baron21 7 Posted August 6, 2015 (edited) Koliko sve ukupno kosta za A, sta ti umanjuju ako imas A2 kategoriju? Edited August 6, 2015 by baron21 Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted August 6, 2015 Koliko kosta polaganje imas u prethodnim postovima ali to samo ako imas u AM upisano u dozvoli (28 000 + troskovi izrade dozvole), ako nemas, onda je polaganje skupljeAko imas A2 uzece ti pare za A svakako :-) http://www.autoskolapavlin.com/vozacka-dozvola-nove-kategorije-uslovi-za-upis/ @Zhorzostalo jos 3 bloka, to cuvam pred polaganje, koje je, koliko mi ovaj reče, tek u septembru :-( Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihajlo F 0 Posted August 6, 2015 Za te pare bas ne mozes da uzmes nesto sto valja, jedino freea da gledas. Ako hoces nekog runera ili sr-a, izdvoji malo vise love, kineze izbegavavaj, jedino kymco dolazi u obzir a i on je cini mi se koreanacHvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted August 7, 2015 Kymco je cini mi se koreanac Tajvan i to su jako dobre masine, kupili su licence od Honde i sad prave svoje motore, tako da za neke starije modele Kymca odgovaraju delovi sa nekih Hondi (karburator, klipovi ... i šta sve ne)Čak prave i delove motora za BMW motore. Quote Share this post Link to post Share on other sites
asterix 7 Posted August 7, 2015 @asterix pa ni manje ni vise nego T-max Elem, u pravu si to za skuter i motor, razlika je osetna. Nemam budžet za t-max, za početak nesto do 250ccm, ciljam Kymco Xciting 250. Ima još par modela u igri, svi do 250 Ovako druze,moj savet a pri tom ne znam tvoju visinu,je da biras skuter po licnom osecaju u voznji.Ovako,ja imam 190 i probao sam malte ne svaki skuter od 250 ccm.U pravu si sto se tice xcitinga,po meni je najbolji izbor za te pare.Veliki,robusan,lepo odradjene kocnice,udoban jako,ali su cene rolnica kaiseva i delova malo vece.Imam malgutija 200 ccm i on mi potpuno odgovara jer je visok dosta,npr probao atlantic i nemam gde noge da smestim,nije to to.Ista prica sa X9,eno mi ga u garazi u procesu registracije sam,veliki ali mi se nekako ne sedi lepo.Ima 14 ice tockove,sto je odlicno i verovao ili ne,oseti se razlika 13 vs 14.Sledeci je beverli,ali on je ok samo ako nisi visok.Ako jesi nemas gde noge da smestis,veruj da je neudoban totalno.Njegov veliki plus su veliki tockovi,ali zato mesta ispod sedista NISTA!Sve u svemu,tu sam ako zatreba neki savet.A T-max je za sada samo zelja,ali je cinjenica da je najbolja sprava na dva tocka za grad,a bogami i da se otisnes malo dalje sa njim bez problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted August 7, 2015 T max je keva. Moja ljubav Eto tibvre srdjose od kolege asterixa x9, mora da je jos evo, s merak. Imao takav od 250, potrosac smesan, odlicno ide. Ne znam koliko ga ceni i da l je na prodaju. A da ina razlike 13vs14" ima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted August 7, 2015 Ovako druze,moj savet a pri tom ne znam tvoju visinu,je da biras skuter po licnom osecaju u voznji.Ovako,ja imam 190 i probao sam malte ne svaki skuter od 250 ccm.U pravu si sto se tice xcitinga,po meni je najbolji izbor za te pare.Veliki,robusan,lepo odradjene kocnice,udoban jako,ali su cene rolnica kaiseva i delova malo vece. Mojih bednih 179 cm mozes smestiti na svaki skuter, Beverly je odmah ispao iz igre zbog vise razloga, taj X9 mi se ne svidjaMalaguti Madison 3 od 250 ccm je drugi pik Ali dok se A ne pojavi u dozvoli, nist' od kupovine Zato i pizdim na autoskolu, jer su me prijavili tek u septembru *(%(@#$*%*&*(#)%$*+!# Quote Share this post Link to post Share on other sites
baron21 7 Posted September 30, 2015 neko je pominjao tmax? UHHHHH brate, taman do 2018 kad budem imao godine za A (24 treba ako se dobro secam) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted September 30, 2015 Bolest od motora! Ja bi bio zadovoljan i sa tmax trojkom Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted September 30, 2015 skupa bolest Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted October 14, 2015 Zenu i decu ne vodi sa sobom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihajlo F 0 Posted October 28, 2015 Da li je neko imao iskustva sa cagivom mito 125? Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted October 29, 2015 Odlicna trkalica za 125 cc klasu. Problem je sto ces cesce biti u servisu nego na putu. Sve koje su na trzistu su razvaljene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihajlo F 0 Posted October 29, 2015 Koji bi onda preporučio 125-icu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted October 29, 2015 (edited) pa ako ces da jurcas i volis brzu i "agresivniju" voznju onda gledaj nesto dvotaktno tipa aprilija rs 125, mito 125, honda nsr 125, yamaha rg 125 itd... generalno to su motori koji se akaju i zaista treba obratiti paznju na sve pri kupovini takve spravice jer cu cesto unistene i zanemarivane...ako si za opustenu i laganiju voznju gledaj hondu cbr 125, yamahu ybr 125, kimko quanon 125 ili 150 i tako te slicne cetvorotaktne masinice koje manje trose, generalno se dosta manje kvare, zaista zahvalne svakodnevne spravice sa malom potrosnjom ako ti odgovara njihova snaga... imas i one kineze tipa keeway speed 125 i 150 za manje pare, generalno su ok motorici za pocetnika koji je tek poceo da se trazi u motorima, za male pare ga kupis, lako prodas ... Edited October 29, 2015 by SkyBlu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihajlo F 0 Posted October 29, 2015 Znaš kako, to bi mi bio prvi motor sa manuelnim menjačem. Mislio sam da uzmem tako neku malu kubikažu dok se ne naučim, uzeo bih te brže 125-ice ali ste me sad zabrinuli sa tim kvarovima. Ne planiram da ga vozim svaki dan, nego ponekad, čisto zbog nekog uživanja. Ali polako, tek sam počeo da ih gledam, nije ništa hitno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted October 29, 2015 Mito je dobra aliii okumis se sa majstorom Vidi apriliju rs dosta su boljeee ali i one stradaju ako se neophodis prema njoj kako treba. Kolega ti je sve gore lepo reko. Razmisli se dobro jer su ipak to malo stariji motori i modeli i isterani poooooprilicno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihajlo F 0 Posted October 29, 2015 Važi, hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted October 30, 2015 Vozio Apriliu svojevremeno, to je ludnica od motora, samo se mora naći u dobrom stanju. Neretko ih i friziraju. Obično su to 125 ccm motori sa 30ak KS, što nije malo. Tako da je trajnost isto upitna. Ako mene pitaš, šta bi ja... uzeo jedan sa lošim motorom i nabavio neki kit od Malosija ili slične firme, dobio nabrijanu mašinu, novi i to je to, hehe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted October 30, 2015 Ah.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robin Hood 0 Posted November 22, 2015 Bicikla se vozi uz ivicu, motor se vozi levom stranom trake. Kome smeta neka nas tuzi.po pravilu, motor se vozi desnim tragom kolovozne trake, prilikom prestrojavanja u drugu traku, prvo se prebacujes u levi trag sa migavcem pa tek onda se prestrojavas u drugu traku, kazem po praviluAuto skole se bore da se ovo izbaci i da se motor vozi sredinom trake jer bahati vozaci se provlace pored motora i ugrozavaju bezbednost motociklista.Kako god okrenes, neko se provlaci Po pravilu se na motoru pruza ruka kad hoces da skrenes i treba da se okrenes i pogledas iza sebe sve sa kacigom na glavi. I jos svasta nesto sto nije bas izvodljivo u saobracaju a ni dobro po zdravlje. Ovo su stavke pisane jako davno kada su uslovi u saobraćaju bile bitno drugačije pa i motocikli koji su bili značajno slabiji. Ustvari, tada su se generalno vozili mopedi. Kao dugogodišnji motociklista, nikako vam ne savetujem da vozite bilo kojom stranom trake nego isključivo po sredini kako niko ne bi mogao da vam "uleti". Motocikl, iako uzak i fizički ga je moguće obići bez napuštanja trake, treba posmatrati kao i bilo koje vozilo u gabaritnom smislu. I tako treba da se ponašaju i motociklisti i vozači automobila. Jako je opasno kada automobil kreće da se gura pored motora. Sa druge strane, vi na motoru u sredini trake treba da imate dovoljno manevarskog prostora i levo i desno za izbegavanje rupa i raznih prepreka. Inače, najbolji savet koji mogu da dam neiskusnijim motociklistima je da na druge automobile, učesnike u saobraćaju, gledaju na način kao da oni zaista žele da ih udare i najbolja preventiva je da se prosto sklonite od automobila kada god imate priliku. A ako ste primorani da vozite pored nekog auta, potrudite se da vas vizuelno uoči (eye to eye kontakt) i da ste sigurni da vas je video da ste pored. Opet, ni to nije 100% sigurica i zato gas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted November 23, 2015 Stavke su pisane davno ali su jos na snazi, meni je instruktor rekao kad polozis, vozi sredinom trake.Oni vec godinama pokusavaju da to promene ali sporo ide kod drzave Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robin Hood 0 Posted November 24, 2015 Ma to je potpuna glupost i služi samo za polaganje. Ne postoji sankcija kojom OSL može da te kazni što ne voziš desnom stranom trake. Jedino što možeš je da padneš na polaganju za kategoriju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
asterix 7 Posted November 25, 2015 Naravno,samo sredim SVOJE kolovozne trake!Ja nikada u zivotu nisam vozio krajnjom desnom stranom!Pa zamislite samo koliko puta bi pao zbog nekog kratera na putu?I rupe su uglavnom bas tu,sa desne strane.Ako je iko ikada vozio motorcikl zna da bez provlacenja izmedju kola to i nije voznja.Nema toga koji to nije radio,ali...KRAJNJE oprezno,blicanje,sirena kao upozorenje i obavezno vidite da li imate mesta da se izvucete!Sta ako vas vozac auta nije video i nailazi na krater,bas sa te desne strane?U svakom slucaju,cim sedate na motor vi ste vec 50 posto u bolnici Quote Share this post Link to post Share on other sites