Jump to content
FAS Goran
phantom

Koliko ima bajkera među nama? / skuteri, polaganje za A

Recommended Posts

Hahhhahahaha, upravo tako, Sky  :harhar:

Zezam se, ako neko bude na toj strani i voljan da ode da vidi, javicu mu broj telefona. 

 

Koliko moze da razvije 110ccm?  :scooter:

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

realnih 90-100, po satu mozda i 120 :D

s obzirom da je 110ccm kapiram da je neki iz suzuku grupacije :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprint :D    :smoke:

Za leto, da ne teram auto za svaku sitnicu, a i lep je osecaj leti na motoru :)

Edited by delakroa

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne znam koliko si upoznat sa njima ali da ti odma kazem jer dosta znam, generalno su jeftini motori vec kao novi sto znaci da kvalitet i nije neki, vecima lepo izgleda, plastike su krte i skriputave, pucaju na bilo koji pad, mehanicki kinezi kopiraju masine velikih proizvodjaca tipa honda i jamahe pa im zato pnekad pise licence by honda il sta vec al to im nista ne znaci jer i tu nema nekog kvaliteta, delova ima koliko oces i nisu skupi...

 

licno nikad ne bih kupio kineza jer za te pare, primer, piaggio liberty 125 je mnogo mnogo bolje resenje, dosta bolje ide, dosta je izdrzljiviji, trose manje vise isto, jednimo estetika libertija, neko ne moze da je svari a nekom je ok. imas tu jos dosta drugih modela i motora... pricam ti sve iz nekog predznanja jer s drugarom radimo servis motora, nije prica rekla kazala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim, po tvojoj garazi, da si bajker :) 

 

Pa hvala na sugestijama, sve je to u redu, ali kad ja odaaaavno vec patim za tim motorom :) uzeo bih ga samo za ovo leto, pa bih ga, ili prodao ili ostavio u garazi sledece godine. Da uzivam malo, dok sam mlad :D

 

A za brzinu, to mislis na punom gasu 90, 100? Naravno da ne smem dugo da ga tako vozim, vec da smanjim gas, a onda i brzina ode ispod 80...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a koji je to model sto gledas? :D

cisto i da ti kazem ovo, prodaja kineza i ne ide bas najbolje, mada kao i vecina stvari kad bolje pogledas :D
za max brzinu, da, pun gas i pravac i do je nesto sto realno mozes da ocekujes, oko 90-100 kmh, sad sat sta ce ti pisati to je vec druga stvar :D

70-80 mozes da ga vozis bez problema, da se tako izrazim, to mu je putna brzina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onaj princ, znas. Lepo mi izgleda, bas fenserski, a brzina mi nije presudni faktor, da mogu realnih 80 postici i da krstarim tako malo ovog leta do Nsa i nazad... dovoljno bi mi bilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aa, ja svo vreme mislim pricamo o nekom skuteru :D
sprint, 125 ccm, 2 cilindra, vazdusno hladjenje, 5 brzina...

mozes do Ns opusteno. samo dosadi brzo 125 na putu, jednostavno fali snage ali verujem da si svestan toga i da neces od njega ocekivati bog zna sta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma i ti kinezi idu ok u poslednje vreme. Ja sam imao sprint 50cc i to 4taktni, neko bi rekao da je to mrcina, sto u startu i jeste, ali kad se zaleti islo je to lepo :D

Neces manjkati snage sa 125cc, ali sto kolega kaze, nisu to neki istrajni motori, a plastike jesu krs, no stoji da lepo izgledaju.

Ako je za leto, uzmi i teraj, samo povedi majstora obavezno, creva karburator svecece, ulje, kas, servis, sve to kosta kad se sabere jbg. Gume isto zanemarena a vrlo bitna stavka na motoru, kao i kocnice. Kinez je to, mora dobro da se pretrese :)

 

Nije ti ni bitno da li ide 100 ili 90, na tim motoricima za grad bitnije ti je koliko ce brzo da dodje do 50, 60, a vec 80-90 ti je ok da cirkulises normalno velikom vecinom puteva u Srbiji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuo sam se sa covekom, rekao da nisam iz Nsa, da hocu da ga oteram kad ga kupim, kaze moze slobodno, ide, generalisan je, samo estetski nije bas, ima ogrebotina, pukotina, prednja kocnica mu ne radi itd. Uglavnom, moze da se vozi. Mislio sam, ipak, da ga prebacim prikolicom, dok ga ne upoznam, pa tek za neko vreme krenem s njim na dalji put.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije tajna, naravno. 500e trazi, ali kad odem licno kontam da mogu jos malo da spustim cenu, kad se pojavim sa parama. Uglavnom, otici cu u petak, subotu ili nedelju, zavisi i od vremena, a najverovatnije cu ga na prikolicu, da se ne smrzavam 100 i kusur km na motoru :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa dobro, i nije strasno jos ako ti i spusti ok je. da je 600-700 bilo bi mnogo, jer imas ti tu kao sto ti je on rekao estetiku, generalisan je pa i to treba proveriti, bezi do njega ako je po njemu diht masa, pogotovo ABRO crvena, diht mase jednimo sme da bude po deklama sa strana, kvacila i paljenja, drugde nigde. stvarno ti pricam, ako je ima znaci da se ciganisalo sa dihtinzima koji su oko 2000 komplet za njega, sta je onda radjeno unutra... gledaj gume, cini mi se da on ima 16 koje su skupa dimenzija, akumulator proveri, obavezno punjenje istog jer imaju probleme s reglerima, vidi koroziju u rezervoaru, obrati paznju na vile i na tragove ulja na istim, lanac jel neravnomerno rastegnut, gledaj zadnji lancanik jel ostar kao suriken, ne sme biti, predni ne mozes da vidis ali bi bilo dobro ako bi video i njega jer se desava ne cesto al se desava da se prednji lancanici vare za osovinu a to je problem zbog kog se motor otvara na pola....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uuuu, pa bas ima dosta toga, ja sam mislio samo da ga upalim, provozam malo, proverim elektroniku, gume naravno i to je to. 

Hvala ti, moracu bolje malo da ga zagledam.

A sta je to sa prednjim lancanikom, nisam bas shvatio? Kako se otvara motor na pola?


400km je presao posle generalke, tako kaze, valjda je onda u dobrom stanju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa sjebu navoj na osovini na kojoj stoji mali lancanik i onda sta ce, srpska posla, daj da varimo :D

motor na pola? vadis agregat iz rama, i rasturas, glavu skidas, cilindre, sve do radilice i blokova, i blokove otvaras na pola da bi dosao do menjackih snopova i osovine menjaca koja izlazi napolje. proveri to, 2-3 srafa da skines plastikicu i pogledes, ustedece ti dosta novca i vremena. ;)

vidi sta sam ja prodao za 800 e prosle godine, jamaha xj 600n, registrovana na 25 kw a ful verzija od 60ks, mala registracija, mali potosac, odlican gradsko prigradski motor, ja ga uzeo da se oproban na putu ali nije put za mene i taj tip motora, mene enduro motori privlace i sumski putevi :D:D

 

Prerada_11.jpg  Prerada_1.jpg

 

a sada vozim ST 750 :)
 

IMG_20150523_185605.jpg  IMG_20150221_150441.jpg

 

IMG_20150214_141333.jpg  IMG_20140825_170543.jpg

 

IMG_20150629_184528.jpg  IMG_20140918_145200.jpg  DSC9443.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala. :)

sta da ti kazem jos, otvori oci da se ne zeznes, dosta stvari treba pogledati a umeju dosta novaca da uzmu ako su lose. :) ne bi bilo lose da je neko pre tebe pogleda, cisto puta da te postedi ako je uzivo los. a cesto je na oglasu jedna prica u uzivo nesto skroz peto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je, dobro kazes. Zato sam napisao ovde, ako neko vidi, a voljan je da pogleda, pa da mi javi. Ako ne, svakako idem na tu stranu, pa nece biti bas za dz ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam polagao za A na toj Yamahi prosle godine. Mislim da su pravljene 90-tih

fin motor, lepo ide, lepo se sedi,

Ima mislim vazdusno hladjenje ,

kad se zakucas s njim u gradskoj guzvi, greje ti noge onako bas, bas fino i preko leta nimalo prijatno  :)

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hocu da polazem za A2, i u mom mestu je to moguce samo kod jedne auto skole, a tu guzva... nacekacu se.  :crazy:

 

A usput se dvoumim dal da odmah polazem za A, i ako cu voziti samo skuter, al nikad se ne zna...  :guitar:

 

 

 

Nego koja vam je omiljena marka, brend motora? :rambo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolika je razlika, ako je razlika 50e, sto se uopste razmisljas :)

 

 

pa dobro, i nije strasno jos ako ti i spusti ok je. da je 600-700 bilo bi mnogo, jer imas ti tu kao sto ti je on rekao estetiku, generalisan je pa i to treba proveriti, bezi do njega ako je po njemu diht masa, pogotovo ABRO crvena, diht mase jednimo sme da bude po deklama sa strana, kvacila i paljenja, drugde nigde. stvarno ti pricam, ako je ima znaci da se ciganisalo sa dihtinzima koji su oko 2000 komplet za njega, sta je onda radjeno unutra... gledaj gume, cini mi se da on ima 16 koje su skupa dimenzija, akumulator proveri, obavezno punjenje istog jer imaju probleme s reglerima, vidi koroziju u rezervoaru, obrati paznju na vile i na tragove ulja na istim, lanac jel neravnomerno rastegnut, gledaj zadnji lancanik jel ostar kao suriken, ne sme biti, predni ne mozes da vidis ali bi bilo dobro ako bi video i njega jer se desava ne cesto al se desava da se prednji lancanici vare za osovinu a to je problem zbog kog se motor otvara na pola....

 

kako pola od ovoga videti kod skutera :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...