boki 10 Posted January 13, 2010 (edited) brate, meni sve ovo lici na: Edited January 13, 2010 by boki Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 13, 2010 ahahahahahahaha, gde se njega seti btw, hvali se na jednom drugom forumu da su ga panduri navatali da vozi 114 km/h na mestu gde je oranicenje 40 Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted January 13, 2010 cuo sam i da je popio 7 poena i ne znam sta jos ahahahahahaha Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted January 15, 2010 ahahahahahahaha, gde se njega seti btw, hvali se na jednom drugom forumu da su ga panduri navatali da vozi 114 km/h na mestu gde je oranicenje 40 Pa to i nije toliko nestvarno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted January 15, 2010 ljudi, ne mogu da vidim komantare po ovoj temi!!!!!!!! Šta se dešava???? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 15, 2010 ...Maki, take it easy sa tim silnim uzvičnicima i upitnicima... Iznad prvog posta sa desne strane, a ispod dugmića ADD REPLY i NEW TOPIC imaš padajući meni na kome piše Optinos (Opcije) i u njemu izaberi opciju: Switch to: StandardInače, postoji namenski deo Foruma za ovakva pitanja:Vaša pitanja - U vezi funkcionisanja Foruma Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 15, 2010 ahahahahahahaha, gde se njega seti btw, hvali se na jednom drugom forumu da su ga panduri navatali da vozi 114 km/h na mestu gde je oranicenje 40 Pa to i nije toliko nestvarno Nisam ni mislio da je nestvarno, vec je urnebesno - veliki "poznavalac" automobila, tek sto je dobio vozacku, ostace bez nje Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted January 15, 2010 mozda speva i pesmicu posle o dozvoli Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted February 3, 2010 nema nam TALIJANA da nastavimo ovo.danas sam uzivao u glupostima citajuci ponovo ovo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted February 4, 2010 ^^^ Veruj mi i ja sam. Uopšte mi smo kao narod poznati po bahatosti i nadmenosti (ali zna se da to uglavnom nedostatakobrazovanja i kulture odnosno - primitivizam), ali su me ipak mnogi postovi zgranuli koliko otskaču u ovome.Voleo bih da nam neko napiše gde je taj čuveni servis da ga zaobilazimo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikolaj 1 Posted February 4, 2010 Pa u italiji,tako da cemo ga svi mi zaobici Quote Share this post Link to post Share on other sites
batavs 0 Posted February 15, 2010 Ja procitao sve ovo i smejem se ...Nije mi jasno i nece mi biti nikad,zasto uvek ima ovakvih ljudi..Samo da kazem,posto sam relativno nov clan ovde,da vozim Mareu 2001 god,1.9 jtd.kod mene je tri godine,radjen veliki servis i remenica alternatora.Kod mene presla 60000km,potrosnja ulja 0.5lit,na 10000km,gorivo 6.5 do mora(crna gora)tri puta,ide kao sto je isla pre 60000km,na satu pise da ima 180000km.Ja sam (pre)zadovoljan.Poznajem ljude koji su imali golfove,pasate itd...Cena tih auta i odrzavanje je bar 2 puta skuplje,i imaju problem sa spanerima,a bogami i karike se trose,pa ulje itd..Toliko..Vozio sam i Tipa 1.7d,to je nesto sasvim drugo,druga prica i ne bas reci hvale,za motor,al udobniji je od golfa,dzete te generacije 300%,tako da..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Transporter131 138 Posted February 20, 2010 tema je cool,ali svi zaboravljate da u srbiji postoje 2 vrste atomobila do 1998,mercedes 123 200d i gnoj 1. 1,6d,a od 98 pa dalje 124 250d i gnoj 2-a 1,6d.sve drugo je luk i voda.koliko u njih staje lubenica i ostalih poljo. proizvoda nemate pojma,i nista im nije. :thumbdown:a sad ozbiljno,79-e motor und sport je pisao o novom fiat dizelu, veoma phvalno o novinama i o rotacionoj pumpi.da dodam sad vozim 79-i auto po redu,od cega su 65 italijani a 50 dizeli.tdi prvi na svetu u cromi2,0 jos 84-5-e.posle ih samo srecemo i kombi vozilima.pre svi napravio motore koje danas manje vise svi kopiraju.ja sam na taxiuju prelazio i preko 450000 km sa zabarima,a sa merc...EDIT:Izvinite na greskama,ukucani me prekidaju.Da nastavim gde sam stao,sa mercedesom 240d (taush motor ugradjen u mercedes servisu u Frankfurtu,86-e god.) spooora voznja i 2,5l veca potrosnja. O VW ne vredi trositi reci,Beograd-Stutgard-Beograd malko brze i zamena glave u BG-u. Iz iskustva od blizu 1.700 000km,Italijani su keva! TKO HODA NE TRCI Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted May 9, 2011 (edited) Ja ovu temu tek sad video :rofl: !Ja se samo setim svog caleta! Covek inzenjer sa visedecenijskim iskustvom o svakom vidu masine. Svojevremeno radio u FAMOS-u(motori, menjaci, specijalna vozila), koji je proizvodio pod mercedesovom licencom. Takodje TAS, neretko mu je destinacija bila Volfsburg-VW... I dan danas je u svojoj struci i aktivno radi, doduse ne na lakim putnickim automobilima ali svejedno. I ako sve to uzmemo u obzir dolazimo do zakljucka da covek definitivno nije budala jer se izmedju ostalog opredelio za italijanksog dizelasa! Takodje nije velika mudrolija raspitati se u servisima o kvarovima! Ono sto konkretno iz prve ruke mogu da saznam je da se u jednoj veoma cenjenoj firmi kod nas koja se bavi reparacijom dizni najredje pojavljaju fiatove dizne! Citiram:''Prava je retkost zateci fiatovu diznu da nije ispravna''. Dalje necemo komentarisati! P.S.brate, meni sve ovo lici na:ahahahahahhahahahahahagh :rofl: Ovo onaj sto mu je tata promenio 5125126251515484589 automobila pa je uvatio nekoga za muda!Ja sam bukvalno pobegao sa tog foruma,nista licno prema svakom ko je clan istog, ali tamo je situacija kriminalna! Edited May 9, 2011 by banjo1990 Quote Share this post Link to post Share on other sites
NenadAleksic 0 Posted May 17, 2011 Ovo je neko sa tuningstyling foruma? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted September 28, 2011 Koja je razlika izmedju JTD-a od 80ks i 115ks u Fiat Stilu? Turbo, ECU? Hvala unapred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted September 28, 2011 80KS nema varijabilni turbo, nema interkuler i naravno ECU mora da ima drugačiju mapu. Performanse su kompenzovane skraćenim menjačem, tako da i dalje imaš dobro ubrzanje, ali znatno manju maksimalnu brzinu (oko 170 naspram 190 i nešto).Ako si našao dobrog Stildžu - kupuj, nema veze je'l 80 ili 115. Održavanje je slično, za 80 malo jeftinije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted September 28, 2011 I dalje mudro posmatram Stila i Lybre. Moracu ja to da probam da vidim kolika je razlika, jer mi se nikako ne isplati da od 80 pravim 115ks. Ako su za grad vrlo slicni u voznji nece mi smetati ni 80ks Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoranic MNE 0 Posted December 21, 2011 (edited) slusajte,glupo je reci da je nesto najbolje na svijetu,i od najboljeg ima bolje ali Fiatovi dizeli su odlicni motori!vozim Punto 1.9 JTD ex Van (vozen kao sluzbeni do 135000 km) ja sam ga kupio i samo ulje redovno mijenjao,sipam Seleniu i pazim ga,ali opet i ako je presao 201500 km (bez ikakvog kvara,nikad nije teze upalio a ne sto drugo), izvanredan je! ide odlicno,jos uvijek ima ono medjuubrzanje karakteristicno za JTD pali iz prve po najvecoj zimi, (iako je 1 grijac neispravan) znaci kompresija kao prvog dana!ne dimi skoro nimalo,bukvalno izvanredan je motor,i tvrdim da Fiat pravi veoma kvalitetne dizele, posebno se osvrcem na JTD i sve njegove vrline...da NIJE slucajnost to sto je ovaj moj Fiat dizelas izvanredan govori i slucaj mog komsije,koji drzi piceriju u centru grada, kad je otvorio prije 5,6godina,kupio je novi dizel Fiat Punto mk2b 1.3 MultiJet da vozi kucnu dostavu pizza, znaci taj auto se ne gasi dan i noc (sigurno i sad nedje vozi dostave), dusa mu se vadi bukvalno, voze ga svakakvi vozaci (vecinom mladji-neizivljeni!), udaran je X-puta, svaki vozac koji je radio s njim iznatezao ga je sto je bolje mogao,niko ga pazio nije, i dalje posle 500 000 predjenih kilometara (sad je sigurno barem 50 000 km vise), ne trosi kapi ulja,ide odlicno u sto sam se sam uvjerio i nikad nije ostao na putu, OSIM KAD MU PUKNE GUMA napominjem da taj sluzbeni dizel Punto koji je davno prebacio pola miliona , NIJE redovno servisiran, ulje se mijenja kako kad,ne pazi se,ne zagrijava i NIKAD NISTA, to auto nikad stalo nije,nit ce stanut ubrzo...tako da to nije slucajnost, FIAT pravi izvanredne dizele! imam ja jos primjera gdje se Fiatov dizel motor pokazao kao izvrstan, nego nebi moglo stat na forum sve, a za veci problem sa Fiatovim dizelom nikad nisam cuo (i ako zivim u sredini gdje ima mnogo Fiata,narocito dizela!) Edited December 21, 2011 by Zoranic MNE Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted August 9, 2012 (edited) Pitanje glasi 'vako:znate li u cemu je razlika izmedju motora od 110 konja i motora od 116 konja ( sem u tih 6 konja naravno a oba su JTD naravno), jel u pitanju druga mapa ili nesto drugo, krupnije? Edited August 10, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted August 9, 2012 Može biti i turbina, dizne, interkuler, a mapa svakako... O kom automobilu govorimo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted August 9, 2012 Ova dva motora nisu išla u isti auto, osim ako nije reč o Alfi 156.Slabiji motor je stariji i nema turbinu promenljive geometrije, masovno se ugrađivao u Mareu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lybra_ 0 Posted August 10, 2012 Kako samo u alfu 156, zar se nisu ugradjivali i u lybru Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted August 10, 2012 (edited) Tako je, Lybru sam smetnuo sa uma. Edited August 10, 2012 by kole Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted August 10, 2012 (edited) marea je za razliku od stila mapirana na međuubrzanje mrtvog konjaevo turbine, liče da su iste:Marea JTD 110 turbina:55191596 - TURBOCOMPRESSORAvailability: - Product orderableFamily: AC28 - TURBO COMPRESSORMacro-family: ADiscount code: BMinimum quantity per package: 1Unit of measurement: NumWeight (grams): 6100Listed price: 784.75 GBPPrice including taxes: 922.08 GBPStilo JTD 115 turbina:46786078 - TURBOCOMPRESSORAvailability: - Product orderableFamily: AC28 - TURBO COMPRESSORMacro-family: ADiscount code: BMinimum quantity per package: 1Unit of measurement: NumWeight (grams): 5500Listed price: 784.75 GBPPrice including taxes: 922.08 GBPAlfa 156 JTD 110 turbina:46786078 - TURBOCOMPRESSORAvailability: - Product orderableFamily: AC28 - TURBO COMPRESSORMacro-family: ADiscount code: BMinimum quantity per package: 1Unit of measurement: NumWeight (grams): 5500Listed price: 784.75 GBPPrice including taxes: 922.08 GBP Edited August 10, 2012 by bojan2703 Quote Share this post Link to post Share on other sites