Jump to content
FAS Goran

Bruno

Members
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

About Bruno

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

4080 profile views
  1. Bruno

    Prodao sam Punta...

    Posle dve godine vože i oko 25000 km, toliko je delova promenjeno i uloženo da sam mogao da kupim jos jednog i na kraju ode na brzaka za 2600. 1.2 8V, 2002 god, i nezna se kilometrža (130000). Izleti VW3 1.9 sdi,1998, prvi vlasnik iz orginala 163000, servisna knjiga, top stanje za 3000e. FIAT je ipak veeelika lomatina, nikad više.
  2. Ne verujem. Ali proveriću, lično sam doterao ovaj automobil sa mog placa u Italiji. Ne držim ih kod kuće pa još uvek nisam otišao, danas šaljem slike i sve proveravam.

    Pozdrav

  3. bane, obavezno pogledaj godiste boca koje su, jer italijani vecinu kola koje ide na nase trzsiste vade novije boce a ubacuju stare cak i do 40god.starosti.

  4. Izvini, imam mejl. Šaljem slike najkasnije do srede.

  5. Bile su ugradjene u Punta mk2 2002 god. Kada je automobil bio nov, kod nas u servisu u Italiji. Ima i neke papire, LANDI, moram sve da proverim, slikaću pa šaljem na mail.

    Ostavite mi mail.

    Bane

  6. Ajde vidi kolika je litraza i koje su god???Jesu li bile ugradjene u fiata 2???

  7. Imam ja. Izvadjene iz Punta. Ugradjene 2002 godine. Dva (jedna manja, jedna veća) komada samo moram da proverim litražu.

  8. pozdrav...video sam tvoj komentar u vezi ugradnje tng i cng u FIATA.Znas li nekog ko prodaje polovne boce za metan, do 15 god starosti?Unapred hvala.....Moj mail je sanjan1@beogrid.net

  9. Ukoliko si raspoložen da pazariš jednu ili neko koga znaš javi se. Prešla oko 30 000km
  10. E stvarno je dosta bilo zezanja. Lepo smo se ispričali.
  11. Nije te sramota tako da pišeš. O svemu možeš ali o automobilma nema potrebe da mi držiš predavanje. Da ne znam svoj posao ne bi me držali tamo. A koje turbine koristi FIAT a koje VW?
  12. Ok izvinjavam se ako sam vređao, ali pogledaj u nazad kako su komentarisali moje postove. Ali nije ni važno. Jeste da fiat najviše dolazi, ali mi smo (po istoriji firme) bili generalni zastupnici 1979 ROVERA, koji je tada bio veoma popularan, nakon toga posle raskinutog ugovora FORDa, i posle toga servis za sve automobile, tako da i dalje imamo klijente svih vrsti automobila i motora. I dalje niko u popravkama nije nadmašio FIAT. Od italijanskih vozila jedino jedino priznajem DUCATI, iako se stravično kvari, bar su performanse i upravljivost na vrhunskom nivou.
  13. Napisao sam ti kakav je to servis. Ni jedan u srbiji nije ni blizu našem. Moj posao nije mehaničarski, ali normalno je kad tu radiš da čujes sve šta se dešava. Mi smo mogli da biramo koje marke automobila ćemo biti ovlašćen servis, ali to je manje isplativo nego kod nas. Dakle moj posao je nabavljanje delova i potrošnog materijala sa nekima od naših dobavljača. I na spiskovima je najčešće: METELLI SPA, Meat & Doria, MAGNETI MARELLI.... i šta ti to govori Italijanski delovi-lomovi. Kakvi delovi takvi automobili. Zato molim te prestani više da pametuješ, tvoje neznanje je kao kosmos.
  14. evo tvog teksta; Jedini dizel za koji priznajem da je bolji od fiatovog je BMW-ov (trenutno). Gledaj to mi je posao. Probao sam sve i svašta, video sam šta najviše dolazi u garažu na popravke. I na prvom mestu je FIAT, onda CITROEN, pa ROVER i OPEL..... Naravno pričam o van garantnom roku i o straobalnim kilometražama....

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...