delakroa 38 Posted February 16, 2016 (edited) Hahhhahahaha, upravo tako, Sky Zezam se, ako neko bude na toj strani i voljan da ode da vidi, javicu mu broj telefona. Koliko moze da razvije 110ccm? Edited February 17, 2016 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted February 16, 2016 realnih 90-100, po satu mozda i 120 s obzirom da je 110ccm kapiram da je neki iz suzuku grupacije Quote Share this post Link to post Share on other sites
delakroa 38 Posted February 16, 2016 (edited) Sprint Za leto, da ne teram auto za svaku sitnicu, a i lep je osecaj leti na motoru Edited February 16, 2016 by delakroa Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted February 16, 2016 koji je sprint 110? :Dznam da se te kubikaze suzuki mali drzi Quote Share this post Link to post Share on other sites
delakroa 38 Posted February 16, 2016 Pardon, 125.Gledam tu nesto po netu, listam oglase, pa sam malo permutovao Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted February 16, 2016 ne znam koliko si upoznat sa njima ali da ti odma kazem jer dosta znam, generalno su jeftini motori vec kao novi sto znaci da kvalitet i nije neki, vecima lepo izgleda, plastike su krte i skriputave, pucaju na bilo koji pad, mehanicki kinezi kopiraju masine velikih proizvodjaca tipa honda i jamahe pa im zato pnekad pise licence by honda il sta vec al to im nista ne znaci jer i tu nema nekog kvaliteta, delova ima koliko oces i nisu skupi... licno nikad ne bih kupio kineza jer za te pare, primer, piaggio liberty 125 je mnogo mnogo bolje resenje, dosta bolje ide, dosta je izdrzljiviji, trose manje vise isto, jednimo estetika libertija, neko ne moze da je svari a nekom je ok. imas tu jos dosta drugih modela i motora... pricam ti sve iz nekog predznanja jer s drugarom radimo servis motora, nije prica rekla kazala Quote Share this post Link to post Share on other sites
delakroa 38 Posted February 16, 2016 Vidim, po tvojoj garazi, da si bajker Pa hvala na sugestijama, sve je to u redu, ali kad ja odaaaavno vec patim za tim motorom uzeo bih ga samo za ovo leto, pa bih ga, ili prodao ili ostavio u garazi sledece godine. Da uzivam malo, dok sam mlad A za brzinu, to mislis na punom gasu 90, 100? Naravno da ne smem dugo da ga tako vozim, vec da smanjim gas, a onda i brzina ode ispod 80... Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted February 16, 2016 a koji je to model sto gledas? cisto i da ti kazem ovo, prodaja kineza i ne ide bas najbolje, mada kao i vecina stvari kad bolje pogledas za max brzinu, da, pun gas i pravac i do je nesto sto realno mozes da ocekujes, oko 90-100 kmh, sad sat sta ce ti pisati to je vec druga stvar 70-80 mozes da ga vozis bez problema, da se tako izrazim, to mu je putna brzina Quote Share this post Link to post Share on other sites
delakroa 38 Posted February 16, 2016 Onaj princ, znas. Lepo mi izgleda, bas fenserski, a brzina mi nije presudni faktor, da mogu realnih 80 postici i da krstarim tako malo ovog leta do Nsa i nazad... dovoljno bi mi bilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted February 16, 2016 aa, ja svo vreme mislim pricamo o nekom skuteru sprint, 125 ccm, 2 cilindra, vazdusno hladjenje, 5 brzina...mozes do Ns opusteno. samo dosadi brzo 125 na putu, jednostavno fali snage ali verujem da si svestan toga i da neces od njega ocekivati bog zna sta Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1hajlo 3 Posted February 16, 2016 Ma i ti kinezi idu ok u poslednje vreme. Ja sam imao sprint 50cc i to 4taktni, neko bi rekao da je to mrcina, sto u startu i jeste, ali kad se zaleti islo je to lepo Neces manjkati snage sa 125cc, ali sto kolega kaze, nisu to neki istrajni motori, a plastike jesu krs, no stoji da lepo izgledaju.Ako je za leto, uzmi i teraj, samo povedi majstora obavezno, creva karburator svecece, ulje, kas, servis, sve to kosta kad se sabere jbg. Gume isto zanemarena a vrlo bitna stavka na motoru, kao i kocnice. Kinez je to, mora dobro da se pretrese Nije ti ni bitno da li ide 100 ili 90, na tim motoricima za grad bitnije ti je koliko ce brzo da dodje do 50, 60, a vec 80-90 ti je ok da cirkulises normalno velikom vecinom puteva u Srbiji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
delakroa 38 Posted February 16, 2016 Cuo sam se sa covekom, rekao da nisam iz Nsa, da hocu da ga oteram kad ga kupim, kaze moze slobodno, ide, generalisan je, samo estetski nije bas, ima ogrebotina, pukotina, prednja kocnica mu ne radi itd. Uglavnom, moze da se vozi. Mislio sam, ipak, da ga prebacim prikolicom, dok ga ne upoznam, pa tek za neko vreme krenem s njim na dalji put. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted February 16, 2016 jeli, ako nije tajna koja je cena istog? Quote Share this post Link to post Share on other sites
delakroa 38 Posted February 16, 2016 Nije tajna, naravno. 500e trazi, ali kad odem licno kontam da mogu jos malo da spustim cenu, kad se pojavim sa parama. Uglavnom, otici cu u petak, subotu ili nedelju, zavisi i od vremena, a najverovatnije cu ga na prikolicu, da se ne smrzavam 100 i kusur km na motoru Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted February 16, 2016 pa dobro, i nije strasno jos ako ti i spusti ok je. da je 600-700 bilo bi mnogo, jer imas ti tu kao sto ti je on rekao estetiku, generalisan je pa i to treba proveriti, bezi do njega ako je po njemu diht masa, pogotovo ABRO crvena, diht mase jednimo sme da bude po deklama sa strana, kvacila i paljenja, drugde nigde. stvarno ti pricam, ako je ima znaci da se ciganisalo sa dihtinzima koji su oko 2000 komplet za njega, sta je onda radjeno unutra... gledaj gume, cini mi se da on ima 16 koje su skupa dimenzija, akumulator proveri, obavezno punjenje istog jer imaju probleme s reglerima, vidi koroziju u rezervoaru, obrati paznju na vile i na tragove ulja na istim, lanac jel neravnomerno rastegnut, gledaj zadnji lancanik jel ostar kao suriken, ne sme biti, predni ne mozes da vidis ali bi bilo dobro ako bi video i njega jer se desava ne cesto al se desava da se prednji lancanici vare za osovinu a to je problem zbog kog se motor otvara na pola.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
delakroa 38 Posted February 16, 2016 Uuuu, pa bas ima dosta toga, ja sam mislio samo da ga upalim, provozam malo, proverim elektroniku, gume naravno i to je to. Hvala ti, moracu bolje malo da ga zagledam.A sta je to sa prednjim lancanikom, nisam bas shvatio? Kako se otvara motor na pola?400km je presao posle generalke, tako kaze, valjda je onda u dobrom stanju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted February 16, 2016 pa sjebu navoj na osovini na kojoj stoji mali lancanik i onda sta ce, srpska posla, daj da varimo motor na pola? vadis agregat iz rama, i rasturas, glavu skidas, cilindre, sve do radilice i blokova, i blokove otvaras na pola da bi dosao do menjackih snopova i osovine menjaca koja izlazi napolje. proveri to, 2-3 srafa da skines plastikicu i pogledes, ustedece ti dosta novca i vremena. vidi sta sam ja prodao za 800 e prosle godine, jamaha xj 600n, registrovana na 25 kw a ful verzija od 60ks, mala registracija, mali potosac, odlican gradsko prigradski motor, ja ga uzeo da se oproban na putu ali nije put za mene i taj tip motora, mene enduro motori privlace i sumski putevi a sada vozim ST 750 Quote Share this post Link to post Share on other sites
delakroa 38 Posted February 16, 2016 Lepa yamaha ali ovo ti je ipak jace, ozbiljnije, naspram tebe ovo sto je gledam deluje kao igracka za decu Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted February 16, 2016 Hvala. sta da ti kazem jos, otvori oci da se ne zeznes, dosta stvari treba pogledati a umeju dosta novaca da uzmu ako su lose. ne bi bilo lose da je neko pre tebe pogleda, cisto puta da te postedi ako je uzivo los. a cesto je na oglasu jedna prica u uzivo nesto skroz peto Quote Share this post Link to post Share on other sites
delakroa 38 Posted February 16, 2016 Tako je, dobro kazes. Zato sam napisao ovde, ako neko vidi, a voljan je da pogleda, pa da mi javi. Ako ne, svakako idem na tu stranu, pa nece biti bas za dz Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted February 18, 2016 (edited) Ja sam polagao za A na toj Yamahi prosle godine. Mislim da su pravljene 90-tihfin motor, lepo ide, lepo se sedi,Ima mislim vazdusno hladjenje ,kad se zakucas s njim u gradskoj guzvi, greje ti noge onako bas, bas fino i preko leta nimalo prijatno Edited February 18, 2016 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted February 18, 2016 Ja hocu da polazem za A2, i u mom mestu je to moguce samo kod jedne auto skole, a tu guzva... nacekacu se. A usput se dvoumim dal da odmah polazem za A, i ako cu voziti samo skuter, al nikad se ne zna... Nego koja vam je omiljena marka, brend motora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted February 18, 2016 kolika je razlika, ako je razlika 50e, sto se uopste razmisljas pa dobro, i nije strasno jos ako ti i spusti ok je. da je 600-700 bilo bi mnogo, jer imas ti tu kao sto ti je on rekao estetiku, generalisan je pa i to treba proveriti, bezi do njega ako je po njemu diht masa, pogotovo ABRO crvena, diht mase jednimo sme da bude po deklama sa strana, kvacila i paljenja, drugde nigde. stvarno ti pricam, ako je ima znaci da se ciganisalo sa dihtinzima koji su oko 2000 komplet za njega, sta je onda radjeno unutra... gledaj gume, cini mi se da on ima 16 koje su skupa dimenzija, akumulator proveri, obavezno punjenje istog jer imaju probleme s reglerima, vidi koroziju u rezervoaru, obrati paznju na vile i na tragove ulja na istim, lanac jel neravnomerno rastegnut, gledaj zadnji lancanik jel ostar kao suriken, ne sme biti, predni ne mozes da vidis ali bi bilo dobro ako bi video i njega jer se desava ne cesto al se desava da se prednji lancanici vare za osovinu a to je problem zbog kog se motor otvara na pola.... kako pola od ovoga videti kod skutera Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted February 18, 2016 Ma nije zbog para, mislim da je i manje od toga, oko 5000 dinara... nego planiram samo skutere da vozim, pa bi sebe tako da sprecim da mi ne padne na pamet nesto ovako... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted February 18, 2016 Isti slucaj Quote Share this post Link to post Share on other sites