-1.jpg

 

Oklop je od ugljeničnih vlakana, uz izuzetne linije koje samu mašinu čine veoma posebnom i nikoga nije briga što nema litarski motor i 200 KS. Italijani su saopštili da je počelo naručivanje ove mašine, a treba pomenuti da će svaki biti napravljen prema željama budućeg vlasnika. Cena odgovara ovakvoj mašini i iznosi 25.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari bajkeri, da li je neko imao nekog iskustva sa Cagiva motorima, konkretno sa Cagiva Prima? Imam neku ponudu da zamenim Sprinta, pa me zanima necije strucnije misljenje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da odgovorim sam sebi :ermm: Nije Prima, nego Cagiva Mito u pitanju. Za merilo cu uzeti ovu jednu jucerasnju probnu voznju. Sprint od 110ccm bolje poteze nego Cagiva od 125, a i izgleda kao igracka naspram Sprinta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam verziran o tim zujalicama, ali mi to zvuci cudno. Meni je Mito prelep (ducati 916), ali bih u toj klasi uvek isao na Apriliu


Sent from my Texas Instruments Scientific Calculator using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je to bio samo licni utisak, ali ne svidja mi se taj polozaj u voznji. Druga stvar, bukvalno je zujalica, dok Sprint ima bas ozbiljan zvuk, kao da je vise ccm. I volan na Cagivi je cudan, ima kratak hod, ne moze se smotati vise, tako da ima sirok luk okretanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se ne varam, sprint je 4-taktni. Mito je 2-taktni i odatle razlika u zvuku.
Ako ti je taj mito slabiji od sprinta, nesto nije u redu posto je nelogicno.

Mito je sportski motor, tako da su polozaj sedenja i hod volana prilagodjeni tome. Ako ti ne odgovara, nemoj uopste dalje da razmisljas o Mito-u

Sent from my Texas Instruments Scientific Calculator using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam odgovarao na pitanje jer me zbunilo Cagiva Prima. Sto se Mito tice, jeste dvotaktni i jeste zujalica koja je vec fabricki poprilicno nasvirana.

To da 4t sprint ide bolje od Mito nikako ne valja. Izgleda da sa tom Cagivom nesto debelo ne valja. Ona bi tog Sprinta trebalo da jede za dorucak i to vrlo primetno.

Generalno bi ti moj savet bio da Cagivu zaobidjes isto kao i npr Aprillia RS 125. Zasto. Zato sto su to motorici kojima je potencijal maksimalno izvucen iz masine i nisu napravljeni da bog zna koliko traju vec da dok traju idu kao da imaju vise cc. Buduci da su male kubikaze u pitanju, mahom ih kupuju neikusni mladi vozaci koji ih po pravilu cepaju i unistavaju uz slabo odrzavanje pa je stoga skoro nemoguce naci dobar primerak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎25‎.‎3‎.‎2017‎. at 1:28 PM, delakroa said:

Da odgovorim sam sebi :ermm: Nije Prima, nego Cagiva Mito u pitanju. Za merilo cu uzeti ovu jednu jucerasnju probnu voznju. Sprint od 110ccm bolje poteze nego Cagiva od 125, a i izgleda kao igracka naspram Sprinta. 

 

Ili je Mito neispravan, ili si ga vozio na niskim okretajima. Taj motor u otvorenoj verziji ima cca 30 konja ako se ne varam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je dvotaktna mašina i ti motori su se kupovali, prvenstveno su klinci kupovali, da bi se trkali na njima jer je ta mašina dosta jača od iste četverotaktne. Tako da se čuvaj, povedi nekog ko se razume u mašine da ga pregleda ali u 95% slučajeva mašine na tim motorima su kršine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volt Lacama - motocikl na struju, izuzetnog stila

 

volt-lacama-1.jpg

 

Lacama, debitantski model italijanske kompanije Volt, definitivno nije među najlepšim mašinama koje smo iakda videli, ali je vredan hvale, jer je italijanski brend definitivno napravio mašinu koja ostavlja utisak, a pritom ide na struju. Volt Lacama se na izuzetan način nosi s jednim od najvećih dizajnerskih problema koje proizvođači imaju s motociklima na struju, a to je kako uklopiti masivne baterije u stilski izgled dvotočkaša.

 

volt-lacama-3.jpg

 

Tu je i korak dalje, jer Volt nudi Lacamu u nekoliko različitih verzija, koje uključuju café racer, scrambler i roadster. 

 

volt-lacama-5.jpg

 

Agregat Lacame nudi 94 KS i 206,7 Nm obrtnog momenta, što motociklu teškom 245 kilograma nudi sasvim solidne performanse. Uz to, tu je i dosta savremene tehnologije poput kompletne TFT instrument table koja uključuje integraciju GPS i pametnog telefona. Svaki motocikl se radi prema potrebama vlasnika, uz Öhlins ogibljenje, Brembo kočnice i cenu od oko 35.000 evra. Lacama će biti dostupna u Evropi i Severnoj Americi, ali još uvek nije sigurno kada će preko bare. Za sada, sigurno je da će dobro biti primljenje među ljubiteljima modela na struju, a za sve ostalo - vreme će pokazati.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodatak za kacigu da vas bolje vide u saobraćaju

 

brake-free-1.jpg

 

Svaki motociklista zna koliko je važno da ga vide drugi učesnici u saobraćaju. Upravo je tome namenjen novi proizvod na tržištu. To je ''Brake Free'', pametni dodatak za vašu kacigu, koji služi kao stop-svetlo. Koristi LED tehnologiju kako bi omogućio da vozači iza vas jasno vide da usporavate, bez obzira da li je napolju jako sunce, magla ili je noć.

 

brake-free-2.jpg

 

Sam koncept nije nov, ali ono što izdvaja Brake Free je činjenica da se uređaj ne povezuje s motociklom ili pametnim telefonom, jer njegovi senzori detektuju kočenje i automatski se uključuju. Algoritam je toliko napredan da razume kočenje motorom, tj. kočenje bez upotrebe kočionog sistema, pa se i tada uključuje. Uređaj je kompatibilan sa većinom kaciga na tržištu, a na zadnji deo se jednostavno kači, preko dva neodijumska magneta, ne utičući na strukturni integritet same kacige. ''Brake Free'' je napravljen od izdržljivog materijala, koji je vodootporan, a uređaj je težak svega 170 grama. Pokreće ga litijum-jonska baterija, snage 2.600 mAh, dovoljna za preko 8 sati korišćenja. Uređaj je trenutno u pretproizvodnoj fazi i moguće ga je rezervisati na sajtu Indiegogo, uz cenu koja ide od 89 do 149 dolara. Ako sve bude išlo po planu, prve isporuke se očekuju u aprilu 2018.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, dobra fora, sad trenutno stavljaju reflektujuce trake nazad na kacige da budu sto bolje vidjeni jer ovi za volanom su postali bahati + u dosta slucajeva pijani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamahin Abarth uskoro na tržištu

 

yamaha-abarth-3.jpg

 

Najnoviji član Yamahine Sport Heritage linije, XSR900 Abarth, uskoro stiže do kupaca na evropskom kontinentu, pa se već mogu naći i prvi utisci o njemu u specijalizovanim magazinima. Model u ograničenoj seriji od svega 695 primeraka je ''čedo'' Yamahine saradnje sa FIAT-ovom Abarth divizijom.

 

yamaha-abarth-1.jpg

 

Radi se o motociklu kafe rejser stila, s nosem od ugljeničnih vlakana, nisko postavljenim ručicama, titanijumskim Akrapovič izduvnim sistemom, unikatnom kombinacijom boja, i pregršt Abarth logotipa na sebi. Iako je najavljivano, motocikl neće biti dostupan s druge strane Atlantika.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...