Jump to content
FAS Goran
phantom

Koliko ima bajkera među nama? / skuteri, polaganje za A

Recommended Posts

Koliko sve ukupno kosta za A, sta ti umanjuju ako imas A2 kategoriju?

Edited by baron21

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko kosta polaganje imas u prethodnim postovima ali to samo ako imas u AM upisano u dozvoli (28 000 + troskovi izrade dozvole), ako nemas, onda je polaganje skuplje

Ako imas A2 uzece ti pare za A svakako :-)

 

http://www.autoskolapavlin.com/vozacka-dozvola-nove-kategorije-uslovi-za-upis/

 

@Zhorz

ostalo jos 3 bloka, to cuvam pred polaganje, koje je, koliko mi ovaj reče, tek u septembru :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za te pare bas ne mozes da uzmes nesto sto valja, jedino freea da gledas. Ako hoces nekog runera ili sr-a, izdvoji malo vise love, kineze izbegavavaj, jedino kymco dolazi u obzir a i on je cini mi se koreanac

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kymco je cini mi se koreanac

 

Tajvan i to su jako dobre masine, kupili su licence od Honde i sad prave svoje motore, tako da za neke starije modele Kymca odgovaraju delovi sa nekih Hondi (karburator, klipovi ...  i šta sve ne)

Čak prave i delove motora za BMW motore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@asterix pa ni manje ni vise nego T-max :)

Elem, u pravu si to za skuter i motor, razlika je osetna. Nemam budžet za t-max, za početak nesto do 250ccm, ciljam Kymco Xciting 250. Ima još par modela u igri, svi do 250

 

 

Ovako druze,moj savet a pri tom ne znam tvoju visinu,je da biras skuter po licnom osecaju u voznji.

Ovako,ja imam 190 i probao sam malte ne svaki skuter od 250 ccm.

U pravu si sto se tice xcitinga,po meni je najbolji izbor za te pare.

Veliki,robusan,lepo odradjene kocnice,udoban jako,ali su cene rolnica kaiseva i delova malo vece.

Imam malgutija 200 ccm i on mi potpuno odgovara jer je visok dosta,npr probao atlantic i nemam gde noge da smestim,nije to to.

Ista prica sa X9,eno mi ga u garazi u procesu registracije sam,veliki ali mi se nekako ne sedi lepo.Ima 14 ice tockove,sto je odlicno i verovao ili ne,oseti se razlika 13 vs 14.

Sledeci je beverli,ali on je ok samo ako nisi visok.Ako jesi nemas gde noge da smestis,veruj da je neudoban totalno.

Njegov veliki plus su veliki tockovi,ali zato mesta ispod sedista NISTA!

Sve u svemu,tu sam ako zatreba neki savet.

A T-max je za sada samo zelja,ali je cinjenica da je najbolja sprava na dva tocka za grad,a bogami i da se otisnes malo dalje sa njim bez problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

T max je keva. Moja ljubav

Eto tibvre srdjose od kolege asterixa x9, mora da je jos evo, s merak. Imao takav od 250, potrosac smesan, odlicno ide. Ne znam koliko ga ceni i da l je na prodaju. A da ina razlike 13vs14" ima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ovako druze,moj savet a pri tom ne znam tvoju visinu,je da biras skuter po licnom osecaju u voznji.

Ovako,ja imam 190 i probao sam malte ne svaki skuter od 250 ccm.

U pravu si sto se tice xcitinga,po meni je najbolji izbor za te pare.

Veliki,robusan,lepo odradjene kocnice,udoban jako,ali su cene rolnica kaiseva i delova malo vece.

 

 

 

Mojih bednih 179 cm mozes smestiti na svaki skuter, Beverly je odmah ispao iz igre zbog vise razloga, taj X9 mi se ne svidja

Malaguti Madison 3 od 250 ccm je drugi pik

 

Ali dok se A ne pojavi u dozvoli, nist' od kupovine :)

 

Zato i pizdim na autoskolu, jer su me prijavili tek u septembru *(%(@#$*%*&*(#)%$*+!#

Share this post


Link to post
Share on other sites

neko je pominjao tmax?

 

UHHHHH brate, taman do 2018 kad budem imao godine za A :D (24 treba ako se dobro secam)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa ako ces da jurcas i volis brzu i "agresivniju" voznju onda gledaj nesto dvotaktno tipa aprilija rs 125, mito 125, honda nsr 125, yamaha rg 125 itd... generalno to su motori koji se akaju i zaista treba obratiti paznju na sve pri kupovini takve spravice jer cu cesto unistene i zanemarivane...

ako si za opustenu i laganiju voznju gledaj hondu cbr 125, yamahu ybr 125, kimko quanon 125 ili 150 i tako te slicne cetvorotaktne masinice koje manje trose, generalno se dosta manje kvare, zaista zahvalne svakodnevne spravice sa malom potrosnjom ako ti odgovara njihova snaga... imas i one kineze tipa keeway speed 125 i 150 za manje pare, generalno su ok motorici za pocetnika koji je tek poceo da se trazi u motorima, za male pare ga kupis, lako prodas ...

Edited by SkyBlu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaš kako, to bi mi bio prvi motor sa manuelnim menjačem. Mislio sam da uzmem tako neku malu kubikažu dok se ne naučim, uzeo bih te brže 125-ice ali ste me sad zabrinuli sa tim kvarovima. Ne planiram da ga vozim svaki dan, nego ponekad, čisto zbog nekog uživanja. Ali polako, tek sam počeo da ih gledam, nije ništa hitno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mito je dobra aliii okumis se sa majstorom ;)

Vidi apriliju rs dosta su boljeee ali i one stradaju ako se neophodis prema njoj kako treba.

Kolega ti je sve gore lepo reko. Razmisli se dobro jer su ipak to malo stariji motori i modeli i isterani poooooprilicno ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio Apriliu svojevremeno, to je ludnica od motora, samo se mora naći u dobrom stanju. Neretko ih i friziraju.

 

Obično su to 125 ccm motori sa 30ak KS, što nije malo. Tako da je trajnost isto upitna.

 

Ako mene pitaš, šta bi ja... uzeo jedan sa lošim motorom i nabavio neki kit od Malosija ili slične firme, dobio nabrijanu mašinu, novi i to je to, hehe. :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Bicikla se vozi uz ivicu, motor se vozi levom stranom trake. Kome smeta neka nas tuzi.

po pravilu, motor se vozi desnim tragom kolovozne trake, prilikom prestrojavanja u drugu traku, prvo se prebacujes u levi trag sa migavcem pa tek onda se prestrojavas u drugu traku, kazem po pravilu

Auto skole se bore da se ovo izbaci i da se motor vozi sredinom trake jer bahati vozaci se provlace pored motora i ugrozavaju bezbednost motociklista.

Kako god okrenes, neko se provlaci

 

 

 

Po pravilu se na motoru pruza ruka kad hoces da skrenes i treba da se okrenes i pogledas iza sebe sve sa kacigom na glavi. I jos svasta nesto sto nije bas izvodljivo u saobracaju a ni dobro po zdravlje.

 

 

Ovo su stavke pisane jako davno kada su uslovi u saobraćaju bile bitno drugačije pa i motocikli koji su bili značajno slabiji. Ustvari, tada su se generalno vozili mopedi.

 

Kao dugogodišnji motociklista, nikako vam ne savetujem da vozite bilo kojom stranom trake nego isključivo po sredini kako niko ne bi mogao da vam "uleti".

 

Motocikl, iako uzak i fizički ga je moguće obići bez napuštanja trake, treba posmatrati kao i bilo koje vozilo u gabaritnom smislu. I tako treba da se ponašaju i motociklisti i vozači automobila. Jako je opasno kada automobil kreće da se gura pored motora. Sa druge strane, vi na motoru u sredini trake treba da imate dovoljno manevarskog prostora i levo i desno za izbegavanje rupa i raznih prepreka.

 

Inače, najbolji savet koji mogu da dam neiskusnijim motociklistima je da na druge automobile, učesnike u saobraćaju, gledaju na način kao da oni zaista žele da ih udare i najbolja preventiva je da se prosto sklonite od automobila kada god imate priliku. A ako ste primorani da vozite pored nekog auta, potrudite se da vas vizuelno uoči (eye to eye kontakt) i da ste sigurni da vas je video da ste pored. Opet, ni to nije 100% sigurica i zato gas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavke su pisane davno ali su jos na snazi, meni je instruktor rekao kad polozis, vozi sredinom trake.

Oni vec godinama pokusavaju da to promene ali sporo ide kod drzave

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma to je potpuna glupost i služi samo za polaganje. Ne postoji sankcija kojom OSL može da te kazni što ne voziš desnom stranom trake. Jedino što možeš je da padneš na polaganju za kategoriju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno,samo sredim SVOJE kolovozne trake!

Ja nikada u zivotu nisam vozio krajnjom desnom stranom!

Pa zamislite samo koliko puta bi pao zbog nekog kratera na putu?

I rupe su uglavnom bas tu,sa desne strane.

Ako je iko ikada vozio motorcikl zna da bez provlacenja izmedju kola to i nije voznja.

Nema toga koji to nije radio,ali...KRAJNJE oprezno,blicanje,sirena kao upozorenje i obavezno vidite da li imate mesta da se izvucete!

Sta ako vas vozac auta nije video i nailazi na krater,bas sa te desne strane?

U svakom slucaju,cim sedate na motor vi ste vec 50 posto u bolnici

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...